24 grudnia 2014

* Newsy XIII *

Moi drodzy!

Chciałabym Wam życzyć najwspanialszych, radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! ♥ Oby stoły były suto zastawione pysznymi wigilijnymi daniami, a prezenty wręcz nie mieściły się pod choinką. Niech atmosfera przy stole była rodzinna, ciepła, pełna miłości. Na Nowy Rok życzę Wam, byście dalej rozwijali swoje talenty, by niemożliwe stało się dla Was możliwe, by 2015 rok był kreatywny oraz żeby był wypełniony jak największą liczbą sukcesów artystycznych! Niech każdy z Was odkryje swój styl i technikę, w której poczuje się najlepiej :)

Jeszcze mała informacja o akcji "Podusmowanie 2014 roku"! Jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona zaangażowaniem czytelników w tę akcję. Zgłosiło się Was 2 razy więcej, niż w zeszłym roku, kiedy to dostałam chyba 20 maili! Teraz jest ich ok. 50 :D Super, dziękuję Wam!
Wiąże się to z malutką zmianą planów. W związku z licznym uczestnictwem, a także z faktem, iż po świętach będę mieć przez kilka dni gościa, niestety muszę przesunąć opublikowanie podsumowań z Sylwestra na styczeń, a konkretnie na pierwszy weekend. Mam nadzieję, że uzbroicie się troszeczkę w cierpliwość? Byłabym wdzięczna :D

Trzymajcie się ciepło,
Dominika

63 komentarze :

  1. I wzajemnie, magicznych, rodzinnych świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Ja jestem osobą dość niecierpliwa, więc będzie to dla mnie trudne, ale będę grzecznie czekać, bo naprawdę jest na co. To super, że zawsze podchodzisz do swoich czytelników ciepło i z wyrozumiałością, a wszelkie opinie i porady piszesz rzetelnie. Jesteś naprawdę wspaniałą osóbką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ i za życzenia, i za miłe słowa na mój temat *rumieni się* n__n

      Usuń
  2. Nawzajem ! ^^ Zdrowych, magicznych świąt spędzonych w gronie najbliższych i udanego sylwestra ^^
    Niech wena coraz częściej wpada na herbatę , dużo czasu na tworzenie , jak najwięcej udanych rysunków i spełnienia marzeń ! <3
    Ja niestety nie wysłałam swojego podsumowania , gdyż nie uważam się za na tyle dobrą aby brać w nim udział :< ale napewno wezmę udział w następnym roku (może się polepszy ;P) Twoje tutki bardzo mi pomagają , prowadź dalej bloga bo jesteś zajebista <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s Ładna choinka ;)

      Usuń
    2. Aww, dzięki serdeczne! :* Wzajemnie wszystkiego dobrego!
      Szkoda, że nic nie wysłałaś,nawet opisu osiągnięć :( W podsumowaniu nie jest ważne to, kto jak i rysuje, kto lepiej, kto gorzej, wszystkie prace są jednakowo ważne :)
      Dziękuję jeszcze raz ^^

      Usuń
    3. Słuchaj, JA wzięłam udział, a moje prace naprawdę powinny siedzieć w teczce, tak, żeby nikt ich nie widział...

      Usuń
    4. O, i to się nazywa dobre podejście ^^

      Usuń
    5. Choć wcale nie uważam,że nikt Twoich prac nie powinien widzieć :) Miałam na myśli odwagę, by podzielić się swoją twórczością!

      Usuń
  3. Słodziutkie zdjęcie! Tobie także wesołych, radosnych świąt i szczęśliwego nowego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie , dużo zdrowia , pomyślośći i radości !
    Oraz niech wena Cię nie opuszcza , obyś stworzyła jak najwięcej ślicznych rysunków ^^
    No o szczęścia w nowym roku <33
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia, ponownie życzę wszystkiego dobrego ♥

      Usuń
  5. I wzajemnie ! Wszystkiego co najlepsze ! ^^ Dużo szczęścia, pomyślności , zajebistego chłopaka, dużo weny , i czego tam jeszcze zapragniesz ! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, cudowne życzenia, dziękuję ♥ c:

      Usuń
  6. Dziękuje też życzę wszystkiego dobrego przede wszystkim zdrowia i czasu dla twórczości jak i innych spraw :)
    Żebyś rysowała tak dobrze jak teraz i jeszcze lepiej,teraz pozostaje mi cierpliwie czekać na podsumowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wszystko to jest mi potrzebne C: ♥

