6 sierpnia 2013

* WYNIKI KONKURSU STABILO STRIPE UP YOUR LIFE *

Witajcie!

Jak mijają Wam wakacje? Pogoda wszędzie dopisuje, więc myślę, że jedyne, czego potrzeba do szczęścia, to basen albo jezioro w pobliżu, albo choćby porządny wentylator :)) Lada dzień wyjeżdżam z Krakowa na wakacje, ale niestety nie będzie mi dane mieć możliwości przebywać blisko żadnego zbiornika wodnego [gdybym chociaż potrafiła pływać :D]. Tymczasem kończę pracować nad nową notką o cienkopisach Stabilo Point 88. Będzie to połączenie recenzji i wskazówek, jak kreatywnie można je wykorzystać w rysunku/malunku.

Ale do rzeczy! Rozgaduję się o wakacjach i planowanym poście, a przecież najwyższy czas ogłosić wyniki konkursu Stabilo Stripe Up Your Life! :)


Podobnie jak w przypadku poprzedniego konkursu organizowanego na moim blogu, zostałam zasypana fajnymi, pomysłowymi pracami i znowu miałam problem z wybraniem zwycięskich zgłoszeń. Decyzja była tym bardziej ciężka, iż miałam wybrać tylko dwa rysunki! :(
Po przesłaniu wszystkich prac konkursowych i konsultacjach z reprezentantką Stabilo, okazało się, że ów "problem" można rozwiązać :) Firmie Stabilo tak bardzo spodobały się nadesłane zgłoszenia, że postanowiła przyznać dodatkowe nagrody! Czy to nie wspaniałe? :D Zamiast 2 miejsc i 2 zwycięzców, mamy aż 4 miejsca i 5 nagrodzonych osób!

Wybierając najlepsze prace z reprezentantką Stabilo, zwracałyśmy uwagę na kreatywne podejście do tematu oraz poziom umiejętności. Praca miała wywoływać pozytywne skojarzenia i nawiązywać do paskowego, pomarańczowo-białego designu Pointów 88. Tematem konkursu było hasło "Stripe up your life", co w wolnym tłumaczeniu można rozumieć jako "Wprowadź paski w swoje życie". Nie wszyscy jednak portretowali siebie - nie było to obowiązkowe, ale nie dyskwalifikowało uczestników :)
Oto nadesłane prace konkursowe:
[w celu zachowania prywatności prace podpisałam tylko częścią adresu mailowego]
















A teraz czas na zwycięzców...

IV MIEJSCE





Ex aequo Kasia i Magda! Dziewczyny otrzymują zestawy Pointów 88 mini.

III MIEJSCE

 

Krzysiek otrzymuje  zestaw Pointów 88 15 sztuk + okulary.

II MIEJSCE



Tomek otrzymuje zestaw Pointów 88 15 sztuk + okulary.

I MIEJSCE


Natalia otrzymuje zestaw Pointów 88 w  rozwijanym piórniku + okulary.


Gratulujemy Natalii, Krzyśkowi, Tomkowi, Kasi oraz Magdzie! Super prace, oby chęć do rysowania oraz kreatywność Was nie opuszczała :) Czekam na Wasze adresy, na które mają zostać wysłane nagrody. Zgłoście się mailowo możliwie jak najszybciej na ilojleencontest@gmail.com.


Oto nagrody ufundowane przez Stabilo:


Pozostałym uczestnikom, którzy wysłali swoje rysunki i malunki na konkurs także dziękuję za wzięcie udziału. Moje gratulacje, spisaliście się świetnie! Mam nadzieję, że rysując prace z motywem "Stripe up your life" dobrze się bawiliście. Czasami fajnie jest stawić sobie wyzwanie: wykonać rysunek interpretujący jakiś temat, hasło. To rozwija kreatywność i wyobraźnię. Sama ostatnio pokombinowałam z cienkopisami Stabilo, odchodząc nieco od charakterystycznych dla mnie realistycznych portretów wykonanych tylko i wyłącznie ołówkiem, a tworząc coś odmiennego, bardziej pomysłowego. Widzieliście już jeden przykład [No more dreaming], ale będzie więcej :)

Tak czy inaczej, niezmiernie mi miło, że kolejny konkurs organizowany przeze mnie - a wspaniałomyślnie sponsorowany przez firmę Stabilo - cieszył się Waszym zainteresowaniem! Według mnie każdy, nie tylko za umiejętności, ale i za same chęci powinien być nagrodzony, ale niestety tak się nie da ;)

Ważne pytanie! Czy wszyscy [nie tylko zwycięzcy] zgadzają się, by Stabilo zamieściło na ich fanpage'u na Facebooku Wasze prace? Piszcie w komentarzach.

