21 marca 2016

* Newsy XXIV *

UPDATE: 

RECENZJA KREDEK POLYCHROMOS BĘDZIE OPUBLIKOWANA ALBO DZISIAJ W NOCY, ALBO JUTRO POPOŁUDNIU :D PRZEPRASZAM ZA OPÓŹNIENIA, PROBLEMY Z INTERNETEM ^^'


Hej! ♥

Co u Was, moi czytelnicy, dobrego słychać? :) Niby już wiosna, a szaro, deszczowo [no choć dziś chwilkę świeciło w Krakowie słońce]... Człowiek ma ochotę przesiedzieć w łóżku z dobrą książką... ale nie ja! :D Ostatnio ostro pracuję nad nowym ołówkowym portretem oraz recenzją kredek Faber-Castell Polychromos. Dołożę wszelkich starań, byście mogli jeszcze w marcu ujrzeć i rysunek, i recenzję. Przy okazji tworzenia portretu chyba nawet skombinuję materiał na dwa małe tutoriale dotyczące rysowania krótkich włosów oraz materiału :)
Mam też pytanie, skoro mowa o recenzjach. Jakiś czas temu kupiłam dwa szkicowniki z brązowym papierem: bardzo popularny, ale drogi i raczej niedostępny w Polsce Strathmore Toned Tan oraz dostępny w kraju, ale również nie najtańszy Daler Rowney Earthbound. Czy chcielibyście, bym je zrecenzowała? Czy nie ma sensu ze względu na cenę?

Mam też ogromną prośbę, głównie z jej powodu piszę tę notkę newsową. Otóż ostatnio dostałam od Was sporo wiadomości, że w coraz większej liczbie postów znikają obrazki. Wiem, czym to jest spowodowane: niegdyś darmowy portal hostingowy Imageshack zaczął już jakiś czas temu likwidować pliki tych osób, które nie uiściły opłaty za użytkowanie strony. Ja nie zapłaciłam, dlatego w wielu notkach na blogu są puste miejsca po obrazkach. Dlatego bardzo Was proszę: jeśli natraficie na niewyświetlające się obrazki [przede wszystkim z kategorii "Tutoriale", "Ogólne porady" i "Przybory"], dajcie mi znać mailem albo komentarzem z linkiem lub tytułem notki. Pośród Waszych wiadomości o wybrakowanych postach pojawiły się niesprecyzowane informacje, które obrazki się nie wyświetlają, a niestety nie jestem w stanie sama przeszukać całego bloga :c


Zapraszam jeszcze na mojego Instagrama, tam na bieżąco wrzucam nowe rysunki oraz WIPy:




Ogłoszenia czytelników

Patrycja ma na zbyciu kredki

Witam mam do sprzedania kredki akwarelowe Mondeluz 48szt. Kredki były użyte raz do sprawdzenia koloru. Chętnych proszę o kontakt:  prison.break1@vp.pl

Jak widać, kredki są w niemalże nienaruszonym stanie. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z kredkami akwarelowymi i nie wie, co można nimi zdziałać, zachęcam do lektury mojego postu na ich temat :)


Trzymajcie się i do zobaczenia! ^_^

42 komentarze :

  1. Świetny rysunek, bardzo chętnie zajrzę na instagram po więcej takich! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle czekam na recenzję ^^.
    Nie rozumiem jednak, po co dodawać na bloga zdjęcia z Imageshack, skoro blogger daje nam od razu Picasę?
    Pizdrawiam :*
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zeszłego roku nie dodaję na Imageshack, tylko na Imgur. A na Picasie chyba zżera megabajty z konta Google, prawda? Nie chcę przeładowywać swojego konta mailowego... Chyba, że nie mam racji, to byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mnie oświecił :D

      Usuń
    2. Do jakiejś ilości pikseli na długości zdjęcia jego rozmiar nie wlicza się do limitu. Teraz tylko nie pamiętam ile to było - 800px? Albo i więcej. W każdym razie spokojnie możesz dodawać zdjęcia przez Bloggera. Ja tak robię od 3 lat dodając zdjęcia o dłuższym boku 850px, a czasami więcej i Dysk Google na tym nie ucierpiał ;)

      Usuń
    3. OK, dzięki za informację! Spróbuję załadować jakieś zdjęcia i zobaczymy, czy mi pobierze coś z dysku. Jeśli nie, to będę ładować obrazki przez Bloggera.

