18 lutego 2015

* Newsy XV *

Cześć!
Jak się macie? Mam nadzieję, że twórczo i że w pełni wykorzystujecie ferie [bądź je wykorzystaliście bądź wykorzystacie] :)

Nie wiem, czy wszyscy przeczytali poprzednie Newsy i są świadomi, że blog... jest na feriach zimowych :) - stąd same notki z cyklu "Etapy tworzenia". Ze względu na chęć skończenia wreszcie tutorialu na temat kredek, ustaliliśmy wspólnie, że przez jakiś czas nie będą się pojawiać żadne porady ani recenzje, bym mogła skupić się na pisaniu o kredkach. No więc działam! Spora część jest już napisana :) Jak widać, jest i dużo tekstu, i dużo obrazków, a to tylko fragment tutorialu! Zastanawiam się, czy nie podzielić go na 2 części :P
Uprzedzając pytania: tutorial nie pojawi się w lutym, ale w marcu. Nie umiem jednak powiedzieć, czy w pierwszej, czy w drugiej połowie.













Chciałabym także zaprezentować Wam miłe niespodzianki, które ostatnio mnie spotkały :) Łukasz [Bielebny art] sportretował mnie w swoim pięknym, unikalnym stylu! ♥ Strasznie mi się podoba kolorystyka oraz podobieństwo, szczególnie oczy, identyczne jak moje :)
Dziękuję baaardzo, Łukaszu! :D


Drugą niespodziankę sprawiła mi Marta [Marta Kaźmierczak Art], która sama zaproponowała, że wyśle mi figurkę misia z masy solnej! Bardzo się ucieszyłam, kiedy wyjęłam go z pudełka c: Czyż nie jest uroczy? Marta dodatkowo na załączonym do przesyłki liście narysowała smoka z "Mulan", Mushu. Nie mam zdjęcia, ale uwierzcie, że jest super! 
Tobie też bardzo dziękuję, Marto :*


A teraz innego rodzaju niespodzianka :D
Często byłam pytana o to, czy sprzedaję swoje rysunki albo czy rysuję na zlecenie. Niestety, nie robię ani jednego ani drugiego. Zdarzyło się też, że pytano mnie o sprzedaż moich prac w formie plakatów. Wreszcie znalazłam drukarnię, gdzie można dostać zadowalającej mnie jakości wydruki, a więc wychodzę na przeciw Waszym prośbom! :D Od dziś można nabyć u mnie plakaty moich rysunków! Szczegóły po kliknięciu na poniższe obrazki :D

GORĄCO ZACHĘCAM C:
http://ilojleenart.tumblr.com/post/111392905432/plakaty-moi-kochani-czesto-bylam-pytana-o-to

http://ilojleenart.tumblr.com/post/111392905432/plakaty-moi-kochani-czesto-bylam-pytana-o-to



Ogłoszenia czytelników

#1 Patrycja ma na zbyciu kredki

Witam mam do sprzedania kredki akwarelowe Mondeluz 48szt. Kredki były użyte raz do sprawdzenia koloru. Chętnych proszę o kontakt:  prison.break1@vp.pl

Jak widać, kredki są w niemalże nienaruszonym stanie. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z kredkami akwarelowymi i nie wie, co można nimi zdziałać, zachęcam do lektury mojego postu na ich temat :)


#2 Nowy portal artystyczny MyHomeArt.pl ma na celu zrzeszanie  osób zainteresowanych malarstwem.

Dla nowych użytkowników przygotowaliśmy wiele ciekawych funkcjonalności, m.in. panel aukcji, gdzie użytkownicy mają możliwość wystawiania swoich prac na licytację.

Akurat ja rzadko maluję, w dodatku nie w technice akrylowej lub olejowej, ale może moi malujący czytelnicy się skuszą, by przyłączyć się do MyHomeArt?

Pozdrawiam wszystkich ciepło ♥
Dominika

39 komentarzy :

  1. Och ja tam na twoją aktywność nie narzekam! Dosyć często pojawiają się nowe prace(jak na czas tworzenia po ok.20-40 h). Ech. Skora elfka jest z grudnia to ja się boję jakie bomby jeszcze nie ujrzały światła dziennego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to miło, dziękuję ^^ W zapasie mam kilka prac do dodania, ale tylko jedna jest mega szczegółowa [i ołówkowa], mimo to mam nadzieję, że i pozostałymi nie będziesz zawiedziony :) Teraz kredkami powoli rysuję portret Marcysibush :)

      Usuń
    2. U.U Ja zawiedziony twoją pracą? CHYBA NIE :) Co najwyżej swoją, ale nie kogoś, kto mnie przerasta w znaczny sposób i doświadczeniem i talentem ;P Portret Marcysibushhhhhh HIHI Już to sobie wyobrażam ;) Twórz dalej często-gęsto, abym mógł wytrzeszczać oczy i mówić yyyy... Jak takie płynne przejścia osiągnąć HOW, w jaki sposób tak można HOW itd....

