25 czerwca 2016

* Newsy XXV *

Hej! ♥
Jak żyjecie w te upały? Ja bez bicia przyznaję, że rozleniwiłam się :P Ostatnio nic nie rysowałam, a znacie moje zdanie: dzień bez rysowania to dzień stracony. A więc jestem już jakiś ponad tydzień w plecy :c Czas to zmienić! 
Jeśli i Wy przez te gorące dni leniuchujecie [pewnie część z Was tak, bo wczoraj przecież było zakończenie roku szkolnego, a niektórzy może już uporali się z sesją egzaminacyjną :)], to mam sposób, by Was rozruszać...


Jak już wiedzą ci, którzy obserwują mnie na Facebookowym fanpage'u, ta paczuszka oznacza, że... szykuje się konkurs! :D 

Ostatni miał miejsce rok temu - jego celem było narysowanie wesołej babuszki [może niektórzy pamiętają, że też zdeklarowałam się sportretować uroczą starszą panią i... wreszcie, po roku, mam gotowy szkic, hura xD]. Konkurs przyciągnął ponad 260 osób! :D Mam nadzieję, że i tym razem frekwencja w uczestnictwie dopisze :D Ponieważ ostatnim razem należało przerysować zdjęcie, tym razem będzie temat. Jakiś pomysł już wykluł mi się w głowie, który daje szerokie możliwości, ale kurczę, też będzie trzeba wykorzystać zdjęcie xD Choć nie narzucone przeze mnie, a wybrane indywidualnie przez Was... co Wy na to? 

Zasady konkursu będą takie, jak przy poprzednich, jury też raczej takie samo, zaś sponsor nagród... to tym razem tajemnicza dobra dusza :) Konkurs ogłoszę do końca czerwca i będziecie mieli całe wakacje na rysowanie ^^

Co więcej poza konkursem? Planuję w lipcu przygotować nie tylko recenzję, ale i tutorial lub dwa, ponieważ dawno nie było żadnego. Mam prawie gotowy filmik o moim Notesie Miłych Wspomnień [który prowadzę już rok!], ale z racji tego, że Windows Movie Maker ma ograniczone możliwości edycji, czekam na cud i sposobność edytowania go w lepszym programie xD Jeśli chodzi zaś o rysowanie, od prawie 5 miesięcy pracuję nad tym fanartem Wiedźmina... Po drodze zajmowałam się innymi rysunkami [i będę się zajmować], dlatego wciąż nie jest ukończony, ale znajduje się w bardziej zaawansowanym stadium, niż na zdjęciu - Geralt ma już część pancerza, całą głowę, a słabo widoczna tutaj Ciri twarz.


A Wy co ostatnio tworzycie? Ktoś coś może, jakiegoś fanarta Wiedźmina albo Gry o Tron? :D

Trzymajcie się artystycznie :D



112 komentarzy :

  1. O super, jeszcze nigdy nie brałam udział w takich konkursach. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się skusisz :D

      Usuń
    2. Witam, mam takie pytanie nieco odchodzące od tematu wpisu, otóż nie dawno kupiłam sobie kredki KOOH-I-NOOR POLYCOLOR PORTRET. Mam z nimi problem, gdyż są to moje pierwsze takie artystyczne kredki nie wiem zbytnio jak je używać. Oglądałam wiele filmików na yt o tym jak cieniować kredkami artystycznymi ale nie potrafie tego robić. Kolory się ze sobą nie łączą a skóra którą próbuje rysować jest taka sztuczna no i między kolorami są duże przejścia. Szukałam w sklepie blendera żeby efekt był lepszy ale niestety nie znalazłam chyba będę musiała zamówić. No ale przechodząc do rzeczy chciałam zapytać czy to jest normalne czy to wymaga praktyki i czy z czasem się to poprawi jak będę nad tym pracowała. Z góry dziękuje za przeczytanie tego komentarza mam nadzieję że mi jakoś pomożesz lub doradzisz.

