3 lutego 2013

* Newsy II *

Witajcie! :)

Wreszcie rozpoczęły się dla mnie ferie. Krótkie, bo krótkie [zostały mi jeszcze 2 egzaminy ok. połowy lutego, jeden przesunięty zależnie, a drugi niezależnie od mojej woli], ale zawsze to chwila odpoczynku. Choć wcale nie będę się bardzo lenić, bo czas zabrać się za bloga! :)

Na wstępie podziękowania za coraz większą liczbę odwiedzin, komentarzy i osób obserwujących mój blog! To nie tak, że jestem łapczywa na cyferki. Po prostu kiedy widzę rosnące statystyki, bardzo mnie one cieszą, bo to oznacza, że ten blog ma sens i że moje rysunki się podobają. Dziękuję ♥

Postaram się nadrobić zaległości w prowadzeniu bloga i zwiększyć częstotliwość pojawiania się nowych postów, jednak bez uszczerbku na ich jakości. Mam wiele tutoriali w "powijakach", ale brakuje do nich odpowiednich obrazków pomocniczych lub treści, a nie chcę ich dokańczać na "odwal się", pisząc lub rysując byle co. Wiele osób wyczekuje na porady na temat rysowania ust i teoretycznie taki tutorial mogłabym przygotować w jeden dzień, ale znam siebie i wiem, że gdybym narysowała same usta na osobnej kartce papieru, mogłabym nie przyłożyć się tak dobrze, jak do pełnowymiarowego portretu. Dlatego proszę o cierpliwość, gdyż wiem, że zaowocuje to bardziej wartościowym tutorialem - znalazłam już odpowiednie zdjęcie, z którego będę mogła przygotować nawet 3 posty - o oczach, skórze i ustach ^^
Może macie jakieś pomysły na tutoriale, poza wymienionymi przeze mnie w poprzedniej notce?

Co poza tym? 

Kupiłam nowy czarny tusz kreślarski Koh-I-Noor, który wedle opinii mojej koleżanki świetnie imituje akwarele i zamierzam go wkrótce wypróbować. Jeśli efekty mojej pracy oraz zdjęcia dokumentujące proces twórczy będą zadowalające, wykorzystam je do kolejnego tutorialu. Ostatnio moje zasoby przyborów powiększyły się również o kolejne kredki tej samej czeskiej firmy, myślę, że to będzie dobra podstawa do wskazówek o tym, jak używać tych przyborów na czarnym papierze.

Założyłam blog na Tumblr. Nie wiem, czy długo tam wytrwam, bo ze mną to różnie bywa, jeśli chodzi o prowadzenie profili na różnych portalach - moje konto na Twitterze przeżywało tyle rozstań i powrotów, że nie sposób ich zliczyć... :D 
http://ilojleen.tumblr.com/ 

Na owym blogu będę umieszczać swoje rysunki, zarówno prace ukończone, jak i WIPy [dodałam tam już nawet jedną dopiero co rozpoczętą pracę, która będzie podstawą do tutoriala o długich, falowanych włosach :)], dzieła innych osób, które podziwiam, "randomowe" zdjęcia, które zrobiłam i "randomowe" rozmowy, które mi się przytrafiły :D I co jest powszechne na Tumblr, będę także reblogować posty związane z moimi ulubionymi fandomami [Dexter, Supernatural, Sherlock, Gra o tron, Pamiętniki Wampirów, Harry Potter, Władca Pierścieni/Hobbit, Californication, Dr House...]. Powiedzmy, że dzięki temu będzie można poznać mnie poniekąd nieco bardziej prywatnie niż dotychczas, dowiedzieć się, co lubię, o czym myślę... o ile w ogóle znajdzie się ktoś zainteresowany takimi nudziarstwami haha :D

Odpisałam już na wszystkie zaległe komentarze na blogu, kończę odpisywać na maile. Już w tym tygodniu będzie można spodziewać się 2 nowych notek, a także rozpoczętego w lipcu 2012r. rysunku, który miał być skończony i opublikowany jesienią, na 10-lecie mojej twórczości. Mowa o poniższej pracy [tutaj tylko jedna jej połowa]. Udało mi się ją skończyć w 99,9% ostatniego dnia grudnia :D Także naniosę ostateczne poprawki, zeskanuję i... będę mieć nadzieję, że się Wam spodoba :) Tyle mojego długiego wywodu.  Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim weny i powodzenia w rysowaniu ^^





