22 kwietnia 2014

ETAPY TWORZENIA: żaby

Format: A4
Przybory: Kredki Derwent Coloursoft, Koh-I-Noor Polycolor, Faber-Castell [tylko różowa], ołówek Mars Staedtler Lumograph 8B.
Czas: 39 godz.
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: marzec 2014r.

Otwórz w nowej karcie, by zobaczyć pełen rozmiar


_________________________________________________

P.S. PRZYPOMINAM O RYSUNKOWYM WYZWANIU! :)
P.S. 2 Tutorial o rysowaniu futra/sierści kredkami na czarnym papierze wkrótce będzie gotowy :)
P.S. 3 Chciałabym się czymś pochwalić c:


29 komentarzy :

  1. Żabki! W tej pracy strasznie podobają mi się intensywne, żywe kolory. Muszę też przyznać, że zupełnie zapomniałem o tym rysunkowym wyzwaniu (choć nie wiem, czy jest sens wysyłać pracę, gdzie będzie się roić od błędów). Niemniej jednak, pojutrze lub nawet jutro powinny przyjść nowe kredki... więc może zacznę pracę z nimi od wykonania rysunku do Twojego wyzwania :)
    Szkoda że dopiero teraz zauważyli tę pracę... ale i tak z pewnością to cieszy. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: ta praca powstała właśnie dzięki przemożnej chęci narysowania czegoś megakolorowego, więc cieszy mnie to, że Ci się podoba ^^
      Każdy z nas popełnia błędy, dzięki nim uczymy się! Także niczym się nie przejmuj, tylko rysuj i ślij pracę! :)
      Lepiej późno niż wcale :D Ucieszyłam się bardzo, kiedy w Święta dostałam smsa od koleżanki, że Marsi zamieścili tam mój rysunek :D

      Usuń
  2. świetne kolory żabek, które mega przyciągają wzrok i uwodzą... a twoja pochwałka... zbiła mnie z nóg. sama bym się chwaliła, gdybym miała czym :) godne pozazdroszczenia, a praca oczywiście zasługuje sobie na to miano, jakie otrzymała. gratuluję raz jeszcze! :D.

    http://polishtagteam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że żabki przypadły Ci do gustu ^^
      Dziękuję bardzo, ten ich tweet sprawił mi radość :D

      Usuń
  3. Żabko-mania! Pozytywnie:P Nie spodziewałem się kolorów oprócz szarego i czarnego, a tu takie zaskoczenie :) Super!
    PS: Tylko nie zacznij rysować teletubisiów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teletubisie znajdowały się w kręgu moich zainteresowań dobre 15 lat temu, więc spokojnie xD Dzięki wielkie!

      Usuń
  4. Chwalipięta. Brzydka żaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jestem głupia i paskudnie rysuję, chlip ;(

      A tak na serio, współczuję Ci, że masz w sobie tyle złości i złośliwości.

      Usuń
    2. Anonimie nr 1 co to miało być ?
      Ilojleen nie przejmuj się, zawsze znajdzie sie jakiś/aś pierdolony/a hejter/ka nie przejmuj się bo jak nie będziesz miała zazdrosnych hejterów to nigdy daleko nie zajdziesz :P

      Usuń
    3. W porządku, to całkowicie absurdalny komentarz, żadna konstruktywna krytyka, więc się nie przejmuję :)

      Usuń
    4. No i tak trzymaj ^^

      Usuń
  5. Piękne żabki, ale tęsknię za twoimi tradycyjnymi portretami...
    Za to twój rysunek 30STM jest niesamowity. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wiem, że ostatnio eksperymentuję z technikami i tematami, ale stęskniłam się za ołówkowymi portretami, dlatego właśnie rysuję jeden :)

      Usuń
  6. Rysunek śliczny, ale tego chyba nawet nie muszę mówić, bo jest to oczywiste :)
    A czy byłoby możliwe, żebyś zrobiła tutorial na rysowanie spływającej po ciele wody? Ostatnio jako takie wyzwanie, chciałam narysować portret z wodą, ale kompletnie mi nie wyszło, dlatego byłabym niezwykle wdzięczna za taki kurs krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla złośliwego anonima powyżej, hah :D Dziękuję serdecznie!
      Chodzi o narysowanie wody ze zdjęcia, czy z wyobraźni?

