17 czerwca 2015

* Newsy XVIII *

Witam, witam! ♥

NIESPODZIANKA! :D Po wielu latach aktywności blogowej, bardzo nielicznych filmikach prezentujących jedynie moje rysujące ręce i jednym video na kanale Marcysibush, w którym nieśmiało się uśmiecham, postanowiłam... dać głos. Mam nadzieję, że nikt nie będzie rozczarowany moim głosem. Wystarczy, że ja jestem :D
Przepraszam za jakość video. Mam tylko kamerkę internetową, która uwielbia przerabiać mnie na trupiobladą Morticię Addams ;)



W filmiku prosiłam o zadawanie pytań do Q&A. Zaczęłam już przygotowywać odpowiedzi, ale wciąż możecie dosłać pytania o rzeczy, które Was nurtują. żeby pytania się nie powtarzały, zachęcam do zerknięcia w komentarze pod filmikiem na YouTube :) Może jakieś szalone pytania? :D

Ponadto, mam do Was moi drodzy jeszcze jedną prośbę. Zbliża się wielkimi krokami koniec czerwca. Co to oznacza? Wakacje i... kolejny konkurs na blogu! :D Jakie macie propozycje? Tym razem będę prosiła o przerysowanie zdjęcia. Możecie napisać swoje typy [np. oko, pies] albo podesłać zdjęcia na mojego maila lub najlepiej podać linka pod tą notką], które Wam się podobają i chętnie byście je przerysowali.
Uwaga - chciałabym, by konkurs był pod względem tematyki neutralny i wzięło w nim udział jak najwięcej osób. Nie każdy ma ochotę rysować jakiegoś polityka, aktora, sportowca, motywy religijne ;)

W weekend będę pisać notkę tutorialową i postaram się ją od razu opublikować :)

Pozdrawiam, dobranoc! :)
Dominika

P.S. Czytelniczka Ania prosi o wsparcie! Jej znajomi muzycy mają szansę zagrać na Woodstoku, ale potrzebują Waszych głosów. Głosować można tutaj do 19 czerwca: welcometabs.com/vote/4557 Aplikacja do głosowania jest bezpieczna i nie wysyła żadnego spamu. Myślę, że potem [po konkursie] można spokojnie ją usunąć w Facebookowych ustawieniach.

98 komentarzy :

  1. Naprawdę super wyszedł ci ten filmik. Ale kamerka internetowa racja -ma mniejszą gamę kolorów ale żeby od razu trupio - blado ;) he he
    czekam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Gusiu! ♥ Ja w ogóle jestem blada i nieskalana słońcem :D

      Usuń
  2. Też jestem nieskalana słońcem i znam ten ból jak się wszędzie wychodzi bledsza niż ściana xD Muszę powiedzieć, że całkiem inaczej wyobrażałam sobie Twój głos, ale fajnie Cię w końcu zobaczyć 'całościowo' :D Czekam na kolejne notki i filmiki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to aż tak nie przeszkadza na zdjęciach, ale na tym filmiku wyszłam koszmarnie blado ;D
      Wygląda na to, że każdy wyobrażał sobie inaczej :D Dzięki ♥

      Usuń
  3. A propos konkursu - może któreś zdjęcie z galerii Desert Winds, o ile się zgodzi? http://desert-winds.deviantart.com/
    Biegnę obejrzeć filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tę artystkę, robi piękne zdjęcia! Dzięki za propozycję :)

      Usuń
    2. Jestem za. Mega pomysł Luiza!

      Usuń
    3. Jestem za ;) naprawdę super :D

      Usuń
    4. Dzięki za Wasze opinie! ^^

      Usuń
  4. Dla mnie możemy rysować wszystko byle by nie zwierzęta :) Ja wytrwale czekam na recenzje polychromosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromnym wstydem przyznam się, że jeszcze nic nimi nie narysowałam :( W ostatniej notce wspominałam o art blocku, który spowodował, że byłam w stanie zająć się tylko prostymi w wykonaniu rysunkami na czarnym papierze... Ale recenzja na pewno będzie! Tylko muszę znowu znaleźć wenę na kredki :D

      Usuń
    2. Rozumiem. Ja po prostu strasznie chciałabym kupić te kredki ale zależy mi najpierw na ocenie profesjonalistki. Poczekam spokojnie :D

