10 sierpnia 2015

* Newsy XX *

Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj dużo ogłoszeń parafialnych :D Na początek przeprosiny - wybaczcie, że prawie od miesiąca nie pojawiła się żadna nowa notka, ale ostatnie 3 tygodnie spędziłam na wytężonej pracy i krótkich wypadach za Kraków. Po prostu nie miałam czasu ani energii [szczególnie przy tych upałach] ani też sprawności umysłowej, by pisać notki :D Mam w wersjach roboczych kilka rozpoczętych postów, ale niestety do jutra nie zdążę żadnego dokończyć i opublikować :( Dlaczego do jutra? Otóż jadę wypocząć nad polskie morze :) 

Przez ten czas będę miała ograniczony dostęp do Internetu, więc nie będę w stanie zająć się blogiem, a także prawdopodobnie mailami ze zgłoszeniami na konkurs artystyczny. Jednak w miarę możliwości postaram się odpisywać na wiadomości i potwierdzić akceptację Waszych prac, ale jeśli tego nie zrobię, nie obawiajcie się, zrobię to dzień po powrocie ^^ Zgodnie z zasadami, prace można wysyłać do 21 sierpnia 2015r. do północy
Odpowiadając na pytania o datę ogłoszenia wyników: nie umiem jej sprecyzować, ponieważ w konkursie sędziuje łącznie ze mmną 5 osób i nie wiem, kiedy każde z nas podejmie decyzję, a prac jest dużo [i takich ładnych! :D]. Postaramy się uwinąć w maksymalnie kilka dni :)

Kolejne ogłoszenie... uwaga... założyłam konto na Instagramie! A właściwie dwa ;)

Oto mój rysunkowy profil. Będę tu zamieszczać ukończone prace oraz prawdopodobnie więcej WIPów, niż na Facebooku :) Okazjonalnie może się pojawić moja twarz ;)
Zachęcam do obserwowania! Jeśli posiadacie profil pełen Waszych prac, niewykluczone, że odwdzięczę się followem ^^

Hey guys! I finally have an Instagram account!  https://instagram.com/ilojleenart/ You are very welcome to follow me there ^_^ If you have an account with your art, I may follow you back!  If you’re interested in my private life, here’s my other profile: https://instagram.com/ilojleen.

Zapraszam też na mój prywatny Instagram, gdzie również pojawią się moje rysunki, ale to będzie profil głównie poświęcony mojej skromnej osobie :D

instagram.com/ilojleen

https://instagram.com/ilojleen/

Mam też ważne ogłoszenia skierowane do czytelników z dobrym sercem, talentem i odrobiną czasu.

  • Pani Izabela jest matką wychowującą niepełnosprawnego synka. Zależy jej na ilustracji do bajki charytatywnej przeznaczonej na leczenie Kacpra. Prosi o wykonanie obrazka do wiersza Ignacego Krasickiego "Lis i Kruk". [plany się zmieniły - chodzi teraz o inną bajkę]. Każdy chętny do pomocy może kontaktować się z p. Izabelą poprzez ten mail: <izabela.jakubiec1@gmail.com>
  • Koleżanka Daniela jest dosyć schorowaną osobą. Daniel chciałby sprezentować jej portret z kotkiem, by sprawić dziewczynie przyjemność i proponuje odpłatne zlecenie. Chętni portreciści mogą skontaktować się z nim za pomocą tego maila: <daniel.1302@gmail.com>

Sama niestety nie jestem w stanie podjąć się tych zleceń, ale mam nadzieję, że wśród Was znajdzie się ktoś, kto zrealizuje prośby pani Izabeli i Daniela. Bardzo Was proszę o pomoc dla nich!


