18 czerwca 2012

Jak narysować nos

RYSOWANIE NOSA - KROK PO KROKU

Kliknij na obrazek prawym przyciskiem myszy i otwórz go w nowej karcie/oknie, by go powiększyć.


 
 

P.S. Gdy skończyłam pracę w Photoshopie nad tym tutorialem, uświadomiłam sobie, że nie ma tu nic o nosie widzianym z boku. Za to wybrakowanie bardzo przepraszam i postaram się to kiedyś nadrobić ;)
P.S.2 Proszę wybaczyć również ewentualne literówki czy inne błędy. Przed zapisaniem tutorialu sprawdziłam całą treść, ale pracowałam nad tym tak długo, że mogłam coś przeoczyć.



16 komentarzy :

  1. Wielkie dzięki,za poradę. Nosy rysowałam okropne :-DDDDDDD A teraz, może będzie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję i życzę powodzenia w ćwiczeniu nosów :D

      Usuń
  2. dzięki ci za nos :D !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nosy xD Zawsze wychodziły mi jak....hmmmm... no, wychodziły tak źle, że nie wiem jak to ująć, a teraz? Teraz jestem pewna, że wyjdzie lepiej niż wtedy. Dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam! Powodzenia, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jakie GUNWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gówno" pisze się przez "Ó", nie "U", drogi anonimie :*

      Usuń
  5. dzięki wielkie ale niestety wciąż mi się nie udaje ale jeszcze nad tym poćwiczę...


    ps. anonimie ciekawi mnie czy ty narysujesz taki sam nos jak ilojleen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz, prędzej czy później na pewno się uda ^^

      Anonim to zwykły prowokator, który ma nadmiar czasu... i zazdrości zapewne ;)

      Usuń
  6. Moje marzenie naczyc sie rysowac ale mi nic nie wychodzi troche,troche troszeczke mi wychodzi ale nie tak jak trzeba hmmmmmmmmm????dzieki za ta strone???

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity talent, wielki podziw dla Ciebie , za to co robisz. Przede wszystkim uznanie, że dzielisz się swoim doświadczeniem z innymi. Ja ostatnio wzięłam się za rysowanie, na początek "proste" portrety i zapoznanie z rodzajami ołówków. Oczywiście do uzyskania perfekcyjnego portretu długa droga, ale dzięki Twoim poradom na pewno będzie łatwiej. Pozdrawiam i gratuluję:)powinnaś wykładać w jakiejś szkole rysunku:)::)conajmniej

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo wdzięczna za tak miły komentarz :) Trzymam kciuki za Twoje postępy, oby rysowanie szło Ci gładko i przyjemnie ^^ Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Miłe komentarze motywują i świadczą o uznaniu a Tobie się ono należy:) może to brzmi jakoś "wazeliniarsko ":P ale naprawdę jesteś mega utalentowana tylko szkoda, że w Polsce trudno jest się wybić zdolnym ludziom. Tobie już się to udaje i na pewno wiele sukcesów Cię czeka. :)(myślałaś o ilustrowaniu książek?)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję raz jeszcze! ^^ Ilustrowanie książek [nie tylko w realistycznym stylu] jest moim odległym marzeniem, ale sama nie jestem do końca pewna, czy kiedyś wezmę się za jego realizację. Czasem bardzo tego pragnę, a czasem sobie myślę "eee, na pewno mi się nie uda". Czas pokaże, czy się wreszcie zdecyduję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...