30 maja 2015

* ROSTRZYGNIĘCIE KONKURSU DEMONY SŁOWIAŃSKIE *

Tak niewyraźna ostatnio ta pogoda była koszmarna... nic się nie chciało robić, tylko spać. Albo leżeć w łóżku z dobrą książką. To koniec maja, powinny być już upały, same słoneczne dni, a nie tylko chmury i deszcz... Dobrze, że wygląda na to, że pogoda zaczyna się poprawiać... Ale zaraz, po co ja w ogóle o tym bredzę? :D Oto chwila, na którą wszyscy czekali :D Ogłoszenie wyników konkursu mojego III konkursu rysunkowego sponsorowanego przez firmę Koh-I-Noor! 

Na wstępie muszę ogromnie podziękować wszystkim uczestnikom za taki liczny udział! Liczba osób, które nadesłały prace, przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania... Spodziewałam się jakiś 60-70 prac, a tymczasem dostałam ponad 2 razy więcej zgłoszeń, bo 166! :o Żaden konkurs, który do tej pory zorganizowałam, nie cieszył się taką popularnością. Wierzę, że zasługa w tym atrakcyjnych nagród i ciekawego tematu :D

Ja oraz 4 sędziów miała nie lada ciężkie zadanie przed sobą, gdyż zostaliśmy zasypani tyloma wspaniałymi pracami! Podczas wybierania zwycięzców przy poprzednich konkursach było trudno, ale teraz to już było wręcz wyzwanie. Bardzo żałuję, że na podium są tylko 3 miejsca... powinno być o wiele więcej! :D

Wybierając zwycięskie i wyróżnione prace, z sędziami braliśmy pod uwagę nie tylko realizm/zdolności, ale także kreatywność [czy ktoś przerysował zdjęcie, czy wykazał się również inwencją twórczą], szczegółowość, sposób przedstawienia demona [czy ktoś nieobeznany w temacie mógł zorientować się, że patrzy na pracę przedstawiającą demona]. Wiadomo jednak, że każdy z sędziów, włącznie ze mną, miał własne, subiektywne preferencje, gust, więc proszę pamiętajcie o tym, jeśli zdarzy się, że nie zgodzicie się z naszym wyborem :) Zwycięzcami zostały osoby, które zgromadziły największą liczbę punktów [za każde 1 miejsce wybrane przez sędziów dawałam pracy 3 punkty, za 2 - 2 i za 3 - 1. Za wyróżnienia - każdy sędzia miał wybrać kilka prac zasługujących na wyróżnienie - dawałam po pół punktu].
Proszę o nie pisanie komentarzy typu "tamta praca powinna wygrać", "ta praca jest brzydka", "ta nie zasługuje na to miejsce", by nie urazić nikogo! Każdy włożył w rysunek pracę, czas i wykonał go w swoim w swoim stylu. I właśnie... to jest piękne, że każdy rysuje inaczej i inaczej postrzega temat demonów słowiańskich :D Byliśmy zachwyceni różnorodnością przedstawień! Tyle demonów i tyle odmiennych wyobrażeń! Szczególnie powaliły nas prace, których autorzy wykazali się kreatywnością ^^ Ja sama poczułam się bardzo zainspirowana i mam nadzieję, że wkrótce stworzę coś w tej tematyce :D

OK, tyle tytułem wstępu, przejdźmy do rzeczy! Oto wszystkie prace, które zostały nadesłane! Podzieliłam je według rodzajów demonów. Tak jak się spodziewałam, pojawiło się wiele przedstawień rusałek, więc od nich zacznijmy :)



RUSAŁKA

Klaudia J.
Daniel
Alicja

Airyfairy

Lilleandra
Monika S.
Agnieszka M.
Natalia D.
Zosia F.

Martyna N.

Marlena
Daria
Ewelina A.
Patrycja M.

Agnieszka P.

Ola
Karolina503

Nicoletta K.


Ewa

Maryla

Ver Chetencher
Weronika S.

Patrycja F.
Mikołaj "Gorzki Cukier"

Sonia
Kasia R.
Daria

RUSAŁKA I OGNIKI

Ula

ĆMOK

Oliwia

MAMUNA

Gosia
Renata

 LATAWICA

Magda G

  BOROWY/LESZY

Wiktoria T.
Paulina S.
Pati
Daniel
Konrad

LESZY I ALKONOST

Mateusz

POŁUDNICA

Joanna Z.

Gosia M.

Karolina D.
Karolina P.
Beata B.

Magda "Perry009"

Maja
Ania

Glamonik
Basia

Karolina S.

Karina

Aneta S.

 Angie Art

Haneczka515

PÓŁNOCNICA

Paulina

Alice W.
HerokDragon
Sylwia

POŁUDNICA I PÓŁNOCNICA


Agua

NOCNICA

Paweł

Wiktoria B.
Agata

DOBROCHOCZY

Michał

WIŁA

BRODARICA - Wanesa
OBLAKINIA - Monika P

Kamila

Jenny S.
Martyna

Łukasz

WIŁA I BRZEGINIA

Kornelia

 BOŻĄTKO


Agnieszka S.

ZMORA

Marta
Michalina

Klaudek884
Wiktoria S.

PŁANETNIK

Azazel Yamato
Czarek
Aleksandra S.

 BRZEGINIA

Dorota
Zuzia
Karolina P.

