13 lipca 2015

* Newsy XIX *

Hej hej!

Dzisiaj bardzo krótko, bo po co się rozpisywać... zapraszam do oglądnięcia moich 2 ostatnich filmków na You Tube ^^ Zgodnie z obietnicą, odpowiedziałam na Wasze pytania - dziękuję za tyle pytań! ♥ Zachęcam do komentowania i subskrybowania, każdy feedback napawa mnie radością!




Przypominam też o konkursie! Dopiero co wystartował, a już otrzymałam trochę prac, co bardzo mnie cieszy! :D Tym bardziej, że niektórzy obawiali się, czy sobie poradzą... a póki co idzie Wam super!


Pozdrawiam, miłego tygodnia!
 

33 komentarze :

  1. Dzisiaj krótko, bo mam do skończenia do piątku książkę ;)
    Fajne filmiki, można trochę bardziej Cię poznać i zobaczyć jaka jesteś sympatyczna ;D
    Co do tej "akcji" (jeśli można to tak nazwać) to jestem jak najbardziej za, świetny pomysł i sama chętnie wzięłabym udział! Tylko już Ci współczuję tego ogromu prac, jaki najprawdopodobniej będzie...
    A na koniec łączę się w bólu jeśli chodzi o sąsiadów, którzy lubią remonty, też mieszkam w bloku i nie było chyba jeszcze wakacji bez "burowania"
    Czekam na kolejną notkę lub filmik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co czytasz? Miłej lektury!
      Dziękuję za miłe słowa C: Cieszę się, że wywieram na swoich czytelnikach pozytywne wrażenie!
      Pewnie tak, ale rozłożyłabym to w czasie, spokojnie sobie hostingowała i wklejała na bloga... :D
      Już od miesiąca jest remont, czasem nawet podwójny [dwie wiertarki na raz] - co można tyle czasu wiercić! :o

      Usuń
    2. "HP Komnata Tajemnic" :D Taki stary koń ze mnie a czytam dopiero teraz...

      Usuń
    3. Lepiej późno niż wcale! :) Miłej lektury, uwielbiam tę sagę i każdą część czytałam po kilka razy ♥

      Usuń
  2. W końcu się doczekałam :)
    Mam pytanie - tak przy okazji tematu muzyki i seriali - czy słyszałaś jak śpiewa Jensen Ackles? I jaka jest twoja ulubiona postać z Supernatural i dlaczego? Może spóźnione pytanie, ale tak się dzięki tobie wkręciłam w SPN (za co bardzo ci dziękuję, bo serial jest genialny!), że chciałabym wiedzieć co o nim sądzisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam ^^ Osobiście uwielbiam głosy z chrypką, której on akurat nie ma, ale ma dosyć przyjemny głos :) Ciężkie pytanie, co do ulubionej postaci xD W sezonach 1-3 najbardziej lubiłam Sama, w sezonach 4-5 wolałam Deana i pokochałam Castiela... no i chyba właśnie Castiel jest moim ulubieńcem, ale lubię go tylko o odrobinę więcej niż Sama i Deana. A dlaczego? Uwielbiam jego sposób zachowania się, wysławiania, jego "nieogarniętość" we współczesnym, ludzkim świecie. Podoba mi się to, że zbuntował się przeciwko aniołom, które tylko pragnęły władzy i że opiekował się innymi aniołami. Jest dobrym przyjacielem. Czasem błądził, no cóż, ale czy Sam i Dean też nie popełniali błędów?
      Cieszę się bardzo, że serial tak Ci się spodobał ^^ A kto jest Twoją ulubioną postacią?

      Usuń
    2. W pierwszych dwóch sezonach obu bracii lubiłam tak samo. Potem Sam zaczął mnie denerwować tym, że ufał Ruby, której od początku nie znosiłam, i nie mówił bratu wszystkiego. Skończyłam niedawno 4 sezon i jestem w trakcie oglądania 5 i na razie moją ulubioną postacią jest Dean, ale Cas też zdobywa moje serce ;)

      Usuń
    3. Tak, Sam pogubił się, kiedy zaufał Ruby... Choć Dean też okłamywał Sama nie raz. Nie lubię, kiedy jest źle między nimi :(

      Usuń
  3. hej. W pierwszym filmiku powiedziałaś że nie lubisz rysować blond włosów, więc to dlatego nie narysowałaś Filiego z filmu/książki Hobbit? :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części tak :D I zależało mi, by w pierwszej kolejności narysować inne postaci :)
      Ale planuję go narysować na czarnym papierze ^^

