2 marca 2015

ETAPY TWORZENIA: Lee Pace jako Thranduil

LEE PACE
Amerykański aktor, odtwórca roli elfa Thranduila, postaci z filmowej ekranizacji książki J.R.R.Tolkiena "Hobbit, czyli tam i z powrotem".

Format: A4
Przybory:  Ołówki Koh-I-Noor F, H-8B, wiszer do tła, biały żelopis
Czas: 38 godzin
Zdjęcie: [link]
Data narysowania: luty 2015r.

Po otwarciu obrazka w nowej karcie/kliknięciu Pokaż Obraz, portret wyświetli się w pełnym rozmiarze.



____
P.S. Przed opublikowaniem tutorialu o rysowaniu kredkami [który nadal się tworzy, ale zmierza ku końcowi :)], pojawi się mini tutorial o rysowaniu śniegu na podstawie powyższej pracy :)

55 komentarzy :

  1. Cudownie :)
    Pozdrawiam,
    Ligia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Jak zwykle wspaniała praca. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się, podziwiam talent <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko! Czy pojedyncze włosy widoczne na zbroi robiłaś białym żelopisem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ślizga się po kartce?

      Usuń
    2. Trochę, i przerywa, ale 2 warstwy i jest dobrze :)

      Usuń
  5. Boskie!♥♥ Ta zbroja mnie rozbraja :P wyszła Ci genialnie. A włosy cudo ♥ i jeszcze tło.
    Podziwiam za anielską cierpliwość :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję po stokroć i mocno ściskam za miłe słowa :D ♥

      Usuń
  6. O matko! Też go rysowałam ale teraz wstydzę się pokazać ;D to jest takie piękne . I to jest przykład na to że ciężką pracą można osiągnąć mistrzostwo ;3 piękne . A ten śnieg to ciekawy pomysł i bardzo prosty ;) gumka chlebowa, gumka w ołówku i biały żelopis ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgryzłaś moją technikę rysowania śniegu xD Mimo to napiszę krótki tutorial :)
      Dziękuję serdecznie za miłe słowa! ♥

      Usuń
  7. Ilojleen przepraszam!
    Teraz myślisz 'ale za co', już tłumacze.
    Twój Thranduil jest boski i jak żywy, ale mam wrażenie, że jest trochę tak jakby sztuczny na twarzy (taa zazdrość mnie zżera, że ja bazgroły umiem rysować, a Ty cuda na widok których szczęka opada). Tło *0*^n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszać xD Po to wystawiam prace, by otrzymać szczerą opinię, najlepiej konstruktywną krytykę, dlatego prosiłabym o wyjaśnienie, co konkretnie jest sztuczne/czyni twarz sztuczną :) A za pozostałe pochwały dziękuję :D

      Usuń
    2. Przyjrzałam się zdjęciu, na którym się wzorowałam i myślę, że czoło. Szczerze głupio się czuję, bo 'poprawiam' mistrzynię rysunku. Odrobinę za duży światłocień, szczególnie w lewym rogu. Przy ustach ten kącik jakby za długi, ale to moje odczucia. Nie umiem nałożyć z żadnym programie tych prac na siebie, ale mm w tą czy w tą. Co to za różnica.
      Widać, że kochasz detale, te włosy, te pojedyncze tańczące na wietrze. Dodałaś kilka? Szczególnie w górnych partiach. Mam wrażenie, że trochę ulepszyłaś koronę, diadem, nie wiem co to jest. I chyba mu trochę włosy uzdrowiłaś, ale to na plus. Jak król to niech ma czuprynę jak się należy. W końcu grzybki od Radagastra (źle napisałam chyba) mają jakieś właściwości. ;)
      Praca jest boska, nie narysowałabym jej tak jak ty. Ba! W 0,00000001% nie była by taka jak Twoja. Materiał pod zbroją to już mistrzostwo samo w sobie. Te zgniecenia, zgięcia, zmarszczenia. Podziwiam za cierpliwość.
      To, że twarz wydała mi się sztuczna, może też wynikać z faktu, że zbroja na początku przyciągnęła moją uwagę.
      Wiem, że to wygląda jakbym próbowała się teraz podlizać, ale wyraziłam swoją opinię i patrząc na ilość 'minusów' (ich nawet tak nazwać nie można), a ilość 'plusów' to te pozytywne wygrywają.