PŁANETNIK, KRASNOLUDKI, WILKOŁAK, OGNIKI

Agnes

BORUTA, CHOCHLIK, GRYF, DZIADY


Zuza P.

STRZYGA

Klaudia


Roksana

Kamila

OGNISTY KOŃ

Ewa

 RARÓG

Lusia22
Wilk.w.Wilk
Iwona

WODNIK

Oliwia

Dominika

WILKOŁAK

Gusio Fredka
Lady Mania
Wiolinka
Zuzanna

Oli

DZIWOŻONA

Paula

Marcin


BABA JAGA

Beata C.
Dominika
Julia O.
Bartek

Nataliusz22

Luna Art

ALKONOST

Hajsze

Ola K.
Karolina040422
Lunaart

SIRIN

Natalia K.
Krzysiek

Sirin

Jowita
Ireneusz

SIRIN I ALKONOST

Natalia

Kaja

BŁĘDNY OGNIK

Karolina S.
Magda

  TROLL


Krzysiek

SPOR

Luiza

CZART

Szabeli

BIES

Kasia "Abasanto"

 WAMPIR

Sara
Agnes

Iza S.
Celina "Lori"

Justyna H.
Luna Llena
Weronika S.
Klaudia

Julia
Greg J

Ewelina

Artur
Marek
Paweł

ŻMIJ


Milek
Iza "Lichotka"

Aga

SKRZAT

Vanessa

Dusia

BOGINKA

Joasia
Jan C.
Ani828

Paulina

LICHO

Weronika

TĘSKNICE I LATAWCE

Marysia

 TOPIELICA

Martyna Iskra

Justa26gd
Joasia "Blackie"
Monika77a

Beata
Kacper

Karolina

Angelika

Sovillian
Krysia R.

Zosia

Ania
Magda

UTOPIEC

Monika

  KIKIMORA & DOMOWNIK

Julka

ROKITNIK

Asia

Agata

Pola

RÓŻNE DEMONY

Skirh Krahra
Link do zdjęcia z numerami demonów.
1. Strzyga 2. Raróg 3. Latawce 4. Sirin 5. Błotnik 6. Błędne ogniki 7. Bagienniki 8. Utopiec/Topielec 9. Topielica 10. Ćmuch 11. Zmora 12. Dobrochoczy 13. Ażdacha 14. Borowy 15. Alkonost 16. Wilkołak 17. Bobo 18. Kłobuk 19. Wiła/Rusałka 20. Wodnik 21. Aitwar 22. Dola 23. Spor 24. Korgorusze 25. Dworowy 26. Upiór 27. Rokitnik 28. Gnieciuch 29. Bies 30. Wampiry 31. Licho 32. Nocnica 33. Nawka


A teraz wyniki! :D Na początek ponad 20 wyróżnień! Przy 166 tak dobrych pracach bardzo trudno było się zdecydować na mniejszą liczbę...

WYRÓŻNIENIA














I podium! *fanfary*

III MIEJSCE


Weronika [Luna Art] otrzymuje 24 ołówki Koh-I-Noor [8B-10H] :D Świetna praca, bardzo w klimacie demonów, super wykonałaś z wyobraźni drzewo z chatką na kurzej stopie!

II MIEJSCE


Paulina otrzymuje zestaw 36 kredek akwarelowych Koh-I-Noor Mondeluz + 2 pędzle + temperówka :) Bardzo ciekawy pomysł i cudowne wykonanie! Kolory są mega!

I MIEJSCE


Agnieszka otrzymuje komplet 36 kredek akwarelowych Koh-I-Noor Progresso ^^ To bożątko sprawia, że ciarki przechodzą po plecach! Świetny pomysł, ładna kolorystyka i bardzo estetyczne wykonanie!


Gorąco gratuluję zwycięzcom oraz osobom wyróżnionym! Odwaliliście kawał dobrej roboty, wykazując się zdolnościami i kreatywnością. Zresztą wszyscy uczestnicy zasłużyli na oklaski, szczególnie Ci najmłodsi za spróbowanie swoich sił :) Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w moim konkursie konkursie oraz sędziom: Ani, Marcysibush, Marcie i Tomkowi za trud i czas włożony w wybieranie prac! ♥
Proszę, by zwycięzcy napisali do mnie wiadomość z adresem, na który mam wysłać nagrody. Piszcie z tych samych maili, poprzez które wysłaliście prace :)

Po połowie czerwca następny konkurs, sponsorowany przez sklep rysunkowy.com. Mam nadzieję, że równie licznie weźmiecie udział! Pozdrawiam ciepło i życzę słonecznego weekendu! ♥

124 komentarze :

  1. Gratuluję wszystkim!!! Prace są prześliczne. Pozazdrościć takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gratulacje należą się wszystkim :D

      Usuń
  2. Gratuluję zwycięzcom!! Wszystkie prace były świetne, ale ja od razu zwróciłam uwagę na rysunek, który zajął drugie miejsce. Jest naprawdę genialny! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że świetny? :D Każdy z jury zwrócił na niego uwagę :)

      Usuń
  3. Jeny, ile wspaniałych prac. :o Jest wiele tak przepięknych, że ja prowadząc taki konkurs chyba nie potrafiłabym się zdecydować, które nagrodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też mieliśmy spory problem, jedna osoba z jury powiedziała nawet, że już nie chce dla mnie oceniać prac, bo to zbyt trudne xD

