29 czerwca 2016

* KONKURS RYSUNKOWY "JESTEM Z INNEJ EPOKI" *


Tuturu tu tu, tu tu! Nowy konkurs plastyczny na moim blogu! :D

 

 Interpretacja tematu konkursu


WAŻNE, CZYTAMY UWAŻNIE!
:)





Powiedzenie, które jest tytułem konkursu, oznacza, że czujemy się, jakbyśmy powinni żyć w innych czasach, mamy staroświeckie spojrzenie na życie, obyczaje, jesteśmy konserwatywni, czujemy, że nie pasujemy do nowoczesnego i zdominowanego przez technologię świata. 
Ja potraktowałam powiedzenie "jestem z innej epoki" nieco inaczej, dosłownie - Waszym zadaniem w tym konkursie jest narysować autoportret [samą twarz, całą postać, albo nawet scenkę!], który będzie wskazywał na to, że żyjecie niekoniecznie tu, w Polsce w XXI wieku, ale w innym czasie [przeszłość to podstawa!], a nawet miejscu. Chętnie zobaczę  czytelniczki bloga w roli Indianek, tancerek z lat 20 XX. wieku, lub dam wystrojonych jak Madame Pompadour, a czytelników jako japońskich samurajów, piratów z Wysp Karaibskich czy faraonów ;) To oczywiście losowe przykłady, temat jest bardzo szeroki, macie do dyspozycji wiele wieków, nawet przed naszą erą, oraz miejsc z całego globu! Pamiętajcie, że nie chodzi o przedstawienie siebie we współczesnych ubraniach, kiedy nagle lądujecie na Dzikim Zachodzie lub na dworze królowej Wiktorii, ani nie chodzi też o przedstawienie siebie w dawnych strojach i fryzurach we współczesnym świecie, np. w eleganckiej restauracji czy w nowoczesnym laboratorium. Może to by były śmieszne i ciekawe portrety, ale ja chcę Was zobaczyć, jakbyście faktycznie żyli w danym czasie i miejscu :D

 

REGULAMIN


WAŻNE, ZNOWU CZYTAMY UWAŻNIE! :)


  • PRZEDSTAWIENIE TEMATU - dozwolone są sam portret, cała postać lub scenka  [przez scenkę rozumiem więcej niż jedną postać, może jakąś interakcję], można narysować tło, ale nie trzeba. Przypominam to, co napisałam wyżej, bo a nuż ktoś nie czytał: nie chodzi o przedstawienie siebie we współczesnych ubraniach, kiedy nagle lądujecie na Dzikim Zachodzie lub na dworze królowej Wiktorii, ani nie chodzi też o przedstawienie siebie w dawnych strojach i fryzurach we współczesnym świecie, np. w eleganckiej restauracji czy w nowoczesnym laboratorium. Wszelakie przedstawianie religii, wierzeń, fantastyki - nie. Tym razem odnosimy się do tego, co było naprawdę. Za to niewielkie nieścisłości historyczne nie będą karane ścięciem głowy :D
  • KORZYSTANIE ZE ZDJĘĆ DOZWOLONE - Z racji, iż ostatnio do przerysowania było zdjęcie, a jeszcze wcześniej dałam dużą dowolność w interpretacji tematu, tym razem zrobiłam mix! :) Tylko częściowo musicie skorzystać z fotografii: bazą ma być Wasze własne zdjęcie, które możecie dowolnie modyfikować, np. zmienić kolor i kształt oczu [jeśli ktoś zażyczy sobie pochodzić z krajów azjatyckich], zmniejszyć uszy, powiększyć nos [no co, a może będziecie chcieli mieć garbaty nos, bo będzie to pasować do Waszej postaci? :D]. Ubiór lub jego fragment możecie wykonać z wyobraźni, albo możecie dokładnie przerysować z historycznej fotografii lub obrazu lub jedynie się inspirować. Nawet cała Wasza postać może być bazowana na konkretnym zdjęciu, byle twarz była Wasza. Wiecie, taki "rysunkowy fotomontaż" :)
  • DOWOLNA TECHNIKA TRADYCYJNA - można wybrać dowolną technikę, np. ołówki, kredki, akwarele, farby akrylowe itd. Wolno stosować tylko tradycyjne przybory plastyczne. Wolno łączyć techniki. Praca może być monochromatyczna lub kolorowa. Praca powinna być wykonana na papierze, płótnie, kartonie, bristolu etc. Nie przyjmuję prac digitalowych [cyfrowych].
  • DOWOLNY FORMAT - Można rysować na A5, A4, A3... a nawet na niestandardowych formatach ^^
  • DOWOLNY STYL - może być mniej lub bardziej realistycznie, może być mangowo, może być praca typu dot work...
  • PRACE TYLKO WŁASNEGO AUTORSTWA - Nie wolno nadsyłać nie swoich prac. Jeśli ktoś ukradnie rysunek z Internetu, dowiem się. Wujek Google już jest na tyle sprytny, że wyszukuje podobne obrazy... ;) Żadnych filtrów na zdjęcia [już przyłapałam kiedyś kogoś na takim numerze :P] lub rysowania po wydrukowanych obrazkach.
  • BRAK OGRANICZEŃ WIEKOWYCH - konkurs jest przeznaczony dla osób w każdym wieku i z różnym doświadczeniem.
  • TYLKO 1 ZGŁOSZENIE NA KONKURS - każdy może nadesłać tylko jedną pracę, ale gdyby narysował nową, lepszą, może ją podmienić, zrezygnować ze starej do 31.08.201r.
  • MOŻLIWOŚĆ PUBLIKACJI PRACY W  INTERNECIE PRZED 31.08.2016R. - możecie pokazywać swoje prace, gdzie chcecie, zanim ogłoszone zostaną wyniki konkursu. Miło, gdybyście wspomnieli, że to praca na konkurs na moim blogu :)
  • OGRANICZONY RETUSZ PRAC DOZWOLONY - Nie można dodawać elementów - napisów [poza sygnaturką, która nie jest obowiązkowa], obrazków, etc. Praca ma być w 100% wykonana w technice tradycyjnej! Zabraniam zmian kolorów, wymazywania i innych, podobnych poprawek, drastycznie zmieniających pracę. Można nagiąć tę regułę w jednym przypadku: jeśli pojawi się jakaś przypadkowa, niechciana plama z akwareli, czekolady, napoju :D Przycinanie skanu, usuwanie pyłków z niego po skanowaniu też jest naturalnie dozwolone.


Nadsyłanie prac


Na adres: ilojleencontest@gmail.com wyślijcie...


