1 grudnia 2015

* Aniołek dla Oliwki *

W pierwszy dzień grudnia aniołkowy post poświęcony twórczości dobrych duszyczek, które wsparły akcję "Aniołek dla Oliwki", zorganizowaną dla chorej dziewczynki... która, jak się dowiedziałam, ma się lepiej! :) Wasze prace na pewno w pewien sposób podtrzymały ją na duchu i sprawiły dużo radości. Dziękuję Wam za liczny udział, jesteście wielcy! ♥
Poniżej część prac stworzonych dla Oliwki. Wiem od Ewy, inicjatorki akcji, że było ich więcej, ale może nie wszyscy zauważyli post w którym informowałam o planowanej aniołkowej notce :c Tak czy inaczej, chciałabym dodać, że bardzo podobały mi się Wasze prace: piękne wykonania i taka różnorodność! Każdy aniołek inny, a jednakowo uroczy ^^


Marcysia i Andzia




Magda i Karolina











Sandra
 


Dominika [Ilojleen ;)]


Jeśli ktoś przegapił info o zbieraniu przeze mnie aniołków do tej notki, wciąż może przesłać swoją pracę na ilojleencontest@gmail.com, a dodam ją wówczas do powyższej galerii ^^

Przypominam o PODSUMOWANIU 2015 ROKU!

Do usłyszenia ♥
Dominika






16 komentarzy :

  1. Mój aniołek powstanie pewnie dopiero, gdy znajdę czas :c
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, by się udało :) I prześlij też maila do mnie [nie tylko do Ewy w celu uzyskania adresu], żebym mogła go tu wstawić.

      Usuń
  2. Słodkie aniołki, nie dziwię się, że Oliwka ma się lepiej ;)
    Jest jakiś deadline, ostateczny termin wysyłania aniołków? Bo głupio mi czegoś nie narysować, ale z drugiej strony potrzebowałabym trochę czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma deadline'u, aniołki można słać cały czas. To miło z Twojej strony, że też chcesz wesprzeć akcję! :)

      Usuń
  3. Już zabieram się za aniołka i wyślę go w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam cieplutko <3
    M. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, super! ♥ Zgłoś się do Ewy [aniolekdlaoliwki@gmail.com], by dostać adres do przesłania aniołka i do mnie, bym mogła umieścić go na blogu :)

      Usuń
  4. Moje aniołki wysłane już dawno :)
    Kiedy możemy się spodziewać recenzji kredek polychromos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! A dołączysz się do notki aniołkowej?
      Kiedy narysuję nimi coś porządnego, bo póki co mam tylko mały portrecik Czkawki, a to za mało jak na recenzję... :c

      Usuń
    2. Niestety nie dołączę bo nie zrobiłam nawet zdjęcia a co dopiero skanu :(

      Usuń
  5. Hej, mam pytanie niezwiązane z tematem, a mianowicie, jakie kredki akwarelowe polecasz na początek, jeśli planuję rysować nimi głównie portrety? Nigdy jeszcze nie stworzyłam niczego tą techniką i chciałam spróbować czegoś nowego, tylko mam problem z wyborem kredek. Czy Koh-I-Noor Mondeluz 24 będą wystarczające czy może 36 albo więcej?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej, jak uda Ci się upolować kredki Mondeluz, ale zestaw portretowy -> jest do kupienia na przykład tutaj. Do tego kupiłabym na sztuki inne, podstawowe kolory, według potrzeb i upodobania :) Mam nadzieję, że pomogłam!

      Usuń
  6. Śliczne rysunki, każdy jest na swój sposób wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...