      Usuń
    3. Czy tam ze mnie taka profesjonalistka to nie wiem xD Ale jak wypatrzysz, że opublikuję jakiś rysunek na swojej stronie, dA lun FB, pod którym napiszę, że użyłam Polychromosów, to śmiało pisz maila, napiszę Ci pierwsze wrażenia :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wow, nigdy nie myślałam, że dożyję chwili, w której zobaczę filmik z tobą:)
    Kieedyyy następny filmik? Musiałam się zapytać, wybacz mi:D Absolutnie nie poganiam(ale wiesz...nie miałabym nic przeciwko, żeby był opublikowany niedługo... :D).
    Co do propozycji konkursowej...ja bym była za okiem. Kto ze mną, łapka w górę:D
    Liriea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. myślę że przy oku można by wymyśleć jakieś fantazję znajdujące się w jego odbiciu, byłby to ciekawy temat :)

      Angelika

      Usuń
    2. Liriea - A jednak dożyłaś ;D Nie umiem dokładnie powiedzieć, bo na razie nagrałam odpowiedzi na część pytań, ale jeszcze w czerwcu ^^
      Dziękuję za Twoją propozycję!

      Angelika, fajny pomysł! ^^

      Usuń
    3. No dożyłam, dożyłam. Marzenia się spełniają :DJak widzę temat oka coraz bardziej popularny, to dobrze. Co do konkursu, to dead line przewidujesz w trakcie wakacji, czy np. na początku września?

      Usuń
    4. Aaaaaa, zapomniałam napisać, że to fajnie, że filmik w sumie dość niedługo:)

      Usuń
    5. To było Twoje marzenie? Ojejku ;D ♥
      Deadline w sierpniu, pewnie koło połowy :)
      Dzięki :D

      Usuń
    6. Jedno z wielu, ale było:P
      Co do terminu, nie jest źle, może zdążę.
      Dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
    7. To mi bardzo miło n__n
      Nie ma za co :)

      Usuń
  6. Świetny filmik! Jakość wcale nie jest zła. Co do konkursu to organizujesz go z okazji wakacji? Tak? Może będziemy rysować owoce, a ty wstawisz parę zdjęć do wyboru zamiast konkretnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Raczej zależy mi na jednym zdjęciu, łatwiej będzie ocenić prace ^^ Dzięki za propozycję!

      Usuń
  7. Hej :D filmik fajny ja sama rysuje i filmiki robię ale bardziej komedie :D a propos konkursu stawiała bym na jakieś zwariowane miny :D w końcu wakacje trzeba szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe! :D Mówię zarówno o Twoich filmikach, jak i pomyśle na konkurs ^^

      Usuń
  8. Myślałam , że jesteś bardziej śmiała ;)
    Też czekam na recenzję polychromsów , ale też graphitint :D !
    Co do konkursu - popieram oko ^-^ !
    Widziałam wiele ciekawych wykonań tego zdjęcia ;) :
    http://www.lovethispic.com/uploaded_images/26595-Heart-Eye.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prywatnie tak, ale nie przed kamerą... w końcu pokazałam się setkom ludzi, których nie znam xD A to źle? ;)
      Recenzja Graphitintów już w czerwcu, bo wczoraj przy ich udziale skończyłam kolejny obrazek :)
      Widzę, że póki co temat oka jest najbardziej popularny ^^

      Usuń
    2. Nie , to nie źle xD Ja bym się zachowała podobnie albo gorzej xD
      No to czekam na recenzję ;)

      Usuń
    3. Ja też czekam z niecierpliwością na recenzję:)

      Usuń
    4. Fiu, to dobrze xD Postaram się być bardziej pewna siebie w następnym filmiku ^^
      W weekend będę pracować nad notką o rysowaniu blond włosów, wkrótce po jej publikacji pojawi się recenzja Graphitintów. Tylko muszę jeszcze malunek dokończyć ^^

      Usuń
    5. Ooo, to fajnie:) A blond włosy to w ołówku będziesz tłumaczyć? Bo ja właśnie mam niedokończone włosy w portrecie Thranduila, więc bardzo by mi to pomogło:)
      Liriea

      Usuń
    6. Tak i to w dodatek na przykładzie portretu Thranduila :D

      Usuń
    7. No to się wstrzeliłam:D Na dodatek podobne "reference photo", więc idealnie:D

      Usuń
    8. O, to bardzo się cieszę :D

      Usuń
  9. Nie wiem czy się zgodzisz, ale mam dla Ciebie wyzwanie. :D W jednej notce napisałaś, że nie rysujesz anime, wiec jestem ciekawa jak wyszedl by Ci pierwszy taki rysunek :) Więc może narysujesz coś z anime?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie do Q&A czy mam odpowiedzieć tu i teraz? :D

      Usuń
    2. Lepiej teraz. :D

      Usuń
    3. Hmm, może :) Ale najpierw musiałoby mnie coś zainspirować. Polecasz jakieś filmy anime godne uwagi?