Obowiązkowe: 
  • rysunek/malunek - skan lub zdjęcie pracy. Obrazek musi być bardzo dobrej rozdzielczości i dużej wielkości. Przysyłanie skanów 480x640 pikseli albo marnej jakości fotografii z komórki/kamerki to strzelanie sobie w kolano, bo co ja zobaczę? :D Proszę przesłać plik najlepiej w formacie jpg w załączniku, ale jakoś sobie poradzę z innymi :)
  • zdjęcie, z którego się narysowaliście - wyłącznie do mojego wglądu, może być malutkie ;) będę miała dzięki niemu pewność, że nie skorzystaliście z fotografii jakiejś osoby z przeszłości lub współczesnego zdjęcia, na którym ktoś się przebrał w ubrania historyczne i nie robicie mnie w bambuko, że to Wy :D
Nieobowiązkowe: 
  • objaśnienie wyboru - ciekawie będzie się dowiedzieć, dlatego sportretowaliście się w wybrany sposób :) Chociaż jedno, dwa zdania :)

Deadline 04.09.2016r. do północy


Do tego dnia można nadsyłać prace. Zwycięzcy konkursu zostaną wybrani w przeciągu kilku dni, w przeciągu tygodnia [także od deadline'u] opublikuję notkę z ogłoszeniem wyników oraz pokażę wszystkie prace konkursowe. 


Jury

W skład jury wchodzę ja oraz czwórka moich znajomych, którzy oceniali Wasze prace w poprzednich konkursach: Marcysiabush, Ania, Tomek i Marta :)


Nagrody
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Nagrody w tym konkursie ufundowane są przez tajemniczą dobrą duszę, która pragnie pozostać anonimowa C: Wyboru dokonałam ja, miejmy nadzieję, że słusznego :D

  • I MIEJSCE - zestaw 36 kredek Koh-I-Noor Polycolor w metalowym opakowaniu [w tym ulotka o materiałach tej firmy] + blender do kredek Derwent

  • II MIEJSCE - zestaw 24 kredek Koh-I-Noor Polycolor w metalowym opakowaniu + blender do kredek Derwent


  • III MIEJSCE - zestaw 24 bezdrzewnych kredek Koh-I-Noor Progresso w kartonowo-plastikowym opakowaniu + blender do kredek Derwent



Ewentualne pytania dotyczące konkursu piszcie w komentarzach lub nadsyłajcie na adres: ilojleencontest@gmail.com. NIE ODPOWIADAM NA PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEDZI ZNAJDUJĄ SIĘ W TYM POŚCIE. Kurczę, nie przepuszczę leniuchom, którym nie chce się czytać zasad konkursu :P

Temat konkursu związany jest z moim zamiłowaniem do portretów oraz do historii kultury. Mam cichą nadzieję, że i Wam przypadł do gustu C: Liczę na liczne zgłoszenia i życzę powodzenia! ♥





450 komentarzy :

  1. Świetny temat właśie myślałam o czymś podobnym :)) tylko jedno pytanie czy może odbiegać to trochę od realiów np. kobieta w typowo męskim "zawodzie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście :) Super, że temat przypadł do gustu!

      Usuń
  2. Bierę xD na ostatni konkurs uciekła mi wena, ale na ten postaram się ją zatrzymać w złotej klatce. Po za tym temat idealnie pasuje do mnie, bo raczej nie czuję się czasowo tutejsza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah rozwaliło mnie to "bierę" xD No i świetnie, że kolejna osoba zadowolona z tematu ^^

      Usuń
    2. "Bierę" [+]
      "... złotej klatce" [+]

      Usuń
  3. Wielki comeback Twojej (niegdyś :D) stałej czytelniczki :) Super, temat konkursu genialny, mam nadzieję, że zdołam coś stworzyć ;) Niech Bóg w dzieciach wynagrodzi dobrej duszyczce, co ufundowała nagrody!
    Mam 1000 pomysłów na minutę, trzeba się będzie na coś zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj z powrotem i nie opuszczaj mnie już :D Cieszę się, że temat konkursu tak Cię nakręcił :D
      Tak, ja również jestem wdzięczna tej osobie ^^

      Usuń
    2. Wdzięczny [BARDZO]29.06.2016, 21:33

      Ta osoba bardzo Tobie i ma nadzieję, że następnym razem też się zgodzisz... Na trochę lepsze warunki nagrodowe... Za te teraz mi wstyd, że takie skromne. [czerwony ze wstydu]

      Usuń
    3. + Asia
      Ha ha ... :D

      Ps. "Ja od zawsze byłem zły...."

      Usuń
    4. Wyraziłabym się najchętniej nie jak dama, więc napiszę, że... kopnę w miejsce, gdzie się plecy kończą, jak jeszcze raz usłyszę o skromnych nagrodach :D Choć nie godzi mi się takie postępowanie ;)

      Usuń
    5. [Do Damy]
      Kulam ze śmiechu... :D
      Oj to by bolało i już bym się kulił nie ze śmiechu...
      Co Myślę to myślę... Wrócimy jeszcze do tego tematu...

      Usuń
    6. Nie będzie tak do śmiechu, jak dokonam tego, czym grożę :D

      Usuń
    7. zalękniony... :)01.07.2016, 16:26

      Już będę grzeczny... :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Proszę wyjaśnij emocje związane z tą emotką xD

      Usuń
    2. Sam często wielu emot nie znam i nie rozumie. Też jestem ciekaw, co znaczy O.o lub O.O [nie wiem, czy wielkość liter robi różnicę]

      Usuń
    3. To jest zaskoczenie, wielkość liter nie ma znaczenia [to jakby otwarte szeroko oczy], tylko... zaskoczonym można być pozytywnie lub negatywnie :)

      Usuń
    4. Takie buty... Mam kilka słowników do emot w zakładkach, ale i tak wszystkiego nie ma... Dzięki.

      Usuń
    5. Zaskoczyła mnie tematyka, ale bardzo pozytywnie. Choć to może być niemałe wyzwanie, ale z chęcią się go podejmę. ;)

      Usuń
  5. ...trochę się bałam, jak czytałam o zdjęciu...ale jak doszłam do słowa "do mojego wglądu" to mi ulżyło...W sumie czemu nie, chętnie spróbuję swoich sił... [co nie znaczy że przestałam się bać, w końcu pierwszy raz będę brać udział w konkursie na rysunek...chyba pierwszy, why, sklerozo, why]

    Temat bardzo kreatywny...teraz trzeba zdecydować, kim być na tym rysunku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + [... 7976] Odwagi... :)

      Usuń
    2. No pewnie! Szanuję anonimowość moich czytelników, dlatego nawet rysując swoją twarz, mogą ją zmodyfikować, mogą ją "przykryć" trochę włosami, kapeluszem, ale nie żądam tego, by umieszczali swoje zdjęcia w necie.
      No to super, czekam na Twoją pracę! :D

      Usuń
    3. Dziękuję...może się uda coś stworzyć...

