4 maja 2014

* Newsy IX *

Moi drodzy!

Mam nadzieję, że choć pogoda nie dopisała, majówka Wam się udała :) Mnie na pewno, póki świeciło słońce i było ciepło, korzystałam ^^

Zaczęłam też ogarniać notkę z pracami nadesłanymi na wyzwanie rysunkowe. Na razie zdążyłam zmniejszyć obrazki, dodać na nie znaki wodne [by nikt ich nie ukradł i nie przypisywał sobie autorstwa :)] i wkleić wszystkie do postu. W poprzedniej notce wspominałam, że cieszy mnie, że tylu rysowników wzięło w nim udział. Jednak wówczas nie spodziewałam się wielkiej fali prac, która nadeszła w czwartek wieczorem i ciągnęła się aż do wczorajszej nocy! 30 kwietnia w mojej skrzynce było chyba ponad 35 rysunków, dzisiaj jest... 60 :D Jestem w szoku, w poprzednich konkursach brało udział o połowę mniej osób! Super, że więcej rysowników angażuje się w moje akcje  ^^
Ale...
Wiem, że zobligowałam się przygotować oceny wszystkich prac na krótko po 6 maja, ale obawiam się, że przy tak ogromnej liczbie zgłoszeń i moim zamiarze napisania porządnej opinii [nie jednego zdania na zasadzie "o, fajne kolory!", "dobrze Ci idzie z oddawaniem podobieństwa"], niemożliwe jest, bym wyrobiła się nawet do 10 maja... :( Wierzę też, że gdybym próbowała na siłę zdążyć napisać wszystkie 60 opinii w przeciągu kilku dni, większość z nich byłaby napisana pod wpływem przemęczenia, byle jak, a ja straciłabym rozum i nie wiedziałabym, jak się nazywam xD
Dlatego publikację notki przewiduję na dzień pomiędzy 15 a 31 maja. Bardzo przepraszam! Mam nadzieję, że warto będzie czekać :)

Ponadto mam jeszcze inną, niefajną wiadomość :( Imageshack, na który wrzucałam wszystkie zdjęcia i obrazki [głównie na tym blogu, ale nie tylko], jakiś czas temu przestał być darmowym serwisem hostingowym. Wspaniałomyślnie ogłosili, że spoko, nie trzeba się denerwować, jeśli nie chcesz płacić użytkowniku, nic się nie martw, dotychczas załadowane obrazki zostaną na Twoim koncie, będziesz mógł z nich korzystać, jedyny minus, niedogodność, to brak możliwości hostingowania nowych obrazków. OK! A parę dni temu zonk: mail z powiadomieniem, że jeśli nie upgraduję [nie zapłacę znaczy się] konta, to znaczy, że nie jest mi już ono potrzebne. Na koniec pytanie: upgrade czy delete? Zastanawiałam się, czy to przypadkiem nie oznacza, że wszystko, co tam załadowałam, pójdzie do piachu. 
Poirytowałam się.
Na tym blogu jest dodanych ponad 100 postów, z których 3/4 zawiera obrazki hostingowane na Imageshacku. Jeśli sami zamierzają usunąć mój profil na tym portalu, tzn., że wkrótce na moim blogu zostanie sam tekst. Dlatego też postanowiłam przezornie załadować wszystko na Imgur i podmienić obrazki w postach na te hostingowane na tym darmowym serwisie. To jednak zajmie trochę czasu, podobnie jak pisanie opinii z rysunkowego wyzwania, dlatego niestety muszę prosić Was o cierpliwość. W maju prawdopodobnie pojawi się tylko post z ocenami Waszych prac, jeden tutorial i ewentualnie jedna recenzja przyborów. Liczę gorąco na to, że zrozumiecie sytuację :) ♥

Życzę powodzenia maturzystom!
Pozdrawiam wszystkich ciepło :)



30 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia w wypełnianiu obowiązków :) współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ocenianie prac to żaden obowiązek, tego nie ma mi co współczuć :D

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że obrazki pozostaną, tylko nie będę można dodawać nowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna nie można dodawać nowych, to już wiem. Chodzi o płatność za zachowanie konta :/

      Usuń
    2. P.S. Właśnie się zorientowałam, że już usunęli obrazki.