      Usuń
  4. a jaki jest twój ulubiony bohater z Hobbita i ulubiony bohater z Władcy Pierścieni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z filmu "Hobbit" Kili, a książki Bilbo. Zaś z "Władcy Pierścieni" naprawdę ciężko mi się zdecydować... Chyba Frodo i Gandalf :)

      Usuń
  5. Kiedy możemy się spodziewać recenzji FC POLYCHROMOS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy w końcu coś nimi narysuję, bo na ostatnio nie dogaduję się z kredkami :(

      Usuń
  6. Świetny pomysł z kręceniem filmików, sub poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, jestem wdzięczna! :D

      Usuń
  7. Pytanie nieco inne zrobisz tutek jak zrobić efekt wychodzącego z kartki rysunku wszystko wyszło good :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nigdy nie próbowałam takiego rysunku :)

      Usuń
  8. Mam propozycje odnośnie konkursu :D
    Kiedy będziesz już miała wszystkie prace, to może zrobisz z nich kolaż i wyślesz temu Panu Prakarsie, czy jak mu tam ? Jestem ciekawa jego reakcji, gdyby zobaczył tyle rysunków wzorowanych na jego fotografii :D
    Pozdrawiam Cię gorąco! :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam mu linka do notki na blogu :) Pozdrawiam ciepło! :))

      Usuń
  9. Jejuu jak ja bym chciała rysować tak jak ty *o* jesteś po prostu bogiem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie komentarze, dziękuję :D :*

      Usuń
  10. Co do mnie to lubie oglądać rysujące ręce gdy już zmeczy mnie patrzenie na własne.
    Byle nie migały za szybko bo wtedy zwykle wyłczam film. Najchetniej oglądam w rzeczywistym tepie.
    Ta niesmiałość dodaje Pani jak i filmom uroku. I szkoda, że ta nieśmiałość z czasem pewnie minie.
    Głos ma Pani słodki i melodyjny wiec nie ma powodów do rozczarowania.
    Jego fonetyczne brzmienie czyni go jedynie bardziej rozpoznawalnym i oryginalnym medialnie.
    Miło się go słucha, a przy czwartym filmie nie słychać już żadnych specjalnych zjawizk fonetycznych.
    Jak już zauważono w komenanarzach powyżej jest Pani naturalna.
    Atuty: miła prezencja, głos, skromnie i naturalnie [ubranie w groszki, tło], bez przepychu i zarozumiałości, bez idjotyzmu.
    Ładna fryzura.
    Od czasu do czasu i nie zbyt wiele to w sam raz. Pisze wszystko w przyjacielskiej formie, a jest Pani plastykiem z pasją i to cenie najbardziej. Dziękuję za te filmy i za to, że nie są tworzone na siłe, aby tylko były.
    Jestem Pani fanem i prosze tylko nie robić nic na siłe i dla widowni ale z pasji do sztuki.
    Miło Panią poznać w tej formie, a na kolejne epizody polecam własną postać na tle swej "pracowni" lub uroczego i cichego zakątka Krakowa (mało znanego turystom) podczas tworzenia swych prac. Tego mi brakuję w filmach na YT o rysowaniu. Jak powiedziała Dominika z Krakowa "to jest motywujące, inspirujące". Można pokazać wiecej niż poradniki jak rysować, których jest już dosyć i nie warto ich dublować. Np prace na "zielonej trawce pod parasolem za miastem". Swego czasu wracając z pracy spotkałem osobe ze sztalugą i paletą farb malujących zwykłą kamienice na mej ulicy. Jakże uroczy i niestety żadko spotykany widok.
    Dobrze że te filmy są w takiej formie [nie dotyczy filmu z życzeniami] bo szczerze to czesto trafiam na takie, które wyłączam po 5 sekundach.
    Tego nie da się oglądać nawet jeśli ktoś potrafi rysować [blazeństwo, cwaniactwo, brak ciekawego tematu].
    Proszę zwyczajnie pozostać plastykeim z pasją i nie próbować zmnienić się w aktota jak próbują inni na YT.
    "Naprwde" jest wesołe :) Pewnie nawet nie zwrócił bym uwagi gdyby nie wyliczanie obok :)
    Proponuje wystepy bez okólarów jeśli nie są konieczne lub zmiane oświetlenia.
    Pałza w stylu "...ja już pół życia rysuje" jest super. Pozytywnie co do zmiany ujecia w trakcie krecenia.
    Proponuje nie zmieniać muzyki w tle i pozostawienie jej jako stały i rozpoznawalny element.
    Nie mam kota wiec wieże na słowo, że tak brzmi kociokwik :)
    Po raz drugi udało się Bohaterce tego filmu mnie rozbawić. Potem były jeszcze kolejne takie wesołe ujęcia.
    Właśnie był moment bez okularów: zdecydowanie zachecam to wystepowania bez nich jeśli nie sa konieczne lub zmiane oświetlenia.
    Choć jak teraz dostrzegłem refleksy na okularach i policzkach to chyba efekt różnej pory dnia, albo ujecia.
    Przy kręceiu kolejnych filmów można by zwrócić na to uwage :)
    Wiertarka jest super... ;) Ładny uśmiech.
    Poza tym poczucie humoru mi się podoba. Połączenie powagi z poczuciem humoru i uśmiechem, jakie jest obecne w pozostałym materiale filmowym [nie dotyczy życzeń].
    W czwartej części brak mi tej muzyki w tle, a efekty dziwiękowe interesujące[kot,chatka itp].
    Przy pokazywaniu rysunków proponuje nie zasłaniać nimi twarzy podczas nastepnych filmów.
    Co do chatki i owszem ma swoje słabe strony, ale nie mogę się zgodzić z tym że to najgorsza praca.
    Bardzo mi się podoba temat pracy i prostota mimo widocznych błedów.
    Taką prace to chętnie bym umiescił w ramce na ścianie i to nie żart.
    Przy prezentacji rysunków proponuje w każdym wypadku dać kadr ze skanem danej pracy.
    Długi tekst ale z nadzieją na rozwuj tego kanału.
    Szczerze to dopiero drugi taki kanał z gąszczu już istniejących, który dodałem do ulubionych z myślą o dalszych odwiedziinach.
    Mam nadzieje, że tak zostanie. To zależy od Autora materiałów filmowych.
    Dziekuje i pozdrawiam.
    Ps. Droga Dominiko, co do formy w jakiej są grudniowe życzenia... [uszy]
    Lepiej wyglądasz bez nich.
    Z nadzieją na pozostanie na tym kanale.
    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. Od Tyriona Lanistera bez wątpienia płynęło inteligentne poczucie humoru widoczne niemal w całym materiale filmowym z jednym wyjątkiem. Mym zdaniem przez tego typu życzenia traci Pani wypracowany autorytet a nie warto być może dla kilku więcej wyświetleń.