      Usuń
  3. Mogę zapytać, po ile te kredki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polychromosy? Generalnie 5-6zł za sztukę, ale zestawy różnią się ceną w zależności od ilości sztuk i sklepu, w którym są sprzedawane. Google zna konkretne ceny, jakby co :D

      Usuń
  4. Nie mogę się doczekać recenzji, chociaż i tak nigdy nie zaoszczędzę na te kredki (u mnie pieniądze długo nie siedzą xD). Co do obrazków, to w podsumowaniu z 2013 roku połowa obrazków się nie wczytuje...
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się uda? :D Załóż świnkę skarbonkę i regularnie odkładaj pieniądze :D
      Dzięki za cynk! Jak ogarnę tutorialowe i "przyborowe" notki, wezmę się za resztę :)

      Usuń
  5. Ja z chęcią bym poczytała jakieś informacje (recenzje) na temat tych szkicowników (nowych przyborów nigdy za mało :D). I mam takie krótkie pytanie, mianowicie będzie coś niedługo na twoim kanale na "jutubie"? :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jedna chętna jest, to znaczy, że recenzja jest potrzebna! :D Zatem będzie!
      Na razie mam jeden pomysł na filmik związany z fanartem Wiedźmina, który aktualnie rysuję, ale zanim go ukończę, pewnie trochę czasu minie... Więc myślę, że w międzyczasie jakiś filmik nakręcę, tylko muszę pomyśleć nad tematem. Jakieś sugestie? ^_^
      Miłego wieczoru :*

      Usuń
    2. A może by tak połączenie recenzja + nowy film i wyszedłby filmik o szkicownikach? Taka luźna propozycja, ot co. Z chęcią bym zobaczyła jakieś tutoriale/recenzje w formie video, ale wiem, że wymaga to niezłego wkładu czasu itp., więc nie naciskam :) A speed drawingu doczekać się nie mogę, ty, rysowanie i wiedźmin w jednym filmie...no po prostu już podskakuję z radości :D

      Usuń
    3. Nie wiem, czy umiałabym powiedzieć coś o szkicownikach tak, by filmik nie wyszedł krótszy niż minuta i nie był śmiertelnie nudny xD Ale może filmik o wszystkich moich papierach? O!
      Filmik o fanarcie Wiedźmina to nie będzie speed drawing, bo ten rysunek, o którym mówię, zajmie mi pewnie jakieś 100 godzin xD To będzie video o kształtowaniu się konceptu, wyjaśnienie go, stworzeniu projektu i oczywiście będzie sporo fragmentów, jak rysuję, ale całości się nie da :c
      Cieszy mnie Twój entuzjazm! :D

      Usuń
    4. Fragmentaryczne elementy rysowania też mnie zadowolą :D 100 godzin...no ale po WiPach widać, że warto :) A kształtowanie się konceptu itp. brzmi ciekawie. Filmik o wszystkich papierach to w sumie nie jest zły pomysł jak dla mnie, bo akurat ostatnio zastanawiałam się nad kupnem szkicownika lub bloku. Kartki xero są dla mnie za giętkie, po technicznych źle się rysuje, a inne, które mam, są fakturowane w taki sposób, że nie idzie na nich gładko cieniować. Może więc będzie to filmik dla mnie :D

      Usuń
    5. Dziękuję! Teraz wyjątkowo na głowie mam 2 zlecenia, więc musiałam odłożyć rysowanie tego fanartu na bok, ale na pewno go nie zamierzam porzucić :D
      Może nie tak wszystkich, wszystkich, bo nie posiadam ich wielu, ale wzbogacę to wiedzą teoretyczną na temat tych, o których słyszałam i które macałam w sklepie :D

      Usuń
  6. Nie mogę się doczekać zarówno rysunku jak i tutorialu, uwielbiam wszystko co tworzysz :D
    Jeśli chodzi o zdjęcia to zauważyłam, że nie wyświetlają się one tutaj:
    http://ilojleen.blogspot.com/2012/07/jak-narysowac-portret-z-profilu.html
    http://ilojleen.blogspot.com/2014/01/jak-rysowac-kredkami-krecone-wosy.html
    http://ilojleen.blogspot.com/2012/07/jak-narysowac-makijaz.html
    http://ilojleen.blogspot.com/2014/02/oowki-wodorozpuszczalne-i-tusz.html
    http://ilojleen.blogspot.com/2012/07/pastelowy-rysunek-na-czarnym-papierze.html
    http://ilojleen.blogspot.com/2012/11/jak-rysowac-dready.html
    http://ilojleen.blogspot.com/2012/06/jak-narysowac-materiayubrania-ogolne.html
    http://ilojleen.blogspot.com/2012/06/jak-narysowac-pojedyncze-biae-woski-np.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo siper, dzięki wielkie! W najbliższe dni zabieram się za poprawianie tych notek :)
      No i dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że lubisz moją twórczość rysunkową i blogową :D