      Usuń
    3. Aaa jeśli chodzi o światłocień, to celowo zrobiłam większy, rysowałam bowiem z edytowanego zdjęcia o dużym kontraście. Nie mogę znaleźć tej fotki na komputerze, ale mogę pokazać zdjęcie wydruku :D Usta faktycznie nieco się nie udały.
      Możliwe, że dodałam, bo w przypadku fryzury nigdy nie staram się narysować jej wiernie co do włoska. Dodałam też trochę śnieżynek ^^
      Dziękuję za tak rozbudowany komentarz! Uwielbiam czytać długie opinie na temat moich prac ♥

      Usuń
  8. Thranduil skończony? *.* Boziu wyszedł ci cudowny ♥♥♥ Lee Pace mój :D Masz taki talent! Jejku zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję serdecznie! Miło czytać taki pochlebny komentarz :D ♥

      Usuń
  9. Kolejna kapitalna praca! :) tutorial o śniegu? Czekam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Tutorial będzie krótki i łatwy, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  10. Uwielbiam tę pracę, jest fenomenalna! Najbardziej podoba mi się "fragment" z pojedynczymi włosami na zbroi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję n__n ♥

      Usuń
  11. Tutorial o śniegu będzie przydatny- ale najbardziej na ten o tłach czekam :D
    Pozdrawiam,
    Ligia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, pamiętam, że go wyczekujesz :) Pojawi się po tym kredkowym, bo nad nim bardziej pracuję + zbieram inspiracje na ten o tłach :)

      Usuń
  12. Genialne, aż czuć magię w powietrzu
    Niecierpliwie czekam na tutoriale :)

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ilojleen, długo nosiłam się z zamiarem napisania komentarza, gdy już to zrobiłam ten skasował się, ale nic straconego, zaczynam od nowa. Twoje prace są powalające! Przeczytałam każdy twój post. Dlaczego tu trafiłam i jak? Kiedyś rysowałam bardzo dużo, ale chyba dorosłość dała mi kopa i przestałam. Nie robiłam tego wiele lat, szukałam innych pasji i kierunków dla swojej twórczości. Zapomniałam o tym co było mi najbliższe. Zachęciłaś mnie do rysowania ze zdjęć, nigdy tego nie robiłam, a portretowanie to sztuka niezwykle trudna. Zmarnowałam wiele lat i nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się wrócić do poziomu z przed lat, nie mówiąc o zbliżeniu się do perfekcji jaką osiągnęłaś, ale warto powalczyć chociaż trochę, a nóż się uda;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda, że się skasował, ale dziękuję, że się nie zniechęciłaś :)
      Dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że Ci się podobają moje prace, cieszę się również, że zachęciły Cię na powrót do tworzenia! Super! :) Życzę powodzenia i szybkiego powrotu do "rysunkowej formy" :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. Największe wrażenie robi na mnie zbroja.Zastanawiam się czy w ten sam sposób można by narysować np. pancerz czołgu. Przydałby się tutorial o cieniowaniu metalu:) A tymczasem zapraszam do obejrzenia moich prac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lukasz-krupa-obrazy-rysunki.manifo.com/

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe słowa!
      Wszystko, co potrzeba wiedzieć na temat tego, jak tak wycieniować rysunek [jeśli chodzi o zbroję] jest już na blogu :) Część zostawiamy niezarysowaną, część cieniujemy na ciemno [wskazówki jak to zrobić są w tutorialu o cieniowaniu], dodajemy trochę białych kropeczek żelopisem czy jakąś farbą, dodajemy trochę ciemnych kropeczek miękkim ołówkiem, twardym, np. H, cieniujemy te jaśniejsze fragmenty i voila! :)