      Usuń
  4. Moim zdaniem wszystkie 3 miejsca są wprost fantastyczne! Każda jest w innym stylu, przedstawia innego demona - ale są na równi genialne! Kłaniam się nisko autorom :)

    Nie powinnaś być zszokowana takim zainteresowaniem konkursem, bo tematyka nad wyraz ciekawa! Wiele prac jest naprawdę kreatywnych, barwnych, ciekawych - aż miło się patrzy, że aż tyle osób usiadło by narysować coś związanego z Naszą kulturą, o której już mało osób pamięta :)

    Gratulacje dla wszystkich autorów! Ja do swojej pracy usiądę może w wakacje (jest jedna praca z pomysłem podobnym do mojego, ale i tak maznę swoją wersję! :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się zwycięskie prace i tematyka konkursu! :) Super, że Cię na tyle zainspirowała, że chcesz też chcesz narysować demona słowiańskiego :) Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  5. http://i.imgur.com/iNkEkVI.jpg absolutnie genialne :) moim zdaniem najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, świetna praca, dlatego dostała wyróżnienie ;)

      Usuń
  6. Cudowne prace. Gratuluję wszystkim, miałam naprawdę kreatywną i utalentowaną konkurencję. :D
    A i podziękowania należą się samej Dominice za ten konkurs. Zdecydowanie za mało mówi się o wierzeniach naszych przodków, a dzięki Tobie mnóstwo osób znalazło w nich inspirację. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :D Miło mi, że spodobał Ci się mój wybór tematu.

      Usuń
    2. Nie ma za co, bardzo mi się spodobał! ^^

      Usuń
  7. Prace są naprawdę śliczne! Mam wrażenie, że autorzy nagrodzonych prac mogliby byś świetnymi ilustratorami :) Naprawdę wspaniałe prace :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie pooglądać sobie tyle ciekawych prac :) Dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie brałam udziału w konkursie ;)
    Wszystkie prace są fantastyczne. Gratuluję wszystkim talentu i pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może weźmiesz udział w następnym? :D

      Usuń
    2. Już się do niego nastawiłam :)

      Usuń
    3. Wszystkie fantastyczne oprócz mojej ;)

      Usuń
    4. Nie wiem, która jest Twoja, ale każda praca ma coś w sobie :)

      Usuń
  10. Gratuluję wszystkim :)
    Bożątko - jest piękne i nie wiem czemu , ale czuję w nim styl i klimat podobnym do tego u Marcysibush *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? A ciekawe skojarzenie :D Tak czy siak, obie artystki są utalentowane :D

      Usuń
    2. Zgadzam się :D
      I jeszcze jedno : wydaje mi się , że wśród rusałek ukryła się edna południca autorstwa Joanny Z. (nad pracą Maryli ;)).
      Oczywiście mogę się mylić ;).

      Usuń
    3. Racja! Dzięki za zwrócenie uwagi :D

      Usuń
  11. O matko, nie wiem gdzie oczy obrócić. Było tyle fantastycznych prac, że AAAHH, jaki to nasz naród utalentowany. A wygranym i wyróżnionym gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja też była bardzo fajna, Twoja południca była całkiem inna niż pozostałe :)
      Gratulacje jak najbardziej się należą, również Tobie!

      Usuń
    2. zgadzam się zupełnie, była rewelacyjna i od razu zwróciłam uwagę :)

      Usuń
    3. Dziękuję. W sumie to dobrze, że moje prace są trochę inne. Rysowałem też wodnika, również jest inny, bardziej dziecięcy. Można go zobaczyć na deviantarcie.

      Usuń
    4. Wodnik również zacny! :)

      Usuń
  12. Dziękuję za przyznanie mi pierwszego miejsca i gratuluję pozostałym uczestnikom :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po naszej, jury, stronie :D

      Usuń
  13. Tak Ci współczuję, szczerze. Ja nie wybrałabym nic, po prostu usiadłabym, rozłożyła ręcę i zaczeła płakać... Jest tyle genialnych prac, jednak ta wygrana zwróciła moją uwagę od razu. Bylo jeszcze kilka prac, którym przyznała bym miejsce na podium, jednak tak jak słusznie zwróciłaś uwagę, to Twój wybór, jak najbardziej dobry. Tak jak komentarz wyżej u wygranej pracy też czuję ten klimat, może przez to, że praca jest pocieniowana wspaniale oraz widać, to ,,białe'' (?) cieniowanie, tak bardzo charakterystyczne :) Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że na następny konkurs uda mi się załapać:)
    https://instagram.com/zvziv_art/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też nie wiedzieliśmy, co z sobą począć i co wybrać :D Jak już komuś wspominałam, jedna koleżanka stwierdziła, że nie chce już więcej sędziować w moich konkursach, bo to za trudne zadanie xD
      Ja również mam taką nadzieję! Konkurs będzie ogłoszony pod koniec czerwca, myślę, że wakacje i wolny czas będą temu sprzyjać :)

      Usuń
  14. To musiał być naprawdę trudny wybór spośród tylu genialnych prac! Gratulacje dla zwyciezców oraz wszystkich uczestników :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje zasłużone :) Rzeczywiście, to nie była łatwa decyzja, dlatego wyniki ogłoszone zostały dopiero dziś :)

