29 sierpnia 2015

* ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU ARTYSTYCZNEGO *

Co dziś za dzień? DZIEŃ ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU ARTYSTYCZNEGO Z WESOŁĄ STARUSZKĄ organizowany oraz sponsorowany przeze mnie i sklep plastyczny Rysunkowy.com!

 

No, moi drodzy, przy poprzednim konkursie byłam bardzo pozytywnie zaskoczona liczbą prac, które zostały zgłoszone, a teraz... jestem wręcz oszołomiona! :D 263 osoby [większość dziewczyn] wzięły udział i nadesłały tyleż cudownych portretów uroczej babuszki [mniej więcej po równo po połowie kolorowych i monochromatycznych]. Gdy w połowie sierpnia wyjeżdżałam nad morze, pomyślałam sobie, że osoby przewidujące małą popularność konkursu miały rację i będzie niewiele ponad 100 prac, ale kiedy w usteckiej kafejce internetowej odkryłam, że mam dziesiątki nieodczytanych wiadomości, ucieszyłam się - oznaczało to, że dokonałam dobrego wyboru zdjęcia do przerysowania ^_^ Jakieś 190 maili doszło jeszcze na kilka dni przed deadlinem! 
Cieszyły mnie nie tylko piękne prace, ale i słowa pisane przez Was w wiadomościach - wielu z Was pierwszy raz podjęło się rysowania starszej osoby, zmarszczek, po raz pierwszy sięgnęło po kredki, albo dzięki bezzębnej staruszce pokonało art blocka! To super, że konkurs Was tak zainspirował i jestem z Was dumna, dla mnie wszyscy jesteście wygrani :D
Przyznam też, że było kilka osób aż nadto zmotywowanych i zdeterminowanych, by wygrać :P Dostałam zdjęcie przerobione w programie graficznym, które miało uchodzić za malunek akwarelowy, a jedna osoba z jury była proszona, by zagłosować na konkretną pracę. No nieładnie, choć rozumiem emocje ;)

OK, nie przedłużając, czas na uczestniczące w konkursie prace... Nie są ułożone w żadnej konkretnej kolejności, oprócz podziału na kolorowe, monochromatyczne i z dodatkiem koloru.
Uwaga! Obrazków jest kilka setek, więc nie radzę przeglądać ich na telefonie ;D


KAMISIAEM
OLA K.


KAROLINA W.
OLIWIA C.
NATALIA K.

KAROLINA M.

DARIA G.

ASIA

WITLART

MARTA K.

MARGOTT

KINGA M.

KAROLINA T.

ANTIE

PAULINA / LINKAART

NATALIA

MICHALINA T.

KAT RION

ARKADIUSZ

ZUZIA

WERONIKA J.

ULA

NATALIA CHOUNG

MIECZYSŁAW

MARTYNA M.

MARTYNA G. / BARKING ART

MAŁGORZATA N.

KAROLINA P.

GUSIOFREDKA

CELINA / LORI ART

ATISUTO GOLLUM

AGNIESZKA Z.

ADRIANNA N.

JUKA3002

KAMOLA

SYLWIA L.

MILENA

KRYSTIANA

KASIA K.

KASIA K.

KAROLINA B.

DOMINIKA S.

DOMINIKA D.

BASIA D.

ALA103

ZUZIA B.

WIKTORIA

DOROTA D. / SUCHETKA

OLKA969

PAULINA W.

NATALIA K.

NATALIA H.

NATALIA

MONIKA S.

MONIKA

MCJUSTI ROSIE

MARIOLA P.

MARIA A.

MAMELLO1

LIDKA

KASIA B.

KAROLINA G.

KAROLINA P.

KAMILA B.

JUSTYNA P.
JULIA GIRULA

IZABELLA

IFRI

GRZEGORZ D.

EWELINA K.
Oryginalny rozmiar pracy:




DOROTA T.

DOMINIKA W. / DOFFI

DARIA C.

COOKIE ART

CELINA

BASIA B.

ANI828

AMADEUSZ

AGNIESZKA T.

AGA / AGA KNOTEK ART

ADRIANNA P.

ADA K.

VIKI DARK

MARTA S.

INEZ

HANECZKA515

DOMINIKA R.

BOŻENA

MARTA / IBE

KLAUDIA S.

WERONIKA J.

VRYS ART

OLIWIA S.

OLA K.

NATALIA S.

MAGDA O.

KIMAWE

PATTI / GRAPHITE ALCHEMY

JOANNA S.

DOMI CEE

AGNIESZKA / DEESSE

DAWID

DARIA C.

OLA S. / ARDNASKELA ART

ANIA B.

ASIA U.

DARIA / DAJA

ADA S.

QUIDAM SILOE

MAGDA L.

KLAUDIA

INKAUSHI YUKI

ZUZA

ULA / SERPENSORTIA

OLA

OLA F. / RENO

IZA M.

MICHALINA B.

MARYLA

KASIA R. / MOSHI ART

JULIA B.

JOART

GORZKI CUKIER

EWELINA / JA_MARUSIA

EMILIA

EMILA C.

DARIA

BEZBARWNA WIEWIÓRKA

ANULKA224

ANIA WÓJCIK
MARTINE

EWA W.

PAWEŁ F.

MONIKA W.

PATRYCJA R.

KRYSIA R.

B.DUCZEK

OLA U. / QWER

ZOSIA B.

PAULINA

NATALIA P.

DOLORES

MARTYNA M.

MARCYSIA

JULIA K.

JAN C.

INCOMPLETE

DOMINIKA K.

AGNIESZKA W.

ZOFIA

RÓŻA S.

PAULINA T.

PATRYK K.

MONIA941116

MARZENA G.

MARTA K.

MARIOLA S.

MAGDA W.

MAGDA K.

MAGDA

KINGA Ł.

KAMIL S.

