21 listopada 2015

* Newsy XXII *

Witajcie moi drodzy! ♥

Jak się macie? Czy brzydka pogoda zniechęca Was do tworzenia, czy wręcz przeciwnie, inspiruje? Dla mnie nie ma różnicy - może poza taką, że gdy świeci słońce i jest ciepło, częściej wybywam z domu :) W weekend, który zapowiada się deszczowy i zimny, pojawi się nowa notka na blogu, będę także pracować nad recenzją oraz tutorialem dotyczącym pasteli Koh-I-Noor Giaconda. A zanim to nastąpi, najwyższy czas zapowiedzieć...


Podsumowanie 2015 roku!

Już trzeci rok z rzędu organizuję akcję, w której chętnie bierzecie udział - ba, nawet Was przybywa z roku na rok ^^ Mam nadzieję, że i tym razem licznie zgłosicie się do podsumowania 2015 roku. Chciałabym zachęcić Was, byście podzielili się ze mną oraz resztą czytelników swoimi tegorocznymi sukcesami! Mam na myśli przede wszystkim opis postępów, których dokonaliście w tym roku [np. pierwszy rysunek zwierzęcia, pierwszy udany realistyczny portret, pierwsze włosy, które narysowaliście dokładnie tak, jak zaplanowaliście itp. itd.], wypróbowane po raz pierwszy w tym roku techniki i style; konkursy, w których braliście udział, wystawy [szkolne, lokalne, internetowe] i wszystko, co Wam tylko przyjdzie do głowy, a było w tym roku odstępstwem od "normy". Opiszcie, co Was spotkało w Waszym "życiu artystycznym" i jeśli chcecie, zilustrujcie to podsumowanie zdjęciami, rysunkami [np. portret, w którym po raz pierwszy użyliście pasteli, zwycięska praca konkursowa, zdjęcie przedstawiające Waszą wystawę...].

Swoje podsumownia możecie przesyłać na maila ilojleencontest@gmail.com [oczywiście to nie jest żaden konkurs, ale ten mail służy mi do takich akcji na blogu :)] już od dzisiaj, ale myślę, że warto się jeszcze wstrzymać, bo skąd wiadomo, co się Wam jeszcze przytrafi ;) Podsumowania można nadsyłać do 25.12.2015r., bym po świętach, a przed Sylwestrem, zdążyła je opublikować :) Proszę dopiszcie w tytule choćby "PODSUMOWANIE".

Aniołek dla Oliwki

Mam same dobre wiadomości! Po pierwsze, inicjatorka akcji, Ewa, poinformowała mnie, że nadesłanych zostało bardzo dużo rysunkowych aniołków - jestem Wam ogromnie wdzięczna, wiedziałam, że macie dobre serca :) ♥ Listy i Wasze prace podniosły Oliwkę na duchu. Chętnie zobaczyłabym Wasze prace, które jej przesłaliście - co Wy na to, by stworzyć aniołkowy post na blogu? Widziałam już kilka aniołków, a każdy z nich cudny i w innym stylu. Chcę więcej! :D Proszę nadeślijcie mi skany lub zdjęcia swoich aniołków na maila ilojleencontest@gmail.com z dopiskiem w tytule "Aniołek dla Oliwki". Aniołki będę kolekcjonować do 30.11.2015r., a potem opublikuję je na blogu.
Jeśli jesteście na Intagramie lub Facebooku, wpiszcie w opisie pracy hashtag #aniołekdlaoliwki - na pewno zerknę na Wasze prace! Aha, oczywiście nadal możecie tworzyć aniołki dla Oliwki!

Co więcej, mój portret aniołka na czarnym papierze, który wystawiłam na aukcji, został kupiony przez Anię i Wojtka :) Wykazali się ogromną dobrocią i hojnością - pieniądze za kupno rysunku zostały już przekazane rodzicom dziewczynki.

A na koniec najlepsze wieści! Nie tylko dziewczynka czuje się lepiej, ale i znalazł się lekarz, który podejmie się operacji Oliwki i to już wkrótce! :D Trzymajmy za nią kciuki!

Fan mail 

Niedawno na blogu rzucony został pomysł stworzenia fan maila, czyli możliwości wysłania mi listów, pocztówek, rysunków, upominków itp. itd. Przyznam, że sama myśl o tym, że ktoś chciałby mi coś wysłać, tak o, po prostu z sympatii czy w dowód uznania - taka jest idea fan maila - wydała mi się ciężka do pojęcia. W sensie... dlaczego ktoś chciałby poświęcać czas i pieniądze na wysłanie mi listu i/lub rysunku? :D Czytając komentarze o chęci nadesłania fan maila poczułam miks emocji: ekscytację, niedowierzanie, lekkie zawstydzenie, że jak to tak i jeszcze raz ekscytację! :D Tak więc dziś pytam bezpośrednio: co myślicie na temat fan maila? Czy są jacyś chętni? Niektórzy YouTuberzy nagrywają filmiki z otrzymanymi listami, też mogłabym coś takiego przygotować :D Dajcie znać!

