26 marca 2015

* Newsy XVI *

Moi kochani!

Dzisiaj dzień samych dobrych nowin! :D

Po pierwsze, dzięki Waszemu cennemu wsparciu wygrałam Walentynkowy konkurs zorganizowany przez Debuton i rysunkowy.com! Bardzo Wam dziękuję, gdyby nie Wy, to by się nie udało ♥ Dziękuję też organizatorom & jury! Gratuluję pozostałym laureatom: Academy Of Art - Joanna Dybczak, Dream Art K i Anna Krzyżanowska Photography :)

WALENTYNKI 2015 WYNIKI KONKURSU

Za bon kupiłam kredki, o których dawno marzyłam! Faber-Castell Polychromos! Na razie nie miałam kiedy sprawdzić je do porządnego rysunku, ale małe próby gryzmołków upewniły mnie, że to wspaniałe przybory ^^



Mogłabym napisać: nie wiem, jak Wam się teraz odwdzięczę, ale... doskonale wiem jak ^^ Zgodnie z obietnicą, część zakupionego bonu przeznaczyłam na nagrody [przybory] na konkurs dla Was na moim blogu. Sklep rysunkowy.com wspaniałomyślnie postanowił jeszcze dodatkowo dofinansować konkurs! :D Na razie nie zdradzę, jakie przybory dla Was wybrałam... Poza tym, jeśli wszystko pójdzie pomyślnie - a na to wygląda - może będą nawet dwa konkursy z nagrodami... :> Jeden konkurs będzie dotyczył przerysowania zdjęcia, drugi interpretacji tematu. Macie jakieś sugestie i pomysły [tylko nie temat wiosenny, bo taki konkurs organizuje Debuton :)]? Jeden konkurs ruszy już po świętach!

Zanim przejdziemy do czegoś przyjemnego, co oczekujecie, to pozostańmy na momencik w temacie Debutona. Przesympatyczny Mateusz przeprowadził ze mną wywiad, który możecie przeczytać tutaj. Zachęcam do lektury :)

A teraz kolejna dobra wiadomość: tutorial o rysowaniu kredkami jest już gotowy w 99,9%! :D Muszę jeszcze tylko dorysować jeden obrazek pomocniczy i przeczytać całość i mogę go publikować. Notka pojawi się w piątek wieczorem lub w sobotę :)

Trzymajcie się ciepło ♥




42 komentarze :

  1. Gratuluję wygranej. Praca jest naprawdę piękna i taka szczegółowa *.* FC Polichromos to świetne kredki i na pewno będziesz z nich zadowolona. Ja mam swoje ok. Rok i są to moje ulubione.
    Nie mogę doczekać się konkursów i lece czytać wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ♥ Cieszę się, że mój rysunek Ci się spodobał! Wierzę, że będę z Polychromosów równie zadowolona, co Ty :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej Ilojleen! :D
    Mam nadzieję, że uda mi się wziąć udział w twoich konkursach i już nie mogę się ich doczekać. ^^
    Lecę czytać wywiadzik! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ^^ Też mam nadzieję, że weźmiesz w nich udział! :)

      Usuń
  3. Brawo!!!! Inne prace nie miały szans. Czekam na tutorial. Też mam te kradki. Są super. Życzę Ci dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki ♥ Tutorial jak obiecałam lada dzień :)

      Usuń
  4. Gratuluję! W stu procentach zasłużyłaś ;D widziałam inne prace. Konkurencja ogromna . Na pewno wezmę udział w konkursach chociaż są lepsi ale kto nie próbuje ten nie wygrywa ;D z 10 razy dziennie zaglądam na Twojego bloga czy nie ma notki o kredkach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję ^^ Bardzo się cieszę, że chcesz wziąć udział w konkursie, który planuję!
      Cierpliwości, już prawie nadszedł ten dzień :D

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej :) z wielką chęcią wezmę udział też w Twoim konkursie. Aah i w końcu nadchodzi ten wyczekiwany moment publikacji notki *.* a teraz lecę przeczytać wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Super, że też chcesz wziąć udział w planowanym konkursie ^^
      Mam nadzieję, że wywiad się podobał :)

      Usuń
  6. Uwielbiam te kredki! Dobrze Ci posłużą. Czekam na konkursy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to się zapowiada ^^ Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. podczas czytania wywiadu ciągle się bałem ,że by się nie skończył :D rysunek świetny ,a na tutorial czekam! pozdrawiam - mikołaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak Ci się spodobał? Jak miło :)) Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Gratulację, zasłużyłaś na nagrodę. Cieszy mnie zbliżający konkurs, na pewno wezmę udział. I z niecierpliwością czekam na post o kredkach, strasznie łubie nimi kolorować, chciałabym poznać Twoją technikę.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję n__n Fajnie, że jesteś kolejną osobą chętną do wzięcia udziału! A może jakieś propozycje?
      Tutorial właściwie będzie rozłożony na dwie części, bo by wyszedł mega długi. W 1 cz. teoria + podstawowa praktyka, a w 2. pełna praktyka na podstawie portretu :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę. :D co do konkursu, jako i mam słabość do fantastyki, proponuje ten temt. Jakiś fajny cytat lub zdanie do interpretacji, żeby stworzyć coś niesamowitego ;-).