      Usuń
  15. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie. Nie spodziewałam się, że moja Baba Jaga zostanie w ogóle zauważona. Szczerze to dopiero uczyłam się na niej rysowania m.in. zmarszczek i innych szczegółów. Demony-temat mi zupełnie obcy. Raczej moje bazgroły idą w innym kierunku i tematyce. Do wysłania pracy przekonał mnie mój facet, więc idąc tym tokiem, myślę a co mi tam i tak nic z tego. 5 miesięcy z kawałkiem to za krótki staż w rysowaniu żeby coś z tego było. A tu proszę, pierwszy konkurs i wyróżnienie.
    A co do prac, wszystkie są wspaniałe. Tez miałabym problem z wyborem. Oczywiście gratuluję zwycięzcom, wyróżnionym i tym którzy odwarzyli się wziąć udział, bo poziom był naprawdę wysoki. Już czekam na kolejny konkurs, ale raczej chyba nie wezmę udziału. No zobaczymy.
    Beata C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak dobra praca mogłaby nie zostać zauważona? :) Naprawdę, przy tak krótkim "stażu" rysowania, radzisz sobie świetnie. Następny konkurs będzie dotyczył przerysowania zdjęcia, tak więc gorąco Cię zachęcam do wzięcia udziału, bo myślę, że spiszesz się świetnie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. O ja cię, ale genialne prace! Niektóre aż zapierają dech w piersiach, "ociekają realizmem" i aż ciężko uwierzyć, że to tylko demony, dawne wierzenia, a nie rzeczywistość :) Miałam nosa żeby nie brać udziału :P
    Czekam na kolejny konkurs i jednocześnie podziwiam, że chcesz jeszcze raz dokonywać tak trudnych wyborów ;D
    Pozdrawiam ciepło w tę wybitnie nie-majową pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślę, że powinnaś, dla dobrej zabawy :D Rzeczywiście, jest masa pięknych prac, nawet tych nierealistycznych.
      Chcę, ale nie chcę xD To trudne zadanie, ale cieszę się, że mogę zapewnić dobrą zabawę i obdarować czytelników nagrodami :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. Miałaś,mieliście, niesamowicie trudne zadanie! Tyle fantastycznych prac.Dużo z nich powinno znaleźć się na podium.Z wielką przyjemnością się je ogląda i wszystkim należą się owacje ;)
    A ja skromnie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przyznałabym co najmniej kilkadziesiąt nagród i kilkadziesiąt wyróżnień xD
      Nie wiem, która praca to Twoja, ale nie ma za co ^^

      Usuń
  18. Gratulacje dla wszystkich!! :) Może następnym razem... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też weźmiesz udział! ^^

      Usuń
    2. Zawsze, z ogromną przyjemnością :)

      Usuń
    3. Super, bardzo się cieszę c:

      Usuń
  19. Ojej... ile niesamowitych prac! Bardzo dziękuję za wyróżnienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wszystkim uczestnikom, prace są naprawdę fantastyczne! Bardzo miło popatrzeć na tak dużo świetnych rysunków niezwykle utalentowanych osób. Jury miało ciężki orzech do zgryzienia :)
    Miałaś genialny pomysł na ten konkurs- bardzo inspirujący ^^
    PS. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to była ciężka decyzja!
      Cała przyjemność po mojej stronie! I dzięki za aprobatę tematu konkursu :)

      Usuń
  21. Gratuluję wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym. Jest na co popatrzeć. Ja tym razem raczej blado wypadłem, ale cieszę się, że po przerwie udało mi się coś skończyć.
    Osobiście bardzo podoba mi się praca Glamonika. Lubie ten typ fantastyki i ekspresji. Jeszcze wcześnie żeby tak pisać o tworzącym się stylu, ale trochę mi tu pachnie Beksińskim ;)
    Nie mogę się doczekać na następny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja praca też jest świetna, taka mroczna :) Więc w przenośni i dosłownie blado nie wypadłeś :)
      Tak, myślę, że można mówić, że Glamonik ma własny styl :)

      Usuń
  22. Świetne prace :) podium zasłużone :) Tym bardziej duże słowa uznania dla sędziów, że dokonali wyboru z tak dużej ilości prac. Przede wszystkim podziękowania należą się organizatorce konkursu, dzięki temu mógł wziąśc każdy w nim udział, a to dużo. Gratulacje dla zwycięzców, wyróżnionych oraz całej reszty za włożony trud !!!! Nie mogę się doczekac następnego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się prace z podium :) I dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  23. a kiedy nastepny konkurs ? prace genialne, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A napisałam na końcu notki, że po połowie czerwca :)

      Usuń
  24. Aż przestałam mrugać z podziwu nad pracami. Galeria internetowa bardzo dużo zyskała na tym konkursie:)
    Moim faworytem jest ta straszna zmora namalowana farbami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D masz w zupełności rację :D

      Usuń
  25. a jaka bedzie tematyka konkursu ? nie moge sie juz doczekac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie przerysować podane przez Dominikę zdjęcie ;)

