8 września 2012

ETAPY TWORZENIA: portrety Iana Somerhaldera

Otwarcie obrazka w nowej karcie pozwoli zobaczyć największe powiększenie skanu.

Ian Somerhalder
Format: A4
Przybory: ołówki Koh-I-Noor : H - 6B,gumka chlebowa, gumka zwykła Factis, biały żelopis, wiszer do tła 
Czas: ponad 35 godzin
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: lipiec 2011r.
 

Ian Somerhalder jako Damon Salvatore
Format: A4
Przybory: ołówki Koh-I-Noor : F - 6B, gumka chlebowa, gumka zwykła Factis, kredki Faber Castell and Toison D’or Polycolor 
Czas: 40 godzin
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: marzec 2011r.


17 komentarzy :

  1. wow ! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Twoje prace są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc:) super praca. mam pytanie, na jakim papierze rysujesz? bo mi papier zawsze psuje prace, sciera sie itd :(

      Usuń
  2. Genialne są wszystkie Twoje prace! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć, więc tylko to napiszę.
      Jesteś moją inspiracją, dzięki tobie znów zaczynam rysować.

      Usuń
    2. Dziękuję, Dominiko, moja imienniczko ;)

      Usuń
    3. Tobie również, Emily Shag! <3 Bardzo mnie to cieszy, życzę Ci powodzenia!

      Usuń
  3. świetnie!
    ja moge tylko pomażyć żeby tak rysować... może kiedyś :)
    a teraz taka prośba, chociaż wiem że ci się nie chce i nie masz czasu ;p
    narysowała byś kiedyś Tare Strong?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A kto powiedział, że marzeń nie można spełnić? :) Jeśli lubisz rysować, potrzeba cierpliwości i ćwiczeń!
      Co do tej pani... przepraszam, nie znam jej,a rysuję tych, których znam i lubię :D

      Usuń
  4. piękne prace, i wow ile godzin to rysowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podałam w opisie, 40 i 35 ;) Dzięki serdeczne!

      Usuń
  5. inspirujesz mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś po prostu genialna! Twój blog to motor, który mnie napędza żeby dalej ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie jest czytać, że mój blog kogoś motywuje do tworzenia :) Dzięki, pozdrawiam! :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...