KAJA

KRZYSZTOF T.

JAGODA
JAGODA L.


FRYDERYK

BEATA M.

ANNUSZKA

AGATA Ł.

WIKTORIA J.

WERONIKA K. / REMEDES

SABINA T.

PAULINA K.

OLIWIA G.

OLIWIA G.

NATALIAJBJ

MONIKA S.

MONIKA D.

MIREK S.

MICHAŁ R.

MICHAŁ K.

MARTYNA ANNA

MARTINA

MARTA K.

MARIOLA W.

KINGA R.

KINGA N.

KAROLINA L.

JOASIA

JERZY B.

JAGODA LEA

EWELINA G.

HDV

EWELA

ERBI ART

ANIA C.

ADRIANNA K.

ELA C.

EDYTA S.

BEATA Ś.

BEATA / ASHRA

BARTEK

ASIA922

JOANNA S.

ASIA / ARTJO1

ANIA M.

ANIA B.

ALEKSANDRA B.

AGNIESZKA K.
AGATA O.

AGNIESZKA D.

ADRIANNA J.

KARAKOPIARA

DARIA G.

CALIPSO ART

ANNA HALINA

WIKTORIA M.

WERONIKA U.

OLA S.

OLA P.

JULA /XSANT

JULIA O.

IGA ELSAID

EWA K.

TOMASZ / MNICHUU

SABINA B.

PAULINA H.

PATRYCJA Ż.

PATRYCJA K.

MIŁOSZ M.

MARZENA G.

MARYSIA P.

MARTA L.

MARCIN G.

LUNA ART
KAROLINA J.

JUSTYNA Ł.

JULIA K.
JULITA K.

JULIA K.

JOASIA Z.

JOANNA P.

GABRIELA

ARTUR K.

OLA K.

WIKTORIA S.

MAREK C.

KAROLINA M.

JUSTYNA P.

RADEK

SZYMON Ś.

STORRADA ART

MARTYNA

MAJA K.

MAGDA S.

KASIA M.

KASIA P.

BEATA J.

ASIA W.

WIKTORIA Z.
NATALIA T. / REIKO


ANNA LIWIA G.
 _________________________________

PRACE POZA KONKURSEM:

JUSTYNA


AGNIESZKA H. / MAGUIRETE ART

GRZESIEK / GREG
HENRYK

_________________________________


Jak zawsze, zaczynamy od wyróżnień - ze względu na tak liczny udział w konkursie, prac wyróżnionych będzie więcej, niż ostatnio ^^

PRACE DOCENIONE ZE WZGLĘDU NA WIEK [14, 13 lat]


PRACE DOCENIONE ZE  WZGLĘDU NA KREATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI







PRACE DOCENIONE ZE WZGLĘDU NA INNĄ NIŻ POZOSTAŁE TECHNIKĘ/STYL










PRACE DOCENIONE ZE WZGLĘDU NA UMIEJĘTNOŚCI/WARTSZAT












PRACE WYRÓŻNIONE Z WYRÓŻNIONYCH


A ponieważ był bardzo wysoki poziom konkursu i mieliśmy trudności z wybraniem tylko 3 miejsc na podium, postanowiłam przyznać "wyróżnione wyróżnienia" :D Te osoby po podliczeniu punktów znalazły się najbliżej podium i w ramach nagrody otrzymują plakat A4 z moim rysunkiem [dowolnie przed siebie wybrany].




13 lat!




A zaszczytne miejsca na podium zajmują...

III MIEJSCE


BEZBARWNA WIEWIÓRKA

Weronika czyli Bezbarwna Wiewiórka otrzymuje 12 kredek akwarelowych Koh-I-Noor Mondeluz, 12 ołówków Koh-I-Noor, biały żelopis Pentel, blender Derwent i gumka w ołówku Koh-I-Noor! Gratuluję! ♥ Cudownie kolorujesz kredkami, Twoja technika jest mistrzowska!

II MIEJSCE


ADRIANNA J.
Adrianna wygrała 18 kredek akwarelowych Koh-I-Noor Mondeluz, 12 ołówków Koh-I-Noor, biały żelopis Pentel, blender Derwent i gumka w ołówku Koh-I-Noor! Moje gratulacje ♥ Potrafisz niezwykle realistycznie i dokładnie odwzorować zdjęcie. Pomimo, że Twoja praca jest czarno-biała, zachowała pozytywny nastrój :)

I MIEJSCE

KINGA N.
Nagrodą dla Kingi są 24 kredki Koh-I-Noor Polycolor, 12 ołówków Koh-I-Noor, biały żelopis Pentel, blender Derwent i gumka w ołówku Koh-I-Noor! Gorąco gratuluję! ♥ Twoja technika cieniowania jest bez zarzutu, a pomysł i jego wykonanie perfekcyjne :)


Gratuluję zwycięzcom, wyróżnionym oraz pozostałym uczestnikom i bardzo, ale to bardzo dziękuję za wzięcie udziału w konkursie ♥ Dla mnie wszyscy jesteście wygrani, jak już pisałam! Wierzcie mi, to była naprawdę ciężka decyzja [staraliśmy się wybrać 1 najlepszą pracę kolorową, 1 najlepszą pracę monochromatyczną i 1 kreatywną - bez znaczenia, czy w kolorze czy nie - chcieliśmy sprawiedliwie docenić Wasze prace ^^]. Nie tylko ze względu na ogromną liczbę prac, ale także ich jakość! Zawsze wiedziałam, że mam utalentowanych czytelników bloga oraz że jest wiele zdolnych osób pokazujących swoją twórczość na Internecie, ale czuję się szczęśliwa i zaszczycona, że na mój konkurs przyszło tyle naprawdę zachwycających arcydzieł ^^ Wykazaliście się nie lada odwagą i zdolnościami, odwzorowując tę skomplikowaną fotografię staruszki, a także cierpliwością oraz kreatywnością. Bądźcie z siebie dumni, tak jak ja z Was jestem :D
Zwycięzców i 5 osób wyróżnionych proszę o kontakt mailowy na ilojleencontest@gmail.com z tego samego maila, z którego przesyłaliście pracę. Podajcie mi swój adres, bym mogła wysłać Wam paczuszki z nagrodami :)