      Usuń
  7. Dzię-ku-je-my! ;D
    Ja również życzę wszystkiego najlepszego, zdrówka, radości, spełnienia marzeń, żebyś zawsze była szczęśliwa, uśmiechnięta rysowała lepiej i lepiej (chociaż nie wiem czy to w ogóle możliwe...)
    I czekam z wielką niecierpliwością na Podsumowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję po stokroć n__n Oczywiście, że można lepiej rysować! Jest dużo osób znacznie bardziej utalentowanych ode mnie, które podziwiam *__*
      Wzajemnie :*

      Usuń
  8. Również życzę zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy ^^ Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję c: :*

      Usuń
    2. bardzo proszę ^.^

      Usuń
  10. Oczywiście! :) Również ci życzę, Dominiko, bardzo radosnych świąt Bożego Narodzenia! :) Niech dobry Bóg ci błogosławi w twojej twórczej (i nie tylko pracy :) )! No, i oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia! ♥ :)

      Usuń
  11. Wzajemnie :) Życzę Ci wszystkiego dobrego , szczęścia w nowym roku, zdrowia i żebyś rysowała coraz lepiej (chociaż już chyba lepiej sie nie da ;o) Obyś była zawsze uśmiechnięta i radosna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, da lepiej rysować! :D chętnie pokażę osoby, których twórczość jest zachwycająca :D
      Dziękuję za wspaniałe życzenia, wszystko to jest ważne i przyda mi się w 2015 roku ♥

      Usuń
    2. nie ma za co ♥

      Usuń
  12. Praktycznie już po świętach, ale dziękuję za życzenia :) Dziwnie byłoby teraz składać życzenia świąteczne, ale mam nadzieję, że Twoje były takie jakie sobie wymarzyłaś. Jedyne co pozostaje to życzyć Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku, wspaniałego, niepowtarzalnego, niezapomnianego sylwestra oraz samych sukcesów w życiu prywatnym, zawodowym no i przede wszystkim w artystycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za życzenia! Wzajemnie wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku! :))

      Usuń
  13. Droga Dominiko, mam duży problem, tworze portret kredkami aktorki grającej ygritte, i miałam już przejść do włosów lecz poległam, nie mam pojęcia jak narysować rude włosy,czy mogę prosić o wskazówki? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz se w google "how to draw redhead" i nie męcz jej takimi pytaniami. Szanuj jej czas.

      Usuń
    2. Jak można pytać jak narysować rude włosy.Przecież widzisz kolory, więc co za problem wybrać kredki...

      Usuń
    3. Być może będę rysowała rudowłosą osobę w tym roku, więc pokażę co i jak, no ale do rudych włosów wybiera się po prostu rude kolory, brązy, czerwienie... :D

      Usuń
  14. wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, kiedy jakieś najbliższe rysunkowe "wyzwanie"? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, zawsze decyduję spontanicznie w zależności od przewidywanej ilości wolnego czasu :)

      Usuń
  16. Zapomniałam o tym podsumowaniu... Kurde xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu mnie tu długo nie było, bo czasu braknie a tu taka miła niespodzianka! Tyle nowych wpisów ;D Ehh, Kompletnie zbrakło mi czasu a potem zapomniałam aby nastukać opis osiągnięć w minionym roku, może za rok jak mnie do reszty skleroza nie zje.. :)
    To, że Cię uwielbiam i jesteś moim autorytetem to już chyba powtarzałam do znudzenia, więc nie będę się powtarzać ;d Na życzenia świąteczna, a nawet spóźnione świąteczne już trochę za późno, ale chciałabym Ci życzyć z okazji Nowego Roku duużo zdrówka, radości i miłości na co dzień, sukcesów, więcej wolnego czasu na rysowanie, dużo weny twórczej i wszystkiego czego sobie zamarzysz w tym nadchodzącym roku oraz dotrzymania postanowień noworocznych, jeśli takie masz, oczywiście :)

    Pozdrawiam bardzo cieplutko w te mroźne dni :3
    Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowe wpisy sprawiły Ci radość, miłej lektury życzę ^^ Szkoda strasznie, że podsumowanie wypadło Ci z głowy :(
      Aww, bardzo dziękuję za te przemiłe życzenia ♥ Nawzajem życzę Ci szczęśliwego, artystycznego i zdrowego Nowego Roku! Pozdrawiam równie gorąco! :)