      Usuń
    3. To kwestia praktyki, choć blender [albo jasna - biała, bladoróżowa lub bladobrzoskwionowa - kredka na bazie wosku] też się przyda. Zdecydowanie pomaga osiągnąć łagodne przejścia pomiędzy kolorami. A co masz na myśli przez sztuczną skórę? Chodzi o kolor?

      Usuń
    4. Sssskuś ssssię... :)

      Usuń
  2. Konkurs! Tak, ja chcę konkurs! Chociaż pewnie jak zwykle nie wezmę udziału xD
    Ja tam przedsięwzięłam ambitny plan zabrania się do regularniejszego rysowania, ale nie mam pojęcia jak mi to wyjdzie...
    A tak całkowicie zmieniając temat - oglądałaś może "I nie było już nikogo"? Ja zobaczyłam reklamę, przeczytałam książkę a na koniec wzięłam się za serial. Genialny, polecam gorąco! No i Aidan <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam, by w końcu wziąć udział :D To już 5 konkurs!
      Może teraz wakacje będą sprzyjającym rysowaniu okresem? Więcej czasu jest na przyjemności, kiedy nie ma szkoły :)
      Oczywiście, że oglądałam i też mi się podobał, nie tylko ze względu na Aidana ^^ Książki nie czytałam, może kiedyś.

      Usuń
    2. Do Ros... Spróbuj. Nie masz nic do stracenia :)
      Sprawdziłem przed chwilą zwiastuny...

      Usuń
    3. Co? Cooo? Ten kryminał A. Christie? Ożeż, czemu wcześniej nie wiedziałam o tym serialu? Muszę to nadrobić, bo książka jest świetna, jedna z moich ulubionych Agathy, a przeczytałam ich już całkiem sporo! ^^

      Usuń
    4. Tak, ten :D To życzę miłego oglądania :D

      Usuń
  3. Jest tak gorąco, że rysiki kredek się topią...
    Tak na marginesie, to nie żałuję. Zostawiłam plastikowe pudełko z pastelami na parapecie, nie było mnie cały dzień, kilka kolorów troszkę się roztopiło... A co tutaj z ludźmi?
    Życzę powodzenia w rysunku Wiedźmina :D chyba każdy ma taką pracę, którą robi miesiącami...
    Nie mogę doczekać się bardziej szczegółowych wieści o konkursie!
    Pozdrawiam mroźnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę xD No to ładnie! U mnie na parapecie stoją bloki z papierami, ale w teczkach, by nie wyblakły :)
      Mój rekord w długości rysowania jednej pracy to chyba 9 miesięcy, ale Wiedźmina chcę bardzo skończyć wcześniej :D
      Dziękuję i wzajemnie, dużo mrozu życzę :D

      Usuń
    2. Do Ilojleen: wyblakły? Masz na myśli kolorowe papiery?

      Usuń
    3. Kilkanaście lat temu kupiłam sobie całą ryzę świetnego papieru fotograficznego do drukarki. Te kartki, których do tej pory nie wykorzystałam, leżały sobie cały czas w rozdartej folii pod oknem. W miejscach, gdzie folia ściśle przylegała do kartek, pozostały one białe, reszta papieru mocno zżółkła. Dzięki temu wiem, że papier należy chronić przed słońcem :)

      Usuń
    4. Tak. Słońce ma też niekorzystny wpływ na kolory, tym bardziej na papiery, które nie są bezkwasowe [bezkwasowe wolniej ulegają żółknięciu].

      Usuń
    5. Zapamiętam...

      Usuń
  4. Ja niestety już od nie wiem ilu mam kryzys twórczy i kompletnie nie mam pomysłu co i jak narysować, a jak już mam to nie mogę znaleźć chęci i motywacji. Ooo ciężko jest w ostatnich miesiącach u mnie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi niedobrze :( Miejmy nadzieję, że może konkurs zmotywuje Cię do rysowania! Zaglądnij tu za kilka dni :)

      Usuń
    2. Motywacji życzę...