Z całego serca dziękuję także sędziom: Ani, Marcysibush, Marcie i Tomkowi za trud i czas włożony w wybieranie prac! ♥

P.S.
Jak zawsze proszę o nie pisanie komentarzy typu "tamta praca powinna wygrać" [pamiętajcie, że każdy z sędziów, włącznie ze mną, miał własne, subiektywne preferencje, gust], "ta praca jest brzydka", "ta nie zasługuje na to miejsce", by nie urazić nikogo! Każdy włożył w rysunek pracę, czas i wykonał go w swoim w swoim stylu. Naturalnie zachęcam do wymienienia swoich typów, uczestnikom pewnie będzie miło, jak pokażecie im, że ich praca Wam się podobała! ^^

154 komentarze :

  1. POD TYM KOMENTARZEM PODAWAJCIE LINKI DO SWOICH BLOGÓW/FANPAGE'Y/STRON, BY WSZYSCY MOGLI ZOBACZYĆ WASZĄ TWÓRCZOŚĆ! :)

    PISZCIE BEZ SPACJI:

    < a href = "adres bloga " > nazwa bloga < / a >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super prace wygrały i jeszcze dużo cudownych jest tutaj pokazanych wiadomo nie wszyscy mogą wygrać :)
      Ja tak czy tak jestem zadowolona z mojej pracy i tutaj link do jeszcze kilku moich prac :)
      I oczywiście gratuluje wygranym :)

      http://domka98.deviantart.com/

      Usuń
    2. Moje konto na Deviantarcie :)
      Bardzo dziękuję za przyznanie wyróżnienia, to była moja pierwsza kolorowa praca długopisami, więc mogę uznać za wielki sukces, że została wyróżniona :)

      Witlart

      Usuń
    3. Facebook- JuliaG Art. - zapraszam! <3 Gratulacje zwycięzcom i wyróżnionym! To było ogromne wyzwanie, ale widzę teraz jaki jest wysoki poziom tego konkursu. Jeszcze raz gratulacje! <3

      Usuń
    4. Witlart - nie ma za co ^^
      Domka89 - i słusznie, masz prawo być zadowolona :D

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wszystkim!!! Przeglądałam prace i co chwila stopowałam przeglądanie, bo musiałam się zastanowić, czy nie patrzę na zdjęcie :D
      mojastronka

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Facebookowy fp - https://www.facebook.com/GirlInTheCap ;)

      Gratuluję wszystkim, bardzo dobre prace! :D Oraz dziękuję za wyróżnienie, nie sądziłam, że się jakoś wybiję przy tylu rysunkowych gigantach :D Już samo podjęcie wyzwania to swoista nagroda ;)
      Jedynie przykry jest fakt, że pomysł na pracę z pierwszego miejsca jest bardzo prawdopodobnie wzięty z mojej babuszki - staro-młodej, kolorowo-ołówkowej ;)

      Usuń
    9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy pod względem innej techniki. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Gratuluję również zwycięzcą, wygrały przepiękne prace.
      Mój blog

      Usuń
    10. Moja strona na fb :) Zapraszam : https://www.facebook.com/MartiArtrysowanietopasja
      A wszystkim uczestnikom i zwycięzcom gratuluję ^^

      Usuń
    11. Gratuluję wszystkim za chociażby wzięcie udziału w tym konkursie :)
      Śliczne prace mieliście :)
      Zapraszam :D Nastoletnia Dłoń

      Usuń
    12. Ojej, ile tu wspaniałych prac! Jak miło na to wszystko popatrzeć! Mieliście naprawdę trudny wybór. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Cieszę się, że zostałam zauważona :) W następnym konkursie tez biorę udział, na 100%!!

      Zapraszam na mojego deviantart'a : http://orzech0wa.deviantart.com

      Agnieszka W.
      :D

      Usuń
    13. Js jeszcze w szoku, niewiele z siebie mogę wydobyć...
      bezbarwna wiewiórka

      Usuń
    14. Dzięki za wyróżnienie pod względem innej techniki:) jestem naprawdę mile zaskoczona! Tyle świetnych prac a wygrały najlepsze, Gratuluje wszystkim:)

      https://www.facebook.com/kimaweart

      Usuń
    15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    16. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i gratuluję wszystkim! (także jury, których podziwiam za wybór, ja nie potrafiłabym się zdecydować :D) No i zapraszam do mnie https://www.facebook.com/barkingartmg :)

      Usuń
    17. http://facebook.com/GraphiteAlchemy :)

      Usuń
    18. weasleycreativelife.blogspot.com to mój blog :) mam też fanpage'a na facebooku https://www.facebook.com/weasleyart

      Dziękuję tobie Ilojleen za polajkowanie mojego fp to największa nagroda jaką mogłabym sobie wymarzyć <3

      Usuń
    19. Gratuluję wszystkim! Nie mogę, uwierzyć że niektórzy mają po 13/14 lat!
      kasiarenda.wix.com/moshi-and-avie

      Usuń
    20. < a href = " http://celebratingnothing.blogspot.com " > celebratingnothing < / a >
      nie wiem czy się nie doczytałam ,ale zrozumiałam ,że prace miały być kolorowe ,następnym razem się dopytam. Poziom był o wiele wyższy niż w poprzednim konkursie w którym nie uczestniczyłam,za na ten zdążyłam robiłam pracę dzień przed więc wygranej się nie spodziewałam,ale nie żałuję,że wzięłam udział ;)