      Usuń
    4. Dziękuję...może się uda coś stworzyć...

      Usuń
    5. Ooo, hej Nin-sis. Ty i konkurs nie Lilla Lou? Wow xD

      Usuń
    6. kejt-sis, ja się nie ograniczam XD

      Usuń
  6. I teraz grupy na Facebooku przeżyją ponownie wielki wodospad prac na ten konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mnie to bardzo cieszyć :) A przynajmniej niektórzy nie będą narzekać, że w kółko widzą tę samą pracę, jak było przy okazji babuszki.

      Usuń
    2. Coraz lepiej wychodzą Ci konkursy :)

      Usuń
    3. Tak uważasz? Dziękuję :)

      Usuń
    4. A może nie :P01.07.2016, 16:34

      Jestem pewien. :D

      Usuń
  7. Ło matko, mam rysować swoją brzydką facjatę, ale jak to? Dlaczego? objecano mi anonimowość xD
    Temat bardzo mnie zaskoczył, postaram się coś stworzyć, tylko co by tu oryginalnego wymyślić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci dam brzydką facjatę! ;p Jeśli masz wątpliwości co do pokazania twarzy, zawsze możesz trochę ją przykryć, dorysowując włosy, kapelusz, cień... trochę zmodyfikować... na to zezwalam :) Ciekawa jestem, jak to rozwiążesz :D

      Usuń
  8. Czekałam na ten post! :D
    Kurczę, nie spodziewałam się tematu, który jest powiązany z autoportretem. Powiem szczerze, że nie lubię rysować siebie. Zawsze wyrzucam każdy rysunek, bo patrzę na niego bardziej krytycznie jeśli chodzi o podobieństwo. Sam temat konkursu - bardzo ciekawy! Już zaczynam czuć ciągoty do starożytnych greckich strojów, ale może się od tego powstrzymam, bo w połączeniu ze mną wyszłyby komicznie. Możliwość konkurowania, stworzenie większej pracy i oczywiście nagrody bardzo kuszą :)
    Mam jeszcze pytanie, jeśli będziemy posiłkować się zdjęciami innymi oprócz zdjęć naszej twarzy, to podajemy źródła do każdego, czy do ,,głównych''.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie czekał, patrząc na liczbę komentarzy pod poprzednim postem ;D
      W takim razie to będzie dla Ciebie dobre wyzwanie :) Pamiętaj, że zawsze możesz nieco zmodyfikować swoją twarz i wtedy nie będzie Cię irytował brak podobieństwa :D
      Och, cudownie! Te udrapowane szaty Greczynek... ♥
      Nie, chcę tylko zobaczyć zdjęcia Waszych mordek :D

      Usuń
  9. Hmmm.... co do zdjęcia - może być zrobione aparatem 5 mpx [chyba tak to się pisze]? Niestety lepszego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byle, żeby było wyraźne! Bo jak będzie niewyraźne, no to jak mi przyjdzie ocenić pracę :( A może do deadline'u dołapiesz kogoś, kto ma skaner lub bardzo dobry aparat :)

      Usuń
    2. Światło dzienne ale nie słoneczne; Ustaw aparat na czymś stabilnym; Uruchom samowyzwalacz ....
      I ciesz się zdjęciem z 5 mpx aparatu bo takowy też da radę.

      Usuń
  10. Aaa zapomniałam jeszcze zapytać o to, czy technika może być łączona - część rysunku ołówkiem [chodzi mi głównie o twarz], a reszta kredkami ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + [Kinga W.}

      "Regulamin

      Ważne, znowu czytamy uważnie! :)

      ...

      DOWOLNA TECHNIKA TRADYCYJNA...

      Wolno łączyć techniki.

      ... NIE ODPOWIADAM NA PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEDZI ZNAJDUJĄ SIĘ TYM POŚCIE. Kurczę, nie przepuszczę leniuchom... :P"

      Taki mały cytat. Może fotograf lub znajomy z innym aparatem coś Ci pomoże, lub ktoś ze skanerem [znajomy, kafejka internetowa]. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  11. Cześć.

    Jestem zachwycona tematem. Autoportrety nie są wprawdzie moją najlepszą stroną (pewnie dlatego, że zawsze rysuję je przy lustrze a nie ze zdjęcia) ale elementy z innych epok to moja bajka. Trudno mi będzie wybrać jedną epokę - jest tyle możliwości :D Czeka mnie przewertowanie mojej kolekcji przydatnych zdjęć. Prócz historycznych fotografii i obrazów są jeszcze kadry z filmów kostiumowych. :)

    Pozdrawiam,
    Ifri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to co mogę więcej powiedzieć, ponad to, że cieszę się, że temat tak przypadł Ci do gustu! Ja też uwielbiam filmy kostiumowe :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  12. O Boże zobaczyłam temat i dostałam mega zaciesz bo to temat w 200% dla mnie! Naprawdę (a może na prawdę? ortografia nie jest moją mocną stroną) idealny, często oglądam filmy i seriale kostiumowe i żałuję że nie urodziłam się w innych czsach. Może wezmę udział, chciałam już w ostatnim ale jakoś mi brakło odwagi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "mega zaciesz" [+]
      Gdybyś urodziła się w innych czasach zabrakłoby Cię w tym konkursie.

      Polecam np. ortograf.pl.

      Ilojleen raz napisała, że to blog o rysowaniu, a nie polonistyczny to nie będziemy zwracać sobie uwagi na drobiazgi językowe. Każdy wie, o co chodzi.

      Niemniej skoro padło pytanie wydaje mi się, że jest ok:

      Naprawdę tak myślę...

      Powoływać się na prawdę...

      Usuń
    2. Anonimowy nr 1 - kurczę, te liczne komentarze o udanym wyborze tematu sprawiają, że mam banana na twarzy :D To mam nadzieję, że teraz znajdziesz wystarczająco dużo odwagi i stworzysz coś fajnego :D
      Też jestem fanką filmów kostiumowych!

      Anonimowy nr 2 - no skoro padło to pytanie, to tak :) Ale jak ktoś popełni błąd, a nie jest tego świadom, to dajmy spokój :D

      Usuń
  13. A może być np. rok 2069? czy musi być przeszłość
    proszę o szybką odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też chciałabym wybrać przyszłość, więc mam nadzieję, że tak :c

      Usuń
    2. Epoka to okres w dziejach ludzkości, jak podaje słownik. A dzieje... już się działy, a rok 2069 nie! :) Także niestety, tak jak napisałam w regulaminie, przeszłość jest podstawą.