      Owszem przygotowanie filmu to ciężka praca, ale jeszcze trudniej być komikiem niż grafikiem. Na życzenia świąteczne proponuje rysunek kartki i filmik z kartką w kadrze podczas pracy. Oczywiście wg własnego uznania i zamiłowania. Wszystko to samolubne życzenia :)
      Przyjaźnie Pozdrawiam.
      Fan

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa na temat filmików, mojej osoby, zarówno pochwał pod względem mojego charakteru jak i wyglądu :) Muszę jednak zaznaczyć, że wada wzroku -11 nie pozwala mi ściągać okularów na czas nagrywania - w ramach eksperymentu może Pan zamknąć oczy i spróbować coś nagrać ;) Efekt będzie taki sam - bardzo dziwne uczucie i niezręczność wynikająca z "niewidzenia". Perspektywy kadru ani oświetlenia nie byłam w stanie zmienić, jak wspomniałam w pierwszym filmiku, ograniczała mnie kamerka internetowa podpięta do komputera. Na szczęście teraz mam inny, lepszy sprzęt w postaci telefonu na statywie [kijku do selfie].
      Na koniec pozwolę się nie zgodzić na stwierdzenie, że przez złożenie życzeń tracę na autorytecie. Przede wszystkim, nie nagrałam tego filmiku dla wyświetleń [z tego co dopiero teraz widzę, wcale nie było ich za dużo], a by od serca, osobiście życzyć czytelnikom, obserwatorom wszystkiego dobrego na święta. Nie uważam, że bycie miłym podważa mój autorytet osoby z dużą wiedzą o rysowaniu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Bardzo mi przykro, z powodu tej wady. Sam mam okulary, poza tym Mama ma dużą wadę i co pół roku musi iść po nowe i grubsze szkła wiec wcale tego nie bagatelizuje :( 3%& ;) Owszem trochę dziwnie zdjąć okulary i nie widzieć np. twarzy osób, które mnie mijają. Miałem nadzieję, że może jest szansa, aby coś z tym zrobić, bo w niektórych ujęciach tą kamerą nie widać tych refleksów na okularach. Skoro jest już taki profesjonalny sprzęt to i tak nie było tematu. Poważna sprawa z tym wzrokiem, ale może pocieszy fakt, że do Twarzy w nich Pani. Wszystko, co pisałem to oczywiście jak najbardziej subiektywne spostrzeżenia, w których nie musi nic słusznego. A już tym bardziej nie było ich celem robienie komukolwiek przykrości. Tak to już jest z wybrednymi widzami, gdy się jest celebrytą. Oczywiście podkreślę, że odbiór jest pozytywny na 5 w skali od 1-6. I słusznie, że w życzeniach liczy się najbardziej szczerość. Przepraszam za tę niesłuszną uwagę. A co do uszu renifera to pozostanę zdania, że ładniej wygląda Pani bez nich.
      Tymczasem czekam na kolejny materiał.
      I przepraszam, jeśli gdzieś przesłodziłem lub przesadziłem z uwagami. Pisze zwykle wprost co myślę. A jeśli już to robię to tylko z dużej sympatii do danej Osoby. W innych wypadkach wyłączam film po kilku sekundach bez większego zainteresowania. I po cichu spodziewałem się, że ten bzdury, które pisałem powyżej, zostaną zwyczajnie usunięte.
      Jeszcze raz przepraszam, jeśli zrobiłem Pani przykrość i bardzo mi przykro z powodu tych okularów. Życzę Pani, by ta wada nie rosła oraz dalszego rozwoju kanału na YT.