      Usuń
  26. Gratuluję wszystkim uczestnikom konkursu, nie tylko tym którzy znaleźli się na podium. Przecież wszyscy wykazali się ogromną kreatywnością i pomysłowością. Gdyby to mi przyszło oceniać tak wspaniałe prace, naprawdę załamałabym się i nie wiedziała co zrobić. W tym wypadku podium i wyróżnienia są naprawdę zasłużone, chociaż osobiście dorzuciłabym jeszcze kilka prac do tych wyróżnionych ^-^. W tym konkursie wypadłam naprawdę słabo, ale przecież nie wolno się poddawać! Tyle prac to tylko kolejna motywacja do stworzenia następnych rysunków, już mam w głowie tyle ciekawych pomysłów, których zapewne z braku czasu nie zrealizuję. Czekam więc na kolejny konkurs, bądź wyzwanie i jeszcze raz gratuluję zwycięzcą, oraz serdecznie dziękuję jury za tak staranne i dokładne wytypowanie zwycięzcy. <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim oraz uczestników za przemiły komentarz! :) Cieszę się, że konkurs Cię zainspirował, mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć czas na zrealizowanie pomysłów :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  27. Piękna galeria... Podziwiam talent wszystkich uczestników ze szczególnym uwzględnieniem tych najmłodszych, dla których rywalizacja z dorosłymi musiała być sporym wyzwaniem :) Gratuluję artystom wyobraźni i pomysłowości, która mimo różnego stopnia zaawansowania przełożyła się na niezwykłą różnorodność prac. Wielki szacunek dla zwycięzców i oceniających, gdyż biorąc pod uwagę mnogość prac, a także różnicę w gustach Jurorów wybór tych najlepszych musiał być niewątpliwie bardzo trudny. Pragnę również podziękować za umieszczenie mojego rysunku w zaszytym gronie prac wyróżnionych – Dziękuje!
    /Irek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, gratulacje należą się wszystkim bez wyjątku :) Dziękuję w imieniu jury, rzeczywiście wybór był trudny i żałujemy, że nie mogliśmy przyznać więcej miejsc :)
      Cała przyjemność po mojej stronie!

      Usuń
  28. Co za niespodzianka! Cieszę się ogromnie i pięknie dziękuję za przyznanie mi III miejsca :D Serdecznie gratuluję również pozostałym uczestnikom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i czekam na maila z adresem! :)

      Usuń
  29. Tak właśnie wyobrażałam sobie Bożątko!!! Niestety moje zdolności są niewystarczające, żeby taki pomysł przerobić na rysunek. W pełni zasłużone pierwsze miejsce dla Agnieszki, bo to Bożątko naprawdę ma coś przerażającego w oczach.
    Dziękuję ślicznie za wyróżnienie dla mojej Zmory:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po naszej stronie! Twoja zmora też była super, więc nie mów, że Twoje zdolności nie są wystarczające :D
      Tak, bożątko ma w sobie coś demonicznego :)

      Usuń
    2. jestem zakochana w pracy Marty ♥ Ma jakiegoś bloga/deviantarta lub fanpag'a na fb?

      Usuń
    3. No właśnie nie wiem :(

      Usuń
  30. Wspaniałe prace! Niestety nie wzięłam udziału (za dużo nauki i trochę nie moja tematyka ), ale mam nadzieję że następny konkurs będzie związany z rysowaniem realnych portretów i będą równie interesujące nagrody ��gratuluję zwycięzcom !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Następny konkurs będzie dotyczył przerysowania zdjęcia, niewykluczone, że będzie trzeba narysować portret. Zobaczymy :D

      Usuń
  31. Gratulacje dla zwycięzców...i wszystkich którzy wzięli udział....Patrząc na ogrom prac i różnorodność technik cieszę się że nie jestem w jury....:):) Do zobaczenia w następnym konkursie...(mam nadzieję...:):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że w następnym konkursie ujrzę Twoje dzieło :) Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Piękne prace i takie różnorodne;) Sama miałam wziąć udział, nawet miałam zaczęty rysunek. Chyba wezmę udział w następnym konkursie wtedy chociaż będę miala więcej czasu;)
    Pozdrawiam i gratuluje wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, szkoda, że nie dokończyłaś pracy na konkurs :( Liczę, że przy okazji następnego Ci się uda! :) Pozdrawiam ciepło ♥

      Usuń
  33. Łał, jurorzy mieli naprawdę ciężki orzech do zgryzienia^^ fajnie jest widzieć, jakie pokłady kreatywności wydobył z Twoich czytelników ten konkurs. Tyle wspaniałych prac! Bardzo podoba mi się rusałka Eweliny A., świetny pomysł i kolorowanie, chociaż mam wrażenie, że trochę "uciekła" twarz :) Mamuna narysowana przez Gosię na czarnym tle również interesująca, aż mnie ciarki przeszły. Jakbym zobaczyła w nocy zarys takiego potworka w oknie, zaczęłabym krzyczeć... Borowy Daniela ma tyle szczegółów, których ja nawet nie potrafiłabym sobie wyobrazić, a co dopiero narysować^^ Południca Gosi H. ma cudowną kreskę i kolory (bardzo lubię takie!), a u Mai jest takie niepokojące połączenie polnej sielanki z lodowatymi oczami i błyskiem sierpa - naprawdę, interesujące rozwiązanie. Północnica Alice W. - wow. Nie wiem co mam więcej powiedzieć. Czy nocnica Agaty malowana jest kawą? Sirin Krzyśka to kolejny świetny przykład rysowania białą kredką. A boginka Pauliny ma w sobie coś Muszego... :D
    No, nakomciałam się. Mogę się teraz poświęcić mniej kreatywnym rysunkom w autocadzie ;n;
    Btw, Dominiko - czy jest możliwość, żebyś podała gdzieś namiary na fanpejdże albo konta na deviantarcie użytkowników? Bardzo bym chciała zaobserwować kilka osób, a nie wiem, jak je odnaleźć :( Jeśli nie da rady, prośba do czytających mojego komcia - dajcie mi o sobie znać :) Pozdrawiam ciepło z wietrznego dzisiaj Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja może zacznę ;) http://mckan1.deviantart.com/ oraz na FB https://www.facebook.com/pages/Black-Pencils-Czarek_Art/910306919054076?ref=bookmarks