      Usuń
    4. W sensie filmiki jak inni rysują anime? Jeżeli tak, to polecam kanaly markcrilley, ichigotutu i yenninei. :)

      Usuń
    5. Nie, chodziło mi po prostu o anime, jak Spirited Away :D Ale dzięki za linki! Z ciekawości zaraz sprawdzę :)

      Usuń
  10. A ja pomyślałam, ze fajnym tematem byłyby emocje... Na przykład jakieś zdjęcie przedastawiające radość, czy coś... Twarz wykrzywiona w krzyku, albo na przykład po zjedzeniu cytryny... Wydaje mi się, że zdjęcie w podobnych tematach możnaby było znaleźć w różnych galeriach, których autorzy być może by się zgodzili na użycie fotografii. :D
    Filmik jak najbardziej super :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się nie krzywię po wypiciu soku z cytryny! Serio :D Ale temat bardzo fajny!
      Dziękuję za miłe słowa odnośnie filmiku C: Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Jesteś cudowna! Filmik ekstra, nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam, Beata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo miło mi to słyszeć, Beatko :D Dziękuję! ♥

      Usuń
  12. Hmm a może do konkursu postaci z bajek np. Disneya? Nie koniecznie tylko oryginalne, ale także dowolność tematu. Chodzi mi o to że oprócz zwykłej Roszpunki to także roszpunka emo, punk itd. Myślę, że to łatwiejszy temat niż emocje, bo tu jednak trzeba trochę w tym siedzieć, żeby nie zepsóć.... wyższa szkoła jazdy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, o co chodzi ^^ Dzięki za propozycję ♥ Zależy mi jednak bardziej na czymś realistycznym, bo bardzo dużo osób rysuje w tym stylu :)

      Usuń
    2. No właśnie taką postać disneya realistycznie

      Usuń
    3. Ale każdy mógłby wybrać inną postać, no i nie wiem, czy chłopcy byliby przekonani do tego pomysłu ;)

      Usuń
    4. ja jestem "chłopcem" i uważam że to super pomysł :D

      Usuń
    5. Witam, ja również jestem "chłopcem", ale raczej wolałbym jakąś tematykę związaną z np. różnymi minami, bądź narysować samo oko. :D

      Usuń
    6. Dzięki za opinie :) Tylko czemu chłopcy w cudzysłowie :D Rozumiem, że mam do czynienia tylko z mężczyznami? :D Jeśli tak, to przepraszam!

      Usuń
  13. a może taki o piesek? http://www.tapetus.pl/obrazki/n/132228_maly-jamnik-smutne-oczy.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki słodziak *__* ♥

      Usuń
    2. no wiem xDD jakby nie był słodki bym Ci nie proponował ^^

      Usuń
  14. Dziewczyno, i ty mówisz, że jesteś podobno nieśmiała przed kamerą? Gdzie? Ja się pytam gdzie?
    Jesteś taka urocza i cudowna... ^^ podpisuję się obiema łapkami pod więcej filmików i najnowszy konkurs, w którym z chęcią wezmę udział. Pozdrawiam i życzę wiele weny twórczej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem! Bo się zacinam, mówię w kółko o tym samym i ogólnie się kryguję :D Ale dziękuję z całego serca za tak miłe słowa, cieszę się, że pozytywnie odebrałaś mój debiut ♥
      O to super, trzymam Cię za słowo :D Pozdrawiam i wzajemnie!

      Usuń
  15. Byłoby fajnie narysować po prostu jakiś portret... ;__; Tak jak było w wyzwaniu rysunkowym, jedno i to samo zdjęcie a jednak wiele osób dodawało coś od siebie i każda praca wyglądała zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie na tym mi zależy - na jednym zdjęciu, które wszyscy przerysują :) Masz może jakieś propozycje konkretnego zdjęcia? :)

      Usuń
    2. Myślę, że Basistka ma całkiem fajne prace, na przykład to zdjęcie: http://basistka.deviantart.com/art/GOLLIWOG-127632918 lub to: http://basistka.deviantart.com/art/Sure-119472508 lub też jeszcze inne, ma w swojej galerii całkiem sporo zdjęć z różnymi grymasami, wydaje mi się że to by było niezłe wyzwanie narysować taka grymaśną twarzyczkę.