      Usuń
  5. Fajnie ze konkurs, akurat u mnie słabo z rysowaniem w wakacje, bo mam pewien poważny problem(nie będę się żalił w necie jaki) no i odbiera mi jakiś chęci do tworzenia, rysowania, życia. No ale w konkursie wezmę udział :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro. Dobrze Cię rozumiem, bo i mnie swojego czasu problemy odbierały chęć do wszystkiego. Mam nadzieję, że wkrótce wszystko dobrze się zakończy! Trzymaj się! :)

      Usuń
    2. Życzę każdemu jak najmniej problemów. Problemy nie trwają wiecznie. Po złej pogodzie zawsze wychodzi słońce :) Powodzenia w konkursie :)

      Usuń
    3. Dziękuje za słowa otuchy, dzis jest juz lepiej:)

      Usuń
  6. Hej :) ja mam pytanie odnośnie zdjęć, z których rysujesz. Drukujesz na zwykłym papierze? Ponieważ ja mam z tym problem, drukarka jest dobra, jednak nie wiem, czy wina leży w papierze czy może w tuszu, ale zdjęcia, nawet jeśli na ekranie komputera są idealne (ostrość, kolory itp.)to po wydrukowaniu wychodzą o wiele ciemniejsze i nieostre, często szczegóły które widać na ekranie wychodzą jak ciemna, czarna plama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umiem Ci pomóc :( Nie mam drukarki, drukuję zdjęcia w punkcie na papierze satynowym, tyle wiem. Nie mam pojęcia, jaką mają drukarkę [dużą to na pewno xD] oraz jaki tusz.

      Usuń
    2. A no właśnie... Przyznam się, że ten sposób ze zdjęciami [Ilojleen] sam wprowadzę w życie. Naturalnie też myślałem o wizycie u fotografa...

      Usuń
    3. Ktoś wyżej pytał, co zrobić, aby z danego pliku graficznego uzyskać na każdym urządzeniu identyczne jego odwzorowanie. Odpowiadam: to jest niemożliwe. :) Problem w tym, że po pierwsze- istnieją różne rodzaje monitorów/drukarek, po drugie- mamy dziś wielu producentów urządzeń, którzy opatentowali różne technologie wyświetlania/drukowania i wypuszczają na rynek różne modele (o gorszych lub lepszych w parametrach zależności od półki cenowej), a to sprawia, że ten sam plik jest inaczej wyświetlany na każdym monitorze oraz wychodzi na każdej drukarce w inny sposób. Nie wspominając już o oczywistej różnicy pomiędzy efektem przedstawienia pliku za pomocą dajmy na to 16 mln świecących punkcików i trzech atramentowych kartridżów. Dziękuję bardzo za uwagę.

      Usuń
    4. Ktoś wyżej pytał, co zrobić, aby z danego pliku graficznego uzyskać na każdym urządzeniu identyczne jego odwzorowanie. Odpowiadam: to jest niemożliwe. :) Problem w tym, że po pierwsze- istnieją różne rodzaje monitorów/drukarek, po drugie- mamy dziś wielu producentów urządzeń, którzy opatentowali różne technologie wyświetlania/drukowania i wypuszczają na rynek różne modele (o gorszych lub lepszych w parametrach zależności od półki cenowej), a to sprawia, że ten sam plik jest inaczej wyświetlany na każdym monitorze oraz wychodzi na każdej drukarce w inny sposób. Nie wspominając już o oczywistej różnicy pomiędzy efektem przedstawienia pliku za pomocą dajmy na to 16 mln świecących punkcików i trzech atramentowych kartridżów. Dziękuję bardzo za uwagę.

      Usuń
    5. A to prawda, różne drukarki na pewno dają różne efekty. Sama dobrze wiem, jaki problem miałam ze znalezieniem odpowiedniego punktu i odpowiedniego papieru na plakaty moich rysunków. Zdjęcie zawsze będzie lepiej wyglądało w komputerze, aczkolwiek nie rozumiem, czemu wychodzi Ci [pierwszemu anonimowi] tak zły efekt...

      Usuń
    6. To będę pytał o satynowy... Anonim 2 :) [te anonimowości są zabawne orientacyjnie]

      Usuń
    7. Przy wpisywaniu komentarza można wybrać "Nazwa/URL" i wpisać choćby jakąś literkę lub cyferkę dla rozróżnienia :)

      Usuń
    8. Zobaczmy jak to działa i wygląda :)

      Usuń
    9. Lepiej :) Choć nadal zastanawiam się, czy nie jestem Lem-owym robotem :)

      Usuń
  7. Upały... Uff lepiej nie pytać... A jak ktoś ma widok z 9-tego to współczuje...