      Usuń
    3. Dzięki za pomysł ^^

      Usuń
  9. Gratuluję! :) Rysunek jest naprawdę boski, przez chwilę myślałam, że to zdjęcie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :D Myślę, że po dużych piórkach widać, że to rysunek. Ale dziękuję pięknie ♥

      Usuń
  10. O!! I takie dobre nowiny to ja lubię :) Nie wiem tylko, która lepsza. W jednej miałem przyjemność choć częściowo uczestniczyć, w drugiej postaram się wziąć udział. Gratuluję wygranej i już z niecierpliwością czekam na konkurs :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że tak spodobały Ci się dzisiejsze newsy :D Dziękuję Ci za oddany na mnie głos i za gratulacje :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Gratulacje! Na konkurs czekam niecierpliwie, tak samo na kredkowy tutorial :). Jeszcze komentując tak zbiorowo to świetny tutek o rozmytym tle, na pewno mi się przyda, żeby wreszcie skończyć takie właśnie tło w moim rysunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jedno i drugie już wkrótce, także cierpliwości :D Dzięki, super, że ostatni tutorial Ci się przyda :)

      Usuń
  12. Już nie będę gratulować kolejny raz. Powiem Ci za to, że te kredki są piękne. Dobry wybór. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, pewnie :D Polychromosy marzyły mi się już od bardzo dawna, strasznie się cieszę, że je mam :)

      Usuń
  13. Czekam na recenzję Polychromosów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyranej, rysunek powala na kolana! :) Jeśli tylko wybierzesz/wymyślisz temat, który będzie mi odpowiadał, na pewno wezmę udział w drugim konkursie, a pierwszy? Postaram się :)
    Jestem ciekawa recenzji Twoich nowych kredek, wyglądają przepięknie, a skoro są jednymi z najlepszych, to chyba będę musiała je zakupić haha!
    Wiem, że nie odwiedzasz innych blogów, więc chciałam poprosić Cię o radę. Od dwu lat prowadzę bloga rysunkowego, kiedy go zakładałam, chciałam mieć po prostu swój kąt w internecie, jego nazwa(daydreaming.) to tytuł piosenki, który 'jakoś tam pasował. Od jakiegoś czasu używam pseudonimu malgranda i zastanawiałam się czy nie byłoby lepiej gdyby zmienić nazwę bloga na malgranda czy malgranda art. Co o tym sądzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa ♥ A może masz jakieś pomysły na konkurs?
      Jeśli to jest blog związany ściśle z Twoją twórczością, nie piszesz tam np. o tym, jak spędziłaś dzień, jaki film widziałaś itd., to czemu nie? :) Odbiorcy od razu będą wiedzieli, z jakiego rodzaju blogiem mają do czynienia.

      Usuń
    2. Tak, to dokładnie taki blog :) Bardzo dziękuję za pomoc, teraz jestem pewna - nazwa ulegnie zmianie.
      Co do konkursu, może:
      *wiosenne kolory
      *inspiracja kolekcją ss jakiejś marki odzieżowej
      *rysunek do piosenki jakiegoś artysty
      *interpretacja jakiegoś cytatu
      *coś związanego z fantasy? :)

      Usuń
    3. Ogólnie najbardziej cieszyłabym się z czegoś dotyczącego rysowania postaci haha :)

      Usuń
    4. Powodzenia w prowadzeniu bloga ^^ Dzięki za ciekawe pomysły!

      Usuń
  15. Zrobisz recenzję FC polychromos? Błaaagam. Już od dłuższego czasu marzą mi się te kredki ale nie mogę znaleźć takiej porządnej recenzji! A ja wiem że twoje są porządne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno zrobię! Jeszcze nie wiem kiedy, bo muszę do niej wykonać kilka rysunków, ale recenzja będzie. Dziękuję za miłą opinię na temat moich recenzji ^^

      Usuń
  16. Po raz setny Gratuluję wygranej :P!. Boziu jak ja ci zazdroszczę tych kredek ^_^.
    Nie mogę się doczekać ich rencezji ^..^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja po raz setny dziękuuuuję ♥ :D Recenzja na pewno będzie, ale najpierw muszę porządnie wypróbować te kredki :)

      Usuń
  17. Gratuluję wygranej! Tak znakomita praca musiała wygrać :)
    A po zobaczeniu tutorialu mam aż ochotę sięgnąć po moje stare, szkolne kredki :D szkoda, że nie ma na to czasu.
    A co do tematu to może być motyw snu, podróży, scena z filmu, która wg nas powinna wyglądać inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca c:
      Och, to szkoda, ale może jednak uda Ci się znaleźć trochę czasu i wyczarować coś kredkami na któryś z moich konkursów :))
      Dzięki za ciekawe pomysły!

      Usuń
  18. Gratuluję wygranej! Z taką pracą nie mogłaś nie wygrać :)
    Bardzo cieszę się na konkurs, ale trochę szkoda, że będzie dopiero po świętach, bo mam teraz wolne, więc miałbym co robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję ♥
      Dam dużo czasu na rysowanie, po drodze będzie jeszcze majówka :D

      Usuń
    2. O... To i ja gratuluje, choć dopiero dzisiaj [rok temu jeszcze nie znałem tego miejsca i Autora]

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...