      Usuń
    3. Może to dlatego, że jak coś mi idzie kiepsko, to tego nie dokańczam i nie pokazuję xD Inaczej na pewno byłbyś zawiedziony :D Ale dziękuję serdecznie jeszcze raz za miłe słowa!
      Portret będzie grzeczny, ale niewykluczone, że jeszcze kiedyś znowu sportretujemy się z głupimi minami :D

      Usuń
    4. Liczę na to, wy artistico-krejzolki ;)

      Usuń
    5. Postaramy się nie zawieść :D

      Usuń
  2. Super!!! Muszę pomyśleć, który rysunek zamówić :)
    A podarki od fanów bardzo ładne, zazdroszczę xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to czekam na maila :D A może już się doczekałam ^^

      Usuń
  3. Czy można prosić o kontakt z Patrycją w sprawie kredek? Mój e-mail to: joleszuk@gmail.com

    Czekam na post z kredkowymi wskazówkami

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja podała swój mail, możesz do niej napisać:)

      Usuń
  4. Portret Łukasza genialny! Ma bardzo charakterystyczny styl prawda? ;) Jestem bardzo ciekawa niepublikowanych prac, także nie trzymaj nas w niepewności zbyt długo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charakterystyczny i naprawdę dobry ♥
      Kolejna praca już po weekendzie ^^ Muszę powoli dawkować rysunki :)

      Usuń
  5. Jak powiększyć ten fragment tutorialu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się c: To nieskończony tutorial.

      Usuń
  6. Ja tam nie narzekam na twoją aktywność, dużo nowych prac dodajesz <3
    Portrecik jest cudny, figurka też urocza <:

    Jej, jak niespodzianka! Z tymi plakatami to bardzo dobry pomysł :) Muszę powiedzieć, że jak to przeczytałam, to od razu w głowie pojawiło mi się: "Portret Sully'ego Erny!" (Co prawda muszę to jeszcze przemyśleć ;d) Ehh... uwielbiam Godsmack i głos Sully'ego, a rysunek w twoim wykonaniu wyszedł genialnie!

    Ugh, jak ja żałuję, że nie będzie mnie na ich koncercie w Łodzi :c (W sumie to Slipknot, nie mogłabym słuchać, nie odpowiada mi ich wygląd sceniczny :) A tych dwóch wstępów nie idzie rozdzielić :/)

    No, nic. Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie przeszkadza Ci brak treściwych postów na blogu :) ♥
      Dzięki :D Zachęcam do kupna plakatu, wychodzą bardzo dobrej jakości. Byłoby mi bardzo miło, gdybym miała okazję drukować ten rysunek, bo to jeden z moich ulubionych. Może byłby na osłodę zamiast koncertu :D Ja też się chyba nie wybieram, nawet nie wiem, czy jeszcze są bilety :(
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Cieszę się z tego tutorialu, pewnie odciągnie mnie trochę od nauki :) przez którą nie mogę zabrać się za rysowanie na razie przynajmniej do testów a właściwie po postaram się "ruszyć".
    Twój portret świetny tak jak i misiek, jeśli będę miała możliwość to zakupie taki plakat :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie chciałabym, by Twoje oceny ucierpiały przeze mnie :c xD Co za błędne koło! Życzę, by udało Ci się znaleźć czas i na naukę, i na rysowanie :)
      Super, będzie mi miło, jeśli zamówisz u mnie plakat ♥

      Usuń
  8. Blog ma ferie ale jak widać Ty nie próżnujesz ;3 tutorial zapowiada się świetnie ;) jeśli można spytać to jakich ołówków używasz do cieniowania twarzy chcę poeksperymentować rysując bez rozcierania tylko ołówków nie potrafię dobrać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nawet blogowe ferie są pracowite :)) Dziękuję! ♥
      Używam wszystkich od H-8B. Polecam przeczytać post "Tutoriale a obserwacja", tam dokładne wyjaśnienie :)

