9 stycznia 2013

* ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU! *


Po trzech miesiącach od ogłoszenia mojego I konkursu rysunkowego, nadszedł wreszcie czas na jego rozstrzygnięcie! :D Cieszyłam się, widząc zainteresowanie i kolejne prace napływające do mojej skrzynki mailowej od października do ostatnich godzin 31 grudnia 2012r. ^^ Przyznam, że wybór trzech najlepszych prac stanowił twardy orzech do zgryzienia dla mnie i pozostałych 4 sędziów... Najchętniej nagrodziłabym wszystkich, a przynajmniej zrobiła więcej miejsc na podium :D

Decydując o najlepszych rysunkach, z sędziami braliśmy pod uwagę nie tylko realizm/zdolności, ale także kreatywność [jak wspominałam, mile widziane było dodanie różnych elementów takich jak napisy, zmiana tła, kombinacja kilku ujęć] oraz dobór sceny [im ciekawsza, im więcej emocji na twarzy lub "akcji" w danym kadrze, tym lepiej].

Jednak każdy z nas miał własne, subiektywne preferencje, gust, więc proszę pamiętajcie o tym, jeśli zdarzy się, że nie zgodzicie się z naszym wyborem :) Proszę również o nie pisanie komentarzy typu "tamta praca powinna wygrać", "ta praca jest brzydka", "ta nie zasługuje na to miejsce", by nie urazić nikogo! Każdy włożył w rysunek pracę, czas i wykonał go w swoim w swoim stylu. I właśnie... to jest piękne, że każdy rysuje inaczej :D

Oto wszystkie prace, które zostały nadesłane:

CELINA, ANIA Z., BARTOSZ, ANETA
KAROLINA M., MARTA K., PAUL, PAULA
KAROLINA S., MARYSIA, MONIKA, GOSIA, TRISH
JUSTYNA, MONIKA, GREG, ISKRA, WERONIKA
BEATA, ALICJA, KAROLINA K., JACEK, MARTA M.
ANIA, ARLENE, MARTA K., SUSAN, MATEUSZ


I czas na zwycięskie rysunki...
Wyróżnienia



III MIEJSCE


II MIEJSCE


I MIEJSCE



Gratuluję zwycięzcom: Pauli, Paulowi i Marcie! Świetne rysunki, realistyczne i kreatywne :) Proszę o maila na ilojleen@gmail.com :)
 
Wszystkim pozostałym uczestnikom konkursu bardzo dziękuję za wzięcie udziału i również gratuluję! Fajnie widzieć, jak różnie rysujecie i ile jest talentów wśród osób, które obserwują moją twórczość :) Proszę o podanie adresu strony, bloga, fanpage'a, czy linku do jakiegokolwiek profilu na portalu, gdzie zamieszczacie swoje prace*, bym mogła rozreklamować Waszą twórczość [linkując Wasze imiona, co już częściowo zrobiłam]. Oczywiście, jeśli macie ochotę.
Mam nadzieję, że nikt nie poczuł się zniechęcony. Sama kilkukrotnie uczestniczyłam w konkursach i raz się udało, a raz nie i nie zajmowałam żadnego miejsca na podium :) Także nie uważajcie tego za porażkę, bo przegrana w moim małym konkursie wcale nią nie jest i niech nie rzutuje na Waszą artystyczną przyszłość. Rysujcie i rozwijajcie się dalej! :)

* Uwaga! Każdy, kto brał udział w konkursie, a ma konto na Deviantarcie, niech zostawi linka również do niego - może liczyć na feature u mnie i paru innych osób oraz na odznaki-lamy ;)



44 komentarze :

  1. Pierwsze miejsce naprawdę świetne. Kiedy następny konkurs, bo ten przegapiłam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem, nieprędko, dopiero co się odbył ten :D
      P.S. Dostałam Twojego maila, postaram się odpisać, jak znajdę chwilę :)

      Usuń
    2. Aaa, jak miło, że kojarzysz. :D No dobra, w takim razie ćwiczę dalej, żeby następny wygrać, hahaha. :)

      Usuń
  2. Te prace są tak BOSKIE (zwłaszcza nagrodzone), że czuję zaszczyt posiadania tak utalentowanej konkurencji :) Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się nie smucisz:D Czy jesteś wśród zalinkowanych uczestników? Jeśli nie, a masz jakieś blog/stronę/etc. z pracami, powiedz, która jest Twoja i zalinkuję Cię :)

