15 maja 2015

Spotkanie z Marcysiąbush III

Hej hej!

Jak tam, maturzyści? Chyba zdecydowana większość ma już za sobą egzamin dojrzałości. Mam nadzieję, że wszystko poszło Wam dobrze, a teraz cieszycie się najdłuższymi wakacjami życia, które spędzicie radośnie i twórczo ^^

Skoro jesteśmy przy radosnym spędzaniu czasu... Na początku maja na spontanie spotkałam się z Martą Marcysiąbush z Artystycznych Ciekawostek :) Dla niezorientowanych/nowych czytelników: z Martą znamy się kilka lat [poznałyśmy się dzięki portalowi Deviantart], ale dopiero od zeszłego roku zaczęłyśmy praktykować odwiedziny :) O naszych poprzednich spotkaniach możecie przeczytać tutaj i tutaj
Ponownie zawitałam do Katowic. Jak zawsze, to był niezwykle mile spędzony dzień ^_^ Zupełnie jak wtedy, kiedy w listopadzie przyjechałam na Śląsk, po powitalnych uściskach ruszyłyśmy na kawę. Tym razem od razu skierowałyśmy się do Małego Kredensu, gdzie zadowolone usiadłyśmy przy tym samym stoliku, co poprzednio [w czasie naszych pogaduch usłyszałyśmy zza ściany zawiedzione głosy "O nie, nasze miejsce jest zajęte", na co z Martą na żarty się obruszyłyśmy - oczywiście między sobą, nie na głos - "Jakie Wasze miejsce? NASZE" :D



Po kawie i herbacie "Gigant" postanowiłyśmy się wreszcie przejść. Nie odmówiłyśmy sobie także smacznych zapiekanek C: Nazwy w menu po prostu nas rozwaliły! Zgadniecie, które zapiekanki zamówiłyśmy?


 Głupich min też nie mogłyśmy sobie odmówić... :D


W czasie naszego spotkania dyskutowałyśmy jak zawsze o sztuce, rysowaniu, blogach, tutorialach, zorganizowanym przeze mnie konkursie, w którym Marta sędziuje i... wielu innych sprawach. Nie wszystko muszę zdradzać, prawda? Niektóre babskie ploteczki powinny zostać tajemnicą :>
Pogoda i okoliczności dopisywały, więc przesiedziałam w Katowicach do wieczora, gdy słońce zaczęło już chylić się ku zachodowi.



Pożegnanie z Martą nie było smutne, bowiem obiecałyśmy się wkrótce spotkać w Krakowie! ^^

Przy okazji  chciałam przeprosić, że od miesiąca nie pojawił się żaden nowy tutorial :< Przyznam, że przez ostatni miesiąc albo nie rysowałam, albo rysowałam takie rzeczy, które nie nadawałyby się na poradnik [bo np. taki temat już był poruszany na blogu]. Wkrótce to powinno się zmienić ^^

Pozdrawiam ciepło! ♥


38 komentarzy :

  1. Nie mogę się doczekać wyników konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym zapytać, czy mój rysunek doszedł? :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zaraz będę sprawdzać :)

      Usuń
  2. Ojej, to teraz ja muszę się popisać twórczo na swoim blogu, a ja tak się...rozleniwiłam ostatnio :P Bardzo miło mi było :3 Posiedziałyśmy tak długo na drinkach jak nigdy :D Zapiekanki były bardzo dobre, ale u nas w Sosnowcu też są pyszne....na przykład taki "przysmak Janka". Nom nom :3 ♥Pozdrawiam serdecznie i wkrótce znowu się zobaczymy ! Jeeeeeeej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, zawsze się z Tobą świetnie bawię :D Chyba, że mam zamułę po piwie, to może wtedy tego nie widać xD Nie mogę się doczekać, by spróbować sosnowieckich zapiekanek ^^
      Do zobaczenia lada dzień ♥

      Usuń
    2. Ja też czasem zamulam, więc wszelkie zamulenia zostają wybaczone ! :D NO już niedługo :D, lada chwila :D

      Usuń
    3. Dzięki za wybaczenie xD

      Usuń
  3. No no, kolejne spotkanie :D Na pewno Istna rzeźnia w przypadku naszej wiedźmy :D A u ciebie może też? Albo Ty grubą rybę, bo wyglądasz jak mafioza w tej skórze :> W końcu najpierw masa potem rzeźba :) Hehe, już tylko tydzień do deadline, a ja jeszcze nie zdecydowałem którą pracę wysłać. Zdecydowanie to podstawa w życiu hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale dwa pudła! Obie zamówiłyśmy "Kurczę mać" :D Ale bardzo podoba mi się uzasadnienie wyboru, który przewidywałeś i porównanie mnie do mafioza :D
      No to masz jeszcze trochę czasu, może popytaj ludzi na necie, rodzinę, znajomych... :)

      Usuń
  4. Gratuluję kolejnego udanego spotkania, oby następne były równie owocne ;)
    A ja jak zwykle obudziłam się tydzień przed deadlinem i zorientowałam, że nadal nie narysowałam niczego sensownego (jestem niereformowalna) :P
    Trzeba się wreszcie wziąć do roboty :)
    PS. W regulaminie konkursu pisałaś, aby nie przerysowywać cudzych prac, ale czy mogę np. zrobić taką samą pozę, jak na czyimś rysunku (oczywiście zmieniając resztę elementów)?
    Dużo osób nadesłało już prace? W wątku konkursowym zgłosiła się ogromna konkurencja i trochę się jej obawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D
      W takim razie trzymam kciuki za udaną pracę! Tak, można zainspirować się np. pozą czy fryzurą, ale kopiowanie wielu elementów bądź wszystkich to już przerysowywanie pracy. Niestety już jedno zgłoszenie musiałam zdyskwalifikować :(
      Faktycznie, mnóstwo osób zgłosiło chęć udziału, ale póki co jest mniej prac, niż było chętnych. Dostałam ponad 50 prac :)