      Usuń
  15. Ten rysunek jest NIESAMOWITY! !! Wygląda jak prawdziwy! Fajnie by było żeby Narysowałam innych aktorów z Hobbita. Wspaniałe ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na razie sportretowałam 5 [ale tylko 3 ołówkiem], zobaczymy, co będzie dalej ^^

      Usuń
  16. Co tu dużo mówić - GENIALNY !!! Chciałabym tak pięknie rysować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! :) No to ołówki w dłoń i ćwiczymy :D

      Usuń
  17. Ja mam zawsze problem z rysowaniem koncowek wlosow. Wygladaja sztucznie. Pokazalabym na przykladzie ale nie wiem jak zalacza sie zdjecie. Praca jak zwykle-genialna! Pozdrawiam Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ciężko jest narysować jasne końcówki na ciemnym tle, ale jeśli podoba Ci się sposób, w jaki je narysowałam w tym portrecie, mogę pokazać, a nawet może zrobić tutorial, bo mam zdjęcia na materiał o rysowaniu blond włosów :)
      Niestety Blogger nie ma możliwości załączania obrazków do komentarzy :( Zawsze możesz gdzieś wrzucić swoją pracę i podesłać linka.

      Usuń
    2. Wlasnie cos takiego byloby bardzo pomocne! Jezeli to nie problem dla Ciebie to czekam na cenne wskazowki. Swoich prac nie wrzucam nigdzie ale moge podeslac na maila. Mam jeszcze ten z rysunkowego wyzwania, moze byc?

      Usuń
    3. Tak, postaram się pomóc rozwiązać Twój problem :)

      Usuń
  18. Podziwiam cię ! Pięknie rysujesz !

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam ! Następna znakomicie, perfekcyjnie stworzona praca ... Cieszę się, że nie zbaczasz z kursu. Pozdrawiam serdecznie. Ryszard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, panie Ryszardzie! :)

      Usuń
  20. Mam pytanie. Gdzie drukujesz zdjęcie, którym posługujesz się do stworzenia rysunku? U siebie, przy użyciu własnej drukarki, czy gdzieś indziej?
    P.S. Praca genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już odpowiedziałam na Twoje pytanie tam, gdzie je jeszcze zadałeś/łaś :)

      Usuń
    2. Możesz odpowiedzieć jeszcze raz? Nie wiem, gdzie ta osoba zadała pytanie, a też bym chciała wiedzieć :)

      Usuń
    3. U mamy w pracy lub w punkcie ksero :)

      Usuń
  21. Szczęka mi opadła 'O' dopiero po dłuższej chwili wydusiłam z siebie jakiekolwiek słowo. Ten rysunek jest bezapelacyjnie THE BEST !!!! Lepiej już się chyba nie da :D Od teraz jest Pani moim artystycznym autorytetem. Życze miłej pracy nad kolejnymi nieziemskimi dziełami *,* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww dziękuję ślicznie za wszystkie miłe słowa ♥ I nie ma potrzeby pisać per Pani, jestem Dominika ^^ Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wybacz :)
      ale to nie zmienia faktu, że i tak Cię podziwiam :)

      Usuń
    3. Nie mam czego wybaczać :D I dziękuję raz jeszcze!

      Usuń
  22. Przepiękne! I cały czas nie moge zrozumieć jak udaje Ci się tak wspaniale odwzorować swoim postaciom ubranie. Bo u mnie choć twarz wychodzi nieźle, to ubrania za nic nie mogę narysować tak, żeby wyglądało realistycznie. A tu normalnie jak zdjęcie *.* Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Ubranie cieniuję tak samo, jak twarz, tylko dodaję rożne szczegóły, jeśli np. dany ciuch ma wzorki :) Spróbuj tej samej metody, jaką cieniujesz twarz :)
      Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam ♥

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...