27 maja 2015

* Newsy XVII *

Kochani! ♥

Pewnie z niecierpliwością oczekujecie wyników konkursu "Demony słowiańskie" i w pełni to rozumiem! :) Gdy zimą brałam udział w konkursie Debutonu, sama nie mogłam się doczekać ogłoszenia zwycięzców. Muszę jednak poprosić Was o troszkę cierpliwości, bowiem tylko 2 z 4 sędziów wytypowało prace, które według nich powinny znaleźć się na podium. Czekając na pozostałą dwójkę, sama oglądam Wasze dzieła i waham się i główkuję. To trudny orzech do zgryzienia, bowiem otrzymałam... aż 165 prac! :D
Wyniki na pewno nie ukażą się w piątek, ponieważ cały dzień aż do późnego wieczora będę poza domem. Tak więc: jutro albo weekend.  Spakowane nagrody już czekają na wysłanie C:


A z innej beczki, chciałabym pokazać Wam cudowny prezent, jaki dostałam od jednej z czytelniczek,  Marty [Marta Kaźmierczak Art]! Oprócz przemiłego listu, ozdobionego równie uroczo jak koperta, otrzymałam piękny portret jednego z moich ulubionych aktorów, Jensena Acklesa! *__* Stokrotnie Ci dziękuję, Marto, jestem mega wdzięczna i mega szczęśliwa! ♥


Tutaj możecie zobaczyć skan portretu Jensena.

Na koniec jeszcze jedna radosna wiadomość do podzielenia się z Wami: znowu się spotkałyśmy z Marcysiąbush! Tym razem w Krakowie i w towarzystwie jej zabawnego chłopaka :) Były naleśniki, sjesta w "Sjeście", wycieczka do sklepu plastycznego, która uratowała nas przed ulewą i ponowny odpoczynek w kawiarni :) Niestety nie spędziliśmy razem całego dnia, ale i tak było wesoło :D



To tyle nowin. Jeszcze raz proszę szanownych uczestników konkursu o odrobinę cierpliwości! C:
Pozdrawiam ciepło!




56 komentarzy :

  1. Hej! Widziałem że masz kredki polychromos? Jakich odcieni używasz robiąc skórę? Chodzi mi o numery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie rysowałam nimi portretu.

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie:) Czekamy na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja juz w weekend? Myślałam że zajmie Ci to trochę więcej czasu, no wiesz zanim wszystko ocenisz ;) i matko! 165 prac! O Boże o. O. Nadal nie rozumiem jak szybko to ogarnęłaś ogarnęłaś ;) sama zrobiłam wyzwanie na moim blogu i nadal mam problem z wyborem zwycięzcy a mam ok 20 prac a co dopiero 165 ;D Pozdrawiam ;) Rysunek który dostałaś jest przepiękny ❤. ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniam prac, to konkurs, nie wyzwanie rysunkowe ;) Kiedy organizowałam wyzwanie rysunkowe, przyszły 62 prace i oceniałam je 3 tygodnie, teraz by mi zeszło z 2 miesiące xD
      Niemniej jednak wybór jest trudny. Wybrałam 5 prac, z których 3 będą na podium i kurczę nie mogę się zdecydować...
      Prawda? :D Dziękuję w imieniu Marty!

      Usuń
  4. Super podsumowanie, nie mogę się doczekać gdy ogłosisz wyniki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, otrzymałaś aż 165 prac? To naprawdę niezły wynik! Przy takiej konkurencji, to nie ma co liczyć na jakiekolwiekk wyróżnienie, ale będę cieszyć się szczęściem innych i z ogromną przyjemnością pooglądam wszystkie prace. Mam tylko nadzieję, że wyniki konkursu ukarzą się w weekend, ponieważ, wysłałam pracę ale jest ona naprawdę tragicznej jakości. Gdybyś pozwoliła mi podesłaś inny skan (tego samego rysunku) byłabym Ci bardzo wdzięczna. Niestety, mogłabym to zrobić dopiero jutro, gdyż dzisiaj nie mam takiej możliwości (biuro już zamknięte :() Zapewne już za późno, trudno, ale może jest jakaś szansa, rozumiem jeśli nie. Pozdrawiam Lormai. <3
    PS. Śliczny ten portret, ja też chcę otrzymywać takie prezenty! hihi ;)
    PS.2. Życzę Ci jeszcze więcej udanych spotkań z Martą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może wyróżnienie będzie? :D Dużo prac, to dużo wyróżnień :)
      Wyślij mi w takim razie skan, jeśli wyniki będą miały ukazać się w weekend, to go podmienię. Jeśli jutro, to wieczorem, więc może też zdążysz.
      Dziękuję w imieniu Marty [tej od rysunku] i dziękuję za życzenie częstych spotkań z Martą Marcysiąbush ^^

      Usuń
    2. Dziękuję, za szybką odpowiedź! :D Jeśli wyniki rzeczywiście ukarzą się wieczorem to na pewno zdążę! Hmm, może się uda, zawsze trzeba być dobrej myśli. Tak więc jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam cieplutko ^-^.