      Usuń
    3. Przepraszam, że się wtrącę, ale jestem za! Ogólnie pomysł też miałam podobny, ale bez konkretów, a te zdjęcia są akurat! Tym bardziej, że takie kolorowe... :D

      Usuń
    4. O, znam zdjęcia Basistki! Są bardzo fajne :D

      Usuń
  16. Ja jestem za tym tematem: Narysuj przedmiot kuchenny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Super filmik :) Ja mam pytanko: Narysujesz Filiego i Kiliego razem z filmu Hobbit? Albo Gandalfa? Ogólnie to kocham całe Śródziemie (i filmy i książki) i cieszę się zawsze jak zobaczę tak piękne wykonanie moich ulubionych postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ A to może już odpowiem tutaj: mam pomysł na portret Filiego i Kiliego, planowałam narysować ich osobno, ale może ich połączę? ^^ Gandalfa bardzo chciałabym narysować, od dłuższego czasu zbieram odwagę, żeby odtworzyć jego brodę :D
      Ja też uwielbiam twórczość prof. Tolkiena! ^^

      Usuń
    2. To bardzo się cieszę że masz ich w planach :) i czekam na nie z niecierpliwością ;P

      Usuń
    3. Postaram się wkrótce narysować ten Durinowy dyptyk ;D

      Usuń
  18. Nie spodziewałam się takiej aktywności na YT :) Pierwszy filmik jest całkiem niezły, już czekam na kolejne! Wiedziałam, że jesteś bardzo miłą osobą, zawsze tak serdecznie odpisujesz na komentarze. Teraz zobaczyłam i usłyszałam, że jesteś naprawdę (po raz 5? :D) PRZESYMPATYCZNĄ dziewczyną, trochę speszoną przed kamerą, ale się rozkręcisz :) Mam do Ciebie tyle pytań, ale już widziałam że się pojawiły. Może jeszcze uda mi się wpaść na jakieś oryginalne.
    Pozdrawiam ciepło
    Marta M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ojej :D Dziękuję bardzo C: To bardzo miłe słyszeć, że zrobiłam na Tobie dobre wrażenie! ♥
      Pytać zawsze mnie można o wszystko, nie tylko do filmików z Q&A , także śmiało! :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  19. Myślę, że na konkurs, (w dodatku coś realistycznego) ciekawie byłoby dać jakieś zdjęcie od Cristiny Othero, portrety byłyby bardzo ciekawe :)
    http://senju-hime.deviantart.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie popieram! Zdjęcia Cristiny są piękne, różnorodne, kolorowe i świetnie się je rysuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, są! Sama ją rysowałam ^^

      Usuń
  21. Ja osobiście uwielbiam zdjęcia Cristiny Otero - są fantastyczną inspiracją :) proponuję to zdjęcie: http://orig02.deviantart.net/8b54/f/2014/126/8/6/hyug_by_senju_hime-d7hddhp.jpg
    Ma w sobie "to coś" :D
    A tak po za tym to obejrzałam filmik i czekam na kolejne, bo jesteś niesamowicie ciepłą osobą i miło się oglądało :)
    Pozdrawiam i życzę weny! ♥
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :3 ♥ Mam nadzieję, że następny filmik również pozytywnie zaskoczy!
      Zgadzam się co do Christiny, ma naprawdę fajne i inspirujące zdjęcia!
      Pozdrawiam Cię, imienniczko! :)

      Usuń
  22. Ja myślę że dobry byłby portret z emocjami, albo proste zdjęcie bez emocji któremu trzeba je nadać, czyli zachować zarys i dodać emocję, np. płacz do smutku, uśmiech do radości itp. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł, dzięki! ^^