      Usuń
    21. Oliwia Sz., Jagoda Lea, Agnieszka W., Martyna [Barking Art], Kimawe - nie ma za co! Cała przyjemność po naszej stronie :)

      Girl in the cap - nie ma za co! Co do tej sprawy, to już ją wyjaśniałyśmy na mailu :(

      Zuzaa - przyjemność po mojej stronie ^^


      Usuń
    22. Bloga prowadzę z Marylą Chrostek, a tu podaję linka do posta z moją pracą konkursową: [klik] :D

      Usuń
    23. Już się wszystko wyjaśniło ;) jeszcze raz wszystkim gratuluję! ;) oby więcej takich konkursów ;)

      Usuń
    24. Już niżej gratulowałam :) Tutaj mój blog pod nową nazwą (dawniej funkcjonował jako remdesrysuje): http://blaqart.blogspot.com/

      Usuń
    25. daryyl.blogspot.com

      Usuń
    26. Ola ["(:"] bardzo się cieszę, że wszystko się wyjaśniło ^^

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim ;3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ Gratulujemy i Tobie! Wykonałaś bardzo pozytywny portret :)

      Usuń
  3. Gratuluję, naprawdę świetne prace nadesłaliście. Wysoki poziom był w tym konkursie :) Dziękuję bardzo za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wysoki! Najlepszy konkurs z dotychczasowych urządzonych na moim blogu :)
      Nie ma za co, należało się ^^

      Usuń
  4. Gratuluję wszystkim wytrwałości i umiejętności, wszystkie prace są przepiękne! A podium rzeczywiście zasługuje na wygraną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo matko!
    Przede wszystkim gratuluję zwycięzcom - ale też jurorom! Nie umiałabym podjąć decyzji przy takim ogromie fantastycznych prac, po prostu nie ma szans.
    Jestem w szczerym szoku, że w naszym kraju jest tylu utalentowanych artystów - a to przecież tylko niewielki ich odsetek! Szok i niedowierzanie, do teraz zbieram szczękę z podłogi.
    Warsztat i techniczne umiejętności niektórych powalają na łopatki. Tak samo jak kreatywność. Dosłownie brakuje mi słów, żeby opisać mój podziw - dla artystów i, raz jeszcze, dla sędziów.
    Czuję się tak strasznie, strasznie zmotywowana do pracy i ćwiczeń, żeby kiedyś dorównać części z tych niesamowitych ludzi. Jeszcze chyba nigdy nie dostałam takiego kopa energii jak teraz, po zobaczeniu, ilu ludzi zdołało wypracować u siebie takie umiejętności. Zatem DZIĘKUJĘ za organizowanie takich konkursów, kopalnia motywacji!
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!
    incomplete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak wyczerpujący i pozytywny komentarz! Super, że poczułaś się zmotywowana - ja również :D Gratuluję Ci pracy!
      Pozdrawiam c:

      Usuń
  6. Zachwycające prace :) Gratuluję zwycięzcom, wyróżnionym oraz wszystkim biorącym udział w konkursie!

    PS obejrzałam na telefonie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace! Wszystkie zasługują na pochwałę. Widać ogrom pracy włożony w każdy taki rysunek Również podziwiam talenty i umiejętności uczestników oraz jurorów - wybrać z pośród tylu fantastycznych prac te trzy perełki było zapewne bardzo trudno.
    Pozdrawiam i serdecznie gratuluję wygranej!
    ~Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, najchętniej przyznalibyśmy więcej miejsc na podium! Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ojeej, jak zwykle tyle pięknych prac! <3 Wiele z nich mnie po prostu urzekło i nie mogę się napatrzeć. Takie talentyy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwycięzców. Życzę kolejnych sukcesów:)

    https://www.facebook.com/storrada?fr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie też! Motylki i babuszka są urocze :)

      Usuń
  10. Mogłem postarać się lepiej. Teraz to wiem.
    Niestety. Polak mądry po szkodzie. Ale na szczęście prace z czołówki są genialne, więc dobrze, że chociaż jest tyle ile jest.
    Osobiście stawiałem na Martę K. lub Bezbarwną Wiewiórę bo często ich prace mnie szokują i w sumie nie myliłem się za wiele.
    Generalnie jest tak, że właśnie zbieram się za kolejny szkic bo takie akcje jak ta strasznie motywują i ..... aż się chce :)
    Ilojleen & Co. - czekamy na kolejne zadanie. Już teraz deklaruję chęć wzięcia udziału.

    Marcin G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Marcinie, za dużo narzekasz :D W poprzednim i w tym konkursie wykonałeś świetne rysunki, tym razem nawet lepszy i został wyróżniony. Nie wszyscy mieli to szczęście :) A poza tym brać udział w konkursie można też dla zabawy, nie tylko dla wygranej ^^
      Cieszę się, że planujesz wziąć udział w kolejnym konkursie :)

      Usuń
  11. Praca z pierwszego miejsca od razu mnie urzekła, gratuluję wszystkim :) Może w nastepnym konkursie też wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem! Gratuluję wszystkim, prace są tak cudowne że trudno mi wybrać jedną najlepszą, więc na pewno było to dla was nie lada wyzwanie :D
    Może kolejny konkurs mógłby być o czymś związanym ze zwierzętami? Jeszcze chyba takiego nie było u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było łatwo, to prawda :)
      Było już tyle portretów ludzi, że masz rację, sama myślałam o tym, by zwierzaki były tematem następnego konkursu :)

      Usuń
  13. Facebook - > Weronika Jadacka Art , zapraszam i gratuluję wszystkim! Piękne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace! Gratulacje dla właścicieli takich talentów :D zgadzam się w 100% z komisją. Praca z I-ego miejsca mnie tak urzekła, że nie mogę się napatrzeć ;) pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że podzielasz nasze zdanie :D Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  15. Tyle zdolnych osób i genialnych prac!! Podziwiam Jury za wybór tylko kilku z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko nam było, że tylko kilka osób będzie nagrodzonych :(