To wszystko na tę chwilę. Do "przeczytania" wkrótce, trzymajcie się! ♥

Dominika



29 komentarzy :

  1. otwórz skrzynke pocztową!!!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. otwórz skrzynke pocztową!!!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK!!! Całym serduchem jestem za utworzeniem fan maila!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, jak mi miło z tego powodu :D ♥

      Usuń
  4. Musisz otworzyć fun maila! :D A do podsumowania na pewno się zgłoszę :) ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, będę czekać na Twoje podsumowanie :) I dziękuję za chęć uczestniczenia w fan mailu ♥

      Usuń
  5. Super, że aniołkowa akcja podniosła Oliwkę na duchu <3 A fan mail jest super pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko trzeba trzymać kciuki za pomyślną operację! :))
      Cieszę się, że popierasz ten pomysł :D

      Usuń
  6. Cieszę się, że Oliwka jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć bardzo ucieszyła się z nadesłanych prac :))

      Usuń
  7. A już miałam się pytać o podsumowanie, bo w tym roku bardzo chcę w nim wziąć udział! ;)
    - Andzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Czekam na maila :D

      Usuń
    2. Jeszcze się wstrzymam, bo muszę skończyć kilka prac ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł co do tego maila. :) Zawsze miałem chęć, żeby coś do ciebie napisać. Fajnie jakbyś od czasu do czasu przejrzała nadesłane Ci rysunki i oceniła, doradziła co poprawić.
    Co do Oliwki cieszę się, że jest lepiej! :) Nie wsparłem jeszcze akcji, ale może uda mi się i wyślę swój rysunek aniołka! :)
    Pozdrawiam Cię gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że też jesteś za ^^
      Byłoby super, gdybyś wysłał choćby najprościej narysowanego aniołka. Oliwka bardzo się ucieszy :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Paskudna pogoda raczej nie zniechęca mnie do rysowania, jednak dosyć skutecznie uniemożliwia mi to zepsuta lampka na biurku :/ popsuła się w idealnym momencie oczywiście, gdy dni są za krótkie żeby skorzystać z naturalnego światła :( a pomysł z fan mailem genialny! Pomyśl ile prezentów dostaniesz :D

    serenedrawings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę! To życzę nowej lampki od Mikołaja, bo to już wkrótce :D
      Prezenty prezentami, ale nawet same listy sprawią, że będę mieć banana na twarzy :D Uwielbiam znajdować w skrzynce kopertę zaadresowaną do mnie :D

      Usuń
  10. Cześć Ilojleen!
    Przepraszam, że pytam Cię o to pod tym postem, ale chciałbym żebyś odpisała na moje 2 pytania. Błagam, odpowiedz mi na nie.
    Kompletnie nie wiem, czy można stosować cieniowania kolistego (rysowanie ciągłych elips) cały czas? W sensie czy nie będzie błędem, jeżeli w ten sposób narysuję cały portret?
    I drugie, czy mogę ołówkiem f zrobić pierwszą warstwę techniką kresek (prosta i krzywe), a potem następnego techniką kolistą?
    Proszę o odpowiedź,
    pozdrawiam, Twój Fan! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Nie, nie będzie błędem, jak tak wykonasz cały portret. Na blogu opisałam swoją technikę, ale można ją dowolnie zmodyfikować tak, by dobrze było Ci rysować :)
      Tak dokładnie robię - F technika kresek, potem technika cyrkulizmu :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Super akcja. Już w zeszłym roku chciałam wziąć udział, ale stwierdziłam, że nie mam zbyt wielu dobrych prac i postanowiłam, że w tym roku wezmę udział. Teraz na 100% coś wyślę :)
    Mam nadzieję tylko, że uda mi się skończyć jeszcze rysunek Alony Tal :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O, to super, bo bardzo podobają mi się Twoje prace :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie masz dobre serce . Ja sama nie umiem zrobic aniolka . Bardziej cos w stylu ozdoby origami itp . Jak znajdziesz wolny czas to prosze wejdz na moj blog :) to link zapraszam serdecznie makeandyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Aniołek z origami też ucieszyłby Oliwkę, jeśli nie potrafisz rysować - liczy się przede wszystkim gest :)
      Bardzo chętnie, ale u mnie kiepsko z wolnym czasem i raczej nie odwiedzam blogów :(

      Usuń
  14. Dlaczego DOPIERO teraz zobaczyłam, że zgłoszenia do podsumowania są do 25.12 :( ?! Jest możliwość wysłania maila dzisiaj ? Byłabym wdzięczna , tym bardziej, że to miało być moje pierwsze podsumowanie ... Dominika

    OdpowiedzUsuń
  15. udało by mi się jeszcze dziś przesłać prace? chciałam dokończyć ostatni rysunek, no i zapomniałam o terminie :c udało by się?

    Matylda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie trzeba, zobaczyłam poprzedni komentarz ;). spieszę się z wysyłaniem ;)

      Matylda

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...