20 grudnia 2015

* Świąteczny giveaway - zwycięzcy! *



 ZWYCIĘZCY



Z powodu przepełnienia inspiracją oraz chęci zrealizowania większej ilości kartek świątecznych, parę dni temu ogłosiłam pierwszy giveaway, którego zwycięzcy - czyli autorowi najciekawszego komentarza na temat tego, co lubi w Świętach Bożego Narodzenia najbardziej - obiecałam wysłać własnoręcznie wykonaną kartkę. Nie mogłam się jednak zdecydować i zamiast jednej osoby, aż 2 zostaną obdarowane kartkami! Gratuluję Kai i Monice!

Kaja napisała:

Spróbuję ją [kartkę] wygrać, ale nie dla siebie, tylko dla mojej babci, która właśnie wyszła ze szpitala :) na pewno ucieszy się z ręcznie robionej kartki. Sama nie wyobraża sobie świąt bez wysłania kartek świątecznych, więc w tym roku to ja je wysyłałam za nią.
Odnośnie świąt, najbardziej w świętach podoba mi się już ta atmosfera po kolacji wigilijnej, gdy wszyscy siedzą, rozmawiają, dyskutują a czasami nawet kłócą się o pierdoły! Uwielbiam gdy jemy przy stole pierogi i każdy je ich tyle, że aż brzuchy bolą by znaleźć tylko grosik, który ukryła w jednym pierogu babcia. (W tamtym roku, zjedliśmy wszystkie, łącznie z tym groszem). Kocham moment gdy siedzimy z chłopakiem przy kominku i wymieniamy się prezentami mówiąc ,,minąłem się z Mikołajem i dał mi dla Ciebie to.." po czym widzę uśmiech na jego twarzy, bo dostał kolejną część książki ze swojej ulubionej sagi.
Święta są naprawdę super, gdy spędza się je z tymi których się kocha najbardziej na świecie :)

Twój komentarz spodobał mi się nie tylko ze względu bardzo piękny gest [chęć wręczenia kartki babci - to cudowne, że wiedząc, jak dla babci ważne są kartki, chcesz ją przekazać dla niej; miło mi też, że uważasz moje projekty godne wręczenia babci], ale także ze względy na zabawny sposób, w jaki opisałaś to, co się dzieje przy świątecznym stole. Ja i moja rodzina też lubimy się drażnić, nawet w czasie kolacji wigilijnej :D My też objadamy się, a potem cierpimy ;D Zaintrygowała mnie też tradycja z grosikiem! 


Monika [Szaroket] napisała: 

Wydaję mi się, że w świętach lubię kreatywność i przesadność. Wyjaśniając dokładniej - uwielbiam świąteczne ozdoby! Dużo światełek, brokat, najróżniejsze kształty. To, że miasta się wtedy zmieniają, że wyglądają bajkowo, bo wszelkie zawieszone ozdoby powodują, że nawet najbardziej szary zakątek miasta zmienia się o 180 stopni. Uwielbiam wtedy spacerować po Nowym Świecie w Warszawie, bo tamtejsze dekoracje na lampach zawsze mnie urzekają.
W okresie świąt bogactwo i przesadność, która na co dzień może być niezbyt ładna, jest aż pożądana!
Uwielbiam chodzić po straganach z ozdobami - zwłaszcza, jak są w sprzedaży kule śnieżne, ponieważ kojarzą mi się one z dzieciństwem i czekaniem aż babcia przywiezie swoją kule ze ślicznym rynkiem w nim zamkniętym.
Ponadto jest to okres, w którym razem z rodzicami możemy wykazać się kreatywnością. Zwykłe kartki świąteczne są nudne, więc co roku próbujemy wymyślić coś nowego, coś naszego, by wysłać rodzinie. Sprawia mi to dużą przyjemność. Ponadto robienie dla kogoś własnoręcznie prezentu, szukanie tego, co daną osobę uszczęśliwi, a potem widzenie uśmiechu na jej twarzy - to jest dla mnie magia świąt :)

Zwróciłam uwagę na Twój komentarz przez nieszablonowość myślenia: wiadomo, że dla każdego jest to wspaniały czas spędzony z rodziną, prezenty i tak dalej, ale Ty widzisz też, jak wtedy zmienia się świat. Podobnie jak Ciebie, urzeka mnie magia świąt związana z bogatymi dekoracjami - niektórzy uważają je za drażniące, kiczowate, za niepotrzebnie wydane pieniądze... ale muszą mieć ubogą wyobraźnię, by nie widzieć, jak cudownie radosny, niezwykły, a nawet bajkowy staje się świat. Mnie tam milej maszerować po ciemku przez krakowski Rynek, kiedy jest tak jasny, migoczący, pełen kramów z pięknymi ozdobami i pysznym jedzeniem.  





Dziewczyny, proszę podajcie adresy,  na które mam wysłać Wam kartki - piszcie dziś maile na ilojleen@gmail.com! Domyślam się, że Kaja będzie wolała kartkę z pustym miejscem na życzenia dla babci, więc Monika - daj znać, czy chcesz kartkę przekazać komuś, czy mam napisać dla Ciebie coś od siebie ^_^ Jeszcze raz gratuluję!

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...