10 grudnia 2012

ETAPY TWORZENIA: portrety Jensena Acklesa

JENSEN ACKLES
Amerykański aktor, znany z roli Dean Winchestera, postaci z serialu "Supernatural".



Format: A4
Przybory: ołówki Koh-I-Noor F-8B, gumka zwykła i chlebowa, wiszer do czarnego tła
Czas: jakieś 25godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: lipiec 2012r.




Format: A4
Przybory: ołówki Koh-I-Noor F, B-4B, gumka zwykła i chlebowa
Czas: ok. 35godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: wrzesień 2010r.



Format: A4
Przybory: ołówki Koh-I-Noor F, H-6B, gumka zwykła i chlebowa
Czas: jakieś 30godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: lipiec 2010r.

18 komentarzy :

  1. Hey :)
    Nie wiem czy interesują cię propozycje nowych tutoriali,ale ja np. mam problem z rysowaniem włosów przy skórze głowy, np. gdy kobieta ma związane włosy lub opaskę, itd. :) Z chęcia bym się dowiedziała jak je narysować, bo mi tak średnio wychodzą.
    A druga sprawa to błąd w ramce po lewej. Powinno być "Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r." i dopiero teraz reszta,bo gdy się powołujemy na ustawy, to powinniśmy podawać pełne nazwy oraz daty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, interesują mnie :) Zawsze ktoś może wpaść na pomysł na tutorial, na który ja bym nie wpadła, aczkolwiek częściej dopasowuję instrukcje do rysunków, niż odwrotnie ;) Twoja propozycja jest fajna, zrobię taką instrukcję.
      Ach, widocznie nie za bardzo skupiłam się na wykładach z prawa autorskiego, kiedy je miałam :D

      Usuń
    2. To super :) W takim razie będę czekała na taki tutorial, choć te, które są w przygotowaniu również zapowiadają się fajnie :)

      Na kulturoznawstwie miałaś takie wykłady? :) Ja jestem na świeżo po prawie autorskim i może dlatego zwróciłam uwagę na to :)

      Usuń
    3. Tak, moja specjalizacja to medioznawstwo. Prawo autorskie było jednym z przedmiotów na III roku, więc po 2 latach zdążyłam już zapomnieć :D

      Usuń
  2. Cześć.
    Bardzo fajny blog. Nie myślałaś o napisaniu książki? :D (napewno bym ją kupiła)Ja mam jakąś tam ,ale twój blog jest nieporównywalny do książek.
    Mam pytanie jakim ołówkiem wypełniasz twarz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :) Przyznam, to moje małe marzenie, ale póki co piszę co innego [pracę magisterską :D], więc może jak skończę studia, coś pomyślę... :)
      Wszystkimi z gamy H-8B. Naprawdę :) A zaczynam zawsze od warstwy ołówkiem F, potem 2B, a następnie według potrzeby.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Ojejejejciu!!! 1 jest najpiękniejszy. <3 Kocham Supernatural ( oglądam od 1 sezonu jestem w 7 ) i uważam , że Dean to mega ciacho, a ty narysowałaś go tak idealnie... Jestem w szoku jaki ty masz talent! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Docenienie portretów Jensena przez innego fana Supernatural jest bardzo miłe ^^

      Usuń
  4. Hej :)
    Od dłuższego czasu śledzę Twój blog, podziwiając niesamowite prace, które tu umieszczasz. Często korzystam z tutoriali, są niezwykle pomocne ;) Ostatnio zaniedbałam rysunki wciągnięta w oglądanie pewnego serialu- i było nim właśnie "Supernatural". Strasznie się ucieszyłam wchodząc tu ponownie i widząc prace przedstawiające zarówno Jensena, jak i Benedicta Cumberbatcha (uwielbiam też "Sherlocka"^^). Obaj pięknie Ci wyszli, jestem zachwycona tymi pracami :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za pochlebne słowa ^^ Fajnie, że dzielimy pasję do rysowania i zainteresowanie tymi samymi serialami :D

      Usuń
  5. Czasami myślę że to są zdj. Twoje obrazy są genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy właśnie też mylą moje rysunki ze zdjęciami ;)) Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  6. wow O.o Świetny Dean :D
    Patrze tak na ten czas tworzenia i mnie troche przeraża xD Muszę znaleźć w sobie jakąś większą motywacje, bo zazwyczaj szybko się zniechęcam.
    Twój blog zainspirował mnie do stworzenia pierwszego portretu. I jak na razie mam chyba od miesiąca tylko szkic xD (który chyba nawet mi wyszedł ;)) No cóż pora go zniszczyć cieniowaniem, ale w końcu trzba ćwiczyć by było lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ W tej chwili rysuję portrety nawet 2 razy dłużej, mimo, że nigdy nie sądziłam, że będę do tego zdolna. Także gwarantuję Ci, że cierpliwość w rysowaniu da się wyćwiczyć :D
      Cieszę się, że poczułaś inspirację dzięki mojemu blogowi :) Życzę Ci powodzenia w nie zniszczeniu Twojego szkicu rysowaniem :D Powodzenia!

      Usuń
  7. Kalkowanie proporcji..(?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Polecam najpierw rozejrzeć się po blogu, zanim wyda się taką opinię -> [link], [link], albo przynajmniej zajrzeć do FAQ.

      Usuń
  8. Przepiękne ! chciało by się tak rysować:) ja też rysuje ale ty rysujesz sto razy ładniej ode mnie :)
    Zapraszam również na mojego bloga rysunkowego jujulciax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Jak będziesz ćwiczyć, to i Twoje umiejętności się rozwiną ^^

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...