Jeszcze raz gratuluję wszystkim! :)


24 komentarze :

  1. ten kameleon jest czaderski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy nastepny konkurs? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten portret dziewczyny na czwartym miejscu ale ubranie można by dobracowac.A ten kameleon jest bomba 'o'.Jakby był wykonany komputerowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się praca, która zajęła III miejsce :) Ale wszystkim zwycięzcom gratuluję!!!
    Ilojleen, życzę Ci miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podoba kameleon i dłonie :) gratuluję zwycięzcom i czekam na kolejny konkurs może odważę się wziąć udział :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla nagrodzonych. Najbardziej podobają mi się: kameleon, dłonie i dziewczyna z nutkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace! Gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy konkurs plastyczny w jakim zdobyłam nagrodę *.* prace są świetne i zdecydowanie się zgadzam, że kameleon powala :), jeśli chodzi o udostępnienie zdjęcia mojej pracy to jak najbardziej się zgadzam i oczywiście gratuluję wszystkim wygranym ^_^

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim uczestnikom konkursu. Obrodziło ciekawymi pracami. Kameleon oczywiście zasłużenie wygrał. Pomysł i wykonanie bez zarzutu. Miło mi, że i ja się znalazłem wśród nagrodzonych. :)Przydałoby się więcej takich konkursów. Jak dla mnie mogłyby być nawet bez nagród. Liczy się mobilizacja do pracy i dobra zabawa. :)
    Pozdrawiam.
    Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, Krzyśku! :) Na pewno jakieś konkursy się pojawią, oby wszyscy mieli takie podejście jak Ty :D

      Usuń
  10. To pierwszy konkurs od podstawówki w którym wzięłam udział i od razu takie zaskoczenie! Bardzo sie cieszę i dziekuję za miłe komentarze!:) Nie sądziłam że to jest możliwe ;) Gratuluję wszystkim za ładne prace. :) I zgadzam się z Tobą Krzyśku, więcej takich konkursów, bo teraz nabrałam większej ochoty do pracy, gdy słyszę takie miłe opinie ;)
    Oczywiście zgadzam sie aby Stabilo zamieściło moja pracę na fanpage'u na Facebooku.

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gratulacje, zasłużone I miejsce, jak również komplementy! Kameleon się wszystkim podoba :)

      Usuń
  11. Mogłabyś czasem zorganizować jakiś konkurs,albo po prostu wyzwanie bez żadnych nagród,gdzie podasz jakiś fajny temat jak był tutaj i uczestnicy będą musieli się do niego odnieść :) Żeby po prostu wziąć udział dla samej zabawy,byłoby naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie, mogłabym coś takiego zrobić, skoro jest na coś takiego zapotrzebowanie :) Obawiam się mimo to, że mało osób brałoby w takich "wyzwaniach" udział, ponieważ nawet przy tym konkursie znaleźli się tacy, którym nie odpowiadały oferowane nagrody i dlatego nie wzięli udziału :(

      Usuń
    2. gdy zobaczyłam, że ogłaszasz konkurs pomyślałam:nie będe wysyłać i tak nie wygram, napewno będzie wiele prac. teraz zaluje. z niecierpliwościa wyczekuje kolejnych konkursow, napewno wezme udział, a wyzwania sa ciekawym pomyslem, zrob chociaz jedno moze akurat widzowie twojego bloga cie zaskocza i przysla wiele prac.pozdrawiam!:)

      Usuń
    3. Szkoda, że nie brałaś udziału, mam nadzieję, że następnym razem się zdecydujesz :)
      Przemyślałam sprawę i myślę, że zrobię takie wyzwania, tylko muszę zastanowić się nad tematyką etc. :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    4. bardzo sie ciesze, ze podjelas taka decyzje, na pewno skorzystam z takich wyzwan:)

      Usuń
  12. Gratuluję wszystkim zwycięzcom! Mi osobiście najbardziej spodobały się prace z III i I miejsca ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Praca z III miejsca jest niesamowita. Jednak najbardziej urzekła mnie praca z IV, ta od 'rysunkimegi', jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że podobają Wam się prace konkursowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wrazenie ze praca ktora zajela miejsce III jest falszywe poniewaz w google patrzylam rozne obrazki i byl ten sam obrazek tyle ze dlugopis nie byl w paski i pokolorowany i nie bylo paskow na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie widziałaś wersję przed dodaniem koloru. Krzysiek mógł zeskanować rysunek bez koloru, a potem dodać kolorowe elementy, ponownie zeskanować i taką pracę wysłać na konkurs :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...