30 kwietnia 2016

ETAPY TWORZENIA: Portrety z przyborami


MARCYSIABUSH


Portret przedstawiający Marcysiębush z artystyczne-ciekawostki.blogspot.com
Format: A4, papier Daler Rowney Earthbound
Przybory: Kredki Faber-Castell Polychromos, biała kredka Derwent Coloursoft, ołówek Steadtler Mars Lumograph 8B, biała ekolina Talens, biały marker akrylowy Derwent Graphik.
Czas: 10 godz.
Data narysowania: styczeń 2016r.



AUTOPORTRET Z PRZYBORAMI

Autoportret, na podstawie zdjęcia sprzed 2 lat.
Format: A4, papier Daler Rowney Earthbound
Przybory: Kredki Faber-Castell Polychromos, Derwent Coloursoft, ołówek Steadtler Mars Lumograph 8B, biała ekolina Talens.
Czas: 11 godz.
Data narysowania: luty 2016r.






P.S. A już jutro nowa notka C:

16 komentarzy :

  1. Naprawdę świetne prace!
    Podziwiam, mi jeszcze wiele brakuje do takiego efektu, ale już powoli zaczynam rysować kredkami ;)
    Pozdrawiam'
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^_^ Wszystko da się wypracować! Liczę, że kiedyś uda mi się nauczyć jeszcze lepiej rysować kredkami ^^
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Ładnee, ale jak dla mnie papier Nie ten teges

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Ja ten papier lubię, choć wolałabym, żeby te niteczki/włoski nie były widoczne :(

      Usuń
  3. Piękne portrety, śliczne mają kolory, widać że pracujesz na fajnych przyporach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Ale tanimi kredkami też się da stworzyć cuda, wystarczy spojrzeć na prace Marcysibush :D

      Usuń
  4. Przecudne! Wyglądają jak żywe! O.O Mam nadzieję że kiedyś też będę tak rysować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do "żywości" jeszcze im trochę brakuje moim zdaniem, ale bardzo dziękuję za miły komentarz! ^^
      Pewnie, kredki w dłoń i ćwicz :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem :D Która forma rysowania/malowania jest lepsza - tzw. 'od ogółu do szczegółu' czy fragmentami?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o malowanie - z pewnością od ogółu do szczegółu. Co do rysowania - ja lubię rysować fragmentami, każdy z nich traktując "od ogółu do szczegółu". Tak naprawdę w kwestii rysowania można robić dowolnie, jak komu wygodnie :)

      Usuń
  7. wow,druga praca wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarujesz tymi kredkami :) mam nadzieję, że kiedyś też tak będę umiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ^^ Tego Ci życzę, a nawet rysowania lepiej ode mnie :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...