      Usuń
    3. Wielka szkoda, bo przeszłość to na pewno nie ja... ale chociaż nakierowałaś mnie na świetną pracę, którą po prostu zrealizuję dla siebie :)

      Usuń
    4. A z kolei ja czuję bardziej przeszłość :) Nie musisz odwoływać się do dalekich czasów, nawet pół wieku temu, to już inne czasy :) Możesz być astronautą! :D

      Usuń
    5. [Do Anonim]
      Ciekawe... Będzie astronautka czy nie...

      Usuń
  14. Uradowany...29.06.2016, 21:19

    Ty spryciarzu i geniuszu Ty... :D Genialnie wybrany ten temat. [mix] :) Ba nawet widziałem nie tak dawno znanych aktorów zaprezentowanych na portretach w stylu renesansowym. Miałem niesamowity ubaw :D Postać z listkiem figowym też może być i nie podlega cenzurze? :D [żart] Tak mi się skojarzyło i teraz chichocze. Może być też ktoś wyprowadzający dinozaura na spacer? [też żart] Przypomniała mi się książka "Strażnicy historii" Gdyby ktoś szukał pomysłu. Przy jej okazji też można się pośmiać.
    Zatem "powrotu do przeszłości" nie będzie, tylko "Strażnicy historii" oraz "Trylogia czasu" Kerstin Gier.
    "... garbaty nos..." :D

    Ps. Uśmiech od ucha do ucha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to i ja chichoczę z radości, że temat tak dobrze wybrałam :D Ja też widziałam jakąś reklamę, może tę samą, ale to byli chyba głównie muzycy... Nie to mnie natchnęło co prawda :D
      Jak z listkiem, to listek już jest sam w sobie cenzurą :D
      Dinozaur może być, ale wyprowadzany na spacer... to już przesada xD

      Usuń
    2. "listek" Ha ha ha :D
      Co Cię natchnęło?

      Usuń
    3. Chęć narysowania siebie jako wiedźminki :D

      Usuń
    4. Swoją drogą, zapomniałam, że przecież dinozaury wyginęły na długo przed pojawieniem się ludzi xD

      Usuń
    5. Taka bajeczna inspiracja. To i tu jestem Ciekaw premiery. Też zapomniałem.

      Usuń
  15. Uda mi się nauczyć rysować ludzi w dwa miesiące? Wątpliwe. Cóż, będę próbować ;) Za to temat bardzo zacny, oryginalny. Wreszcie będę mogła upchnąć gdzieś konia :D
    Tylko jaką epokę wybrać? Zeusie, tyle do wyboru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się pozytywów. Jestem pewien, że nie będzie tak źle. Poza tym zdobędziesz dodatkowe doświadczenie na kolejne konkursy :)
      Też myślę, że temat bardzo zacny. Dodatkowo zabawny.
      Czekam na Twojego Zeusa... :)

      Usuń
    2. Rosomiątko - kochana, teraz nie masz wyjścia :D Cieszę się, że Ci spasował. I konik mile widziany!

      Usuń
    3. Oj... Cały czas wydawało mi się, że Ros... to On.

      Usuń
    4. No nie! Znowu ktoś mnie wziął za faceta ;_; Jak będę sobie następnym razem wymyślać login, to będzie "ruszofa dziefczynka z tenczom". Może wtedy nikt się nie pomyli ;P
      Oj, drogi Anonimie, Zeusa się nie doczekasz, bo choć starożytność kocham, to postawię bardziej na średniowiecze. Albo renesans. Albo XIX wiek. Albo... dobra, wystarczy, narysuję z 10 kompletnie różnych rysunków i będę wybierać xD
      Ilojleen: kurczę, teraz będę czuła presję... ;D

      Usuń
    5. Tak rozczulający nick nie pasuje do chłopaka :D Zostań przy Rosomiątku, żadną "ruszofą dziefczynką" :D I proszę, nie czuj presji!

      A Zeus to postać z wierzeń, to odpada, bo konkurs z tym, co nie istnieje, już było :)

      Usuń
    6. No właśnie, jak chłopak mógłby się nazwać Rosomiątko?? A ruszofą dziefczynkę zostawię sobie na później ;)
      Ej, ja bym nawet Zeusa nie chciała, no błagam ;P

      Usuń
    7. Takie drapieżne to to... Rosomak... Idealnie pasuje do chłopaka :P Ok, ok nie skojarzyłem [blondynek].No "ruszofej dziefczynki z tenczom" to bym nie pomylił... Chyba...
      To piorunów nie będzie... Hlip... :)
      ps. Ruszofa pantera to on czy ona... :)

      Usuń
  16. Ale temat! Bardzo pozytywnie mnie to nastawiło :) Ale mam jedno pytanie: praca może nawiązywać do legend? Dzięki
    i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! ^^ Tak, może, ale do pewnych granic. Nie róbmy z siebie smoka albo Boruty na przykład xD
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. Oż w mordełkę. Temat świetny! A nagrody... *-* Tylko teraz będzie burza mózgów, który pomysł wybrać, bo już się ich namnożyło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oż w mordełkę" ♥ :D Super jest wiedzieć, że i z tematu i nagród jesteś zadowolona :)

      Usuń
    2. Jasne... Jak nie w plecy to w m... :D

      Usuń
  18. oooo jaki temat! :D Świetny, już się zgłaszam, i dobry czas wybrałaś, wakacje, świeżo po rekrutacji, biorę się do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się, że tyle osób pozytywnie podchodzi do tematu. Ja bardzo nie mogę się doczekać Waszych prac, bo kocham filmy kostiumowe i poznam Was trochę bliżej ^^

      Usuń
  19. Muszę przyznać, że temat bardzo mi się spodobał. Tak więc spróbuje swoich sił, tylko ja jeszcze nie rysowałam autoportretu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najwyższy czas podjąć to wyzwanie! :D Super, to czekam na pracę :)

      Usuń
    2. Kiedyś musi być ten pierwszy raz... :)

      Usuń
  20. Taki troll jak Ja chętnie zobaczy siebie w innej epoce :)

    Marcin G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Marcinie, Marcinie :D
      Ciekawa jestem, co wykombinujesz :)

      Usuń
    2. Nie wiem jeszcze ale z tego co widzę w komentarzach to mnóstwo osób idzie w średniowiecze. Żeby nie było monotonnie to pójdę w innym kierunku ..... i chyba właśnie coś mi zaświtało.

