24 sierpnia 2014

* Newsy X *

Witajcie ♥

 Moi drodzy, dziś wyjątkowe "wydanie" newsów. Żadne "wkrótce opublikuję taki a taki tutorial" czy "przepraszam, że ostatnio nie byłam tutaj aktywna". Tym razem opowiem Wam o wspaniałym dniu spędzonym z superutalentowaną Martą, którą możecie [a mam nadzieję, że tak jest!] znać jako Marcysiębush z Artystycznych Ciekawostek!


Martę poznałam na Deviantarcie jakieś 2-3 lata temu, ale dopiero od niedawna zaczęłyśmy intensywnie myśleć nad spotkaniem w Krakowie, moim rodzinnym mieście. Grzechem byłoby nie wykorzystać faktu, że mieszkamy stosunkowo niedaleko od siebie i podróż nie trwałaby całego dnia, tylko ~1,5 godziny! Los płatał nam przez dłuższy czas figle, w związku z czym ciągle przekładałyśmy spotkanie, aż wreszcie szczęśliwą datą okazał się 23 sierpnia :)


 

Dzień od rana był słoneczny i bardzo ciepły, a więc nawet pogoda postanowiła umilić nam spotkanie. Tymczasem my, wygodnickie, spędziłyśmy w kawiarni kilka godzin, bezczelnie ignorując te idealne warunki atmosferyczne :P Okazało się, że obie jesteśmy wielkimi gadułami, więc tematów nie brakowało. Dużo śmiechu i trochę narzekania - w końcu jesteśmy Polkami! ;) Pewnie przesiedziałybyśmy tam do późnego wieczora, gdyby nie ograniczony czas pobytu Marty oraz to, że trzeba było w końcu ruszyć tyłki i co nieco pozwiedzać [czy w moim przypadku: pooprowadzać!]. Resztę dnia spędziłyśmy na wędrówkach po Starym Mieście i robieniu zdjęć [słit fotek również ;)]. Pokazałam Marcie piękny widok na Wawel i Wisłę oraz ulubioną pierogarnię [oczywiście nie tylko tam zerknęłyśmy, przystąpiłyśmy również do konsumpcji].


Wymieniłyśmy się także drobnymi podarkami. Ja otrzymałam od Marty taką oto przeuroczą kocią zakładkę do książki:



To był naprawdę miły dzień, bo Marta jest serdeczną, wesołą osóbką! :) Wkrótce to ja wybiorę się w podróż i odwiedzę ją w Sosnowcu - nie mogę się doczekać :)

Na koniec bardzo fajne video stworzone przez Martę - dziewczyna nie tylko ma talent artystyczny, ale i zdolności do tworzenia pozytywnych filmików. Ach! Zapomniałam jeszcze o uroczym głosiku! :)


To dla mnie swojego rodzaju "debiut filmikowy" w Internecie. Do tej pory widzieliście na nagraniach jedynie moje ręce. Nigdy nie pokazywałam na nich twarzy, nic nie mówiłam, bo... kamera zwyczajnie mnie peszy. Teraz macie okazję zobaczyć, że żyję, chodzę i oddycham :D Może kiedyś odważę się odezwać? :D


Druga, równie ważna sprawa - zerknęłam na statystyki bloga i sprawdziłam liczbę odsłon... ponad milion!


Jestem bardzo szczęśliwa i mile zaskoczona, że w ciągu 2 lat [od czerwca 2012r. blog istnieje na Bloggerze, przedtem prowadziłam go na Onecie] aż tyle razy odwiedziliście tę stronę. Wiem, wiem, że są blogi, które tyle wyświetleń mają w miesiąc, ale dla mnie to bardzo dużo, nigdy bym się nie spodziewała, że dobiję do takiego wyniku. Dziękuję Wam za to, że tak często tu wpadacie :D Podziękowania należą się szczególnie aktywnym czytelnikom bloga, którzy wspierają mnie, moją twórczość i motywują do dalszego prowadzenia bloga ♥

Pozdrawiam Was ciepło i życzę dużo weny oraz czasu na tworzenie :)

Dominika



70 komentarzy :