      Usuń
    3. Przesałam skan ;) Pozdrawiam Lormai.

      Usuń
    4. Nie ma za co :) Skan otrzymałam ^^ Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Dobrze, że udało mi się zdążyć na czas ^-^! Czekam na wyniki konkursu, już widzę przed oczyma te wszystkie wspaniałe prace innych uczestników. Tak się teraz zastanawiam i doszłam do wniosku, że mogłam bardziej popracować nad tłem, mówi się trudno. Z niecierpliwością czekam na wyniki i pozdraiwam.
      PS. Planujesz już jakiś kolejny konkurs, bądź wyzwanie rysunkowe? Przyznam, że wolałabym, gdyby to było wyzwanie, mimo że w konkursie mamy możliwość wygrania wspaniałych nagród, wyzwanie i szczera opinia takiej artyski jak Ty, do każdej pracy, motywuje oraz zachęca do dalszych ćwiczeń.
      ;)

      Usuń
    6. Prac było mnóstwo i wysoki poziom! ^^ Było na co popatrzeć :)
      Planuję konkurs. Na razie nie wyzwanie, bo nie mogę robić dwóch rzeczy na raz, a nagrody na ten drugi leżą i czekają już od 2 miesięcy :) Dziękuję za docenienie mojej opinii, nie pomyślałabym, że tyle może dla kogoś znaczyć ^^

      Usuń
  6. 165 prac! Jejku... mnóstwo! W życiu nie ogarnęłabym takiej liczby... rysunek, który dostałaś przepiękny ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu zeszło na hostingowanie tego i wklejanie na bloga xD
      Dzięki w imieniu Marty, pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. O matko. 165 to dużo(tak... bardzo spostrzegawczy jestem). Oby wyniki były jutro, bo to zawsze szybciej się obejrzy wygraną pracę. A to to na pewno top quality, hiperrealistyczna z superowym tłem...eh napawać się będzie można jej pięknem :D Marcysia zaczyna mnie przerażać bo z kimś mi się kojarzy. Z kimś z mojej okolicy albo z Ukrytej Prawdy :D Może o czymś nie wiem, a Marta aktorką jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzisiaj będą wyniki, nie wiem. Wciąż czekam na decyzje 2 sędziów ^^' Zwycięska praca wcale nie musi być hiperrealistyczna ^^ Wśród wybranych dotąd prac są też takie bez tła lub nie wyglądające jak zdjęcie :D No ale top quality musi być :D
      E, Marcysiabush jest artystką, ale nie aktorką i woli stać za kamerą, o czym nie raz się przekonałam :D

      Usuń
  8. już czekam! jak wiadomo gorzkie cukry nie mają cierpliwości ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uzbroić się w troszeczkę cierpliwości, ale już niedługo ^^ Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ojojojoj, oby jutro!

    Umiesz stopniować napięcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzisiaj, a może nie... zobaczymy, czy sędziowie się pospieszą, o co poprosiłam :)

      Usuń
  10. Nic pewnie nie zajmę, ale nie mogę się doczekać prac innyc :3
    Mi totalnie rysunek nie wyszedł, chociaż pomysł miałam wydaje mi się całkiem niezły...
    Ale cóż... czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiadomo! Może jak nie podium, to wyróżnienie? :D

      Usuń
  11. Witam,
    Mam kilka pytań dotyczących nauki rysowania. Mam 13 lat i lubię rysować. Co prawda nie wychodzi mi to, ale nawet nie wiem czym mam zacząć.
    Jakie ołówki polecasz dla początkującego? Co oprócz ołówków zakupić?

    Pozdrawiam,
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobre ołówki produkuje firma Koh-I-Noor - ja rysuję takimi od zawsze. Warto kupić różne miękkości [ołówki z oznaczeniem B], bo dzięki nim osiągniesz różne efekty. Zainwestuj też w gumkę do mazania Factis, jest tania i bardzo dobra. Opcjonalnie gumka w ołówku Koh-I-Noor i gumka chlebowa Faber-Castell. Jeśli chodzi o inne techniki, np. kredki czy pastele, też mogę Ci podpowiedzieć, tylko musiałabym wiedzieć, czego jeszcze chcesz wypróbować :)

      Usuń
    2. Jakie ołówki oprócz B? Jakieś twarde? F, HB? Jak na razie chodzi tylko o ołówki.

      Usuń
    3. Według mnie ołówki twarde rzadko się używa. Ja na początku kupiłam sobie 3-4 ołówki miękkie i 2 twarde . Te miękkie są teraz dość krótkie natomiast twardych prawie wcale nie zużyłam. Ale jak pisałam to tylko moje zdanie.