      Usuń
    2. https://www.facebook.com/nataszarysuje

      Usuń
    3. http://witlart.deviantart.com/ - Wiktoria T. :3

      Usuń
    4. Dziękuję za miły komentarz z pozytywnymi opiniami na temat prac :) Tak, nocnica Agaty była malowana kawą, a boginka Pauliny celowo została wykonana w stylu Muchy :)
      Niestety nie znam większości stron uczestników konkursu :( Znam za to adres Krzyśka, warto zajrzeń do jego galerii: http://toppergfx.deviantart.com/ :)
      JEŚLI UCZESTNICY CZYTAJĄ TEN KOMENTARZ, PODAJCIE SWOJE NAMIARY! :D

      Usuń
  34. Gratuluję zwycięzcom! Wszystkie prace były na bardzo wysokim poziomie i wybór tylko trzech najlepszych musiał być na pewno bardzo trudnym wyzwaniem :) Ja jednak wybrałabym inne prace xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, był :D W zasadzie prawie że każdy z jury wybrał inne 3 prace na podium ;)

      Usuń
  35. Wygranym gratulacje a pozostali - w tym Ja - cóż, musimy się jeszcze sporo uczyć.
    Trzymam kciuki za następny konkurs, tym razem z portretowaniem, bo być może w tej materii cokolwiek więcej uda mi się naskrobać :)
    Tylko trzeba się bardziej przyłożyć :)

    Marcin [Dziwożona]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samodoskonalenie własnych umiejętności to bardzo ważny aspekt, jednak przed Tobą chyba niewiele pracy, gdyż Twój "warsztat" już teraz znajduje się na bardzo wysokim poziomie, co widać choćby na przykładzie "Dziwożony"... Nie skłamię pisząc, że Twoja wizja tego demona przypadła mi bardzo do gustu... :)

      Inna pracą, która "rzuciła" mi się w oczy jest "Północnica" Mariana o niezwykle dynamicznej i klimatycznej scenerii tła.

      P.S.
      Jeżeli lubicie "klimaty" z demonami podobnymi do "Dziwożon" i "Północnic" to zachęcam do obejrzenia filmu "Mama" w reżyserii Andresa Muschietti :)

      Pozdrawiam
      /Irek

      Usuń
    2. Dziękuję Irku

      Tak czy siak wychodzę z założenia, że zawsze coś można zrobić lepiej :)

      Zbyt pośpieszyłem się ze swoją pracą a czasu przecież było uhuhuuuu albo jeszcze dłużej i mogłem poświęcić rysunkowi dużo więcej chwil, niż tylko jedną.
      Ale to widzę dopiero teraz.

      Pozdrawiam
      @Marcin


      Usuń
    3. Marcin - Tobie również gratuluję, Twoja dziwożona była bardzo demoniczna :) Trzymam kciuki za Twoją następną pracę w konkursie! :)

      Irek - zgadzam się z Tobą! Dzięki za polecenie filmu :) Lubię takie mroczne klimaty ^^

      Usuń
  36. Ojej, wszystkie prace na podium są fantastyczne! *o* Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego wilkołaka, ostrzę ołówki na kolejny konkurs!
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, Twoja praca była wykonana na naprawdę wysokim poziomie :)

      Usuń
  37. Cześć, dzięki Twojemu blogowi znalazłam dużo ciekawych porad. Rysuję od dziecka z większymi i mniejszymi przerwami. Często z nudów rysuję na kartce oczy. Ogólnie rysowanie ludzi to moja największa pasja, zawsze to ludzi rysowałam. Nie zwierzęta czy krajobrazy. Wychodziło mi to różnie. Z czasem nabierałam wprawy, albo może zauważałam więcej szczegółów przez to moje rysunki były lepsze. Jednak dalej nie mogę się wyzbyć tego uczucia, że te oczy, które ciągle rysuje są płaskie. Nie mam pojęcia czy to tylko moje wrażenie, czy naprawdę robię coś źle. Jakbym mogła gdzieś na priv wysłać Ci "próbkę" i powiedziałabyś co myślisz? Oczy są najważniejsze w całej twarzy, jak one wychodzą płaskie i bez życia to cały rysunek jest do kitu.
    Pozdrawiam,
    Angie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Angie, że odpowiednie cieniowanie oraz "refleksy" w odpowiednich miejscach powinny załatwić sprawę na cito ;)

      @Marcin [ od Dziwożony ]

      Usuń
    2. Może wrzuć na jakiś serwer hostingowy zbliżenie na oczy? Jeśli Ilojleen nie będzie miała czasu Ci szczegółowo odpowiedzieć, to może my damy radę w jakiś sposób Ci pomóc :)