      Usuń
  16. Oprócz mnie nie było żadnych osób które mają 12 lat tak jak ja?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, podziwiam za to ile czasu włożyłaś w tego posta, :D
    Gratuluję wszystkim wygranym i wyróżnionym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ale czego się nie robi dla Was :D

      Usuń
  18. Gratulacje dla wszystkich, piękne prace. Tak myślałam, że moja wmiesza się tłum. Trzeba było ją bardziej dopracować w sumie miałam jeszcze noc i dzień. Ehh ten pogreźdany turban przez moje dziecię... Ale teraz wiem, że muszę nauczyć się lepiej ogarniać skan, a może raczej zacząć obrabiac skany w programie. Bo przy reszcie prac widzę jak bardzo jest prześwietlony. Normalnie szok, czarne wydaje się ciemno-szare. Jednak to nie wina ustawień monitora :/ Ale muszę przyznać, że starsi ludzie wychodzą mi wręcz genialnie. (Wcześniej Baba Jaga). Jednakże powoli kończę z rysowaniem portretow (no może co jakiś czas jakiś naskrobię) w sumie jeszcze 2 napewno. Jednak wolę robić projekty tatuaży itp... ;) no i najwyższy czas zacząć oswajac aerograf. Dzięki za możliwość narysowania babuszki. Teraz wiem gdzie są moje mocne strony, a co muszę dopracować. Pozdrawiam Ashra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Beato, starsi ludzie wychodzą Ci super! Baba Jaga była niesamowita :) Mam nadzieję, że całkiem nie porzucisz portretowania, bo szkoda byłoby takiego talentu :(

      Usuń
  19. 1) Ogromny, ogromny podziw i szacunek dla wszystkich sędziów i proszę im to przekazać przy najbliższej okazji ;) Dokonaliście niemożliwego, tyle prac w tak krótkim czasie...
    2) Gratulacje wszystkim, którzy poświęcili czas i kredki/ołówki i stworzyli te rysunki i gratulacje za odwagę. Owacje na stojąco należą się każdemu, bez wyjątku
    3) Praca na pierwsze miejsce jest PRZECUDOWNA. Urzekająca, pomysłowa i to jeszcze jak wykonana! Chylę czoło przed takim talentem
    4) Miałam jeszcze wypisać prace, które moim zdaniem są wspaniałe, ale jak pomyślę o tym, że mam to wszystko jeszcze raz przeglądać, to już kręci mi się w głowie (szczególnie, że jestem na tablecie)
    Na koniec jeszcze raz gratulacje dla wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób mieli swój udział w tym konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, na pewno przekażę! ^^ To miłe z Twojej strony, że nas doceniasz!
      Dzięki także za miły komentarz, na pewno motywujący każdego uczestnika :))

      Usuń
  20. wow!! Jury miało na pewno niemały dylemat komu przyznać nagrody... Ja się zatrzymywałam przy większości prac i wzdychałam, że takie wspaniałe :D Gratulacje dla zwycięzców i tych wszystkich utalentowanych rysowników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście kilka dni wybierałam zwycięskie prace, oczekując na decyzje innych sędziów :) Poziom jest naprawdę wysoki!

      Usuń
  21. Gdybym tylko umiała rysować ludzi.. :D Zaczęłam, ale nie miałam motywacji skończyć. Gratuluje wszystkim bo prace są świetne !! :)

    Zapraszam na fp :)
    https://www.facebook.com/pages/Katarzyna-Kochanowicz-Art/528296343991642?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie skończyłaś pracy :(

      Usuń
  22. Gratuluję :)
    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. http://akacjaemi.wix.com/akacja---moje-pasje

    Świetne prace ale może następnym razem będą nagrodzone też dzieci 10 - 12 lat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o tym, jak będę wiedziała, jakie i ile nagród mam do przyznania :)

      Usuń
  24. Jejku mega mega żałuję że nie mogłam wciąć udziału w tym konkursie, żeby chociaż moja praca znalazła się pomiędzy innymi tak wspaniałymi ;( Niestety kiedy już była niemalże skończona, młodszy kuzyn wylał na nią sok porzeczkowy.. a pracowałam nad nią miesiąc.. ;( Tak to był cios i nie małe zniechęcenie. no ale cóż, wiem że nie zrobił tego specjalnie a ja mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję wziąć udział w konkursie jeśli będzie organizowany ;) Praca za pierwsze miejsce mnie wręcz rozbroiła! Nie mogłam pozbierać szczęki z podłogi! Bardzo się cieszę że ona wygrała, gdyż od razu gdy ją ujrzałam trzymałam mocno mocno kciuki za nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie pierwszy raz już słyszę o dzieciach niszczących prace :( A to rozrabiaki! Rozumiem Twój ból, z tym, że nikt mnie nie zniszczył pracy, tylko ja sobie kiedyś zniszczyłam. Byłam podwójnie zła xD Może dasz rady wysłać tę pracę? Czy jest całkiem zniszczona?

      Usuń
  25. Gratuluję wszystkim zwycięzcom a także uczestnikom konkursu !! <3 :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za sędziowanie ♥

      Usuń
  26. Gratuluję wszystkim zwycięzcom :)
    Nie ma tutaj mojego portretu, który wysłałam na konkurs pod e-mailem edyta_06kowalska@interia.pl

    Mogę wiedzieć dlaczego? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy napisałaś na blogu pytanie, czy Twoja praca dotarła, odpisałam, że nie i żebyś przesłała ją jeszcze raz... :( nie widziałaś mojej odpowiedzi? Możesz ją wysłać, dołączę ją do notki.