To chyba tyle. Trzymajcie się... chłodno! Tak, przez te upały nie będę pisać "trzymajcie się ciepło", ani tym bardziej "gorąco pozdrawiać" :D

Dominika



89 komentarzy :

  1. Hej! BardZo mi sie podoba twój blog :-) nikt ci oczywiście nie ma za złe ze ciebie długo nie ma w końcu są wakacje ;-) jestem juz ciekawa wyniku konkursu ja udziału w nim nie biorę
    Pozdrawiam zimno;-)
    Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto ma wakacje, to ma wakacje, u mnie to już urlop :D Ale dziękuję za wyrozumiałość ♥
      Oj, szkoda, że nie bierzesz udziału... może następnym razem?
      Dzięki, od razu przyjemniej mi w tym gorącym pokoju :D

      Usuń
  2. A ja właśnie wróciłam z wakacji :( Może się podejmę zlecenia 1, bo ilustracje do bajki mogą być proste :D a tylko takie umiem. Zobaczymy czy damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a gdzie byłaś? :)
      Byłoby super! Pani Izabela z pewnością się ucieszy :)

      Usuń
    2. Świetnie, zazdroszczę ^^

      Usuń
  3. Mi niestety nawet w wakacje nie starcza czasu na konkursy. Może jak już się dowiem, które pasje najlepiej mi wychodzą i pozostałe wyeliminuję będę miała czas?
    Pozdrawiam chłodno i w gorętsze dni lodowato.
    Purple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, ja też ograniczyłam hobby tylko do rysowania, bo na inne nie starcza czasu :c
      Haha dziękuję :D

      Usuń
  4. Mogłabyś zrobić post o ozdobnych literach? O ich pisaniu (rysowaniu?). Z góry bardzo dziękuję ;)

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja działka, więc przykro mi, nie mogę uczyć o czymś, w czym nie mam wprawy :(

      Usuń
  5. Hej! Bardzo podaba mi sie ten blog i naprawde mi pomaga w rysowaniu, ale ostatnio dostałam drawnianego manekina do rysowania i kompletnie nie wiem co mam z nim zrobić xD
    Do czego służy i jak wykozystać taki manekin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Manekin służy do przerysowywania póz. Ustawiasz go jak chcesz i ćwiczysz rysowanie póz :)

      Usuń
    2. Dzięki ;)

      Usuń
  6. Rozumiem Cię, pisz posty kiedy będziesz mogła i kiedy sama będziesz miała ochotę. :) Ja już obserwuję Twoje dwa konta. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie za wyrozumiałość ♥ No i oczywiście do dodanie do obserwowanych ^^

      Usuń
  7. O, super, napiszę do Daniela :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okrutnie gorąco, a ja się jeszcze jutro na górskie wędrówki wybieram... ale czego się nie robi dla nocy perseidów :D

    Czy mogę te 2 ogłoszenia przesłać mojej grupie na deviantarcie? Dopiero co ją przejęłam i próbuję ją rozruszać a poza tym może znajdzie się jakaś dobra dusza chętna do pomocy. Ogłoszę jeszcze konkurs jeśli nie masz nic przeciwko :)

    Przyjemnego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo chciałabym wybrać się w góry, ale w tym roku się nie uda :( Zazdroszczę!
      Pewnie, będę Ci bardzo wdzięczna ♥ Szczególnie za pomoc p. Izabeli i Danielowi!

      Dzięki, a Tobie pięknych widoków :)

      Usuń
  9. Chyba zrobię tego "Kruka i lisa". Jeżeli to ma jakoś pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też rozdzieliłam instagramowe konta na rysunkowy i prywatny. ;) Gdzieś (nie pamiętam gdzie, ale chyba na stronie Morgan Davidson), czytałam że to jedyne słuszne posunięcie, bo zainteresowani tylko rysunkami niekoniecznie chcą oglądać moją facjatę, setne zdjęcie słodkiego kota czy zmagania kulinarne na poziomie ameby. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się! Dlatego mam też 2 Tumblry :D od czasu do czasu można wrzucić coś bardziej prywatnego, ale nie ma sensu spamować swoim życiem tych zainteresowanych twórczością :D

      Usuń
  11. Oo cieszę sie że założyłaś instagrama. Nie mam tam konta , ale na pewno będę Cię na nim śledzić ;)
    btw. myślałaś może o zrobieniu tzw. fan maila ? Podałabyś swoje dane do wysyłki i przesyłalibyśmy Ci różne rzeczy, a w na filmikach otwierałabyś paczki od nas. Co ty na to ? No chyba że nie chcesz- nie zmuszam.To tylko propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, skoro zamierzasz do mnie zaglądać ^^
      Jeeej, w życiu bym nie wpadła na to, że ktoś chciałby przesyłać mi różnego rodzaju prezenty :D To znaczy raz czy 2 zdarzyło mi się, że dostałam od czytelników podarki... ale nie sądziłam, że więcej osób mogłoby być chętnych ♥ Powinnam coś takiego zaproponować? :>

      Usuń
    2. no pewnie ;D
      jestem za :> ktoś jeszcze chętny ?