      Usuń
    3. Ok liczę na pomoc. Zawsze co dwie głowy to nie jedna :) Przesyłam fragment rysunku: http://s23.postimg.org/ppnr01qgr/IMG_20150601_200245.jpg
      Uprzedzam, że cieniowanie jest w " fazie początkowej" więc nie zwracajcie na nie uwagi ;), dopiero co zaczęłam ten rysunek i jeszcze pół twarzy nawet nie gotowe. Oczywiście wiem, że oko trzeba cieniować i dodawać refleksy. Jednak jest coś dalej nie tak.
      Pozdrawiam
      Angie

      Usuń
    4. @Angie, co Ty chcesz od "swoich" oczu ? Są PIĘKNE :)
      Dodaj troszkę kontrastu, czerń bardziej żywa, biel bardziej jasna .... a oczka nabiorą jeszcze większego wyrazu. Ale generalnie myślałem, że będzie gorzej - bo tak to opisałaś :) - a jest rewelacja.

      @Marcin

      Usuń
    5. Angie, już myślałam, że będziemy się borykać z oczami w formie kółek z kropkami na środku :D a tutaj taka miła niespodzianka. Marcin ma rację, dodaj więcej kontrastu, wybiel bardziej białka oczu i refleksy na tęczówkach, przyciemnij źrenice i to powinno wystarczyć. Wydaje mi się też, że skóra przy prawym oku jest za słabo wycieniowana (np pod i nad okiem, szczególnie załamanie powieki i zewnętrzny kącik oka), ale w sumie nie mam podglądu na całość i zdjęcie, z którego rysujesz, więc nie wiem, czy to prawidłowe wrażenie :D Ale to naprawdę detale do wypracowania. Poza tym, oczy wyglądają naprawdę świetnie :)

      Usuń
    6. Moim zdaniem jest ok. Trochę jaśniejsze białka w okolicy tęczówki, pocieniuj lekko przy kącikach i granicach przy powiekach, nie wiem czy dobrze i zrozumiale wytlumaczylam. Dodaj trochę refleksow, przyciemnij źrenice, chociaż może to wina zdjęcia. W każdym razie powinno ,,wypchnac" oczy do przodu i nadać im takiego hmm... mokro-szklistego efektu"

      Usuń
    7. O jej, dziękuję za miłe słowa :) szczerze to jestem zaskoczona. Dla mnie te oczy wyglądały, że są do kitu. Dziękuję za rady i spróbuję trochę zwiększyć kontrast - może to właśnie to jest to czego mi w nich "brakuje" ;) W sumie to pierwszy raz pokazałam komuś moją pracę (ok, jej fragment :D ). Zawsze rysunki szły prosto do szuflady. A co do cieniowania, tak jak mówiłam, dopiero co zaczęłam ten rysunek jak i cieniowanie go. Jeszcze sporo muszę nad nim popracować.Nawet nie ma jeszcze części twarzy ;) sam szkic. Dziękuję jeszcze raz za dobre słowa i rady :) cieszę się, że tu napisałam.
      Angie

      Usuń
    8. Angie, przepraszam za późną odpowiedź i dołączam się do zachwytów innych komentujących :) To naprawdę świetne oczy! ♥ Marcin, Luiza i Anonimowy mają rację i bardzo dobrze Ci poradzili - ja bym napisała to samo :)

      Usuń
  38. Muszę pogratulować autorom wszystkich tych prac, bo aż oczu od nich oderwać nie mogę:) Prace, które zajęły któreś miejsce, jak najbardziej na to zasługują- ze strony technicznej jak również całego pomysłu. (tak, wiem, trochę nie po polsku brzmi, ale nie wiedziałam, jak to ująć, a mam nadzieję, że każdy zrozumie:D ). Ja jednak, gdybym oceniała, wybrałabym nieco inne prace, ale tylko z takiego względu, że im praca mroczniejsza, tym dla mnie fajniej:) Takie...osobiste zboczenie xD
    Szczególnie moją uwagę zwróciły :
    Rusałka Darii
    Mamuna Gosi
    Borowy/Leszy Daniela oraz Konrada
    Południce Gosi M. i Basi
    Północnice Pauliny, Alice W. oraz Mariana
    Nocnice Agaty i Pawła
    Dobrochoczy Michała
    Zmory Marty i Klaudek884
    Płanetnik Aleksandry S.
    Strzyga Kamili
    Baba Jaga Luna Art
    Alkonst Oli
    Sirin Krzysia oraz Ireneusza
    Czart Szabeli
    Boginka Joasi
    Różne Demony Skirh Krahra i jeszcze Utopiec Moniki...Boże, po napisaniu tego dopiero dotarło do mnie ile tego jest:) W każdym bądź razie proszę, nie obrażajcie się, jeśli nie wymieniłam tutaj waszych prac, bo wiadomo, każdy ma inny gust, a mój jest...dziwny trochę:)
    Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale póki co nie oceniałaś, nie byłaś w Jury, więc swoje własne odczucia zachowaj dla siebie. Dominika zresztą o to prosiła.

