8 marca 2014

* Newsy VIII *

Dzień dobry :)

Dziś kilka ogłoszeń parafialnych. Na początek chciałabym przedstawić kuszącą ofertę Marty :)


Witam, nazywam się Marta i kilka lat temu myślałam, że wszystko to co chcę robić to rysowanie lub malowanie, więc skupiłam się na kupnie materiałów potrzebnych mi do rozwoju zainteresowań, jednak ciągle coś było nie tak. W końcu poczułam, że to wcale nie dla mnie i przybory, które skupiłam teraz leżą i czekają na lepsze dni. Więc postanowiłam, że przekażę je komuś, komu na pewno sprawią radość i będę użyteczne. Mam na myśli kredki Studio firmy Derwent i pastele olejne firmy Faber-Castell, które kupiłam 3 lata temu. Ich stan przedstawiają fotografie poniżej:
 

 Chciałabym sprzedać kredki za 170 zł, natomiast pastele za 20 zł czyli całość wychodzi 190 zł, można też rozważać każdy produkt osobno :) Przejawy faktycznego zainteresowania proszę kierować na e-mail: smooth.beige@gmail.com w razie jakichkolwiek pytań bądź przy potrzebie ujrzenia dodatkowych zdjęć :)

Zachęcam do kupna kredek Studio [pasteli Faber-Castell niestety nie znam], u Marty wychodzi o mniej więcej 70zł taniej, niż zapłacilibyście w sklepie. Kredki te to "bliźniaki" Artistów, o których pisałam tutaj.

Druga rzecz, to prośba o pomoc z mojej strony. Czy znacie jakąś stronę hostingową, jak najbardziej zbliżoną do dawnego ImageShaka? Darmową, prostą w obsłudze, bez limitów [albo z dużą pojemnością konta]? Chciałabym załadować nowe zdjęcia do tutorialu, ale wolałabym nie korzystać z konta Google.

Last but not least, stwierdziłam, że w końcu muszę spiąć tyłek i ogłosić rysunkowe wyzwanie, o które proszono mnie przy okazji konkursów, które organizowałam ^^ Przy konkursie serialowo-filmowym i konkursie Stabilo albo zdjęcie do odwzorowania, albo tematyka pracy była dowolna. Tym razem ja wybiorę fotografię :> Myślę, że dam znać zaraz po weekendzie.

Pozdrawiam serdecznie!


28 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Czy po założeniu konta jest możliwość ustawienia widoczności zdjęć na widoczne tylko dla osób posiadających link? :)

      Usuń
  2. Suuuuper blog fajnie że organizujesz konkursy na pewno postaram się i wystartuję. Szkoda że dopiero niedawno odkryłam twojego boga mam pytanie czy mogłabym narysować jakiś obrazek inspirując się twoimi dziełami ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga* xD

      Usuń
    2. Cieszę się, że jesteś chętna wziąć udział w rysunkowym wyzwaniu ^^
      Tak, będzie mi bardzo miło! Którą pracę chcesz przerysować? :) Wyślij mi potem linka albo maila z rysunkiem. Jeśli będziesz tę pracę umieszczać gdzieś na necie, byłabym ogromnie wdzięczna za wzmiankę o tym, że jest inspirowana moją :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. Jeszcze dokładnie nie wiem ale będzie to na pewno coś z hobbita ;) myślę że kill'ego ;D tak mam zamiar to umieścić na necie i oczywiście napiszę że jest inspirowany twoja pracą :D

      Usuń
    4. O, to dziękuję i powodzenia :D

      Usuń
  3. http://tinypic.com/ o takie coś Ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, choć widzę, że kiedy wkleja się rzekomo bezpośredni adres obrazka, to nie pokazuje tylko zdjęcia, tylko takie cuś :( na szczęście jest jeszcze prawy przycisk myszy i pokaż obrazek :D A nie wiesz, czy po założeniu konta możliwe jest takie ustawienie, że obrazy są widoczne tylko do dla osób posiadających link? :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby masz ustawienia prywatności ale nie wiem jak to działa, czy tylko do danych na profilu czy także do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zdaje się, że tylko do profilu... hm :(

      Usuń
  6. nie wiem czy o takie ustawienia ci chodzi? http://oi57.tinypic.com/21zss9.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy mi na tym, żeby móc dopasować ustawienia prywatności do każdego zdjęcia oraz żeby była opcja, że dane zdjęcie jest widoczne dla tego, kto ma link :)

      Usuń
  7. Hej mam pytanie gdzie kupujesz białe cienkopisy bo szukałam na necie i chodziłam po kilku sklepach papierniczych i nigdzie go nie ma :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio widziałam w empiku, ale w zestawie ze srebrnym i złotym. Dostępne są też tu: http://www.szal-art.pl/gel-pen-hybrid-pentel_271_4362/ :)

      Usuń
    2. dzięki wielkie :DDDD

      Usuń
    3. Przybory kupuję w sklepach plastycznych, te w Krakowie są dobrze zaopatrzone :)

      Usuń
  8. Witam,
    jeśli chodzi o portal do uploadowania to polecam imgur.com - spełnia wszystkie Twoje kryteria, łącznie z ustawieniami prywatności. :)
    Ah, te kredki są takie piękne, ale to chyba wciąż cena nie dla mnie... Zresztą zajmuję się rysunkiem tylko hobbystycznie i przez studia rzadko, więc raczej mi takie cuda nie są potrzebne. :( Ale może kiedyś. Ciekawi mnie konkurs, nie wiem czy dam radę, ale chciałabym wziąć udział :)
    Pozdrawiam,
    Ayuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dokładnie o coś takiego mi chodziło :) Dzięki za linka :)
      Rysunkowe wyzwanie ogłoszę dzisiaj, za chwilę. Mam nadzieję, że weźmiesz udział! ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Nie mogę się doczekac!!!...I czekam bardzo....ALE TO BARDZO NIE CIERPILIWIE!Tym bardziej że teraz mam masę czasu bo jestem chora i nie chodzę do szkoły ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, bardzo mnie to cieszy! :D Właśnie kończę pisać notkę, jeszcze tylko kilka zdań :)
      Zdrowia! :)

      Usuń
    2. <3 thx ;D!Ale są dobre strony...mam czas na rysowanie,czytanie twojego bloga (chyba po raz 100 ;DD)....już od dawna mam chrapkę na derwenty....mialaym....ale te jeansy wołały ,,kup mnie!kup mnie'' ;DDD

      Usuń
    3. miałabym*

      Usuń
    4. Mówi się, że artysta wyda ostatnie pieniądze na przybory plastyczne, a nie ubrania [tak robił choćby Van Gogh :)], ale cóż, życie czasem nie daje wyboru ;D
      Dziękuję za wielokrotne czytanie mojego bloga :D

      Usuń
    5. Też właśnie jestem chora, i tak jak ty zauważyłam te same dobre strony;)

      Usuń
  10. świetny blog, ciekawie prowadzony, dużo się nauczyłam od Ciebie i mam nadzieje że jescze więcej się nauczę:) a konkurs ? hmm warto spróbować :) chociaż dopiero jestem na etapie nauki twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Miło mi czytać, że moje porady są dla Ciebie przydatne :) Super, jeśli wzięłabyś udział w moim wyzwaniu. Możesz narysować samą twarz, nie ma problemu ^^

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...