25 grudnia 2015

* Wesołych Świąt *

Z lekkim poślizgiem [tu na blogu, bo kto śledzi mnie na Facebooku lub YouTube pewnie widział to wczoraj] chciałabym Wam, moim drogim czytelnikom, złożyć życzenia świąteczne w wersji audio i wideo, a na dodatek dwujęzycznie*! 
* Wybaczcie koszmarny akcent na początku xD



Mam też dobrą wiadomość dotyczącą Oliwki, chorej dziewczynki, dla której tak wiele z Was wspaniałomyślnie narysowało i wysłało aniołki. Na początku grudnia jeden, jedyny lekarz w Polsce - profesor Sagan - podjął się operacji Oliwki. Guz okazał się mało złośliwy, ale dodatkowo jego lokalizacja i rozmiar powodowały zły stan dziewczynki. Oliwka ma się teraz dobrze, wróciła na święta do domu. Czeka ją tylko chemioterapia, po której zakończeniu będzie mogła się cieszyć normalnym życiem! Ewa, inicjatorka akcji "Aniołek dla Oliwki" i ja cieszymy się ogromnie i jesteśmy Wam wdzięczne za dobroć, którą okazaliście. Na pewno Wasze prace dodawały jej otuchy :) I kto zaprzeczy, że Boże Narodzenie to nie magiczny czas, czas cudów? :D

Trzymajcie się i nie przejedźcie się w Święta :D Do zobaczenia za parę dni w notce podsumowującej 2015 rok! Tutaj info na temat tej akcji.

Dominika



20 komentarzy :

  1. Oj tam, liczy się przekaz, nie akcent ;)
    Ja z jeszcze większym poślizgiem, ale mam nadzieję, że życzenia zadziałają :)
    Wszystkim czytelnikom bloga i przede wszystkim Tobie Dominiko życzę zdrówka, radości, pełno uśmiechów, mało męczącej pracy i dużo wolnego czasu oraz - oczywiście - niekończącej się weny i wielu wspaniałych prac!
    Ściskam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrozumiałość :D Jednak moi dawni lektorzy ze szkoły językowej byliby zawiedzeni ;D
      Dziękuję też za piękne życzenia! Tobie życzę tego samego oraz dodatkowo więcej wiary w swoje możliwości [manualne] ♥ :)

      Usuń
  2. Dziękuje za te piękne życzenia :)
    Wszystkim czytelnikom i Ci Dominiko życzę zdrowia, szczęścia, wiele uśmiechu na twarzy i miłego rysowania.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dobrze się skończyło :)
    Spóźnione najlepsze życzenia świąteczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też z Ewą bardzo się cieszymy :D
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  4. Czy jest możliwość wyslania maila z podsumowaniem dzisiaj ? Dopiero teraz zobaczyłam ze trwało ono do wczoraj :/.Bardzo mi zależy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, tylko dzisiaj! :)

      Usuń
    2. E-mail już wysłany! Dziękuję za tą możliwość :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Usunęłam się na pewien czas z życia internetowego i ominęła mnie taka cudowna akcja. Nie pozostaje mi nic innego jak kibicować Oliwce :)
    I znów spóźniłam się z podsumowaniem roku! hah.
    Chociaż już świętą minęły, ale zbliża się Nowy Rok, a wraz z nim życzę Tobie dużo radości, miłości, mnóstwo weny twórczej, zdrówka, niezapomnianych wspomnień i aby każdy dzień przynosił nowe doświadczenia :)

    Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Cię nie ominęła! Wciąż można wysyłać aniołki dla Oliwki, wirtualnie [skan, zdjęcie] lub pocztą. Wystarczy skontaktować się z Ewą: aniolekdlaoliwki@gmail.com :)
      No nie, karygodne :D Proszę mi się poprawić w przyszłym roku!
      Dziękuję pięknie za życzenia! Wzajemnie życzę Ci cudownego 2016 roku - oby był najlepszy pod względem osobistym i artystycznym ^^

      Usuń
  7. Nie mogę doczekać się podsumowania! Kocham patrzeć na prace innych, zawsze są inne i cudowne, mają swój styl !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że lubisz notki z Podsumowaniem :D Już się pojawiło tegoroczne, zapraszam!

      Usuń
  8. Troszkę późno dodaję komentarz, ale wcześniej nie miałam czasu. Piękny gest w sprawie Oliwki (wiem, powtarzam się :D). Dziękuję za życzenia. Ja już niestety nie mogę Ci życzyć wesołych świąt, ale za to mogę jeszcze napisać: SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! Abyś spędziła go w gronie najbliższych - rodziny, przyjaciół, aby wena dalej Cię nie opuściła, abyś tworzyła dalej wspaniałe prace i aby spełniły się Twoje marzenia!
    Pozdrawiam gorąco, Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie! c:
      Dzięki serdeczne za śliczne życzenia! Nawzajem życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! Oby był to rok wypełniony radością, spełnionymi marzeniami i udanymi rysunkami :D ♥ Pozdrawiam gorąco w te mrozy!

      Usuń
  9. Od zawsze byłam twoją wielką fanką! Uwielbiam czytać twoje posty, a teraz też chciałabym Ci życzyć (spóźnione bardzo) Wesołych świąt oraz żebyś była zdrowa!! Ogółem zapraszam też na mojego bloga. Wiem, że może nigdy tego nie przeczytasz. Ale dzięki Tobie też zaczęłam rysować i malować. Pozdrawiam ;) http://revolutionimageart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia może i spóźnione, ale jestem za nie bardzo wdzięczna ♥ Wzajemnie wszystkiego dobrego!
      P.S. Czuję radość, kiedy ktoś pisze mi, że zaczął dzięki mnie rysować :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...