      Usuń
  5. Cześć Ilojleen! To znowu ja, ale tym razem mam do ciebie prośbę. Jeśli miałabyś chęć i czas zerknij na moje dwie pierwsze prace:
    http://imgur.com/73JP3aP
    http://imgur.com/52EyWly

    Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie oceniam prac :( Wyjaśnienie w FAQu.

      Usuń
  6. Widać, że miło spędziłyście czas. Życzę Wam kolejnych miłych, inspirujących spotkań i oczywiście dużo weny ;)
    Na razie rysuję pracę na konkurs, ale kiedy skończę to chyba pokuszę się o sportretowanie Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, Maju ♥
      Super, czekam na Twoją pracę! Byłoby nam niezmiernie miło, jeśli byś nas narysowała ♥ :D

      Usuń
  7. Katowice, ul. Mariacka <3 A knajpka zaiste zacna :) Kurczę, ciekawe, czy zdążę na ten konkurs, zostało mi tylko tło, a nie mogę się zdecydować...
    MaidoUsagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś może z Katowic, czy po prostu lubisz tę ulicę, kiedy odwiedzasz to miasto? :D
      Oj, to życzę szybkiego podjęcia decyzji, bo zostało kilka dni :) Powodzenia!

      Usuń
    2. Jestem z okolic Katowic (choć od października może na stałe zagoszczę w Krakowie :) ). A ulicę też lubię, jest taka... klimatyczna, kojarzy mi się z włoskimi uliczkami, zwłaszcza nocą :) Kraków w sumie też wielbię i to bardzo. Właśnie wysyłam moją pracę i wkurzam się na punkt ksero, bo strasznie jasno mi ją zeskanowali a programy graficzne mnie gryzą ;/
      MaidoUsagi

      Usuń
    3. O, to z pewnością na studia :) Mam nadzieję, że polubisz studenckie życie w Krakowie!
      Nocą nigdy Mariackiej nie widziałam, ale jestem przekonana, że wygląda fajnie. W ogóle miasta nocą prezentują się tak tajemniczo :>
      Nie wiem, czy dobrze zapamiętałam, ale narysowałaś wiłę na koniu? Praca faktycznie jasna, ale wszystko widać, także się nie martw :)

      Usuń
  8. To fajnie ze znowu spotkalas sie z marcysiąbush,widac ze baaarrddzzzoo sie lubicie! 😘 Pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zaprzyjaźniłyśmy się i lubimy swoje towarzystwo :D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Zazdroszczę ci, że masz kogoś takiego jak marcysiabush. Możecie sobie pogadać
    o rysowaniu i w ogóle. Obie pięknie to robicie. Zapraszam do mnie na DIY
    www.twimmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną też możesz pogadać! :D Dziękuję ślicznie za miłe słowa!

      Usuń
  10. Ahh, nie ma to jak spotkanie z przyjaciółką na mieście. Zwłaszcza, że obie jesteście tak utalentowane, tyle tematów do rozmowy, ploteczki, wypad na kawę ^-^, albo najlepiej do sklepu plastycznego z best friend!!! Życzę wam jeszcze więcej wspaniałych spotkań i chwil spędzonych razem. :3
    PS. Mam nadzieję, że zdążę dokończyć moją pracę konkursową! Wcześniej egzaminy, a teraz jak wiadomo, pod koniec roku szkolnego trzeba jeszcze popracować nad ocenami!
    Zapraszam również na mojego bloga http://theelementsstory.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło i życzę weny artystycznej! Lormai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep plastyczny też zaliczyłyśmy! :D Dziękujemy za miłe słowa i życzenia ♥
      Oj, to trzymam kciuki, by Ci się udało! Powodzenia z rysowaniem i z egzaminami :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. mam pytanko odnosnie terminu. czy prace trzeba wyslac do 23 maja czy 23 wlacznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włącznie z 23, ale nie będę biła po łapach, jak ktoś wyśle w niedzielę rano :)

      Usuń
  12. mogę wysłać prace 23 bo jest nieskończona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace zaakceptuję nawet jutro rano, ale tylko dokończone.

      Usuń
  13. ok biorę się za dokończanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie odnośnie mieszania kredek, czy biała kredka mondeluz albo polycolor nada się do mieszania prismacolorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam kredek Prismacolor, więc nie wiem.

      Usuń
  15. Czy wszystkie nadesłane prace będą opublikowane? I do której godziny można je wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie. Można je wysyłać do jutra rana ;)

      Usuń
  16. Chciałam się zapytać, czy mogę wysłać dzisiaj pracę, bo rysować skończyłam w sobotę i niestety tak się złożyło, że wcześniej nie miałam internetu. :( Mam nadzieję, że się zgodzisz, błagam strasznie zależało mi na tym konkursie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda, że nie skontaktowałaś się ze mną mailowo... a może wysłałaś do mnie pracę?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...