      Usuń
    2. Niestety nie dostałam żadnej odpowiedzi ;( Wyślę ją ale szkoda, bo bardzo się ucieszyłam widząc ten konkurs i czekałam z niecierpliwością na wyniki :(

      Usuń
    3. Tutaj zrzut ekranu :( Koniecznie doślij swoją pracę, z przyjemnością dodam ją do notki!

      Usuń
  27. Gratuję wszystkim!
    Ciekawe jak można na sto sposobów zobaczyć to samo zdjęcie. :)
    Zainteresowanych zapraszam do mnie na Facebook lub Instagram .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twojej pracy też należą się gratulacje, masz ładną technikę kolorowania :) Na Insta już Cię obserwuję ^^

      Usuń
  28. Wow! Patrząc na te prace, po prostu szczęka opada. Cudne są! ^^
    Gratuluję wszystkim i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko zobaczyłam zwycięską pracę, to byłam PEWNA, że będzie na podium - nie myliłam się! :D Genialne prace, żałuje, że sama nie wzięłam udziału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda! Mam nadzieję, że weźmiesz następnym razem :)

      Usuń
  30. Masakra taki poziom że z krzesła spadłem :) gratulacje dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie potłukłeś ;D

      Usuń
  31. wow, ale śliczne!!! założe się teraz Dominika, że ta babcia będzie Ci się śniła po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka urocza, wesolutka, to może mi się śnić, nie będę miała nic przeciwko :D A jakby jeszcze piekła dla mnie ciasteczka... :D

      Usuń
  32. Nie wierzę! Dziękuję ogromnie kochana za to niezwykłe 2 miejsce! Tak przemiła niespodzianka z rana <3 Oglądają inne prace, gratuluję wszystkim, bez wyjątku bo prace zapierają dech w piersiach!

    Dziękuję jeszcze raz i już wprost nie mogę się doczekać przetestowania nowych przyborów! <3
    Podrzucam moją stronkę: https://www.facebook.com/artbyadriannajankowska/notifications/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie gratuluje - masz talenta dziewczyno :)

      Usuń
    2. Cała przyjemność po naszej - jury - stronie :) Zasłużyłaś na podium ^^ Postaram się jutro rano wysłać paczkę :)

      Usuń
  33. Gratulacje dla wszystkich wygranych i podziw dla uczestników!
    Fajny pomysł, żeby pokazać pace wszystkich uczestników. Osobiście widzę u siebie jeszcze dużo pracy by wielu dorównać, ale cieszę się że wzięłam udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja praca była fajna i bardzo oryginalna :)

      Usuń
  34. Obejrzałam na telefonie :o heheheh
    Gratuluję wszystkim uczestnikom i jury ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że był dostęp do WiFi :D dziękujemy ♡

      Usuń
  35. Przepiękne prace i tak jak się obawiałam bardzo wysoki poziom. Mimo to nie żałuję że wzięłam udział , to dla mnie satysfakcja widzieć swoja pracę wśród takich arcydzieł.
    Tym bardziej, że dopiero zaczynam przygodę z rysowaniem :) Zupełnie zgadzam się z wyborem jury , nie można było wybrać lepiej. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tej świetnej zabawie :)
    Ewa. K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że wzięłaś udział i przyniosło Ci to satysfakcję :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  36. Wow ^^ Niektóre prace są naprawdę godne podziwu - gratuluję!
    Jest i moja praca :D (jedyna Celina w konkursie :D)
    Nie wiedziałam, że trzeba podać wiek :/
    Mam 14 lat. :)
    Pozdrawiam :*
    Mimo, że nic nie zajęłam, to i tak jestem z siebie dumna, bo to na razie moja najlepsza praca ♥!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie jedyna xD Ale jedna z dwóch!
      Nie, nie trzeba było podawać wieku. Ale dobrze wiedzieć, ile masz lat - bardzo ładnie rysujesz już w tym wieku ^^ I masz prawo być z siebie dumna, o tak :)

      Usuń
    2. O kurde, faktycznie xDD
      W każdym razie ja jestem marmurka
      , a nie Lori ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
    3. Tak, wiedziałam, że Ty jesteś Celiną Marmurkową :D Nie ma za co ^^

      Usuń
  37. Gratuluje wszystkim uczestnikom, a w szczególności zwycięzcom i sędziom za poświęcony czas i trud w wyborze prac! To było ogromne wyzwanie, mimo że moja praca znikła w tłumie to warto było zmierzyć się z takim portretem ;D Dzięki Ilojleen za zorganizowanie konkursu, to przyjemność oglądać te wszystkie prace! (Mogłabyś organizować konkursy/wyzwania bez nagród rzeczowych. Myślę, że wielu osobom pomagasz podnosić poprzeczkę i przełamać obawy z tym związane ;p ) Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam, Beata J. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo zainteresowana takimi wyzwaniami bez nagród ;) pewnie wiele osób chętnie by się zmierzyły z nowym wyzwaniem ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za docenienie pracy jury, niezwykle nam miło ^_^ Wykonałaś bardzo ładną babuszkę! Wierz mi, zapamiętałam ją :)
      Chętnie zorganizuję wyzwanie [gdzie nagrodą byłaby ocena prac], ale to też pracochłonne, a w najbliższym czasie nie będę miała dużo wolnego ;___;

      Usuń
  38. Cudowne <3 A ja mówiłam, że dobrze rysuję. Hah :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy brałaś udział w konkursie i jeśli tak, która praca jest Twoja, ale jestem pewna, ze dobrze rysujesz :D :D