      Usuń
    3. No to fajnie! Wydaje mi się, że każdy chce być rycerzem lub księżniczką, stąd to średniowiecze :D

      Usuń
    4. Mam już swój typ.
      I gabarytem i charakterem i nawet wyglądem "pyska" idealnie wpasowuję się w klimat jaki wybrałem, więc nie ma innej opcji, żeby nie zostać .....
      I tu zapada kurtyna bo efekt finalny pokażę w sierpniu :P

      Usuń
    5. Do zobaczenia na premierze...

      Usuń
    6. O, no to czekam z niecierpliwością :D

      Usuń
  21. Czy portret to musi być koniecznie sama twarz, czy może być także jakaś ramka/tło/coś dodatkowego?
    Temat konkursu ciekawy, ale powiem, że już mam problemy z wybraniem, jaka epoka pasuje do mojej twarzy. Zwłaszcza, że po próbie wyszukania jakiegoś stroju dotyczącego pierwszego pomysłu na jaki wpadł skończył się znalezieniem dość skąpo odzianych pań xD
    Rozumiem, że odwzorowanie powinno być bardzo historyczne? Czy ma wyglądać historycznie, ale można coś dodać, co może być fantazją autora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być sama twarz, wypełnienie reszty rysunku/malunku jest dowolne.
      O kurczę xD to tak, jak ja wczoraj szukałam zdjęcia pary w łóżku, miało być intymnie, sekretnie, delikatnie... a trafiłam na fotografie przeznaczone dla osób 18+ xD A to wcale nie to chciałam! XD
      Nie do końca wiem, co masz na myśli przez fantazję. Jeśli np. chciałabyś pójść w klimaty steampunku, narysować siebie w tym całym anturażu charakterystycznym dla steampunku - nooo, to OK. Ale jeśli chcesz rysować smoka w tle albo siebie jako średniowieczną czarownicę lecącą na miotle, to już niekoniecznie xD Od tego był konkurs o demonach :D

      Usuń
    2. P.S. Jeśli masz wątpliwości co do pomysłu, to pisz na maila, co Ci chodzi po głowie, to postaram się wyjaśnić :)

      Usuń
    3. Jasne, jasne - tak się tylko mówi! xD A tak poważnie to u mnie nie aż 18+, ale blisko xD Panie pokazywały więcej ciała niż sobie mogłam wyobrazić.
      Nie aż taka fantazja :D Bardziej chodziło o to, że postać nawiązuje do przeszłości, ale wzbogacona jest o jakieś dodatkowe rzeczy, które niekoniecznie mogą być autentyczne historycznie, np.: gejsza z samurajskim mieczem (pierwszy przykład, który wpadł do głowy).

      Usuń
    4. No ale serio ;___; xD Ja chyba nigdy nawet sutków nie rysowałam, moje rysunki są grzeczne :D
      Aaa, to tak. Nie jest to aż taka fantazja, jak np. wspomniany smok :D

      Usuń
    5. Listki figowe :D

      Usuń
    6. Smoki nie, ale dinozaury mogą być?:D

      Usuń
    7. Smoki nie dlatego, że to fantastyka a dinozaury żyły naprawdę.

      Usuń
    8. Ludzie i dinozaury nie żyły w tym samym czasie, więc teoretycznie też nie powinni być umieszczone na autoportrecie. Ale za dinozaury nie będę bić po łapach, zaś za smoki tak, właśnie z powodu o którym napisał Marcin :D

      Usuń
    9. Uwierz w smoka... ;)01.07.2016, 23:16

      Oj tam, oj tam. Może smoki też były. ;) "L. i d. nie żyły w tym samym czasie" wiec żadna mumia tego nie potwierdzi. ;)

      Usuń
    10. Potwierdzają to za to datowania radiowęglowe :D

      Usuń
  22. Hej,
    Co prawda moja umiejętność rysunku ogranicza się do tego, jak trzymać ołówek, jednak dzięki dodatkowej motywacji, może uda mi się coś narysować... Choć prawdopodobnym jest, że pracy nie wyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że jednak wyślesz! Byłoby super :)

      Usuń
    2. Nic nie stracisz jeśli ją wyślesz :)

      Usuń
  23. Witam :)
    Super temat na konkurs :) Rysowałam swój autoportret ale w takim wydaniu jeszcze nie... może być ciekawie :D zabieram się do pracy.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam:)
    Super temat na konkurs:) Rysowałam swój autoportret ale nigdy w takim wydaniu... może być ciekawie :D Zabieram się do pracy.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, trzymam kciuki i życzę powodzenia!

      Usuń
  25. Hehehe, określenie deadline'u zawsze mnie bawi, bo zazwyczaj wysyłam na dwie minuty przed końcem :D
    Świetny pomysł na temat konkursowy, już nie mogę się doczekać wziąć się do roboty i zobaczyć innych prac i tej lawiny pomysłów. Moja wyobraźnia już pracuje, choć powinnam pisać licencjat :P Właśnie na dyplom tworze komiks z mitem słowiańskim, więc najprawdopodobniej pozostanę w tej "epoce" także przy konkursie.
    Gorąco polecam te "wieki ciemne" jako inspirację :) i życzę wszystkim powodzenia :D ...w szczególności z deadlinem xD

    A, miałam jeszcze pytać, czy to cofnięcie w czasie obejmuje także cofnięcie w... yyy... rzeczywistości? Mam na myśli to, czy np przy przedstawieniu starożytnej Grecji czy Egiptu można uwzględnić "istnienie" ich wierzeń, ucieleśnienia mitów, no po prostu nienachalnych elementów fantastycznych. Takich w ramach realiów danej epoki. Żeby było prościej, przyznam się, że po głowie mi chodzi autoportret za wczesnośredniowieczną czarownicę ( i palenie na stosie? nie dobra, stop) :P
    I nikt mi nie wmówi, że wtedy nie umieli czarować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem robotem30.06.2016, 15:51

      [MiShiGo] Kulturoznawstwo... ?