  1. Och... Co do poprzedniego postu i Twojej odpowiedzi to: Myślałam, że to zdjęcie !!!!! :) Ja Cię po prostu kocham hehe :D Dziękuję Ci za motywację do rysowania:)
    Co do tego postu, tak, Martę obserwuję od pół roku :) Niestety nie mam czasu na komentarze :( Ale muszę to zmienić ;) Dzięki niej zabrałam się za mój pierwszy obraz :) Mam nawet plany, by pochwalić się Tobie i Marcie moim malunkiem. Ale nie mam zbytnio czasu ;p No więc możesz się spodziewać maila ode mnie :** Tak więc cieszę się, że tak dobrze spędziłaś czas w Zakopanem :) Świetnie selfie i filmik :)
    Życzę Ci jeszcze jednego miliona wyświetleń !
    Pozdrawiam poraz kolejny, Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż tak realistycznie udało mi się narysować Diabolinę? :D Dziękuję!
      Cieszę się więc, że znasz Martę i ona również Cię inspiruje :) Gratuluję pierwszego obrazu!
      Dzięki wielkie także za wszystkie miłe słowa, które zawarłaś w tym komentarzu ♥

      Usuń
    2. Obraz już przesłany :) Na adres ilojleen@gmail.com czy coś takiego ;) hehe :) A mam małe pytanko: Szykujesz może jakiś konkursik ? :D
      Martyna :*

      Usuń
    3. Tak, zauważyłam, że dotarł. Postaram się zerknąć w najbliższym czasie :) Mam skrzynkę pełną maili od czytelników, a te najbliższe 2-3 tygodnie będę mieć tak zajęte, że nie wiem, w co ręce włożyć :(
      Chciałabym, ale na razie nie mam przyborów na nagrody, potrzebny byłby jakiś sponsor...

      Usuń
    4. Ach, no tak sponsor :D Będę wyczekiwać, bo mam ochotę zobaczyć swoje możliwości. I spodziewaj się za jakieś 3-4 tygodnie waszego portretu ! :)
      To czekam na następną notkę ;P
      Martyna :*

      Usuń
    5. Naprawdę planujesz nas narysować? To strasznie miłe, że tyle osób chce nas sportretować ♥ Może chcesz większe zdjęcie?
      Nowa notka wkrótce, powoli kończą się te zabiegane dni, o którym wspominałam :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    6. Oczywiscie ! Ciebie już mam, jeszcze tylko Marta :) Chciałam, aby to był styl minimalistyczny, ale nie mogłam się powstrzymać, aby zarysować białe miejsca *.* W piątek mam nadzieję skończyć, bo jutro mam sprawdzian, pojutrze będą pytać, a w czwartek trzeba odpocząć ;p
      Pozdrawiam, Martyna :*

      Usuń
  2. To ja dziękuję za bardzo mile spędzony dzień i za wspaniały prezent, który już poszedł w obroty ! O.o Ja nie potrafię czekać hehe. Cieszę się że filmik uważasz za udany ( choć jestem amatorką ) bo kurdisz plułam sobie w brodę że nie zrobiłam większej ilości ujęć :) Czekam z niecierpliwością aż wpadniesz do mnie z wizytą i już planuję co by tu wykombinować na powitanie ;) Pozdrawiam i życzę OGROMNEJ weny twórczej ! Bo dzięki twojej białej kredce, czarnemu blokowi i wielkiej magicznej gumce do mazania wpadłam w rysunkowy obłęd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to ekstra, bardzo się cieszę, że mój prezencik napędził Cię do działania, nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz efekty :D Nic nie kombinuj! :D Oprowadź mnie tylko po mieście i zaprowadź na dobrą kawę i to już będzie super prezent :) Jeszcze raz dzięki i do zobaczenia!
      P.S. Amator też może robić profesjonalne filmy! ^^

      Usuń
    2. Kawa będzie ! Ciastko będzie ! Pizza będzie - wszytko będzie ! :P Miasto też, postaram się wybrać takie najciekawsze miejsca ^^.
      A jeśli tak uważasz to bardzo się cieszę♥☺

      Usuń
    3. Chyba będziesz musiała mnie wtoczyć do autobusu, skoro tyle smacznych rzeczy proponujesz do konsumpcji :D

      Usuń
  3. Jeju, ta zakładka jest urocza! A samego spotkania gratuluję, bo wreszcie się udało, mimo tylu przeciwności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super, już leży sobie w jednej z książek ^^ Dziękujemy! Mamy nadzieję, że teraz szybciej uda nam się umówić na następne spotkanie c:

      Usuń
  4. Podoba mi się 1sze zdjęcie z tej notki. ;) Czy mogę Was narysować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę chciałabyś? Jejku, jak miło z Twojej strony, byłybyśmy przeszczęśliwe! ♥ Jakby co, mogę dostarczyć większego rozmiaru zdjęcie.