      Usuń
    2. Niestety później czas zabrakło ;c Ale z miłą chęcią zobaczę jak innym szło c:
      Dziękuję c:

      Usuń
  18. Dziękujemy ! ^.^ teraz pora na życzenia ode mnie: Życzę Ci duuuużo weny ,szczęścia w nowym roku,zdrowia, obyś cały czas była uśmiechnięta, żebyś rysowała coraz lepiej i żeby wszystkie Twoje marzenia zostały spełnione ^-^
    http://sketchtoy.com/64077511 ( taki mały prezent ode mnie hyhy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jaki miły prezencik :D ♥ Dziękuję, to miłe z Twojej strony! Wzajemnie wszystkiego naj naj naj w 2015 roku! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  19. Sądny dzień nadchodzi... To już dzisiaj . och.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać <3
      Mam nadzieję, że Ilojleen nie będzie nas długo trzymać w niepewności ^^

      Usuń
    2. Hehe, też mam taką nadzieję, chciałbym już to przeczytać :P Ale Ilojleen może wyznaje zasadę - śpiesz się powoli ?! A tak na serio pewnie wstawi 23:59 xdnie no mysle ze około 20

      Usuń
    3. Hihi, tak albo: im dłużej na coś czekasz, tym bardziej to cieszy.
      Będę siedzieć do późna i czekać ;D

      Usuń
    4. Obowiązkowo ja również, ciekaw jestem co tam zmalowałaś/zrysowałaś?! Hmmm może zgadnę które to twoje ?!

      Usuń
    5. Zrysowałam, chyba będzie ciężko, bo zgłoszeń mnóstwo, myślę, że z odgadnięciem Twoich prac będzie łatwiej, bo raczej będzie więcej rysowniczek płci żeńskiej :D

      Usuń
    6. Hehe, jakieś rodzynki się trafią na pewno...

      Usuń
    7. Mimo, że nie wzięłam udziału również nie mogę się doczekać i co jakiś czas zaglądam :3

      Usuń
    8. No właśnie też nie mogę się doczekać!!! Ja już chcę to przeczytaaać!!! A ciągle nie ma .

      Usuń
    9. Jeeej, dajcie jej spokój, dziewczyna ma do opisania 50 zgłoszeń, wy myślicie, że to hop siup!!

      Usuń
    10. Nie wiesz co my myślimy ;)
      Nie mamy do niej żadnych wyrzutów, doceniamy jej pracę i dlatego nie możemy się doczekać, żeby ją przeczytać, a rozmowy tutaj pomagają w czekaniu :)

      Usuń
    11. Nie Dominice, jesli to czyta to pewnie się stresuje, że wszyscy tak to wyczekują, to presja. Moje prace też będą w podsumowaniu ale nie zamierzam jej pospieszać.

      Usuń
  20. Dla jednych presja, a dla drugich motywacja do działania, stres może mieć bardzo pozytywne działanie. To miłe, że owoce jej pracy są najpierw tak wyczekiwane, a potem z entuzjazmem przyjmowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że podsumowania nie ma, ale może wiązało się to z "powodami losowymi"

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, ile osób tu rozmawiało, więc napiszę ogólnie.

      Cóż, muszę przyznać, że akurat mnie stres demotywuje i sprawia, że się plączę, gubię, więc pospieszanie zawsze będzie przynosiło odwrotny skutek :(
      Rozumiem doskonale, że wyczekiwaliście notki z podsumowaniem, to miłe, ale wierzcie mi, że dokładałam wszelkich starań, by zdążyć na czas, siedziałam do 1... Nie wyznaję wcale zasady "śpiesz się powoli" - starałam się pisać sprawnie, w dobrym tempie, ale nie po łebkach, bo Was szanuję i nie chcę pisać komentarzy na "odwal się". Zeszłoroczne rysunkowe wyzwanie, gdzie dostałam 60 prac do oceny, pisałam przez 3 tygodnie. Co prawda opinie były dwa razy dłuższe, ale mimo wszystko, nad tą akcją podsumowania pracowałam od 2 stycznia czyli tylko 3 dni. Narzuciłam więc sobie spore tempo i przesiedziałam nad tą notką cały weekend. Dlatego prosiłam o wyrozumiałość i cierpliwość :(

      Usuń
  21. Nominowałam Panią do LBA: http://opowiadaniaiopowiesci.blogspot.com/2015/01/odpowiedzi-na-pytania.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominację c: Niestety nie uczestniczę w tagowaniu :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...