      Usuń
    2. Taaa, rozumiem :D Ja jestem z tych osób, co często robią na przedostatnią, ale na szczęście nie ostatnią chwilę :D
      Mega pomysł na licencjat! Ja też chciałam pisać o demonach słowiańskich, ale zawężenie tematu spowodowało brak materiałów i skończyło się na czym innym :) Powodzenia z pracą dyplomową! A rysuj w chwilach wolnych, przecież odpocząć też trzeba :)

      Nie, niestety. Konkurs dotyczący wierzeń już był, teraz twardo stąpamy po ziemi :) Czarownica palona na stosie może być... xD wszakże wiele niewinnych kobiet spłonęło za rzekome uprawianie czarów :D Tylko bez pokazywania czarów :)

      Usuń
  26. Hej,
    tamat konkursu bardzo mi się spodobał! Naprawdę przypadł mi do gustu :)) Mam nadzieję,że uda mi się coś narysować bo jak przychodzi co do czego to nie wiem jak się za to zabrać xDD Mam pytanie co do konkursu: Czy gdy będziemy wysyłać prace to mamy coś o sobie napisać? Np. Ile mamy lat, od kiedy tak 'na poważnie' zaczęliśmy rysować itp. Bo tak zauważyłam w poprzednich konkursach, że uczestnicy pisali coś o sobie. O tym chyba nie wspomniałaś w poście,prawda? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo :D Nie, nie trzeba pisać takich informacji. Czytelnicy pisali o sobie tylko przy podsumowaniach roku lub wyzwaniu rysunkowym :)
      Pozdrawiam ciepło ^^

      Usuń
  27. Temat konkursu bardzo ciekawy i chętnie wzięłabym w nim udział, tylko że nigdy nie rysowałam portretów :'D. Za to podbudowywuje mnie to, że można stylem mangowym ^^. Wezmę udział, chociaż nie łudzę się, że wygram, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Tylko teraz jaką epokę wybrać... Cóż mam zajęcie na dzisiejsze popołudnie :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas zmierzyć się z portretem :D Cieszę się, że chcesz wziąć udział w konkursie :) Owocnego myślenia!

      Usuń
  28. Fajny temat, mam już w głowie kilka pomysłów. Tylko mam jedno pytanie, czy ten portret może być, jakby to ująć, do piersi, tak samo jak rysunek przedstawiający Twoją babcię?
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pytanie za 100% Czy powinniśmy wysłać Ci także swoje foto, z którego się przerabiamy byś mogła stwierdzić czy to faktyczny autoportret czy też zwykły szfindel? Bo nawet zangowego stylu można dopatrzeć się podobieństw :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pytanie za 100% Czy powinniśmy wysłać Ci także swoje foto, z którego się przerabiamy byś mogła stwierdzić czy to faktyczny autoportret czy też zwykły szfindel? Bo nawet zangowego stylu można dopatrzeć się podobieństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin:"Nadsyłanie prac. ... Obowiązkowe ... zdjęcie z którego się narysowaliście..." ^^

      Usuń
  31. Moim zdaniem tematyka jest świetna i z przyjemnością podejmę się tej próby, chociażby z ciekawości co z tego wyjdzie:) Jeśli nie zdążę z praca na konkurs to trudno, opublikuje ją później na blogu, ale na wszelki wypadek zacznę już dzisiaj:) Jak tylko przeczytałam tytuł konkursu od razu wiedziałam jak się narysuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i moja wierna czytelniczka nadal tu zagląda i bierze udział w konkursie ^^ Świetnie, że inspiracja przyszła tak szybko!

      Usuń
  32. Zastanawiam się, czy wziąć udział, bo co prawda mam Polycolory, ale mam jakąś podejrzaną ochotę na kolejną paczkę, tudzież większą niż mam bądź Progressy... :D Nie wiem, być może wezmę udział ^^
    Mam pytanie, czy zdjęcie musi być już w przebraniach, czy może być 'normalne', tak by wszystkie szczegóły "historyczne" dodać z wyobraźni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, jestem ślepa, przecież pisze bykami, że można dodać z wyobraźni :'D Nie było pytania XD

      Usuń
  33. Temat jak marzenie. Już mam pomysł 1525r. Norwegia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ilojleen, czy można zmienić sobie kolor włosów? Bo widzę siebie jako inną rasę, a blond włosy (czyli takie, jakie mam) nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  36. Sprytnie, sprytnie, niby niewinny konkurs, a dowiesz się jak wyglądają Twoi czytelnicy- bez szpiegowania, bo dobrowolnie przyślą Ci swoje zdjęcia :D
    Temat to dla mnie niezłe wyzwanie, nigdy jeszcze nie próbowałam rysować autoportretu, ale może być ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie miło poznać swoich czytelników - w końcu oni znają mnie i moją twarz :D A konkurs jest jak najbardziej niewinny, przepraszam bardzo :D
      Życzę powodzenia ^_^

      Usuń
  37. Nawet nie marzyłam o takim temacie konkursu. Jest wprost idealny :D Wzięcie udziału będzie prawdziwą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę miło to słyszeć, że temat się podoba ^^ Czekam na Twoją pracę!

      Usuń
  38. Przeczytałam regulamin 5 razy, ale nadal nie ogarniam czy do naszego zdjęcia mamy dorysować różne rzeczy czy po prostu narysować siebie... Temat bardzo fajny, mam już pomysł. A nagrody są cudowne, nigdy nie miałam nawet w rękach takich kredek xD Mam jeszcze jedno pytanie, napiszę tu, a co tam. Myślałam o starożytnym teatrze Greckim gdzie aktorze nosili maski. Czy mogę tak zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nie ogarniasz co tam napisane czy się zgrywasz?

      Usuń
    2. nie jestem robotem30.06.2016, 15:44

      Chyba nie o to chodziło Autorowi konkursu, aby całą twarz zakryć maską. Części twarzy by nie została rozpoznana w sieci owszem. Tak Ilojleen pisała wyżej. To już nie byłby autoportret.
      Ilojleen ^^ Chcę zobaczyć zdjęcia Waszych mordek
      Zerknij też na punkt: "korzystanie ze zdjęć dozwolone"
      Raczej chodzi o to, aby przede wszystkim narysować siebie, głównie głowę. Jednak chyba Komisja się nie obrazi, jeśli podzielisz przestrzeń roboczą np na dwa kadry i po jednej stronie umieścisz właśnie taką postać w masce jako dodatek.

      Piszę tylko, jak mi się wydaje.

      Usuń
    3. W zasadzie już wszystko zostało wyjaśnione, ale tak, potwierdzam, że całkowite zakrycie twarzy maską czyniłoby sportretowaną osobę anonimową. Może być postać odchylająca maskę, tak żeby było widać oczy :)

      Usuń
    4. Duch w operze...

      Usuń
  39. Ale fajnie! Czekałam na ten konkurs:). Ostatnio w szkole na plastyce robiliśmy tak zwane "Żywe obrazy". Mieliśmy w parach znaleźć obraz malarza jaki nam sie podobał a potem go odtworzyć. Ja z moją koleżanką wybrałyśmy taką panią z przeszłości ("modelką" byłam ja;). Przeznaczyliśmy na to chyba 4 i pół lekcji ale efekt końcowy był świetny. Jak przeczytałam ten temat od razu mi się to przypomniało. Biorę się do rysowania:) Pozdrawiam Ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bianko-Olu:D Świetnie, że temat Ci się podoba! :D Powiem Ci, że podobną rzecz ja robiłam w gimnazjum. Byłam damką z łasiczką i trzymałam pluszaka w rękach xD

      Usuń
  40. Czyli mamy się przedstawić jakbyśmy żyli w przeszłości? Czy też, że żyjemy teraz, ale my i inne rzeczy wokół nas wyglądają jakby były z innej epoki?