      Usuń
  39. Gratuluje zwycięzcom i wyróżnionym :) Ja nie podam wieku :P Jeśli można, szacuneczek z mojej strony dla Krysi R. i Magdy W. cudnie :) Moimi faworytami są Krzysztof T. i Ula, ale o gustach się nie dyskutuje, tym bardziej, że jeszcze nie mnie oceniać ;) Jeszcze raz gratuluję i czekam na następny konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, że pośród wyborami sędziów też były rozbieżności i np. jedna praca była wybrana przez kogoś na podium, a przed 2 inne osoby tylko na wyróżnienie itd. itp. Nie dość, że było tyle cudownych prac, to jeszcze decyzji nie ułatwiała umiarkowana rozbieżność naszych gustów :D

      Usuń
  40. Gratuluję wszystkim! Wysoki poziom oraz mnóstwo świetnych prac. Przeglądając miałam kilku faworytów i cieszę sie, że na podium stanęły jedne z nich. Szacunek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się zgadzamy co do podium! :D I oczywiście co do tego, że na konkurs napłynęło wiele pięknych prac :)

      Usuń
  41. Ja osobiście uważam, że całe jury szybko się uwinęło jak na taką ilość prac:) bardzo dziękuję za zauważenie mojej pracy - to naprawdę duży sukces dla mnie bo może i miałam jakieś tam wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie, ale tam były przedziały wiekowe... a tu nie było, więc jestem naprawdę bardzo wdzięczna:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie naszej pracy i nie poganianie :D
      Cała przyjemność po naszej stronie! Wykonałaś oryginalny kolorystycznie i estetyczny rysunek, należało się :)

      Usuń
  42. Gratuluję zwycięzcom! Moim małym faworytem była babunia z różami i warkoczem, cieszę się, że została wyróżniona :) Poziom i liczba prac powala na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, autorka babuni z różami i warkoczem, wykonała bardzo ładny rysunek!
      Ja nawet spadłam z krzesła! ;D

      Usuń
  43. Gratuluje
    https://www.facebook.com/PatusiaqArt

    OdpowiedzUsuń
  44. Niezwykłe prace - i nie mam tutaj na myśli technik, warsztatu czy umiejętności. Najbardziej w tym wszystkim zachwyciło i zaciekawiło mnie to jak autorzy prac postrzegają starość - i to było niezwykłe - no bo każdy włożył swoje uczucia w te prace, z każdego można wyczytać to jaką relacje ma ze swoją babcią czy dziadkami lub innymi starszymi osobami lub to jak ludzie patrzą na swoją starość która dotknie nas wszystkich.

    I gratulacje wszystkim - a w szczególności najmłodszym.

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację - wierzę, że wiele osób przelało swoje "wnuczkowskie" uczucia, rysując tę starszą panią :)
      Rośnie nam zdolne pokolenie :))

      Usuń
  45. Czytam twojego bloga od niedawna. Chciałabym rysować tak jak ty. Rysuję teraz głównie portrety i fan-arty. Jednak nie wychodzą mi dobrze :/. Korzystam z twoich rad, a czasami nawet sama uczę się na błędach. Chciałabym wzbogacić moje wyposażenie o jakieś nowe kredki. Wiesz gdzie mogę tanio zamówić kredki (zestawy portretowe) jakiejś dobrej firmy? Ewentualnie jeszcze ołówki miękkie i twarde.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, na wszystko trzeba czasu i ćwiczeń :D Będzie dobrze!
      Nie wiem, bo 90% moich przyborów dostałam lub kupiłam w sklepie stacjonarnym, ale na pewno Google wie :D

      Usuń
  46. Wow ! Wysoki poziom rzeczywiście ! Dobrze,ze sie nie zglaszalam xDD najbardziej podoba mi się praca Uli, ta z trzema różami na głowie babci :D Śliczna! *__*
    Gtatuluję wszystkim !!!

    Masz w planach zrobić następny konkurs za kilka tyg/mies? :D

    Mój instagram: emzdrawings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że szkoda! :) Ważne są nie tylko nagrody, ale i dobra zabawa oraz zdobycie doświadczenia :)
      Nigdy z góry nie planuję konkursów, a że nie mam sponsorów, to nie wiem, kiedy będzie następny konkurs :(

      Usuń
  47. Gratuluję wszystkim tak pięknych prac, poziom był bardzo wysoki i trudno byłoby się zdecydować na wybranie tej pierwszej. Podziwiam zatem jurorów za trud i zaangażowanie włożone w wybór pierwszych prac, i tych wyróżnionych. Wybór z takiej ilości to nie lada wyzwanie, gratuluje.

    Piotr piotrjanko.deviantart.com
    piotrjanko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za docenienie naszej pracy, ale prawdziwe uznanie należy się uczestnikom - zgadzam się, że prace były niezwykle piękne! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  48. Trochę spóźnione gratulacje, ale lepiej późno niż wcale. :) Na wstępie gratuluję naszej głównej bohaterce z dalekiej Birmy, która stała się właśnie nową mega gwiazdą w Polsce. ;) Niewielu celebrytów może pochwalić się taką ilością fanartów. Jurorom należy się uznanie za wytrwałość. Oglądanie tej jakości prac jest niewątpliwie przyjemnością, ale każda przyjemność w nadmiarze może się znudzić. Mam nadzieje Dominiko, że nie zniechęciła Cię ta ilość pracy i możemy oczekiwać w przyszłości podobnych konkursów lub wyzwań. Nagrody nie są najważniejsze. Ta odrobina sportowej rywalizacji mobilizuje bardzo wiele osób. To jest bardzo budujące. Na końcu, ale za to największe gratulacje dla zwycięzców i uczestników. Wyzwanie było duże a poziom prac zaskakująco wysoki. Bardzo dobrze, że wiele osób zdecydowało się na zmiany kompozycji albo barw według własnego uznania. "Artysta powinien w pierwszej kolejności tworzyć to co czuje a nie to co widzi". To nie moja myśl, ale coraz bardziej się z nią zgadzam.
    Dziękuję bardzo za docenienie mojej pracy. Cieszę się z postępu w stosunku do poprzedniego konkursu. ;)

    Pozdrawiam
    Krzysztof T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale byłoby zobaczyć jej reakcję na tyle portretów... założę się, że uśmiech byłby jeszcze szerszy :D
      Mnie nie zniechęciła, ale wiem, że co poniektórzy mieli już dość oglądania rysunków tej kobiety. Mnie na pewno nie i postaram się wykonać własną wersję :)
      Dziękuję Ci za miły i wiele wnoszący komentarz! Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła utożsamić się z zacytowaną przez Ciebie sentencją :)
      Nie ma za co! Pięknie oddałeś emocje babuszki i dodałeś coś od siebie - wspaniale!