      Usuń
  9. twój blog jest niezwykł. Zachęcił mnie do rysowania na poważnie ale bardziej ćwiczeń aby skończyć bazgrolić. Nie mogę się doczekać tutorialu (może wreście w jakimś stopniu opanuje rysowanie). Mam w sumie dwa pytania. Jakie kredki kupić dla początkujących ? Bo moimi naprawde nic nie idzie pokolorować. Kolory jak na złość nie chcą się łączyć a o kolorowaniu czarną kredką nie wspomnę. I drugie. Czym zabezpieczyć rysunek które jest zrobiony w połowie ? Robię pewien projekt na brystolu i będę tam przyklejała rysunki Pokemonów a nie chce ich pogubić albo żeby dorwał je mój kot. Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Super, że mój blog jest dla Ciebie motywacją do tworzenia :)
      Nie wiem, czy mozna powiedzieć o jakiś kredkach, że są dla początkujących... no może wiązać się tylko z ceną. Jeśli poszukujesz tanich kredek, ponoć dobre są Colorino Kids [miękkie]] lub BIC [twarde]. Ja osobiście polecam Koh-I-Noory. Cenowo średnia półka, jakościowo są super!
      Wykonany czym? Zabezpieczenie, np. fiksatywą uniemożliwia dalszą pracę.

      Usuń
  10. Cześć Dominiko! Mam pytanie: dałabyś radę kiedyś zrobić tutorial rysowania zwierząt? Byłoby cudownie :) wiem, że Ty raczej wolisz portretować ludzi, ale może kiedy najdzie Cię ochota? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję się na siłach, by uczyć o rysowaniu zwierząt... :( do tej pory narysowałam tylko jednego kota w kolorze, a tych prac na czarnym papierze poniekąd nie liczę, bo właśnie kolor papieru odwalił większość roboty. Ale może kiedyś, w przyszłości, jeśli nabiorę wprawy :)

      Usuń
  11. O kurczę, bardzo mi miło, że opublikowałaś misia ci się podoba :)
    Mmm plakaty może ja się na jeden skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko? W sumie powinnam była się wcześniej zapytać o zgodę, przepraszam ^^'
      Zachęcam, zachęcam! :D

      Usuń
    2. No wiesz co jak mogłabym mieć coś przeciwko :P Bardzo mnie to cieszy, że postanowiłaś go opublikować :)

      Usuń
    3. Fiu, to dobrze, że cieszy Cię publikacja Twojego słodkiego misia :D ♥

      Usuń
  12. Moja imienniczko :) Świetny blog. Piękne prace. Powodzenia! W wolnym czasie zapraszam do siebie : to-be-painted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, imienniczko! ^^

      Usuń
  13. Też się przymierzam do sportretowania Ciebie i Marcysi ;) ale to po dokończeniu zaległego rysunku (takie postanowienie noworoczne).
    Rozumiem, że jeśli sobie wybiorę, któryś z rysunków na Twojej stronie (o ile uda mi się podjąć decyzję), to nie będzie problemu z zamówieniem? Swoją drogą zastanawiam się ja Ty znalazłaś taką fajną drukarnię, która drukuje w takich ilościach. Jak się orientowałam u siebie, to druk 1 sztuki był zupełnie nieopłacalny. Poza tym od początku roku siedzę i orientuję się w sprawie podatków i dla mnie jest to czarna magia. O printach nie znalazłam informacji, a jeśli chodzi o okazjonalną sprzedaż rysunków, to różnie piszą...
    A co do printów, to http://society6.com/ jest podobno całkiem całkiem. Co prawda drogo sobie liczą ale za to nie martwisz się przygotowaniem prac do druku oraz wysyłką. Może nie jest to odpowiednia forma sprzedaży w polskich realiach, ale np w USA jak najbardziej.
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, naprawdę? Będzie nam bardzo miło ♥ Masz piękne prace, więc nie mogę doczekać się efektu :)
      Tak, można wybrać dowolny rysunek. A znalazłam chodząc od drukarni do drukarni i testując ich możliwości :D
      Znam Society6, mam tam konto, ale świeci pustkami, bo nie wiem, czy sprzedawanie plakatów rysunków wykonanych na podstawie zdjęć objętych prawami autorskimi jest legalne.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Może i piękne, ale tylko te, które prezentuję :D Miło mi to 'słyszeć' od bardziej doświadczonej rysowniczki :) A portret Twój i Marcysi oczywiście zaprezentuję, tylko muszę się uporać z początkową fazą tworzenia magisterki, żeby obronić się najpóźniej w październiku.
      No właśnie - prawo to kolejna rzecz, której też nie pojmuję, zaraz po podatkach :D

      Usuń
    3. Kto nie ma prac pochowanych po kątach, ukrytych przed światem :D Nie ma za co!
      Ooo, w takim razie życzę powodzenia z magisterką! Sama wiem, co to znaczy :D

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się twój portret i ta urocza figurka misia❤.Super,że można kupić te plakaty. Świetny pomysł:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu autorów! :D

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się twój portret i ta urocza figurka misia❤.Super,że można kupić te plakaty. Świetny pomysł:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...