      @Marcin

      Usuń
    2. Drogi Marcinie:)
      W żadnym wypadku nie chciałabym się kłócić czy też dyskutować, jednak chciałabym się wytłumaczyć :) Czytałam to, co napisała Dominika, jednak nie uważam, by wymienienie prac, które mi się podobają było jakimś karygodnym czynem:D Nie napisałam, że któraś nie zasługuje na wyróżnienie, jest gorsza czy też jest brzydka. Jak zaznaczyłem w swojej wypowiedzi, wymieniłem pracę, które najbardziej przypadły mi do gustu, wytłumaczyłam też, dlaczego...jeśli jednak był to błąd, to przepraszam z całego serca:)
      Miłego dnia:D

      Usuń
    3. Spokojnie! :) Faktycznie prosiłam o niepisanie komentarzy sugerujących, kto powinien, a kto nie powinien wygrać, ale komentarz BlackSoul jest w porządku. Pojawiły się za to inne, niegrzeczne, które skasowałam. Tak czy siak, sama BlackSoul widzisz, jakie trudne mieliśmy zadanie :D

      Usuń
    4. Ufff:D Nawet nie wiesz, jak mi ulżyło:) Już się bałam, że zostanę potępiona, a tu jednak nie:P
      Widzę, widzę, jakie trudne zadanie, ja bym chyba nie podołała:D
      BlackSoul

      Usuń
    5. Twój komentarz był kulturalny, nie dyskredytował zwycięskich ani pozostałych prac, więc nie miałabyś być za co potępiona ^^

      Usuń
    6. Rzekłabym nawet, iż to, co napisałam o zwycięskich pracach i reszcie, można uznać za swoistą pochwałę:P No ale dobra, koniec tematu:D
      Takie malutkie pytanie na koniec:)
      Niedługo będziesz organizować kolejny konkurs...a czy termin nadsyłania prac obejmie wakacje(jeśli nie w całości, to przynajmniej w większej części)?
      Pytam, bo jak tak, to może uda mi się coś skrobnąć , a właściwie rysnąć:P
      Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź:)
      BlackSoul

      Usuń
    7. Na pewno cały lipiec będzie można nadsyłać prace, może i dłużej :) Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  39. Dominiko, czy masz w planach zrobić tutorial "jak rysować dłonie" lub coś w tym stylu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, aczkolwiek nie jestem tego pewna, że to jest zbyt ogólny temat jak na jeden tutorial:)

      Usuń
    2. Może kiedyś coś napiszę, aczkolwiek BlackSoul ma rację, że to dosyć obszerny temat :)

      Usuń
  40. Znaczna większość prac jest naprawdę znakomita. Nie potrafiłabym wybrać jednej najlepszej. Sędziowie mieli bardzo trudne zadanie ;) Może wezmę udział w następnym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pozostali sędziowie skarżyli mi się, że nie wiedzą, co wybrać, ja też miałam problem :D
      Mam nadzieję, że weźmiesz! :)

      Usuń
  41. Wow! tyle ślicznych prac... Szczerze to i tak nie liczyłam nawet na wyróżnienie - ale teraz jak tak patrzę na te prace to mam ochotę zapaść się pod ziemię ze wstydu C: Choć i tak wezmę udział w następnym konkursie - podszkolę się trochę i będzie ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wstydź się! Twoja praca była naprawdę ładna i przyjemna w odbiorze:) Cieszę się jednak, że nie tracisz zapału i chcesz wziąć udział w następnym konkursie!

      Usuń
  42. Takiego wyboru nie da się dokonać... T_T Mi się najbardziej podoba praca AIRFAIRY i MONIKI77. :) Normalnie cudeńka!!! :) Skąd się one biorą? =) Też chcę tak rysować... T_T T_T T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór był faktycznie ciężki :( To przybory w dłoń i ćwiczyć!

      Usuń
  43. Siemka:)
    Dominiko, chciałabym ci podziękować za pracę, którą wkładasz w tego bloga, by inni mogli się uczyć.
    Zaczęłam od ołówków, potem weszłam w kredki, na które zbierałam sporo czasu, jednak udało mi się uzbierać pieniądze...i oto kupiłam Prismacolory:)
    Jeśli ktoś miałby wątpliwości, czy warto, odpowiedź moja brzmi: bezgranicznie warto:D Są to cudowne kredki, co można stwierdzić już po pierwszych minutach rysowania nimi:) To taka mała moja opinia:D
    Trochę odeszłam od tematu, ale cóż...zdarza się xD
    No..to...dziękuję jeszcze raz za wszystko^^
    Pozdrawiam:)
    P.S. Nowy rysunek cudowny:) Może nadarzy się mi jakaś okazja, żeby porysować w takim stylu, muszę się jakoś zdecydować:D No bo jednak klimat tych rysunków "białe na czarnym"(czy jak by to nazwać) niepowtarzalny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za miłe słowa odnośnie bloga i rysunku :) Zachęcam do wypróbowania stylu białe na czarnym! Mam kilka notek na ten temat na blogu :)
      Gratuluję zakupu! Nigdy nie rysowałam Prismacolorami, ale ponoć są genialne. Zresztą sama to potwierdziłaś ^^
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  44. Dominiko! to świetnie że organizujesz takie konkursy. Kiedy będzie następny? pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Dominika napisała na końcu notki, że drugi konkurs w połowie czerwca. (Już nie mogę się doczekać)

      Usuń
  45. Uff muszę przyznać, że nie umiałbym wybrać nic na podium. Tyle prac. Mym zdaniem Ty i Znajomi macie spore wyzwanie przy ocenie i wyborze. Może przy tym aktualnym konkursie uda się zaznaczyć przy każdej pracy wiek wykonawcy, czym wykonane, ile czasu. No wiesz tak kilka słów od autora pracy. Oczywiście jeśli zechce coś napisać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...