8 maja 2015

ETAPY TWORZENIA: Feathers in our bed

FEATHERS IN OUR BED

Portret przedstawiający użytkownika dA Vitaly-Sokol i jego dziewczynę
Format: 19,5x 24cm
Przybory: ołówki Koh-I-Noor H-8B, zwykła gumka Factis, gumka chlebowa, biały żelopis Marvy
Czas: ~35 godz.
Zdjęcie: [link]
Tytuł i inspiracja: Sacrilage - Yeah Yeah Yeahs
Data narysowania: luty 2015r.

Otwarcie obrazka w nowej karcie pozwoli zobaczyć największe powiększenie skanu.



Przypominam o konkursie! Zostały 2 tygodnie :) Klik klik po więcej szczegółów!

http://ilojleen.blogspot.com/2015/04/konkurs.html

31 komentarzy :

  1. Cześć Ilojleen. Od pewnego czasu obserwuję twojego bloga i mam do ciebie kilka pytań:
    1. Od dłuższego czasu czekam na poradnik o jasnych włosach? Mogłabyś podać opcjonalną datę jego opublikowania?
    2. Ile czasu zajmuje ci zrobienie szkicu i jakim ołówkiem go wykonujesz?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, kiedy ponownie narysuję blondwłosą osobę, tak więc nie mogę podać konkretnej daty. Wydaje mi się, że materiał, który mam o rysowaniu włosów Thranduila jest niewystarczający.
      Kilka godzin, w zależności od szczegółów, które muszę odwzorować. Rysuję ołówkiem 2B. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Super że wstawiłaś etapy tworzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że jesteś z tego zadowolona :)

      Usuń
  3. Bardzo zdziwiło mnie to ,że dzięki twoim tutorialom zaczęłam ładniej rysować!!!XD Zainspirowałaś mnie do poważniejszego traktowania mojego talentu.Poświęcam teraz rysowaniu dużo więcej czasu i sprawia mi coraz większą przyjemność!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się bardzo z tego powodu cieszę :D Oby tak dalej, trzymam kciuki!

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje prace *-* Są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek tylko nie mogę zobaczyć zdjęcia ( chyba musze być zalogowana na deviancie, a nie pamiętam jakie miałam konto:/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, nie pomyślałam o tym, że jest mature content, dlatego nie chce się wyświetlić. Oto zdjęcie. Dziękuję za miłe słowa ♥

      Usuń
  6. Od pewnego czasu obserwuje twój blog. Ja mam 12/13 lat i i kocham rysować. Wcześniej rysowalam mode,znaczy teraz tez,ale wzięłam sie w garść i uwierzylam w swoje możliwosci i zaczęłam rysowac na powaznie np portrety. Podziwiam cię bo masz ogromne zdolnosci,mam nadzieję ze będę uparcie dążyla do celu i kiedys będę umiala tak rysowac jak ty.A takie male pytanie: chce w koncu kupic pożądne kredki jednak nie stac mnie na derwent coloursoft lub artist choc chcialabym je miec. Lecz za to chce kupic kredki koh-i-noor polychromos 48kol i kredki portretowe tej samej firmy. Myslisz ze to dobra decyzja?.
    ~twoja podziwiająca cię artystka Michelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i tego Ci życzę - rysowania na wymarzonym poziomie :)
      Tak, to bardzo dobre kredki! Tylko nazywają się Polycolor, nie Polychromos [te drugie to seria firmy Faber Castell]. Będziesz zadowolona!

      Usuń
  7. A co do konkursu to moze wezmę w nim udzial,ale nie wiem czy moje umiejętnosci na to wystarczą (zwlaszcza patrząc na niektórych artystów) Ale jeszcze ostatnie pytanie:czy moze byc syrena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrena pochodzi przecież z mitologii antycznej ;) Wystarczy pogooglować i sprawdzić.

      Usuń
  8. Napisałaś że wykonujesz szkic ołówkiem 2B, to doczego mogę użyć ołówków H,H3,H5?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dosyć twarde ołówki i raczej są zbędne w rysunku realistycznym. Nie używam ich, no, baaardzo rzadko korzystam z ołówka H do wygładzania cieniowania.

      Usuń
  9. Przepiękna praca *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wlosy czarne, matko!!! Te wlosy!!! Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny rysunek! Obserwuję twojego bloga od dawna i nadal mnie zaskakujesz swoimi pracami. Chciałabym mieć taki talent jak ty. Niby umiem rysować, jednak do twojego poziomu moje prace mają daleko. Nawet jeśli nic nie wygram, biorę udział w tym konkursie, zawsze warto testować swoje umiejętności :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa C: Spokojnie, nie od razu Kraków zbudowano. Ja też tak kiedyś nie rysowałam, to kwestia czasu i ćwiczeń :)
      Cieszę się, że bierzesz udział w konkursie! Pozdrawiam :D

      Usuń
  12. Od dawna obserwuje twojego bloga i zadaję sobie pytanie:
    Jak można tak ładnie rysować??
    Ile czasu ćwiczyłaś zanim doszłaś do takiego efektu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Rysuję od 13 lat, ale chyba od 2009/2010 prace zaczęły wychodzić mi bardziej realistycznie :)

      Usuń
  13. Przepiękny rysunek, naprawdę podziwiam Twój talent. Sama czasem rysuję i wychodzi mi to całkiem dobrze, ale sporo pracy jeszcze przede mną. Mam nadzieję, że dojdę kiedyś to Twojego poziomu, bo Twoje prace są naprawdę wspaniałe, ale to już zapewne wiesz. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę Ci nawet przebicia mojego poziomu :D ♥

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...