      Usuń
    3. Ja jestem chętna :) Jestem za!

      Usuń
    4. A z resztą zobach sobie niektóre yutuberki-im tyle paczek przysyłają że głowa mała! :D

      Usuń
    5. Ja nie jestem tak popularna i lubiana jak youtuberki... ale jeśli zebrałoby się kilka chętnych osób, to mogłabym mailowo podać swój adres i nakręcić potem filmik... i oczywiście zacieszać z podarków :D

      Usuń
    6. Ja jestem chętna :D

      Usuń
    7. Ja również ^^

      Usuń
    8. Ojej, ale się cieszę :D To pomyślę i wkrótce dam znać na blogu, co z tym fan mailem. Jesteście przemiłe/przemili ♥ ^__^

      Usuń
  12. O, w końcu bliżej mnie! ;D Pogoda nas ostatnio rozpieszcza, w przeciwieństwie do morza - słyszałam, że w niektórych miejscach jest zakaz kąpieli... Mimo że już trochę późno życzę udanych wakacji!
    Hmm, zachęciłaś mnie do założenia sobie konta na Instagramie i chyba w najbliższym czasie się za to wezmę ;)
    Jeszcze chciałam powiedzieć, że ostatni rysunek Capa jest przecudowny! Bardzo mi się podoba :)
    I mam pytanie. Czy można nauczyć się oddawać podobieństwo? Bo np na Twoich rysunkach od razu widać kto jest przedstawiony, w przeciwieństwie do moich. Chciałam się ostatnio wziąć do roboty i zacząć na poważnie ćwiczyć rysowanie (także ludzi), ale jeżeli nie da się nauczyć oddawać podobieństwo, tylko trzeba to po prostu umieć, czy mieć do tego talent, to chyba nie warto próbować (tak, bo ja nie mogę po prostu zapisać się na jakiś kurs...)
    Pozdrawiam chłodno! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a skąd jesteś? Jeśli już kiedys pytałam, wybacz, że nie zapamiętałam. Pogoda była super! Słońce, słońce, i jeszcze raz słońce. Choć było trochę chłodnego wiatru...
      Tak? Super :D Daj znać, a zaobserwuję. I napisz, że to Ty ^^
      Dziękuję bardzo! Cieszę się, że pomimo drobnych pomyłek [ramię Bucky'ego nie po tej stronie, bo odwróciłam zdjęcie...], Ci się podoba.
      Przeczytaj notkę "Co sprawi, że portret będzie realistyczny - punkt 2 podobieństwo" ^^
      Pozdrawiam ciepło, bo dziś w Krakowie chłodnawo i deszczowo :(

      Usuń
    2. Mój ukochany i najpiękniejszy na świecie Gdańsk :) Choć muszę przyznać, że Kraków zajmuje u mnie zaszczytne drugie miejsce ;D
      Obserwować mnie nie ma sensu, bo konto mam tylko do obserwowania innych osób, bo byłam bardzo niepoinformowana o newsach o X-menach i innych takich - do wstawiania własnych zdjęć baaaardzo mi daleko ;)
      Hmm, jak mogłam zapomnieć o tej notce?...
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    3. Gdańsk jest ładny! ^^ Fajnie Ci, że mieszkasz nad morzem :)
      To jak zaczniesz wstawiać swoje prace, daj mi znać!
      Oj, nic się nie stało, w końcu notek na tym blogu jest bardzo dużo :D

      Usuń
    4. Hmm, tylko że ja skończyłam z rysowaniem, mam nadzieję, że już raz na zawsze...