      Usuń
  49. OMG !!! Jakie cudne wieści tuż po wakacjach. Bardzo, bardzo , BARDZO dziękuję za wyróżnienie. Będę miała mega problem zdecydować, który plakat bym chciała. Wszystkie Twoje prace UWIELBIAM.
    Jeszcze raz napiszę, że było to dla mnie ogromne wyzwanie ale i jeszcze większa przyjemność. Mam nadzieję, że niebawem pojawią się nowe wyzwania :D

    Wszystkim zwycięzcą gratuluje ! Prace przecudne i to w powalającej ilości.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po naszej stronie! ^_^ Awww, dziękuję za miłe słowa! Wciąż czekam na maila od Ciebie z info, który plakat mam Ci wysłać :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  50. Gratulacje dla zwycięzców! Jury rzeczywiście miało twardy orzech do zgryzienia, ale wybraliście piękne prace :) Miło było wziąć udział w konkursie, chociażby dlatego żeby zobaczyć swoją pracę na twoim blogu (dziękuję za wyróźnienie). Z niecierpliwością czekam na następny, pozdrawiam :D Anna Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie naszego wyboru i gratuluję wyróżnienia <3

      Usuń
  51. Wow ile pięknych prac. Gratuluję wyróżnionym i zwycięzcom. Wybór był naprawdę trudny- większość była na najwyższym poziomie.
    Zazdroszczę tym ludziom talentu- zwłaszcza tym "młodym", którzy nie chodzą jeszcze do szkoły średniej (czyt.liceum) a potrafią już tak pięknie rysować. Gdybym mogła cofnąć czas i rozwijać się tak jak oni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że chętnie zamiast 3 miejsc na podium dałabym co najmniej 30! Wszyscy tacy zdolni, a nagród tak mało :(
      Tak, ja też zazdroszczę [w pozytywny sposób] tym, którzy są na wyższym poziomie, niż ja byłam w ich wieku. Może miałabym już inne techniki opanowane :D

      Usuń
  52. WoW zdobyłam wyróżnienie z wyróżnionych z tylu wspaniałych prac!! Sędziowie mieli trudny orzech do zgryzienia. Ja rady bym nie dała ! Gratuluję wszystkim wyróżnionym i jak najbardziej zwycięzcom!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję moja droga! :* Czekam na maila od Ciebie, byś mi powiedziała, który plakat chcesz otrzymać :D

      Usuń
  53. Kurcze, jakie te prace są wszystkie kreatywne i śliczne! Po prostu nie ubiorę tego w słowa, podziw. Plus, nigdy nie naoglądałam się tylu wesołych babuszek co teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się od razu buzia uśmiecha, co nie? :D

      Usuń
  54. Wspaniałe prace :) Szacunek dla wszystkich, niestety nie udało mi się wziąśc udziału, skończyłem swoją ale zbyt późno ze względu na brak czasu, ale skończyłem, zdjęcie było dobrane świetne, takiego szukałem, aby postawic sobie wyzwanie :D gratulacje wszystkim oraz jury bo mieli jeszcze twardszy orzech do zgryzienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wyślij swoją pracę, dodam ją do tej notki ^^ Tak, to prawda, zdjęcie babuszki stanowiło wyzwanie, podobnie jak wybranie trójki na podium :) Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ooo! fajnie :) będe miał taki bierny udział w konkursie :D Dzięki pozdrawiam Greg(Grzesiek) :)

      Usuń
    3. Nie ma za co, dzięki za maila! :D

      Usuń
    4. Dzięki za dorzucenie mojej babuni do notki, hehe :)

      Usuń
    5. Cała przyjemność po mojej stronie :D

      Usuń
  55. Świetne prace! Żałuję, że nie wzięłam udziału w konkursie, ale liczę na inne konkursy :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty pierwsza żałujesz, dlatego mówię: zawsze warto spróbować swoich sił :)

      Usuń
  56. Gdy przeglądałam prace właśnie ta co wygrała przykuła moja uwagę, osobiście sądziłam że będzie więcej tego typu prac, szkoda że nie pojawiła się staruszka jako młoda dziewczyna :C
    Uważam że praca która wygrała jest jak najbardziej uzasadniona, gratuluję i wgl, internet przez taką ilość prac zwolniło się ładownie strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uczestnicy bali się, że nie zaakceptuję takiej pracy? Ale mogli zapytać, bo bym chętnie zobaczyła taki rysunek :D
      Dzięki, że zgadzasz się z naszym wyborem ^^

      Usuń
  57. Woooow, tylee talentów, jestem pod wrażeniem :D wszystkie prace są cudowne, a I miejsce... przyznam się, zatrzymałam się przy niej dłużej i przeczuwałam, że zdobędzie jakieś podiomowe miejsce ^.^ GRATULUJĘ uczestnikom, zwycięscom i Tobie, że masz tylu kreatywnych fanów :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Woooow, tylee talentów, jestem pod wrażeniem :D wszystkie prace są cudowne, a I miejsce... przyznam się, zatrzymałam się przy niej dłużej i przeczuwałam, że zdobędzie jakieś podiomowe miejsce ^.^ GRATULUJĘ uczestnikom, zwycięscom i Tobie, że masz tylu kreatywnych fanów :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...