      Usuń
    2. Właściwie to wszystko jedno, ważne, że realistycznie :)

      Usuń
    3. Nie piszę tutoriali na prośbę [wówczas musiałabym spełniać każdą i rysować to, co chcą inni, a niestety nie jest to droga do czerpania radości z rysowania], dlatego też pytałam, bo mogę Cię teraz odesłać do tej notki [od akapitu "Jeśli...", choć możesz przeczytać też początek, by lepiej zrozumieć, dlaczego tam Cię odesłałam :)]. Jeśli bowiem rysujesz ze zdjęcia, wystarczy tylko opanować technikę cieniowania i to wszystko, naprawdę :)

      Usuń
  7. Niesamowite... Aż trudno uwierzyć, że jesteś samoukiem. Tu jednak nie chodzi o samo rysowanie a o twoją technikę. Na ASP lub szkołach plastycznych uczą właśnie takiej techniki cieniowania. Oczywiście wolą jak narysujesz to bardziej artystycznie niż realistycznie jednak twoja pasja do rysowania udziela się mi.
    Sama rysuję, nawet ukończyłam szkołę plastyczną i wybieram się teraz na studia w tym kierunku, ale twoje rysunki i tutoriale, które są niezwykle staranie zrobione bardziej do mnie przemawiają niż słowa nauczyciela.
    Zauważyłam, że rysujesz ciągle z zdjęcia a tak z ciekawości zapytam czy też rysujesz czasem z obserwacji, np. kogoś z rodziny jak siedzi i czyta gazetę? Jestem ciekawa czy tak rysowałaś? Ja nie jestem w stanie rysować z zdjęć bo wychodzą mi bardzo płaskie. Muszę mieć prawdziwego modela. Będę obserwowała twój blog bo na prawdę warto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję po stokroć ♥ Naprawdę tak uczą na ASP? Byłam przekonana, że bardziej stawiają na cieniowanie za pomocą kresek, a nie lubią bardzo gładkiego cieniowania, które ja uwielbiam :) Chyba, że chodzi o coś innego?
      Wow, drugi akapit Twojego komentarza... ♥ naprawdę miło mi czytać, że wolisz wiedzę amatora niż profesjonalisty c:
      Bardzo rzadko. Wynika to z kilku przyczyn. Takie szkicowanie polega głównie na ogólnym oddaniu tego, co się widzi, a ja kocham detale. Uwielbiam pokazywać realizm na papierze, a ani ja, ani model nie wysiedzi kilkudziesięciu godzin, bym zdołała narysować coś takiego :D Idzie mi to też gorzej, niż z rysowania ze zdjęć [choć na szczęście nie tragicznie], więc nie daje mi to aż takiej satysfakcji, jak rysowanie z fotografii, tak więc wolny czas wolę wykorzystać na coś, co naprawdę mnie cieszy. Ponadto ciągnie mnie do opanowania akwareli bardziej, niż nauczenia się rysowania z natury, a niestety czas wolny jest ograniczony i muszę wybierać :( Ogólnie, życie jest za krótkie, by ogarnąć wszystko, co się chce :D
      Tak czy inaczej, cieszę się, że mój blog przypadł Ci tak do gustu! Zapraszam do częstych wizyt :)

      Usuń
  8. Te żabki są świetne,muszę w końcu kupić kredki,bo wszyscy kuszą kolorowymi rysunkami ;)
    Gratulacje tego tweeta,to wielkie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj i wprowadź trochę koloru w swoją twórczość :D Ja nie żałuję! ^^
      Dziękuję pięknie :*

      Usuń
  9. nominowałam cię do LBA „Nominacja do Liebster Blogger Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę' Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” więcej tu : http://wswiecieherosow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, to bardzo miłe z Twojej strony ♥ jednak nie uczestniczę w takich zabawach, brak czasu...

      Usuń
  10. Matko, jak ja ci zazdroszczę cierpliwości! Ja bym nie wyrobiła z tym tłem O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Przyznam, że tło mnie wymęczyło, ale łodyga jeszcze bardziej! :o

      Usuń
  11. Nie wyszła mi żaba..:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta żabka i słodka . Śliczne jaskrawe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A kolory to zasługa kredek Polycolor :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...