11 maja 2013

* Newsy IV *

... aka najkrótsze newsy ever ;)

Jak pewnie zauważyliście, ostatnio prawie w ogóle nie dawałam znaku życia na żadnej ze stron, portali, nie aktualizowałam bloga, nie odpisywałam na wiadomości. Powodem jest intensywne pisanie pracy magisterskiej. Termin oddania zbliża się nieuchronnie, a przede mną jeszcze wiele stron do końca... Siedzę z nosem w książkach i stukam w klawiaturę od rana do wieczora ^^'

W ciągu tego weekendu odpiszę na zaległe komentarze i maile. Pod koniec maja pojawi się tutorial o malowaniu tuszem albo o rysowaniu ust, jak również opublikuję nowy rysunek. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą wyrozumiałość :D

Pozdrawiam i owocnego tworzenia :)

25 komentarzy :

  1. Właśnie jestem w trakcie rysowania portretu Megan Fox. Twój blog jest dla mnie mega pomocny i jest to mój pierwszy portret ołówkiem. Do tej pory malowałam zwierzęce portrety pastelami. Czy mogłabym, gdy już skończę, wysłać Ci swoją pracę na maila i prosić o krytykę? Sama mogę nie dostrzec podstawowych błędów i byłoby to dla mnie bardzo pomocne. Masz wielki talent, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przykro mi, nie oceniam teraz prac...

      Usuń
  2. Witaj :) Jestem zafascynowana Twoją twórczością i pracami. Twój blog uświadomił mnie jak wiele błędów popełniałam i jak im zaradzić :) Porady również niesamowicie ułatwiły mi pracę. Moja kreska nie jest jednak tak precyzyjna i delikatna jak Twoja. Dlatego jeżeli znalazłabyś czas i chęć prosiłabym Cię o zajrzenie na mojego bloga: http://kofeinowa.blogspot.com/ Chciałabym żebyś obejrzała moje prace i poddała je własnej krytyce. W ten sposób dowiedziałabym się nad czym muszę popracować. Z góry dziękuję. Czekam niecierpliwie... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do prośby przedmówczyni...

      http://mojahistoria-ladyofra.blogspot.com/

      Usuń
    2. nie mogę, dziewczyna napisała w notce, że nie ma czasu, bo ostro zasuwa nad magisterką, a wy ją zapraszacie na blogi :P + w F.A.Q. jest napisane, że teraz nie ocenia prac

      Usuń
    3. Jestem wdzięczna za miłe słowa :) Niestety, w tej chwili nie oceniam prac.

      Usuń
  3. Powodzenia w pisaniu pracy, a nam nie pozostaje nic innego jak czekać... :)
    Cieszę się już na poradnik o malowaniu tuszem, bo myślę o spróbowaniu swoich sił w tej technice.... zobaczymy. :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję bardzo :D Praca prawie na finiszu, musi poczekać, bo od piątku sesja :(
      Również na finiszu jest tutorial o malowaniu tuszem ^^ Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Czekam z niecerpliwością zarówno na tutorial jak i na nową pracę:)
    I trzymam kciuki za magisterkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, tak na wszelki wypadek ^^

      Usuń
  6. Powodzenia! Na pewno sobie poradzisz, trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się udało... prawie, bo zostało do napisania parę stron :)) Nie dziękuję i Tobie :D

      Usuń
  7. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award, więcej tu:
    http://valuablle.blogspot.com/2013/05/versatile-blogger-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej a ja mam pytanie dotyczące Twoich studiów. Co zamierzasz robić po kulturoznawstwie? Jaką wybrałaś specjalizację?
    W ogóle polecasz te studia, czy nie? ;-))
    Sorki za pytanie nie związane z rysowaniem, ale mam nadzieję, że odpowiesz na moja pytania. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomogę :) Dostałam Twojego maila, więc może lepiej odpiszę Ci poprzez niego. Tylko trochę cierpliwości, właśnie kończę studia, sesja, praca magisterska i to tak... :)

      Usuń
  9. Hej :) Czy może wiesz czym można naostrzyć bezdrzewne ołówki koh i noor progresso ? Załączam zdjęcie, aby przybliżyć Ci ołówek :) http://www.szal-art.pl/userfiles/kredki%20i%20olowki/progresso_ol_1.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie mam, można je ostrzyć normalną ostrzówką (z tym, że trochę się marnuje grafitu), a jeśli chcesz żeby jak najmniej się zmarnowało, to taką ostrzówką na żyletkę najlepiej ;)

      Usuń
    2. Zwykłą strugaczką, albo, jak podpowiadał powyższy Anonim, temperówką na żyletkę :)

      Usuń
  10. Jesteś wspaniała!!! Dzięki Twoim poradom i oczywiście przede wszystkim talentowi wreszcie odnalazłam to czego wciąż szukałam i nie mogłam rozkminić..to czego ciągle mi brakowało do ładnego rysunku... idealnie potrafisz wytłumaczyć każdy krok!! już nie wspominając o tych rysunkach!! normalnie uwielbiam Cię i Twoje rysunki, porady!!!! : D :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Cieszę się, że porady z mojego bloga pomogły Ci się rozwinąć :D Jestem też wdzięczna za pochwały dotyczące moich prac... bardzo mi miło! Pozdrawiam :))

      Usuń
  11. Cześć
    Czytałam twój poradnik dotyczący cieniowania,że dajesz dużo warstw etc
    Ja też tak robię ale mimo to są widoczne te białe grudki
    Jestem w trakcie szkicowania Arweny > http://umbrieel.blogspot.com/2013/06/grima-lotr.html
    Na zdjęciu nie widać ale na cieniach szczególnie tam gdzie jest najciemniej widać jasne szare plamki,zobacz np tutaj http://d17rulez.deviantart.com/art/Drawing-of-Billie-Joe-Armstrong-WIP-3-338786390?q=favby%3Aumbrieel%2F55856353&qo=1
    Taki efekt chciałabym uzyskać,ale zastanawiam się czy na tamtym szkicu w rzeczywistości też je widać tylko zdjęcie je ukryło tak jak u mnie.Na twoich też są widoczne?
    Robiłam wszystko po kolei,najpierw delikatnie F całość potem od B do 4B następnie HB i 9B tam gdzie jest najciemniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szare plamki/białe grudki to pory kartki, to masz na myśli? :) To kwestia faktury papieru, każdy ma takie wgłębienia. Na moich pracach też je widać, raz mniej, raz bardziej. U Daisy to może być też kwestia cieniowania :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...