      Usuń
  3. Współczuję nadmiaru obowiązków :_( Ale nie martw się, przenoś obrazki, opisuj rysunki-my poczekamy ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrozumiałość :D ♥

      Usuń
  4. przykro mi z powodu tych wszystkich spraw, które się na Ciebie zwaliły! powodzenia w ich pokonywaniu. teraz tylko niecierpliwie czekać na posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję za to współczucie :D Najgorsze jest to hostingowanie i wklejanie na nowo obrazków, na ocenę prac sama dobrowolnie się pisałam :D

      Usuń
  5. Już się przestraszyłam,że nie napiszesz ocen prac,bo głównie na to liczyłam podczas rysowania,bo chcę wiedzieć nad czym mam pracować. Mi czekanie nie przeszkadza,ważne,żebyś Ty zrobiła sobie wszystko na spokojnie bez nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ocena prac będzie, to byłoby chamskie z mojej strony, gdybym coś obiecywała, a potem to odwołała... a taka nie jestem ^^ Dzięki za wyrozumiałość :)

      Usuń
  6. Współczuję Ci i muszę poinformować o tym, że imageshack staje się płatny moją znajomą, z ktorą prowadzę bloga. Pewnie czeka ją ta sama robota co Ciebie ;/

    A tak nie na temat to chciałam powiedzieć, że twój blog jest najlepszym blogiem, na który kiedykolwiek się natknęłam. Wszystkie instrukcje są bardzo przydatne, a twoje obrazki motywują do rysowania. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że jeszcze długo nie zrezygnujesz z pisania tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie rozglądnęłam się po blogu i zauważyłam, że pousuwali mi wszystkie obrazki, nawet nie zdążyłam rzucić okiem na to, co miałam tam załadowane i ściągnąć :/ Także niektóre rzeczy nie są do odzyskania...

      Dziękuję serdecznie za te miłe słowa, sprawiły, że mimo jeszcze większego poirytowania ze względu na Imageshacka się uśmiechnęłam :)

      Usuń
  7. Witaj kochana!
    Twój blog jest wspaniały. Sama trafiłam na niego stosunkowo niedawno, choć wtedy nie zrobił na mnie takiego wrażenia. Teraz jednak bardzo mi się spodobał. Najbardziej szanuję Twoje recenzje przyborów (bądź co bądź, ale ja i tak wolę czytać, jak się rysuje, niż kupować), ale i tutoriale rysowania niektórych części ciała, lub typu "Błędy (...)" :D
    Otóż mam do Ciebie prośbę.
    Czy znasz może firmę Arts-Arch?
    Czy malujesz węglem?
    Czy masz ćwiczenia dla początkujących, swoje pierwsze rysunki, historię tego, jak nauczyłaś się rysować?
    Jeśli odpowiedzią na pierwsze pytanie jest "tak", to proponuję kupić ołówki "Arts-Arch".Są świetne. Oczywiście sama zawsze, kiedy widziałam u koleżanki ołówek koh-i-noor, pożyczałam go od niej ("Zgubiłam mój" zawsze działało ^^). Moim zdaniem też są cudowne. "Czuję je" tak jak Ty.
    Mimo, że w domu, u siebie, przy biurku, mam tylko ołówki firmy (bliżej nieokreślonej, chyba "Artist", ale w internecie nie piszą o tej firmie ani słowem- chyba że tego słowa nie rozumiem) jakieś, i mimo, że lubię rysować różnymi naraz... Nie czuję ich. Jakoś... Hmm... Jakby to ująć.. ^^
    Po prostu wolę rysować ołówkami Koh-i-noor, niż tymi, które mam. Jedyny, który mi w miarę odpowiada, to 5B.
    Tak więc mam prośbę- jeśli byś mogła (to się odnosi także do 2 pytania), to kupiłabyś ołówki/ zestaw do rysowania węglem marki Arts-Arch?
    Dostałam je niedawno i chciałabym wiedzieć, co myślą o nich doświadczone osoby (Ty).
    Ach, nie wiem, jak bardzo lubisz kredki FaberCastell, ale mi one bardzo odpowiadają (może dlatego, że mam je od szóstego roku życia). Dopiero niedawno się dowiedziałam, że są one tak dobre według większości osób. :)
    Aha, i trzecie pytanie.
    Tak właściwie, to chodzi mi o historię tego, jak zaczęłaś rysować (szkicować). Osobiście nie przepadam kredkami, widzę, że Tobie też przypadło do gustu tworzenie rysunków samymi ołówkami.
    Znaczy, jak to się stało, że zaczęłaś. w ile tak pięknie nauczyłaś się malować, zdobyłaś takie doświadczenie. Jest mi to bardzo potrzebne, gdyż potrzebuję motywacji. *jestem niecierpliwa, więc 10 lat to jednak.. nie dla mnie. Jeśli uczyłaś się około 10 lat, to zignoruj proszę ostatnie kilka zdań :D*
    Nie wiem, czy miałaś taki post. Jeśli tak, to proszę, podaj link. ;)