      Usuń
    5. Dlaczego? :o i dlaczego "masz nadzieję"?! O nie :(

      Usuń
    6. Ech, po prostu zdałam sobie sprawę, że ten mój rzekomy "talent" wcale talentem nie jest, a ten marny poziom, jaki osiągnęłam jest wyłącznie zasługą tego, że przez te 9 lat rysowałam w sumie te same rzeczy - konie zawsze widziane z boku. Od pewnego czasu (jeszcze przed art blockiem) próbowałam rysować je w innych pozycjach - czy to z przodu, czy to tak lekko bokiem - i kompletnie, choćbym nie wiem jak się przykładała i starała, mi to nie wychodziło. Próbowałam też tworzyć co innego i o ile niektóre zwierzęta wychodziły jako tako, to ludzie ani trochę. Z moich rysunków ciężko było nawet wywnioskować czy narysowana jest kobieta czy mężczyzna. Chciałam nauczyć się oddawać podobieństwo, postawiłam sobie za cel, że kiedyś narysuję kilku moich ulubionych aktorów. I wtedy przypomniałaś mi o tej notce z podobieństwem i po przeczytaniu go uświadomiłam sobie, że ja po prostu nie umiem dokładnie przerysować tego, co widzę. I dlatego wychodziły mi za krótkie nogi u zwierząt, zbyt rozlazłe twarze u ludzi. Nawet jak rysowałam po kratkach, ba, nawet żywcem przerysowywałam oryginalne zdjęcie - zawsze było coś nie tak. Z rysowaniem z wyobraźni jest jeszcze gorzej. O cieniowaniu nie wspomnę - tyle razy próbowałam rysować warstwami i nigdy nie udało mi się tego wygładzić, tak jak Ty, mimo, że postępowałam dokładnie tak, jak pisałaś.
      Dlatego skończyłam z rysowaniem. I dlatego mam nadzieję, że na zawsze. Widać mam po prostu wybitny anty-talent do rysowania.
      Ale nie martw się, nie stracisz wiernej czytelniczki, będę odwiedzać bloga regularnie, wspominając stare dobre czasy, kiedy byłam przekonana, że jednak mam jakiś talent...

      Usuń
    7. Może wybierałaś sobie za trudne zdjęcia? Albo podchodziłaś do pracy, nie mając odpowiedniego nastroju? A co cieniowania, może trzeba było spróbować rozmazywania? :) Tak czy siak, ja jednak mam nadzieję, że nie porzucisz rysowania. Że będziesz sobie choćby od czasu do czasu bazgrolić, a z czasem będzie wychodzić Ci coraz lepiej. Ponoć człowiek jest w stanie opanować każdy talent, tylko trzeba na to czasu i ćwiczeń. Przykro by było, gdybyś się poddała :(
      Dziękuję Ci za to, że nadal będziesz odwiedzać mój blog, to wiele dla mnie znaczy ♥

      Usuń
    8. Dobór zdjęć to ostatnia rzecz, którą mogę winić, bo gdy zabierałam się do czegoś nowego, wybierałam te najłatwiejsze np takie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/37/36/6a/37366a41e8c6e16d8e7be239e12a80bd.jpg (nie akurat to, ale w takim rodzaju)
      Nastrój z resztą też. Bardzo, ale to bardzo rzadko rysowałam wtedy, kiedy mi się nie chciało. Zawsze czekałam na "wenę", bo gdy rysowałam na siłę, to efekty były jeszcze marniejsze, a i nie sprawiało mi to żadnej przyjemności.
      Jeśli chodzi o cieniowanie właśnie rozmazywania chciałam się oduczyć, bo to był jedyny sposób, w jaki uzyskałam w miarę gładką powierzchnię, ale odbierał moim pracom estetykę i realizm. No i nie znam nikogo, kto by rozmazywał tak nałogowo jak ja - wszyscy, których rysunki widziałam, moje koleżanki.
      Po prostu męczy mnie to, że za grosz nie potrafię oddać podobieństwa. Chcę narysować jedno, wychodzi coś kompletnie innego. Raz narysowałam dla koleżanki dwa konie - takie jej wymarzone - wzorując się na zdjęciach z Internetu (albo z plakatu, już nie pamiętam). Gdy jej go podarowałam, ona stwierdziła, że konie, które narysowałam przypominają te, które ona ma (w sensie jeździ na nich i opiekuje się nimi). A co jest w tym wszystkim "najlepsze"? Ja tego jej drugiego konia wtedy jeszcze nie widziałam na oczy.
      Może to kwestia mojego lenistwa, może gdybym uparcie rysowała coś codziennie, to doszłabym do czegoś. Ale spójrz na siebie, swoje rysunki. Fakt, większość z nich to ludzie (swoją drogą w różnych pozycjach), ale są też zwierzęta - psy, kot, żabki - są trampki. I wszytko, co narysujesz wychodzi Ci realistycznie. A ja? Może z 10, 11 rysunków przedstwia u mnie coś innego niż konie i zdecydowanie widać, że to nie moja działka, prace te są gorsze. Wniosek wysuwa się sam. Jakbym przez kilka tygodni codziennie czytała jakiś wiersz, to chcąc nie chcąc nauczyłabym się go na pamięć. Po prostu przez te 9 lat nauczyłam się rysować konie widziane z boku. I jak sobie pomyślę, że przez następne kilka lat mam ćwiczyć rysowanie jednego aktora, potem następne innego itp itd, to po prostu mi się odechciewa.
      Kurczę, znowu się za bardzo rozpisałam, wybacz