      Ps. Charakterek mam nieznośny, ale zapewniam, że pod tą szorstką skorupą i bezpośredniością też bije takie małe czerwone i wrażliwe, życzące każdemu dobrze. Szczególnie Osobom, które podziwiam i darzę sympatią. A po przeczytaniu już niemal całego bloga i obejrzeniu materiału filmowego podziwiam Panią za to, co, jak i dlaczego Pani robi. I Pani "wskazówki" mam na 6 miejscu w pasku szybkiego dostępu. Wcześniej to tylko programy, z których często muszę korzystać. I to jedyny blog, jaki sprawdzam codziennie w oczekiwaniu nowości. [winny się tłumaczy :) ]

      Pozdrawiam i ponownie przepraszam, jeśli zrobiłem czymś przykrość Pani lub uraziłem kogoś z gości.

      Usuń
    4. Ups ucięło jedno zdanie :/ 3%& <- jak widać po tych znaczkach pisanie z zamkniętymi oczami nie bardzo wychodzi. Ps. co do wzroku. Podobno dobrze w pobliżu komputera postawić paproć. Niby ma to jakiś pozytywny wpływ na emitowane promieniowanie. Nie jestem pewien ale co tam paproć może sobie u mnie stać.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Dziękuję za podpowiedź co do paproci, jednak nie mam ręki do roślin, zwyczajnie zapominam o nie dbać :(
      Niestety, do zdjęć mogę i wolę ściągać okulary, ale nie mogę tego robić do filmów. Rozumiem wyjaśnienie, ale chcę też zapewnić, że żadna ze mnie celebrytka ;)
      Sprzęt raczej nie profesjonalny, ale lepszy niż kamerka internetowa :)
      Cieszę się, że spędził pan więcej niż kilka sekund na oglądaniu moich filmików! Dziękuję jeszcze raz za miłe słowa i ogólnie za komentowanie moich notek :)

      Usuń
    6. Zatem kto dba o to Syngonium na parapecie? A co do odbić o okularach to podczas przeglądania zdjęć na fb doszedłem do wniosku, że to była kwestia pory dnia. Akurat siedziała Pani twarzą do okna, a zatem słońce i kropka :) Dlatego cześć materiału filmowego jest bez tych refleksów. Jednak tak tylko piszę, co mi się wydaje.

      Cóż pojawia się Pani w mediach, wzbudza zainteresowanie [np. moje], w pewnym sensie jest Pani dziennikarzem. Jak dla mnie to taki mały z Pani celebryta :) [16 000 polubień na Fb... Hmm] :)

      Ciepło pozdrawiam.

      Usuń
    7. Ktoś, kto mieszka ze mną :))
      Podczas nagrań siedzę twarzą do okna, by było ją widać :) A faktycznie nagrywałam o różnych porach dnia w różne dni.
      Gdzie tam w mediach, tylko w Internecie, a do dziennikarstwa mi daleko, bo pisanie bloga nie czyni ze mnie dziennikarza :) Tak czy inaczej, celebryta ma pejoratywny wydźwięk i się z tym nie utożsamiam :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    8. Dobrze mieszkać z takim Ktosiem. Pomyślałem o Ktosiu, któremu można dać kwity 26 maja.

      Faktycznie internet to nie media :) Skromna [mini publicystka] jak zwykle. Poważnie negatywny... Nie przypuszczałem. W każdym razie nic negatywnego nie miałem na myśli. Przeciwnie.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    9. Ps. Czasem też w prasie

      Usuń
    10. No tak, celebryta kojarzy się negatywnie, ale przecież wiem, że nie miał Pan nic złego na myśli :) Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...