    A z tymi ołówkami i węglem firmy Arts-Arch, to... Naprawdę, gorąco Ci polecam. Nawet same ołówki, ale po prostu.. Są świetne. To drugie kredki, które polubiłam po pierwszej kresce (pierwsze to Koh-i-noor ;D)

    Ochh...
    Byłabym zapomniała.
    O ile będziesz chciała wydać ok. 100 złotych, to.. czy możesz kupić kredki pastelowe firmy Derwent? (widzę, że za nimi przepadasz, a ich recencji także potrzebuję)

    Hah, przepraszam za tak dużą ilość próśb.
    A jeśli chodzi o te zdjęcia na Twoim blogu... To nie przejmuj się, większość rzeczy i tak można wywnioskować, czytając sam tekst. ^-^
    Życzę weny ;)
    (Uuu, czyżbyś była fanką 30 seconds to mars? Miło ^^)
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ivane :) Na początku serdecznie dziękuję za miłe słowa i tak długi komentarz ^^ Jestem także wdzięczna za rekomendację ołówków Arts-Arch. Nie znam tej firmy, ale może kiedyś, kiedy skończą mi się zapasy Koh-I-Noorów, sięgnę po te, które mi poleciłaś :) Nie znam tych Artist, o których mówisz.
      Co do recenzji... niestety nie stać mnie na kupowanie tylu przyborów ;) Recenzje piszę na podstawie tych kredek, ołówków itd., które otrzymałam do testowania od firm Koh-I-Noor i Derwent lub które dostałam w prezencie, np. urodzinowym. Ok. połowę przyborów kupiłam sama i zdecydowana większość była tania :D Lubię firmę Derwent, ale nie miałam styczności z ich pastelami. Jednak, jeśli otrzymam je do testowania, taka notka się pojawi.

      Węglem zaczęłam rysować niedawno i wkrótce opublikuję pierwsze wykonane nimi prace. Za tymi tańszymi kredkami Faber-Castell raczej nie przepadam, są zbyt twarde na mój gust, więc rzadko ich używam.

      Co do pytania o ćwiczenia dla początkujących. Cały ten blog to porady, które mogą się przydać początkującym [ale mam nadzieję również bardziej doświadczonym rysownikom]. Jest tu dużo notek o podstawach - jeśli przejrzysz listę postów, zobaczysz, o których myślę :) Np. o proporcjach, rysowaniu włosów, cieniowaniu...

      Moje pierwsze prace znajdziesz tutaj. Jeśli chodzi o moje początki, to żadna nadzwyczajna historia - rysowałam od dziecka, a w 2002 roku po spotkaniu utalentowanej osoby, stwierdziłam, że też tak chcę rysować i od tego czasu po prostu brałam zdjęcia i odwzorowywałam, to, co widzę :) Żadnych specjalnych ćwiczeń, kursów, trików. Ile się uczyłam? Wciąż się uczę :)

      Dziękuję za wsparcie ♥ Aczkolwiek wiele tutoriali po prostu... leży bez obrazków pomocniczych :(