      Usuń
    9. Dla mnie to trudne zdjęcie xD
      Dobrze, że nie rysowałaś na siłę! Ale może warto byłoby porozmazywać, a potem się tego oduczyć? Tak właśnie ja zrobiłam. Dzięki temu, że rozmazywałam, mogłam się skupić np. na podobieństwie. Łatwiej było mi je osiągnąć.
      To prawda, że kluczem do sukcesu, jesli chodzi o talent, są w miarę regularne ćwiczenia. Miło mi, że doceniasz moje prace i że podobają Ci się też "moje" zwierzątka i trampki, ale: trampki to proste do narysowania buty, a zwierzaki rysowałam tylko na czarnym papierze - tło odwaliło za mnie robotę. No OK, był jeden kotek kredkami, ale tylko jeden. Ołówkowych zwierząt chyba nie potrafię narysować...
      Nie masz za co przepraszać. Chętnie rozmawiam z innymi na temat rysowania. Tylko szkoda, że tutaj chodzi o zrezygnowanie z pasji :( Cóż mogę powiedzieć - jeśli czujesz, że to jednak nie to, to nie ma siły się zmuszać. Ja np. kiedyś fotografowałam. Ale ciągle to samo, ciągle proste portret, poza tym część moich modelek nie wysilała się na sesjach. Nie rozwijałam się, w przeciwieństwie do mojej miłości do rysowania, więc porzuciłam fotografię.
      Mam nadzieję, że znajdziesz hobby, w którym będziesz naprawdę dobra i które będzie sprawiało Ci dużo radości ♥

      Usuń
    10. Oczywiście, że to jest trudne zdjęcie, ale chodziło mnie o takie uchwycenie konia - ni to centralnie od przodu, ni to od boku :)
      No właśnie rozmazuję już dobrych pięć lat (jak nie dłużej) i stwierdziłam, że z takim po takim czasie wypadałoby się w końcu nauczyć normalnie i porządnie cieniować. I nie wychodziło i nadal nie wychodzi, a ja już kompletnie nie wiem co robię źle, bo podążam dokładnie za Twoimi wskazówkami
      Jak nie umiesz, jak umiesz na pewno ;) Rysujesz takie cudeńka jak Mishe, Aidany, Jenseny i wszystkie inne, jestem pewna, że taki wilk albo pies albo np jeleń nie sprawiłby Ci najmniejszego problemu!
      Szczerze Ci powiem, że już nie wiem, co o tym myśleć, bo wszyscy mnie namawiają, żebym nie rezygnowała, mam też wyrzuty sumienia, czy to nie będzie marnowanie talentu (a już parę straconych mam na koncie, więc trochę słabo), ale z drugiej strony będę mieć tyle roboty w roku szkolnym... NIE WIEM, KOMPLETNIE NIE WIEM
      Dobra, nie będę Ci już zawracać głowy i tak mi pomogłaś. Chyba muszę nabrać trochę dystansu, poczekać kolejnych kilka miesięcy, kto wie, może tym razem mnie olśni...
      Ech, kobieta zmienną jest... ;)