      Usuń
    2. O, super! :) To jak coś, ślij na kozlowskakinga@op.pl

      Usuń
    3. Ja też bardzo dziękuję ! I z chęcią będę podziwiać efekty ! :)

      Usuń
  5. Jaki ten kociaki słodki! ^^. Gratuluję spotkania, w końcu się wydarzyło i chyba w pełni udało! ;). Piękne fotki! O w Sosnowcu, niedaleko mnie xD

    Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Znacznie przyjemniej będzie mi czytać książki ^^ Dziękuję, spotkanie bardzo udane! Mamy nadzieję, że następnym razem pogoda będzie równie piękna, a przynajmniej bezdeszczowa, bo o miłą atmosferę pogaduch nie ma co się martwić :D
      Pozdrawiam Ślązaczkę! ^^

      Usuń
  6. Obydwie jesteście utalentowanie i piękne ^^
    a ten kociak taki suodki, też chcę takiego ;>
    i nie zapomnij zrobić posta o następnym spotkaniu ! ;]

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :* :) Z przyjemnością opiszę kolejne spotkanie! A co do kociaka, myślę, że Marta może takiego zrobić na zamówienie ^^
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Ty ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć się nie zgodzę :D Po prostu mam inny typ urody, Marta jest bardzo ładna i ma przeurocze, wesołe oczka :D

      Usuń
    2. Obie są piękne :) Macie takie same oczy, może jesteście siostrami :P

      Usuń
    3. A ja pięknie dziękuję za te komplementy, czuję się mile zawstydzona :)

      Usuń
  8. Jakie piękne dziewczęta *-*
    Zrób posta z następnego spotkania proszę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękujemy baaardzo! n__n Skoro chciałbyś/łabyś, to nie ma sprawy, przyjemnie jest pisać o wrażeniach z takich spotkań!

      Usuń
    2. Oczywiście że chcę ^__^ przyjemnie też czytać o takich spotkaniach :)
      Zatem czekam ^^

      Usuń
    3. Miło to słyszeć! ^^

      Usuń
  9. wow, milion to bardzo dużo. ja mam blog od 3 lat i 60 tys wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w blogosferze już od 2006 roku, pierwsze tutoriale powstały chyba w 2007, stąd prawdopodobnie tyle osób mnie zna i odwiedza :)

      Usuń
  10. gratuluję miliona wyświetleń ! ;)
    piękne z Was dziewczęta, życzę weny na kolejne prace ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, dziękujemy :D :D

      Usuń
    2. proszę bardzo ^^

      Usuń
  11. Martę kojarzę i odwiedzam, ale muszę się przyznać, ze częściej wpadam tutaj. :) Wyczekiwałam, aż się odezwiesz. Życzę kolejnego, kolejnego i kolejnego.. miliona wyświetleń c:
    Piękne i utalentowane :)

    Pozdrawiam jak zawsze, Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że nas obie odwiedzasz! Marta też zasługuje na częste wizyty, zakres jej porad jest szerszy niż mój - podejrzewam, że u mnie nigdy nie przeczytasz o olejach np. :)
      Dziękuję serdecznie za ten miły komentarz C:

      Usuń
    2. P.S. Spróbuję kiedyś nagrać się, jak mówię, tylko nie wiem, co mogłabym powiedzieć xD

      Usuń
    3. Moja "święta trójca" : Marta, Dominika i Basia :)

      Usuń
    4. Hah, Chcę się rozwijać bardziej w rysunkach ołówkiem ew. kredkami. Wasze porady są bardzo cenne, jedne i drugie czytałam, ale twój blog jest mi "bliższy", nie urażając Marty, bo też ją bardzo lubię oraz jej bloga :)

      Magda.