      Usuń
  7. Nie mogę wytrzymać aby zobaczyć tutorial!!!
    Co do bloków z chęcią zobaczyłabym ich recenzje nawet jeśli bedą za drogie ;-)
    Zdjęcia nie wyświetlają sie głownie w postach z twojego bloga z onetu , ale widziałam ze ktoś ci juz podawał ;-)
    Pozdrawiam i czekam na następne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za entuzjazm :D W takim razie postanowione, będą recenzje!
      Tylko że ja nie pamiętam, w których postach są obrazki z Onetu D: Może z czasem ogarnę pozostałe posty.
      Pozdrawiam ciepło ^^

      Usuń
  8. To prawda, zdarza się. Ja pamiętam tylko, że nie wyświetla się pierwsze zdjęcie w poście o blenderze, pod napisem "BLENDER DO KREDEK".
    Możesz zrobić posta o tym papierze, bo ja tam lubię czytać recenzje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, to nawet naprawię to teraz ^^
      Dzięki i pozdrawiam ^^

      Usuń
  9. Dawaj recenzje Polychromosow! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny rysunek:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się nie mogę doczekać tego ołówkowego portretu :) No to ja już życzę wesołych Świąt Wielkanocnych spędzonych w ciepłej rodzinnej atmosferze i smacznego jajka. Oraz oczywiście mokrego dyngusa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę [tak, to odpowiednie przekleństwo w tym przypadku xD], nie byłam na blogu przez święta i nie mogłam życzyć Ci radosnych Świąt... :( Dziękuję za życzenia, a Tobie życzę udanego weekendu :D

      Usuń
  12. Ja tak samo, jak moje poprzedniczki bardzo chętnie przeczytam recenzję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc recenzja papierów w kolorze eko będzie ^^ Tym bardziej, ze dokupiłam kolejny :D

      Usuń
  13. Hej!
    W rękach miałaś chyba juz wszystkie kredki derwenta sieć chciałabym sie ciebie zapytać jakie poleciłabys amatorce kredki :artist czy drawing?
    Coloursoft chce kupić (kiedyś ) w większej lic bie wiec na razie pytam sie tylko o te dwa. Oczywiście do rysowania portretów oraz zeby sie ze sobą fajnie mieszały- na tym mi zależy i dla tego nie wiem ktore wybrać ;)
    Pozdrawiam!
    PS. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drawing są bardziej miękkie, Artisty - twarde. Drawing mają też ograniczoną gamę kolorystyczną [24 kolory], a Artisty z tego, co pamiętam, to 72 lub 120 kolorów, więc z tych drugich masz większy wybór kolorów :)

      Usuń
    2. Trisha, dziękuję za podpowiedź dla Weroniki ^^

      Weronika, osobiście bardziej wolę serię Drawing, bo wkłady są miększe, mają żywe kolory i dobrze się mieszają, jednak wadą [a jednocześnie zaletą] jest nietypowy zestaw kolorów. Możesz zerknąć do recenzji, którą napisałam, by się przekonać. Osobiście doradzałabym Coloursofty, mają standardową gamę barw, a dobrze się mieszają, są żywsze, niż Artisty.

      Usuń
  14. W notce o rysowaniu porów jeden rysunek się nie wyświetla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, dzięki, ją też poprawię :D

      Usuń
  15. Hej!
    Masz bardzo przydatnego bloga :)
    Opisałam twoją stronę w share week 2016
    Mam nadzieję, że chciałabyś przeczytać :)
    http://szkicownik555.blogspot.com/2016/03/share-week-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  16. http://ilojleen.blogspot.com/2013/03/akwarelowe-triki-czyli-poaczenie.html tutaj także brakuje zdjęć, a nie widziałam żeby ktoś wspominał o tym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Potrzebuję twojej pomocy. Znasz może jakieś internetowe sklepy plastyczne z dość dużym asortymentem? Poszukuję kredek Prismacolor Colored Pencils Portrait 24 kol i jak na złość nigdzie nie ma ich dostępnych. (Potrzebuję właśnie tych, więc raczej nie szukam altrnatywy. :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio wieki szukałam - jedyna polski plastyk to markery ale w nich raczej wszystki sie wyczerpało :-(
      Co najwyżej na ebay.pl moze być
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
    2. Niestety nie wiem, bo nie kupuję przyborów przez Internet, a tych kredek nigdy nie wyszukiwałam :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...