      Usuń
    11. Rozumiem Twoje wahania i obawy. Może daj sobie jakiś czas na przemyślenia, zrób sobie przerwę i jak Cię w jej trakcie dalej będzie ciągnęło do rysowania, to będzie znak, zebyś nie porzucała pasji :) Poza tym hobby można praktykować nawet bez postępów - ja nie potrafię śpiewać, a czasem sobie podśpiewuję, jak jestem sama w domu xD Rysować też można dla przyjemności, a właściwie przede wszystkim dla niej! :) I wcale nie zawracasz mi głowy, od tego jestem, by pomóc :)

      P.S. Dziękuję za miłe słowa, ale Mishe, Jenseny, a nawet dosyć owłosione Aidany nie mają tyle futra, co psy i koty xD

      Usuń
    12. Chyba każdy śpiewa jak jest sam w domu ;D
      I dziękuję za tę krótką wymianę zdań, naprawdę mi pomogłaś :)

      Usuń
    13. To bardzo się cieszę :D

      Usuń
  13. Hej! Wiem, że to ani trochę nie jest na temat, ale jestem tu nowa i ciężko mi się połapać gdzie co mogę znaleźć ;). Mam sprawę, troszkę osobistą :). Chciałbym abyś droga Dominiko poradziła mi w sprawie rysowania portretu. Potrzebuje czegoś prostego dla początkujących. Co mogłabym naszkicować ołówkami? Z góry bardzo dziękuje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to za bardzo się na tym nie znam ale może ci pomogę :)
      Polecam rysowanie z kratką :)

      Usuń
    2. Zuzia Deszcz - zadałaś bardzo ogólne pytanie :D Ale jeśli chodzi o prosty portret na początek, to najlepiej zacząć od twarzy ustawionej frontalnie, twarzy młodej [bo jest gładka], o względnie symetrycznych rysach. Polecam narysować kogoś, kogo lubisz :)

      Usuń
  14. Cudowny blog, cieszę się, że na niego trafiłam. Pięknie rysujesz, masz wspaniałą galerię. Widać, że poświeciłaś ogrom czasu, aby osiągnąć aktualne efekty. Mam pytanie, rysowałaś kiedyś coś z komiksów? Interesuję się tą tematyką i jestem ciekawa, czy kiedyś próbowałaś coś narysować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ♥ Nie, niestety, gdyż z kolei mnie nie interesuje ta tematyka :( Dawniej czytałam Asterixa i Obelixa, Kaczora Donalda [to zamierzchłe czasy], ale teraz czytam tylko książki.

      Usuń
  15. Ja już wysłałam swoję pracę, tylko na wyniki teraz czekać ^^ Na miejsce na podium raczej nie liczę, ale samo wzięcie udziało było dla mnie bardzo motywujące, jeśli chodzi o twórczość.

    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nigdy nie możesz przewidzieć, co i jak :D
      Dziękuję, było super! ^^

      Usuń
  16. Czy doszła moja praca? :) Teraz czekam z niecierpliwością na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pracę wysłałam odpowiedź otrzymałam :D Nie mogę się już doczekać wyników ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    weasleycreativelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki wkrótce. Czekam na decyzję sędziów, ja już ogarnęłam 18 prac, z których wybiorę 3 na podium :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Powinnaś zastrzec sobie czas na ogłoszenie wyników w regulaminie konkursu. Pozwoliło by to uniknąć tego całego poganiania i ,,kiedy, kiedy....". Naprawdę podziwiam Cię, że tak szybko wyłoniłaś z pośród tylu prac 18 wg. Ciebie najlepszych. Myślę, że inni powinni zrozumieć, że wybór 3 najlepszych z tych 18 to już naprawdę ciężka sprawa i trzeba na to trochę czasu. Tym bardziej, że nie wybierasz sama. A wiadomo, im więcej osób, tym trudniej, bo każdemu podoba się co innego. Widziałam kilka prac i nie dziwię się, że tyle to trwa (tyle trwa.... Eee, dziwnie brzmi, bo to zaledwie kilka dni hehe). WYTRWAŁOŚCI I CIERPLIWOŚCI LUDZISKA. WYTRZYMALISCIE TYLE KATORZNICZYCH GODZIN RYSUJAC BABUSZKE, TO DO OGŁOSZENIA WYNIKÓW JAJKA NIE ZNIESIECIE ;) pozdrawiam i życzę powodzenia Ashra