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy tylko ja średnio rozumiem temat? :/ Jakby ktoś mógł wytłumaczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysujesz siebie jak byś żył[a] w innej epoce. Ot np. jakbyś nagle przeniósł[a] się w czasie i żeby wmieszać się w tłum musiałbyś[abyś] wyglądać jak oni. Albo wyobraź sobie, że w poprzednim życiu żyłeś[aś] w starożytnym Rzymie i taki obraz siebie przelej na kartkę.

      Usuń
  42. Hej hej świetny konkurs mam już kilka pomysłów. Jednak nie jestem pewna czy mogę wziąć udział, ponieważ nie mieszkam w Polsce, a Anglii czy to ma coś do rzeczy czy nie? No nie jestem pewna czy wygram, ale a nuż może się uda i czy nie byłoby problemu z przesyłką czy coś? xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... Robi się międzynarodowo. :)

      Usuń
    2. Angielska Lukrecjo, nie mam nic przeciwko, bierz udział :D Dzięki wielkie!

      Usuń
  43. Świetny pomysł na konkurs, od razu naszło mnie pełno pomysłów :) Stąd też takie pytanie, czy jest możliwość, że oprócz mnie na pracy będzie jeszcze jedna postać? Chciałabym namalować siebie z chłopakiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mało precyzyjnie się wyraziłam, ale przez scenkę miałam na myśli, że na pracy mogą być też inne postacie i tło, więc tak :)
      Dzięki! :D

      Usuń
  44. Hej. świetny temat konkursu.Sama lepszego bym nie wymyśliła. Oby tylko nie zabrakło mi weny do zrobienia pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło mi to czytać :D To życzę dużo weny! :D

      Usuń
  45. Witam ponownie! Powracam i to nie tylko ze względu na konkurs. Wakacje - brak szkoły - dużo czasu - love. Mam tylko pytanie czy musi to być historyczna epoka, czy może być np. steampunk, średniowiecze ale z elementami magicznymi, bo w sumie to mega dużo jest inspiracji ze średniowiecza ... chociażby wiesiek, książki,kręgi magów itd. Jak było to pytanie juz to przepraszam, nie miałem czasu wszystkiego przeczytać ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam :) Rozumiem, edukacja rzecz ważna ^^
      W steampunk trochę można pójść, ale elementy fantastyczne, magiczne, wierzenia odpadają. Fani Wiedźmaka mogli wyżyć się przy okazji konkursu z demonami słowiańskimi :D Teraz chcę trzymać się możliwie najbliżej historii, prawdy.

      Usuń
  46. O kurczę xDD
    Jezeli juz wygram(nah marzenie) to oby nie dostał 3 miejsca bo akurat mam te kredki, chociaż zawsze mogę komis sprezentować a blender sobie zostawie :) q mam chrapkę na Polycolory! 😁 O niee musze wyslac swoje zdjęcie xD Obyś nie oślepła xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oślepnę, bo już jestem ślepa :D xD
      To czekam na Twoją pracę ^^

      Usuń
  47. Teraz będę rozmyślać którą epokę wybiorę ,myślę nad Wiktoriańską albo Romantyzmu ,ale chyba wybiorę romantyzmu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie epoki cudne :D Powodzenia!

      Usuń
    2. Dzięki ♥

      Usuń
  48. A można się przedstawić jako np. bóstwo ze starożytnej Grecji/Rzymu/et cetera? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można. A sama właśnie przeglądam sobie obrazy bóstw namalowanych przez Karla Banga - toż to kopalnia pomysłów! :)

      Usuń
    2. Nie, przykro mi. W tym konkursie trzymamy się historii prawdziwej, takiej, jaka była. Można pewne rzeczy ponaciągać, jak elementy steampunku w pracy nawiązującej do czasów wiktoriańskich, albo gejsza z mieczem samurajskim [jak pytała jedna z czytelniczek], ale religię, fantastykę, wierzenia zostawiamy na boku. Od tego był konkurs o demonach słowiańskich :D

      Usuń
  49. Dobra, pierwsza załamka za mną. Włosy i usta tak mnie wykończyły, że rysunek wylądował w koszu :( Nie poddaję się i rysuję dalej, ale uświadomiłam sobie, że rok przerwy to jednak szmat czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie :( To może najpierw taki szkic na szybko, by stworzyć kompozycję, postać, a dopiero po takim ćwiczeniu praca na czysto? Grunt, że się nie poddajesz! Nie wolno :D

      Usuń
    2. O to to to...

      Usuń
    3. Dzięki Dominika i robocie, nie poddaję się i walczę! :)
      Żywcem mnie nie wezmą :P

      Usuń
    4. Do boju... Asiu. :)

      Usuń
  50. Masz dużo czasu ... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Posiadam już polycolory 36 kolorów, ale chętnie przygarnę drugie opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wiem, że na pewno nie wygram, ale podejmę się wyzwania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie można być pewnym! :D Tak czy inaczej, będę czekać na Twoją pracę C:

      Usuń
    2. "Uwierz w ducha". Yyy tj w siebie... ;)

      Usuń
  53. Ostatnio sie zbuntowałam i od ponad 9 miesięcy nic nie rysowałam. Przerzuciłam się na tworzenie miniaturek, ale ten konkurs jest tak twórczy..., że może mnie to zmobilizuje do działania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie, ogromnie się cieszę, że mój konkurs zmotywował Cię do rysowania :D Pozdrawiam!

      Usuń
  54. A mogę być ja jako kobieta w starożytnej Grecji? W tych drapowanych szatach i wgl...czy to też się zalicza do wierzeń, bo bogowie itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako zwykła greczynka w codziennych szatach z tamtego okresu robiącą NP. mousak'ę na obiad - TAK.
      Jako Atena czy inna Afrodyta ... już NIE.

      Usuń
  55. Bardzo ciekawy konkurs! Temat idealnie dla mnie! Dopiero co dostałam nowe kredki, miałam je przetestować, ale nie wiedziałam jak! Ale teraz, wiem co narysuję :-) Mam nawet pomysł, ale... nie zdradzę jeszcze jaki ;-) Powodzenia wszyskim pozostałym uczestnikom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To duża radość dla mnie, że grono osób zadowolonych z tematu się powiększa :D Jestem bardzo ciekawa, co wykombinowałaś, ale poczekam na pracę :D

      Usuń
  56. Bardzo fajny temat! :D Chciałabym coś nabazgrać ale nie wiem czy można narysować się na podstawie jakiegoś sławnego obrazu np. Mona Lisa. Czy taka praca byłaby zgodna z regulaminem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się inspirować obrazami, ale fajnie, jakby podeszło się do tego kreatywnie ^^
      Dzięki! :)

      Usuń
  57. Pytanie do wszystkich Gości na tym blogu zainteresowanych tym postem:
    Czy ktoś z Was dowiedział się o ww konkursie, z jakiegoś portalu informującego o konkursach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z facebookowego konta Ilojleen

      Usuń
    2. [Marcin G.] Dziękuję. Ciekawe jakie będą odpowiedzi pozostałych.

