17 lutego 2013

ETAPY TWORZENIA: portrety Olivii Wilde

 Olivia Wilde
Amerykańska aktorka filmowa i telewizyjna, znana głównie z roli Trzynastki w serialu "Dr House".

Format: A4
Przybory: ołówki Koh-I-Noor H-6B, gumka zwykła i chlebowa
Czas: jakieś 45godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: lipiec 2012r.


Format: A4
Przybory: ołówki Koh-I-Noor F-6B, gumka zwykła i chlebowa, kredki Faber Castell i Koh-I-Noor Toison D'Or Polycolor, biały żelopis i blender do kredek
Czas: jakieś 40godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: lipiec 2011r.


12 komentarzy :

  1. o mamo! chcialabym miec tyle cierpliwosci i talentu co ty :( zazwyczaj zaczynam coś i nie kończę :x

    http://silobwt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też czasami się tak zdarza.

      Usuń
  2. Przepraszam, ale po prostu muszę o to zapytać, bo nie daje mi to spokoju... Po co jej motyl na twarzy i skąd taki pomysł? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam po prostu przekopiować zdjęcia, tylko dodać coś od siebie, coś trochę symbolicznego, kobiecego... :) Zainspirowała mnie też wystawa motyli, którą widziałam we Władysławowie.

      Usuń
  3. Strasznie mi się podoba ten motyl, te kolory są hipnotyzujące:D

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite! Podziwiam cię, że tyle godzin potrafisz siedzieć nad jednym rysunkiem. Ja po czterech już mam dosyć i po prostu nudzi mnie dalsze rysowanie, chciałabym mieć twoja cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Muszę zdradzić sekret, że jestem cierpliwa przy rysowaniu ołówkiem, kredkami czy pastelami. Przy każdej innej technice szybko tracę cierpliwość :D A rysowanie ołówkiem jest niesamowicie relaksujące!

      Usuń
  5. Jak udaje Ci się nie rozmazywać rysunku ręką w trakcie 'walorowania'np drugiego końca kartki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na to różne sposoby: jako osoba praworęczna rysuję najczęściej od górnego lewego rogu, obracam kartką wedle potrzeb i trzymam pod nadgarstkiem czysty kawałek papieru:)

      Usuń
  6. Właśnie rysuję portret Amelie Poulain i utknęłam jak zwykle na ustach ;( W związku z tym, czy mogłabyś tak mniej więcej orientacyjnie powiedzieć, kiedy planujesz wstawić poradnik o rysowaniu ust ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę obiecać nawet przybliżonej daty. Muszę się teraz zająć wykonaniem prac-nagród dla zwyciężczyń mojego konkursu i napisać rozdział magisterki, dopiero będę mogła się zabrać za portret, który posłuży mi do tutorialu o ustach i oczach jednocześnie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...