      Usuń
    3. Nie jest to pierwszy konkurs, który organizuję, a co więcej, myślałam, że wszyscy wiedzą, że nigdy nie ma wyników od razu ;D Dziękuję Ci za wyrozumiałość, Ashra, choć Zuzza grzecznie napisała, że się nie może doczekać ^^
      Już udało mi się ograniczyć prace na podium do 6 :D Czekam też, aż reszta sędziów podejmie decyzję :)

      Usuń
    4. To można już zobaczyć prace

      Usuń
  18. Świetny blog. Po przejrzeniu Twoich prac na instagramie, stwierdzam, że masz ogromny talent. Coś niesamowitego. Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu go!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sprawa z tymi ilustracjami, ale ja początkująca od 3 lat dopiero więc pewnie na wiele bym się nie zdała :p czekam z niecierpliwością na wyniki konkursu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rysuję 13 lat i bym się nie podjęło :c

      Usuń
    2. Nwm czemu, bo rysujesz świetnie :) Masz super warsztat :) Chyba że nie lubisz robić jak ci ktoś temat narzuca :D BTW można oglądać gdzieś Twoje prace w Krk?

      Usuń
    3. Dziękuję :D ♥ Ale nie rysuję ilustracji, tylko kopie zdjęć, no i tak jak podejrzewałaś, ne lubię narzucania tematu ani techniki... :(
      W domach moich znajomych i rodziny ;D W żadnych miejscach publicznych moje prace nie wiszą, ale muszę w końcu ogarnąć wystawę moich prac, bo ostatnio była w 2012 roku...

      Usuń
  20. Witam, kiedy zostaną ogłoszone wyniki konkursu?
    Trochę się niecierpliwie. W końcu minęło już 6 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie, cierpliwości! Minęło DOPIERO 6 dni, wyobrażasz sobie ile prac musiała dostać Ilojleen? I jeszcze musi zdecydować, która jest najlepsza
      Będą te wyniki, luzik guzik ;)

      Usuń
    2. Kurczę :P
      Powiem prosto z mostu: wydaje mi się, że niektórzy nie zdają sobie sprawy, ile czasu zajmuje odpisanie na 262 maili [jakieś 190 przyszło w ostatnim tygodniu konkursu, kiedy nie miałam nieograniczonego dostępu do internetu], ściągnięcie z maila tyluż prac, załadowanie ich na portal hostingowy, wklejenie do notki na bloga, podpisanie oraz wybór zaledwie 3 prac z 262. Dopiero wczoraj udało mi się to wszystko zrobić.
      Co więcej, tłumaczyłam już, że oprócz mnie sędziują 4 osoby, część z nas pracuje [kolega ma nawet 2 prace], jedna osoba jest na wakacjach zagranicą... nie wszyscy mają tyle wolnego czasu, tym bardziej na podjęcie rozsądnej, a nie na chybcika, decyzji. Poza tym nie jestem jasnowidzem i nie wiem, kiedy podejmą decyzję...
      I piszę to po raz ostatni. Cierpliwości, proszę! ;)

      Usuń
    3. Naprawdę są aż 262 prace? Tylu prac nigdy bym się nie spodziewała:) Nie chciałabym być na Twoim miejscu, masz baaardzoo trudny wybór.

      Usuń
    4. Ja spodziewałam się jakiś 100, a tu prawie 3 razy więcej xD
      Ciężko jest, bo ta szóstka, która mi pozostała do wybrania, jest naprawdę świetna i nie wiem, jak mam zadecydować...