      Usuń
  23. Witam. Superrrr filmik! Wcale nie jesteś nieśmiała, tylko może nieco speszona! Co do konkursu mam pewien pomysł. Z racji że jest to konkurs wakacyjny fajnie by było gdyby zdjęcie przedstawiało osobę szaloną i z ciekawymi stylizacjami. Moim faworytem jest Koreański piosenkarz G-Dragon. Wokalista ma WIELE szalonych zdjęć z kolorowymi fryzurami, zabawnymi minami, itp. Na blogu jest też dużo osób interesujących się tematyką Anime, i myślę, że chętnie spróbowali by swoich sił w sportretowaniu Azjaty *-*. Poniżej wstawię kilka linków do wybranych zdjęć.:
    http://bigbangupdates.com/wp-content/uploads/2014/01/51.jpg

    https://seoulsearchingdotnet.files.wordpress.com/2011/10/a00643994d1584ae6fbb4.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-uWPKWhefMRE/TZWAzlgqZtI/AAAAAAAAGBE/CyUN6YcMwz8/s1600/g-dragon-bean-pole-new-0016.jpg

    Podobnych zdjęć jest masa, wystarczy że wpiszesz na grafice G-Dragon i zaznaczysz opcję duży rozmiar. ;) Pozdrawiam i czekam na następny filmik! ;) Lormai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za!!! Kocham anime i chętnie spróbuję narysować azjatę!!!! ;3 Super pomysł! Ola

      Usuń
    2. Lormai - Dziękuję ♥ Nieśmiała, czy speszona... na pewno nie czułam się super pewna siebie xD Ale mam nadzieję, że lepiej się zaprezentuję w nowym filmiku :)
      Dzięki za sugestię, ale nie chcę, by rysowane były gwiazdy :(

      Usuń
    3. Rozumiem. Ale może skusisz się aby tematem konkursu było narysowanie Azjaty? Jeśli nie gwiazdy to chociażby jakiegoś zwykłego chłopaka, bądź dziewczyny. No proszę, myślę że fajnie by było popróbować nowości i narysować nie amerykanina. , ^-^. Ola.

      Usuń
    4. My chcemy Azjatę prosimyyyyyy!!!! *-*

      Usuń
    5. Pytałam o zdanie na Facebooku i niestety Azjata został przegłosowany :( Może innym razem :D
      P.S. Ja ostatnio rysuję Irlandczyka ;D

      Usuń
  24. Do konkursu mogę zaproponować:
    http://aimeestock.deviantart.com/
    http://anastasiya-landa.deviantart.com/
    http://faestock.deviantart.com/
    http://liancary-art.deviantart.com/
    http://lockstock.deviantart.com/
    http://mjranum-stock.deviantart.com/
    http://primineers.deviantart.com/
    http://senshistock.deviantart.com/


    Kiedy można spodziewać się ogłoszenia tematu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ile linków! Część z nich znam, część nie, dlatego dziękuję bardzo za podpowiedzi :)
      Niedługo! Przez ostatnie dni byłam tak zalatana, że nie miałam czasu szukać zdjęcia :(

      Usuń
  25. A może coś wakacyjnego, szalonego i kochanego? :)
    http://static.tumblr.com/r0wtvuh/OFHmamkjm/tumblr_m1r533cxis1r3z9dxo1_500.jpg
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję, fajne zdjęcie ^^

      Usuń
  26. Wakacje, wakacje, wakacje <3 Ale komary i upały, kiedy czuję się się jakbym gotował się w piekarniku to nie XD I w dodatku następny konkurs, tyle wygrać :D A propozycjami to ja byłbym za zwierzakami lub jakimś krajobrazem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy wakacji nie mają :< A komary, o matko, atakują mnie co noc, mam pełno bąbli. Zakrywanie się z wystawieniem jedynie nosa nie pomaga :(
      Dzięki za propozycje, pozdrawiam!

      Usuń
  27. Fajny filmik i jestem za emocjami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i za propozycję :)

      Usuń
  28. Uwielbiam już te filmiki ♥ Strasznie sympatyczna i naturalna z Ciebie osóbka ;). Czekam na więcej ♥♥ !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze chciałam zobaczyć jakieś filmowe tutoriale ilojleen, więc ten film jest dla mnie miłym zaskoczeniem, którego się nie spodziewałam! :) Dominiko, masz cudny głos, chociaż zupełnie inny niż sobie wyobrażałam! :) Pozdrawiam, Violetta. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udało mi się Cię pozytywnie zaskoczyć ^^ Dziękuję za miłe słowa! Zapraszam do oglądnięcia kolejnych dwóch filmków, właśnie je opublikowałam w nowej notce.
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...