19 komentarzy :

  1. już na tym zdjęciu widać, że rysunek jest fenomenalny! Nie mogę się doczekać aż pokażesz skończone dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę się doczekać nowego tutoriala o włosach (loki, które uwielbiam, są niestety moją zmorą jeśli idzie o jakość wykonania, więc liczę na jakieś przydatne porady). I mam jeszcze pytanie - pamiętasz może jaką metodą cieniowałaś twarz np. Sully'ego Erny? Elipsy, krótkie kreski? Zastanawia mnie to, bo moje niemrawe próby cieniowania nie dają podobnego efektu, mimo, że się staram :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze stosuję metodę mieszaną, zarówno elipsy, jak i długie i krótkie kreski :) Wszystko w zależności od ołówka, którego używałam [tymi bardziej miękkimi grafitami raczej rysuję elipsy/kółka] i miejsca, które cieniowałam. To kwestia wyczucia :) Myślę, że jak poćwiczysz, i Tobie zacznie wychodzić ^^

      Usuń
  4. Mam pytanie dotyczące paznokci, rysuję akurat portret Adele, tylko mam wrażenie że paznokcie mi nie wyszły ( no w zasadzie to jestem pewna :D Masz jakąś technikę jak je narysować?
    Ps. Rysujesz najładniej ze wszystkich blogerek których rysunki widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że tak uważasz ^^
      Jeśli są to paznokcie niepomalowane lakierem, użyłabym twardszych ołówków, np. B. Tę wystającą część paznokcia nie cieniowałabym wcale, bądź delikatnie ołówkiem H. Chyba, że chodzi o pomalowane na ciemno paznokcie? :)

      Usuń
    2. Dzięki, chodzi o nie pomalowane;) postaram się je naprawić, kto wie może nawet coś z tego wyjdzie :D

      Usuń
  5. Bardzo cieszę się, że będziesz częściej pisać na blogu. Czekam na tutioral z ustami. ;)
    Popieram Karcisia28, rysujesz najładniej ze wszystkich blogerek. ;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie <3 Planuję w lutym przygotować wiele tutoriali na zaś, żeby regularnie publikować je w kolejnych miesiącach :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga!
    Również czekam na tutorial o włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ilojleen mam prośbę :)
    mogłabyś stworzyć tutorial co i jak narysować kredkami? to by mi bardzo pomogło :) bo nie mam żadnych pomysłów :(
    proszę,proszę,proszę i proszę :)
    Mateusz Rogóż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateuszu, już odpowiedziałam pod innym Twoim komentarzem :)

      Usuń
  8. a kiedy będzie tutorial jak narysować usta? bo mam z tym problem :(
    dalej masz magisterkę? jeśli tak to dalej trzymam kciuki :)
    Mateusz Rogóż

    OdpowiedzUsuń
  9. ilojleen kiedy będzie tutorial jak narysować usta? proszę o odp. :)
    Mateusz Rogóż
    ps.wiesz jak mnie przezywają w szkole? :D
    Matejko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateuszu, nie musisz pisać po kilka razy tego samego pytania ;) Skoro nie odpisuję, to znaczy, że nie mam czasu wejść na bloga i Ci odpowiedzieć. Ergo, nie mam też czasu pisać tutoriala, o czym byś wiedział, czytając choćby najnowszy post. Ukończenie pracy magisterskiej jest dla mnie priorytetem.

      Usuń
  10. Dziwne tylko dlaczego mnie przezywają w szkole Matejko :|
    same portrety rysuję ale nie jestem specem w rysowaniu portretów :(
    ehhh......takie są czasy :*
    Mateusz Rogóż

    OdpowiedzUsuń
  11. a kiedy kończysz magisterkę?
    proszę o odp. :)
    Mateusz Rogóż

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...