      Usuń
    4. Ja zaszalałam i kupiłam 12 na początku, ale opłaciło się- przynajmniej mi większość z nich zawsze się przydaje : )

      Usuń
    5. Możesz kupić jeden twardy ołówek do wygładzania cieniowania. Ja bardzo często używam ołówka F jako podkład do cieniowania :)

      Usuń
    6. Dziękuję za odpowiedzi.
      W razie czego będę pytał ;)

      Usuń
  12. To mój pierwszy konkurs, w którym brałam udział, więc oczywiście nie mogę się doczekać wyników:)
    Baaardzo dużo prac dostałaś, aż zazdroszcze Ci ich oglądania, szczegulnie ze względu na temtyke. Fajnie jakbyś pokazała wszystkie ale rozumiem że z taką iloscią byłoby trudno:)
    Piękny rysunek otrzymałaś, portret jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak [chyba] pisałam, nadesłałaś bardzo ładną pracę :)
      Tak, pokażę wszystkie prace. Już udało mi się je zahostingować i wkleić na bloga [tzn. do wersji roboczej postu] ^^
      Świetny jest ♥

      Usuń
    2. Tak, pisałaś, bardzo Ci dziękuję:)
      Świetnie, że pokażesz wszystkie prace, tym bardzej nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  13. Mnie tam wszystko jedno kiedy będą wyniki ..... jajko i tak już zniosłem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem ciekawa wygranej pracy. 165 prac.... Wow! Na prawdę ciężki orzech do zgryzienia. Do niedzieli sama byłam w nerwach, bo po raz myślałam że nie zdążę wysłać rysunku, po dwa emocje dotyczące konkursu. Ale udało mi się podejrzeć kilka prac konkursowych i emocje opadły. Ot taki kubeł zimnej wody, bo raczej nie liczę na żadne wyróżnienie. Z perspektywy czasu myślę, że mój pomysł był za słaby na konkurs, że mogłam wymyślić coś bardziej oryginalnego. Ale cóż nie będę pluć sobie w brodę, bo w końcu zdobyłam nowe doświadczenie. Gratuluję wszystkim uczestnikom wzięcia udziału w konkursie i oczywiście zwycięzcom. W końcu wszyscy byliśmy kreatywni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że podpatrzyłaś je na blogach lub fanpage'ach? Ojej, nie trać nadziei :* Może będzie wyróżnienie! Tak czy inaczej, cieszę się, że wzięłaś udział w konkursie. Jak sama mówisz, to nowe doświadczenie, więc każdy w pewnym sensie będzie zwycięzcą, bo spróbował swoich sił w czymś nowym ^^

      Usuń
    2. Troche poszperalam w necie z nudów w niedzielę i natknęłam się na parę prac, ale nie mogę się doczekać kiedy zobaczę wszystkie. Kurcze trochę dziwne, że nie zależy mi na wygranej, tylko jestem ciekawa prac. A co do wyróżnienia to się okaże, ale jakoś zbytnio nie liczę na to. Szkoda tylko, że skończył się czas przygotowania prac i trzeba wracać do szarej rzeczywistości... w sumie fajnie było nabazgrac coś innego niż portret

      Usuń
    3. Myślę, że to fajne podejście, bo w konkursie chodzi też o dobrą zabawę, nie tylko o nagrody :D Wkrótce kolejny konkurs, może znowu to będzie dla Ciebie fajna odskocznia :)

      Usuń
  15. Podobno używałaś pasteli w ołówku? Mogłabyś kiedyś napisać o nich na blogu, bo zastanawiam się nad zakupem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zamierzam napisać ich recenzję :)

      Usuń
  16. już obgryzlam paznokcie przez te emocje. Jeśli wyniki będą dziś to wieczorem, czy może późno w nocy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sędziowie nie zdecydowali w czwartek :(

      Usuń
  17. Jejuuu taki stres :D A będziesz się wypowiadać na temat prac ? Tak jak w tym konkursie co trzeba było narysować rudowłosą dziewczynę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, to nie:) 165 prac ocenić to wyczyn, a rudowłosa była wyzwaniem rysunkowym, tutaj mamy do czynienia z konkursem, czyli ocen nie będzie. Mam nadzieję, że pomogłem

      Usuń
    2. Tak jak mówi anonim - to konkurs, nie wyzwanie rysunkowe :)

      Usuń
  18. Nie brałam udziału, ale i tak się nie mogę doczekać, by zobaczyć wszystkie te prace : )

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie opublikowałaś prezent tutaj xD !
    Ogromnie się cieszę, że sprawiłam Tobie nim radość, chociaż największym formatem prezentu to on nie jest :P
    Życzę kolejnych udanych spotkań z Martą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to źle? Ojej, przepraszam, powinnam była zapytać wcześniej, czy mogę :<
      Co tam format, liczy się gest i piękne wykonanie ♥
      Dziękuję :D

      Usuń
    2. Nie, wręcz przeciwnie, to miało pozytywne znaczenie ;P.
      Sprawia mi to radość gdy pokazujesz co ode mnie dostałaś ^^
      I ten wpis jeszcze na tumbrze ♥♥ A Ty jeszcze będziesz zaprzeczać, że nie zasłużyłaś :P

      Usuń
    3. A, fiuuu, to dobrze! :D Cieszę się, że się cieszysz xD Zresztą jak mogłabym nie pokazywać takich super prezentów!
      Noooo, bo nie zasłużyłam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...