      Usuń
  3. Również gratuluję, zwycięzcom, jak i wszystkim pozostałym uczestnikom :) Nie zajęłam miejsca na podium, ale w takim towarzystwie to żaden wstyd :)Świetne prace, naprawdę jestem pod wrażeniem! Ja bawiłam się świetnie, mam nadzieję, że jeszcze będę mogła wziąć udział w jakimś konkursie!
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejście!:D Nie ma się co smucić, tylko ćwiczyć i wyczekiwać kolejnego konkursu :)
      Którą Moniką jesteś? Od Ricka czy Galadrieli? Jeśli masz swoje miejsce z rysunkami na necie, chętnie zalinkuję Twoje imię :)

      Usuń
    2. Ja jestem tą od Ricka :) Swojej strony niestety nie posiadam, może kiedyś się przełamię :D

      Usuń
  4. Ahhh, naprawdę wielka szkoda, że podium nie liczy więcej miejsc, bo moja praca została wyróżniona xD ale co tam... Gratuluję zwycięzcom i Organizatorce (oraz pozostałym sędziom) bo odwalili kawał dobrej roboty :) czekam na kolejne takie konkursy, bo samo branie udziału jest świetną zabawą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżnienie spośród tylu prac też jest sukcesem :D Super praca, jestem w szczególności pod wrażeniem oczu i ust! :)
      Dziękuję, mam nadzieję, że spróbujesz swoich sił również następnym razem :)

      Usuń
    2. Nie mówię, że nie jest ;) czuję się wyróżniony :)
      Do oczu zawsze najbardziej się przykładam, ale tutaj wyszedł mi lekki strit... a tego efektu jaki jest na ustach i oczach nie osiągnąłbym bez białego żelopisu, który poleciłaś na swoim blogu i którego szukałem, aż w końcu znalazłem w sklepie plastycznym w Opolu (był ostatni xD) ...
      Jeśli będzie kolejny konkurs, to już dziś zacieram ręce, aby wziąć w nim udział:D praca stworzona przez Ciebie będzie świetną nagrodą !:)

      Usuń
    3. O, cieszę się, że informacja o istnieniu białego żelopisu okazała się przydatna :) Kiedy Ci się skończy, śledź nowe posty na moim blogu, raz na pół roku urządzam akcję "Ilojleen kupuje taniej białe żelopisy i inne przybory" :D
      Naprawdę, jeszcze raz wyrażam podziw dla oczu! :) Mam nadzieję, że weźmiesz udział również w następnym konkursie, jak taki ogłoszę :)

      Usuń
  5. Wow! Prace na prawdę świetne, na pewno było ciężko wybrać zwycięzcę. Gratulacje dla wszystkich uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było trudno, bo nasze zdania różniły się, ale doszliśmy do kompromisu :) W przypadku I miejsca jednak byliśmy niemal perfekcyjnie zgodni :D

      Usuń
  6. Racja, samo branie udziału w tym konkursie było świetne! Gratulacje dla zwycięzców! Czekam na następny konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak pozytywnie do tego podchodzisz ^^ Która praca była Twoja? Może podasz link do jakiegoś bloga, fanpage'a, jeśli takowy posiadasz, i zalinkuję Twoje imię? :)

      Usuń
  7. Gratulacje do zwycięzców;). Praca, która wygrała jest genialna! Wybór musiał być naprawdę ciężki w rozstrzygnięciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca Pauli jest nie tylko pięknie wykonana, ale i kreatywna, dlatego bezapelacyjnie zajęła I miejsce, a co do reszty miejsc, prawie każdy z nas miał inne zdanie hah :D

      Usuń
  8. Gratuluję wszystkim uczestnikom, wybór musiał być naprawdę trudny. Każda z prac ma w sobie coś wyjątkowego, oryginalnego, co wyróżnia ją od pozostałych. Ja niestety nie zdążyłam wziąć udziału w konkursie, ze względu na szkołę i masę nauki, ale mam nadzieję, że w przyszłości jakiś konkurs się jeszcze pojawi. Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom, no i oczywiście Ilojleen, która wpadła na taki świetny pomysł organizacji konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ile prac, tyle stylów, tyle różnych osobowości i talentów :) Szkoda, że obowiązki nie nie pozwoliły Ci na wzięcie udziału, mam nadzieję, że następnym razem znajdziesz czas :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Przy zwycięskiej pracy po prostu opadła mi szczęka, genialny pomysł:) Rysowanie pracy konkursowej było przyjemną odskocznią, oczywiście gratuluję wszystkim nagrodzonym, naprawdę świetne prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mój deviantart: http://naoshaula.deviantart.com/

      Usuń
    2. Cieszę się, że przyjemnie spędziłaś czas, rysując pracę konkursową :D
      Jeszcze raz dzięki za wzięcie udziału i za linka - już podałam adres do Ciebie :)