      Usuń
    3. [Marcin G.] Ps. Nieźle się orientujesz w konkursie i regulaminie... :)

      Usuń
    4. A co w tym takiego trudnego skoro Ilojleen napisała wszystko tak czytelnie, że już bardziej się nie dało? Dziwię się i śmieję jak czytam niektóre pytania odnośnie regulaminu bo to świadczy wyłącznie o ignorancji i arogancji wobec autora konkursu. Dziewczyna pisze bardzo zrozumiałym językiem i nawet nie trzeba się za zbytnio wczytywać, żeby zrozumieć o co tu chodzi. Co bardziej wrażliwe frazy są wytłuszczone a widać, że niektórym to nie wystarcza. Czytać ze zrozumieniem .... I wystarczy.

      Usuń
    5. Cieszę się, czytając Twoje słowa xD Zaczęłam się zastanawiać, czy ja naprawdę nie mam daru do tłumaczenia...

      Usuń
    6. Masz, masz. Zasady są zrozumiałe, ale czasem mogą pojawić się jakieś pytania. Lepiej zapytać niż np. wyrzucać pracę w połowie wykonania i terminu konkursowego. Oczywiście leniuchów odsyłam to postu u góry strony. Niektóre odpowiedzi są tam zawarte i bardzo czytelne.

      Usuń
    7. A jeszcze najlepiej jest spokojnie i ze zrozumieniem przeczytać regulamin :D

      Usuń
  58. Pytanie drugie [również do Wszystkich]:
    Jakie nagrody byłyby Waszymi wymarzonymi skromnie i zupełnie nie skromnie?
    Te odbierane są różnie sądząc po komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza dobra duszo... ;)

      Usuń
    2. Kto tu jest dobry, jak nie Ty...?01.07.2016, 22:54

      Z pierwszym wyrazem mogę się zgodzić. Dwa pozostałe to pomyłka. :P

      "Ja od zawsze byłem zły..."

      Przestań, bo w piórka obrosnę...

      Usuń
    3. Los nie chce, żebym napisała ten komentarz, najpierw zamknęłam sobie przypadkowo stronę, potem mi "zjadło", ahaha.
      Oj nie, akurat pomyłką tego nazwać nie możesz :D
      A co do nagród jakie mamy tym razem do dyspozycji, to są moim zdaniem trafione :D
      Ale jeśli już wymyślać...
      Hmm. Od jakiegoś czasu miałam chrapkę na Prismacolory. Są droższe od Polycolorów, acz w niektórych miejscach nawet niedużo.
      Mała paczka promarkerów też by była dla mnie nader miłą niespodzianką ^^
      Ciekawi mnie również bardzo przybór, jakim jest Aquash Brush. Tylko jakoś średnio mi się on widzi jako nagroda w konkursie, a na 'dodatek' jest za drogi. Nie wiem. :D
      Polycolory do portretów też by były dla mnie mile widzianą nagrodą.
      Więcej nagród z realnymi cenami mi do głowy nie przychodzi :D

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o obecne nagrody, to Polycolorów mam już dwa pudełka (zwykłe i portretowe), ale kredek nigdy dosyć, więc chętnie przygarnęłabym na zapas :D
      Od jakiegoś czasu marzą mi się Promarkery, jednak ze względu na cenę nie mogę sobie na nie pozwolić.
      Interesowałyby mnie też kredki Derwent Artists, dotąd rysowałam raczej miękkimi kredkami, więc jestem ciekawa jak pracowałoby mi się z twardymi.
      Bardzo cieszyłoby mnie również, gdyby do każdej nagrody dodawany był biały żelopis. Myślę, że by mi się przydał, a jakoś na razie nie mogę go upolować.

      Usuń
    5. Kto tu... - myślę, że czytelnicy potwierdzą dwa pozostałe słowa, o, już jedna potwierdziła :)

      Varilinen - Prismacolor są strasznie drogie, myślałam o Polychromosach, ale wówczas choćby przez jeden zestaw 12 kredek ucierpiałyby na wartości nagród pozostałe miejsca na podium. Co do pędzelka z pojemniczkiem, o którym piszesz, może Derwentowski jest drogi [ok.30zł], ale zerknij sobie na AliExpress, tam z darmową wysyłką jeden kosztuje jakieś 4-5zł. No i jeszcze gdzieś na necie widziałam komplet 3 za jakieś 15zł :)

      Anonimowy - miałam w planach dołączyć biały żelopis zamiast blendera do każdej nagrody, ale 3 sztuki przekraczały budżet konkursu :c Może w takim razie kiedyś będą do wygrania Promarkery, jak tylko będę miała sposobność ;)

      Usuń
  59. Nigdy jeszcze nie startowałam w żadnym konkursie tego typu pomimo iż trochę rysuje .Już mam konkretny pomysł . Zaczynam jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas zacząć brać udział w konkursach :D Do dzieła i powodzenia!

      Usuń
  60. Cieszę się, że dla wielu osób to pierwszy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z innej beczki. Pytanido wszystkich konkursowiczów i nie tylko. Choć nieco się łączy z tematem. Styl. Waśnie szukam jakie są style w rysunku i trudno znaleźć konkretny adres. Ideałem byłoby jedno miejsce, gdzie są one scharakteryzowane. No wiecie: komiks, manga, realizm, hyperrealizm, chibi i inne cuda. W przybliżeniu wiem o co w nich chodzi. Jednak szukam szczegółowej charakterystyki. Może poleci ktoś jakąś ksiązke lub stronę. Przy okazji ciekawe jakie style wybierzecie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam pytanie. Czy autoportret można rysować nie korzystając ze zdjęcia, tylko z wyobraźni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srutututu majtki z drutu02.07.2016, 10:22

      A czy Dominika kazała PRZERYSOWAĆ swoje zdjęcie?

      Usuń
    2. W sumie napisałam, żeby przesłać zdjęcie, z którego się rysowało :) Ale można narysować się z wyobraźni, czy raczej z pamięci :) Jednak obowiązkowe jest podesłanie zdjęcia, bym wiedziała, że to na pewno Ty :)

      Usuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...