      Usuń
    5. Łukasz - ♥ :)
      Magda - rozumiem, mój blog głównie kręci się wokół ołówków, a ostatnio i kredek. Cieszę się jednak, że i tak lubisz bloga Marty! ^^

      Usuń
  12. Piękne i utalentowane z Was dziewczęta ^^
    Życzę kolejnego miliona wyświetleń oraz weny na kolejne prace ! :)
    pozdrawiam ! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie ♥ Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. nie ma za co <3

      Usuń
  13. Życzę wam kolejnego miłego i udanego spotkania:) i tak jeszcze jak zawsze zamęczę Cię pytaniem. Ponieważ od dłuższego już czasu jestem napalona na polycolor K-I-N`a (48) i poszukując ich w wszystkich "sklepach papierniczych" jakie znam i jest wszystko (albo i nic) ale tego co szukam oczywiście nie:) (przeszłam do szukania w internecie i zaczęłam zastanawiać się nad sensem kupna takiej ilości wydając to na miejscu nie zastanawiałabym się ale przez internet jakoś ciężko mi to przychodzi:P) nie będę już się rozpisywać i zdam pytanie. :]
    Straciłabym dużo kupując zestaw 36 kolorowy bądź 24 zamiast 48 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry dziękujemy, jestem przekonana, że będzie równie sympatycznie :)
      Mój kolega ma 24 kolory i narzekał, że często nie znajdował odpowiedniego koloru w tej wąskiej gamie barw [piszę w czasie przeszłym, bo obecnie posiada jeszcze komplet 72 kredek Derwent Coloursoft, więc może przebierać w odcieniach], dlatego też kupiłabym 36 kolorów, a najlepiej 48 [sama taki zestaw posiadam i satysfakcjonuje mnie :)].

      Usuń
    2. Ja również dziękuje :) już wiem co chce (prawie) :D

      Usuń
    3. Obyś była zadowolona z decyzji ^^ Napisz, na co się zdecydujesz :)

      Usuń
  14. hej mam pytanie jak zrobić efekt "rozmazanego'' tła kredkami na rysunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To generalnie temat na tutorial, ale tak pokrótce: należy rysować rozmazane krawędzie. Jak? Tworząc łagodne przejście pomiędzy jednym a drugim odcieniem poprzez delikatne kolorowanie tego obszaru. Może też pomóc blender :)
      Polecam polegać na obserwacji, poprzeglądać zdjęcia z rozmazanymi tłami - wówczas najlepiej wyczuć, co decyduje o tym, że tło jest rozmazane [z punktu technicznego].

      Usuń
  15. Na bloga Marty co prawda jeszcze nie trafiłam, ale widzę, że koniecznie muszę to nadrobić, a Wam życzę kolejnych miłych oraz inspirujących spotkań ^^
    Mam jeszcze pytanie: czy miałaś kiedyś tzw. artblocka? Jeśli tak, to jak sobie z nim poradziłaś? Ja aktualnie z nim walczę. Próbuję rysować, robić chociaż jakieś małe szkice, ale nic, dosłownie nic mi nie wychodzi i z każdą próbą łapie mnie coraz większe zniechęcenie. Kiedy siadam z kredkami przed czystą kartką, to wręcz mnie odtrąca i powoli zaczynam uważać się za kompletne beztalencie. Nie wiem co zrobić, żeby wreszcie mi to przeszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do odwiedzin bloga Marty i dziękuję w swoim i jej imieniu ♥ :)
      Akurat tak się składa, że art blocka po raz pierwszy w życiu miałam w tym roku. Trwał od końca maja do końca lipca/początku sierpnia, spowodowany był przez poważne problemy osobiste.
      Nie wiem, co jest przyczyną art blocka u Ciebie. Nieudane rysunki? Jeśli nie, bo blokada pojawiła się z przyczyn niezależnych od Ciebie [jak w moim przypadku], to warto sobie na jakiś czas odpuścić, do czasu, kiedy uda Ci się poradzić z problemami, pokonać stres itp. itd. Ja przez pewien czas nie rysowałam, a potem zaczęłam po trochę, delikatnie zmuszać się do rysowania, kiedy czułam, że jest lepszy dzień. W końcu dałam rady i przemogłam tym niechęć do rysowania.
      Z kolei jeśli chodzi o art blocka z powodu nieudanych rysunków... musisz pogodzić się z tym, że rysunki nie zawsze wychodzą :) Sama chyba 3 tygodnie temu schrzaniłam portret i musiałam zacząć go od nowa. Człowiek na początku popełnia wiele błędów, na których się uczy. Wykonywanie "idealnych" prac przyjdzie z czasem, z doświadczeniem, choć porażki mogą zdarzyć się nawet po wielu latach. Jedno jest pewne: rysuj wtedy, kiedy masz ochotę, co masz ochotę, kiedy nie czujesz się na siłach, nie stawiaj sobie wyzwań, tylko pozostań w swojej "comfort zone". Kiedy zaś czujesz się pewna siebie, chętna do rysowania, wtedy próbuj trudniejszych/nowych rzeczy.