      Usuń
  10. http://ilojleen.blogspot.com/2013/01/rozstrzygniecie-konkursu.html

    Wstawiam link do deviantarta, wedle caleceń :D

    Dziękuję również za rywalizację i docenienie moich starań :)

    Gratulacje dla pozostałych uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, nie ten link :D

      http://icerider098.deviantart.com/

      Usuń
    2. Nie można było nie docenić tak dobrej pracy! :) Dzięki za link i wzięcie udziału, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Tylko pogratulować wszystkim , którzy odważyli się wziąć udział w konkursie . Naprawdę każda praca mi się podoba . Teraz sama żałuje , że nie wzięłam udziału ( nie miałam zbytnio pomysłu ) . Jeszcze raz gratuluję i życzę powodzenia w rysowaniu wszystkim .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba było mnie zagadnąć, podpowiedziałabym nieco może :)) Mam nadzieję, że następnego konkursu już nie odpuścisz! Tobie również życzę weny i powodzenia :)

      Usuń
    2. To może następnym razem spróbuje . :D
      Ale wątpię :( Mam dziwny nawyk , że jak coś mi nie wyjdzie to wyrzucam rysunek i rysuje go od nowa . ( np. portret Kim Kimbum'a ( Key z SHINee) podchodzę do niego chyba z ósmy raz i szkic wychodzi wręcz idealnie ale jak zaczynam cieniować przepraszam za słownictwo to dupa -,-') i tylko skóra bo i włosy są zadowalające i ubrania też wychodzą mi realistycznie a skóra , no za chiny nie wychodzi ( tak jakby ktoś się zmówił przeciwko mnie xD)

      Usuń
    3. Czasem tak jest, też kiedyś podchodziłam do jednego portretu trzykrotnie... może kiedy przygotuję tutorial na temat rysowania portretów, pomoże Ci on. Póki co polecam notkę "Jak cieniować i jak nie cieniować" :)

      Usuń
  12. Szkoda że nie zdążyłem :( Jeśli jednak będzie jeszcze jakiś konkurs to na pewno coś narysuje. Bardzo fajnie jakbyś ogłosiła jeszcze jakiś konkurs nawet bez nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Sama świadomość wygranej jest nagrodą, a zachęta w postaci konkursu dobrze wpływa na proces twórczy :)

      Usuń
    2. Trzymam Cię za słowo ^^ Może ogłoszę kiedyś coś takiego :) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Pierwsze miejsce jest naprawdę genialne. Śliczna ta różowa buźka. Wszystkie Paule to takie zdolne dziewczyny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam więcej rysujących Paul, ale to prawda, ta jest wyjątkowo zdolna :) I miejsce zdobyło jednogłośnie serca sędziów :D

      Usuń
  14. Ale żałuję, że jednak nie zrobiłam pracy... Ale liczę, że jeszcze jakieś konkursy będą...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze kiedy, i jaki, ale na pewno pojawi się w przyszłości jakiś konkurs :)

      Usuń
  15. ojej wszystkie te prace są takie cudne, ja też chciałam wziąc udział, ale niestety nie dałam rady... za dużo zajęć, a i tak nie miałabym szans... w porównaniu z tymi pracami to ja nie potrafie rysować... a teraz to nawet nie mam kiedy zabrać sie do rysowania
    Pozdrawiam: Ewera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie wzięłaś udziału, mam nadzieję, że następnym razem się uda :) nie demotywuj się, porównując swoje prace do innych, w konkursach warto wziąć udział choćby dla zabawy :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Pięknie rysujesz też tak chce. Niestety Ci nie dorównuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to miłe, co piszesz, ale polecam wygooglować Armina Mersmanna i Dirka Dzimirsky'ego :D

      Usuń
  17. Wszystkie Prace są niesamowite jednak pierwsze miejsce zaparło mi dech w piesi. Jestem fanką "Mentalisty" i uważam że ta praca świetnie oddaje nastrój serialu. Gratuluję autorowi.
    Jednocześnie chciałabym też bardzo pochwalić Pani bloga, jest niesamowity.Odkryłam go dopiero dziś i jestem zachwycona. Ja również uwielbiam rysować i jak Pani jestem samoukiem. Mój poziom jednak nie jest jeszcze wystarczającą wysoki. Znalazłam tu wiele cennych porad które na pewno poprawią mój rysunek :).Na pewno będę zaglądać tu regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Paula - autorka portretu Mentalisty - jest bardzo utalentowana :)

      Żadna ze mnie "pani", jestem po prostu Dominika :) Dziękuję za przemiłą opinię o moim blogu! Zapraszam ponownie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...