      Usuń
    5. Losuj :D

      Usuń
    6. Bardzo fair metoda xD

      Usuń
  21. Ja tez mam swoich faworytów ;p ciężki wybór ;) Ilojleen a do wyników wstawisz jeszcze jakąś inną notkę? Juz nawet nie piszesz czego mamy się spodziewać xd. Jak tam Twoje nowe kredki te z FC? ;) nie rysowałaś chyba jeszcze nimi bo nie widziałam żadnej pracy. Chyba ze coś przegapiłam (^_-) i kiedy następny filmik? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie piszę, czego się spodziewać? :D Po lewej stronie jest spis notek będących w przygotowaniu - im wyżej na liście, tym bardziej notka jest ukończona.
      Od prawie miesiąca nie rysowałam, nie miałam siły/czasu i też troszeczkę przez to chęci :( Tak więc Polychromosy się na razie kurzą, wstyd...
      A jak mi się poszczęści, to filmik nagram w przyszłym tygodniu i będzie do tego też post :)

      Usuń
  22. Mam pytanko - kiedy mniej więcej będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wy naprawdę jesteście ślepi? Ilojleen po raz ostatni napisała że NIE WIE i że prosi o cierpliwość, dwa komentarze nad twoim...

      Usuń
    2. KaraKopiara, dziękuję za wyrozumiałość i cierpliwość :D

      Usuń
  23. Kurcze...dopiero zobaczyłam że zrobiłam błąd w adresie maila wysyłając prace...Uhggg..jak można być taką...jak ja xD Będziesz miała o jedną prace do wzięcia pod uwagę mniej:D I tak bym w sumie nic nie ugrała a przyjemność z rysowania została a o to chyba chodzi nie ? :D Mimo wszystko jestem ciekawa wyników bo widząc na fb niektóre prace to szczęka opada...
    Z niecierpliwością czekam na twoje tutoriale bo patrząc na "planowane posty" masz ciekawe tematy do omówienia. Nie mogę się doczekać :D
    Miłego wypoczynku w ostatnich dniach wakacji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kurczę, szkoda :c Może doślij tą pracę? Wkleję ją na bloga do notki. Przynajmniej tyle będę mogła dla Ciebie zrobić :) Cieszę się też, że rysowanie sprawiło Ci radość ^^
      Taaak, wreszcie muszę się za te notki zabrać :D I za rysowanie, bo nie rysowałam już prawie miesiąc ;___; To znaczy tylko troszkę...
      Ja już nie mam wakacji, ja pracuję :D Ale wzajemnie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jej naprawde ? Dziękuję pięknie :) Miło będzie widzieć mój rysunek wśród tylu wspaniałości *,*
      Lepiej troszke niz wcale nic. Aidana tez juz sie nie mogę doczekac :D widzę to juz oczami wyobrażni mmmmm.. <3
      No to w takim razie miłego urlopu :)
      Ja również naprawde bardzo bardzo dziękuje

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie ^_^
      Zaraz siadam kończyć Aidana :D Została już tylko część włosów i cień za nim.
      Dzięki :D

      Usuń
  24. Na jakich stronach można zobaczyć kilka takich prac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już opublikowałam notkę z pracami, a pod nią powinny się wkrótce pojawić linki do prac uczestników :)

      Usuń
  25. Lubisz H.P. ??? bo zauważyłam że masz dość dużo prac z Emmą Watson i w ogóle C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam :D I nawet zamierzam znowu narysować coś związanego z Harrym :D

      Usuń
  26. Możesz zrobić notkę o tym jak wykonać szybki fajny szkic, taki który nadawał by się do pracy w terenie... bo po prostu, nie wiem jak ty ale ja uwielbiam tak posiedzieć np. nad rzeką, w mieście na ławce.. czy tam w lesie i po szkicować ludzi, zwierzęta, rzeczy..
    tylko nie wiem jak zaznaczać najważniejsze szczegóły, a pomyślałam że [no bo twoje rysunki są takie śliczne <3 ] że może się na tym znasz i mogła byś mi wytłumaczyć.. i w ogóle :3
    Pozdrawiam cieplutko
    //Anonimka//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps : Czekam na szybką odpowiedź kochana :D

      Usuń
    2. No właśnie niestety się nie znam, bo nie tworzę w plenerze :D A jak mi się nawet zdarza rysować poza domem, to tylko ze zdjęć lub coś tam pobazgrolę z wyobraźni. Pomyślę jednak nad tym i jak się naumiem, to tę wiedzę przekażę :D I dziękuję za miłe słowa! ^^

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...