      Usuń
  16. hej! bardzo podoba mi się twój blog, a przede wszystkim prace! :)
    To właśnie Ty i to miejsce byłyści inspiracją dla mnie do powrotu do rysowania i zajęcia się właśnie fotorealizmem :) i o dziwo dobrze mi idzie.
    Ale chciałabym abyś doradziła mi jakąś dobrą książkę to rysunku, technikach, etc. może zawierać również info o malowaniu (techiniki, papier/płótno, pędzle etc.) takie kompendium plus wskazówki.
    Dzisiaj w empiku przeglądałam kilka tego typu książek i ostatecznie nie wiedziałam na co się zdecydować (chociaż cena nie gra roli), i pomyślałam, że skoro ty dłużej "siedzisz w temacie" to mi coś doradzisz...?
    Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka książek dotyczących rysowania i ok. pół roku temu dostałam kolejną z której jestem zadowolona wprawdzie nie lubie tego typu rzeczy, ale są tam informacje
      np. o papierze {gramatura, faktura, format i rodzaje} dla mnie przydatne bo się na tym kompletnie nie znam [a przynajmniej było tak zanim dostałam tę książkę]
      i przed tym jak podam tytuł napisze co zawiera jest to w formie 10 lekcji
      pierwsza dotyczy ołówków papieru tuszu i węgla itd.
      kolejne zajmują się szkicem, tonacją, fakturą i wzorem, kompozycją jak też rysowaniem postaci, portretów, krajobrazów i budynków nie pomijając technik nie jestem wstanie wymienić wszystkiego co się mieści w tej dosyć cienkiej książce bo ma tylko 127 kartek a patrząc na inne czasem mają ich więcej a według mnie lepiej krótko i na temat :D
      książka ma tytuł " Podręcznik Rysowania: kurs w 10 lekcjach" Jill Bays
      To wszystko co mam do przekazania chociaż jestem równie ciekawa co zaproponowała by Dominika :)

      Usuń
    2. Gosia - bardzo dziękuję za miłe słowa na temat mojego bloga i twórczości ♥ jestem za nie ogromnie wdzięczna!
      Może i siedzę dłużej w temacie z racji 12-letniego doświadczenia, ale ja jestem uparta jak osioł i wolę uczyć rysować się sama, dlatego nie mam wielkiego obeznania w książkach na temat nauki rysunku :) Na pewno mogę polecić pozycje, o których pisałam w F.A.Q. - "Rysowanie dla bystrzaków" B. Hoddinott [obszerna, porządnie napisana i tania] oraz dzieła autorstwa J.M. Parramona "Jak rysować postacie" i "Jak rysować portrety" :)

      Anonim - dzięki za włączenie się do rozmowy i rekomendację ^^

      Usuń
  17. utalentowanie i piękne ^^
    Zrób posta z następnego spotkania plose C:
    Będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komplementy :* Na pewno zrobię!

