11 maja 2013

ETAPY TWORZENIA: portrety Jareda Leto

Jared Leto - Oblivion

 

Przybory: ołówki Koh-I-Noor F, B-5B, gumka zwykła, gumka chlebowa
Format: A4
Czas: wieki! :D ok. 45 godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: listopad 2010r.



Jared Leto - Division will unite



Przybory: ołówki Koh-I-Noor H-6B, biały żelopis Pentel Hybrid Gel Grip, gumka zwykła, gumka chlebowa,
Format: A4
Czas: ?
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: styczeń 2012r.

Powyższy rysunek jest częścią art collaboration autorstwa Franziski [arthawk87] i mojego:




Jared Leto - I'll attack



Przybory: ołówki Koh-I-Noor
Format: A4
Czas: 20 godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: 2009r.


Jared Leto - Mr. Nobody




Przybory: ołówki Koh-I-Noor B - 8B, kredki Faber-Castell i Koh-I-Noor, chusteczka higieniczna do rozmazania tła
Format: A4
Czas:?
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: sierpień 2010r.



Jared Leto 



Przybory: ołówki Koh-I-Noor
Format: A4
Czas: 6 godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: marzec 2008r.

15 komentarzy :

  1. Wow świetne ;p
    http://valuablle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tą współpracą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak uważasz, dzięki :)

      Usuń
  3. To jest absolutnie niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest NIEMOŻLIWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się cieszę, że tu trafiłam. Zajmie mi masę czasu przeczytanie i przyswojenie wszystkich wiadomości z bloga. Szkoda, że nie mogę skopiować i wydrukować ale...trudno, zapisuję w ulubionych i mam najbliższy miesiąc z głowy ;) Robisz kawał dobrej roboty publikując to wszystko. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta czasochłonna lektura bloga będzie dla Ciebie przyjemna, a rady użyteczne :) To ja pięknie dziękuję za miłe słowa :D

      Usuń
  6. Dominika chciałam Ci podziękować za to co robisz, za Twojego genialnego bloga i świetne wskazówki :) To co wcześniej wydawało mi się niemożliwe do osiągnięcia, dzięki Tobie z każdym dniem staje się bardziej realne :) Od kiedy zaczęłam czytać Twojego bloga i stosować się do Twoich wskazówek moje prace wyglądają tak, jak kiedyś mogłam tylko o tym zamarzyć :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to super, że moje porady Ci pomagają :) Życzę dalszego rozwoju umiejętności, rysuj i ciesz się tym ^^

      Usuń
  7. aww ślicznie rysujesz *u*
    szkoda że nie lubisz linkin park , można by było liczyć na jakieś fanarty ;P
    Tak czy siak świetnie idzie Ci rysowanie ludzi , chciałabym tak *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś namiętnie słuchałam LP, mam "Meteorę" i "Hybrid Theory" i nawet narysowałam Chestera dwukrotnie, ale to było wiele lat temu. Teraz jakoś po prostu nie słucham :) Ale dziękuję pięknie ♥ Może jeśli zaczniesz, to dzięki mojemu blogowi uda Ci się tak nauczyć rysować? :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...