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Nie martw się, tłumaczysz tak dobrze, że niepotrzebne są żadne rysunki. :) (Pisałam to, ale należy to powtórzyć, bo widzę, że naprawdę nie wierzysz w swoją umiejętność przedstawiania instrukcji słownie ;D)
      Jeśli chodzi o Twoje posty... To przeczytałam wszystkie... :D
      "Galerię" też przejrzałam. Zachwyciłaś mnie sportretowaniem 30 seconds to Mars. Serio. Wiem, powtarzam się. :D
      Aha, ucieszyły mnie też portrety Killi'ego... :B
      Wow? Kupujesz tanie przybory? Po jakości Twoich rysunków myślałam, że kupujesz przybory w sklepach dla profesjonalistów... :)
      A, i wracając do tematu (wciąż zapominam nazwy tej strony, która zżyna pieniądze, przepraszam ;p), to i tak (w tych postach, które ostatnio czytałam) większość była widoczna. (oprócz chyba dwóch z opiniami o kredkach/ ołówkach, co mnie nieco zawiodło, bo nie wiem teraz, jak wyglądają, ale bez przesady, tragedia to to nie jest.)
      I jeszcze prośba- podasz listę swoich idoli? Chciałabym dowiedzieć się, czy są jeszcze jacyś aktorzy/ piosenkarze za którymi przepadamy obie.
      (nie żeby coś)
      No to... Jak masz na imię, bo nie wiem, jakimi słowami Cię pożegnać?
      Pozdrawiam Cię, (tu wstaw swoje imię), życzę Ci sukcesów w rysowaniu (o ile można mieć większe).
      Ivane. :)




      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa dotyczące bloga i mojej twórczości ^^

      Koh-I-Noor jest profesjonalną firmą, a tanią i mam wiele przyborów tej marki, część z nich kupiłam sama, np. 24 kredki za 26zł - to chyba niewygórowana cena? :D A kupuję przybory głównie w sklepach plastycznych, czasem w papierniczych.

      Lista moich idoli? :D Wystarczy przejrzeć moje prace i wszystko widać, jak na dłoni ^^ Ale jeśli chodzi o ulubionych muzyków [nie wszystkich sportretowałam], to znajdziesz ich tutaj. Aktorzy, aktorki? Za zdolności lub/i osobowość: Aidan Turner, Johnny Depp, Cate Blanchett, Liv Tyler, Jensen Ackles, Jared Padelecki, Misha Collins :)

      Mam na imię Dominika, jest ono napisane tam na górze,pod moim zdjęciem :)
      Pozdrawiam serdecznie i wzajemnie!

      Usuń
  8. Masakra z tym hostingiem, mi by się kompletnie nie chciało tych zdjęć podmieniać, także podziwiam determinację :D No i oczywiście czekam na nowe posty, twój blog jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się nie chce, ale co zrobić :D to blog oparty w dużej mierze na wizualnych poradach, więc stopniowo będę to naprawiać. Dziękuję pięknie! Nowy post już w tym tygodniu :)

      Usuń
  9. A nie lepiej by było, żebyś w ogóle nie hostingowała tych obrazków tylko pisząc posta kliknęła "Wstaw obraz" i przesłała ze swojego komputera? Dzięki temu nawet gdyby wszystkie serwisy typu imageshack stałyby się płatne, twój blog byłby bezpieczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dodaję w ten sposób obrazki na bloga, zżera mi pojemność mojego konta Google, a potrzebuję go bardziej do maili :(

      Usuń
  10. Hej mam pytanie, czy ołowki o innej twardości niż hb można dstać gdzieś w zwyczajnym supermarkecie lub sklepie? Czy tylko w sklepach dla plastyków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PinkShineFox14.05.2014, 21:57

      W Biedronce czy w Lidlu raczej ich nie dostaniesz ;) Ale w Empiku już tak. Chyba, że nie masz go w swoim mieście. Porozglądaj się po sklepach dla plastyków, tam będą na 100% ;)
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    2. W empiku są? Mam empik, dzięki, rozejrzę się ;)

      Usuń
    3. Spróbuj jeszcze w zwykłym sklepie papierniczym :) Empik jest drogi, ja tam kupuję przybory tylko wtedy, kiedy jest promocja :D

      Usuń
    4. Dzięki ;)

      Usuń
  11. Ale ty pięknie rysujesz. Też tak bym chciała. Dzięki twoim poradnikom dużo się dowiedziałam. Jeśli dostanę się do gimnazjum plastycznego to będzie twoja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że moje porady Ci pomagają! :) Oby Ci się udało, życzę powodzenia :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...