      Usuń
  18. Widać że obie jesteście nie tylko utalentowane, ale też sympatyczne i śliczne ^^ bardzo fajny ten filmik, aż chciałoby się znów pojechać do Krakowa ;) gratuluję miliona wyświetleń i życzę 10 razy tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, serdecznie dziękuję! c: Kraków zawsze stoi otworem dla tak utalentowanych osób, jak Ty :)

      Usuń
  19. Gratuluję miliona wyświetleń! Należy się!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję miliona wyświetleń!
    Nie dość, że pięknie to jeszcze (brak słów, które wyrażą mój podziw) utalentowane.
    Ten kotek jest po prostu PER-FECT. Na początku myślałam, że on jest kupiony, ale patrzę jednak nie.
    Jej. Chcę wasze talenty chociaż w 0,000000000000000000000000000001%
    Sama ostatnio rysuję Barbarę Palvin (http://www.b-palvin.net/gallery/displayimage.php?album=48&pid=588#top_display_media). Podoba mi się nie tylko jej uroda, ale rownież, że jest otwarta. W myślach: jak by to narysowała Ilojleen?
    P.S Za ewentualne błędy przepraszam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz, aż się uśmiechnęłam c:
      Barbara jest piękna! Może spróbujesz ją narysować kredkami? Ta plamy aż się proszą o to, żeby zrobić je w kolorze. Powodzenia! ♥

      Usuń
    2. Kredki? Myślałam, by wykorzystać je do innego zdjęcia Barbary, ale czemu nie.
      Tylko jest mały problem. Musze je dopiero kupić.
      Myślałam nad zakupem produktu firmy KOH-I-NOOR, bo Derwent to nie moja kieszeń.
      Nie wiem czy wybrać akwarelowe, czy zwykłe. Ah te dylemat...
      Chociaż ciekawie mogłoby być połączenie ołówka wodorozpuszczalnego i kredek akwarelowych. Oczywiście aby te plamy w kolorze. Co myślisz?
      P.S. Nie chcę być namolna czy coś. Nie musisz odpowiadać. Jak uczyłaś się rysować te cuda, to nie miałaś nikogo kto mógłby ci pomóc. Tak więc dziękuję, że chcesz się dzielić swoją wiedzą z nami, Twoimi uczniami. A tak w ogóle to mogę się zwracać do ciebie na ty?
      Miłego dnia
      Marta

      Usuń
    3. Myślę, że kredki akwarelowe, choć wielofunkcyjne, to to trochę inna bajka niż zwykłe kredki. Tymi akwarelowymi da się oczywiście rysować, ale są bardziej miękkie, smoliste, a to nie wszystkim może odpowiadać. Poleciłabym Ci na spróbowanie kupić mały zestaw kredek akwarelowych K-I-N [zdaje się, że sprzedają nawet 6 kolorów] i przekonać się, czy Ci odpowiadają. Osobiście wolę zwykłe kredki, z akwarelowych korzystam, ale rzadziej.
      Myślę, że mógłby wyjść bardzo fajny efekt! Też stworzyłam portret w tych technikach, choć chyba przesadziłam z makijażem portretowanej osoby ;)
      Nie jesteś namolna! :) Dziękuję za zrozumienie [że uczyłam się sama], ale prowadzę tego bloga po to, by dzielić się wiedzą i pomagać i nie ma za co! :)
      Oczywiście, po imieniu, nicku, jak wolisz :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  21. (Muszę wreszcie nadrobić zaległości w czytaniu i komentowaniu Twojego bloga!)

    Widać, że mile spędziłyście czas. Jesteście do siebie podobne - w pierwszej chwili myślałam, że opublikowałaś zdjęcie z jakąś kuzynką, czy nawet siostrą. :)
    Dzięki za przypomnienie o blogu Marcysi - tam też zajrzę.

    Pozdrawiam
    Gosia (S-Selene)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w odpowiadaniu na komentarze :D

      Było bardzo wesoło i sympatycznie! Naprawdę uważasz, że jesteśmy podobne? ^^ Nie jesteś pierwszą osobą, która to mówi, więc może coś w tym jest? ;)
      Oj, warto odwiedzać blog Marty! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  22. Czyli wychodzi na to, że tylko moje mazury są odcięte od świata ;( Więc zapraszam do Mazurskiego parku krajobrazowego
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Marcysiu, masz uroczy głosik i przesympatyczną twarzyczkę! Piękny filmik tak poza tym :) I już biegnę zwiedzać bloga :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...