    Ooo... Spora ta paczuszka... [zaskoczenie]

    Ooo. Miło, że będzie nowy film. Życzę Ci by sąsiedzi nie borowali wiertarką ;)

    To może Sony Vegas, choć nie wiem, czy jest tak dobry, jak słyszałem. Może ktoś z Sosnowca poleci Ci jakiś program...

    Ps. Do Il. Bardzo Dziękuję...!!! :D Ty wiesz, o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w paczce było też trochę folii bąbelkowej, dlatego taka duża :)
      Póki co jest spokój! :) Słyszałam o Sony Vegas i ktoś z Sosnowca już ze mną rozmawiał na ten temat :D
      Wiem i również dziękuję C:

      Usuń
    2. A bąbelki też będą w nagrodzie :)
      Oj nie rób takiej miny :) Trzymaj się pozytywów: jak mawiają Sosnowiacy ...
      kolorowo pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Tak, będą, bo przybory nie mogą się zniszczyć po drodze do zwycięzców :D

      Usuń
  8. (Wolę nie myśleć, które to konto z kolei, którym pisze na twoim blogu - ale cii xD)
    Taak... Upały mnie czasami powalają, jestem typem człowieka, który nie przepada za siedzeniem przed wiatrakiem i piciem lemoniady z lodem. Zdecydowanie mogłoby w końcu popadać. :D
    Już się nie mogłam doczekać jakiegoś konkursu artystycznego ^^ Teraz, znając mnie, będę sprawdzać po tysiąc razy dziennie "Czy już" :D
    Jestem bardzo ciekawa, co też będzie tym razem tematem, i nagrodą!
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne konto, grunt, że tu wracasz :D ♥
      Ja z kolei nie lubię deszczu, lubię, kiedy jest słonecznie i ciepło, ale mogłoby być tak 24-25 stopni, nie 30 ;__;
      Co do konkursu, pewnie można będzie się spodziewać ogłoszenia w środę lub w czwartek. Mam nadzieję, że i temat, i nagrody przypadną Ci do gustu!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Co powiecie na 40... Wczoraj tyle miałem i bylem szczęśliwy, że troche popadało wieczorem + burza.

      Usuń
    3. Wczoraj popołudniu w słońcu termometr wskazywał 54 :D

      Usuń
    4. Biedactwo... Współczuje... :( Trudno sobie wyobrazić, jak dajesz rade...

      Usuń
    5. U mnie się trochę ochłodziło i narzekam, że mogłoby być o jakiś 1 stopień więcej. XD
      Czekam z niecierpliwością na to! ^^

      Usuń
    6. W poniedziałek w Krakowie padało, wczoraj było znośnie, a dziś znowu gorąco xD

      Usuń
  9. Upał...to zło ;-;
    Przez niego trudno mi rysować, bo polychromosy i cały sprzęt trzymam na strychu, gdzie jest ze 30 stopni...niby mam wiatrak, ale niewygodnie mi tam tworzyć...
    Powodzenia przy fanarcie Wiedźmina ^^ już nie mogę się doczekać efektu końcowego...
    chrysiridiariphearia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może lepiej byłoby trzymać kredki w lodówce? Poważnie pytam. Jak są z tworzywa sztucznego, a nie z drewna, to pleśń się na nich nie zalęgnie w wilgotnej lodówie.

      Usuń
    2. ninaaleksandra 7976 - Upał to zło, ale większym złem jest ulewa i zimny wiatr na raz ;__;
      A nie dasz rady się przenieść? :) Kredki wszakże to nie sztaluga :D Swoją drogą artystycznie tak, przybory na strychu... :D
      Dziękuję! ♥

      Anonimowy - Myślę, że nie ma takiej potrzeby, bo to tylko zajmuje miejsce, a zwykłym kredkom nic się nie dzieje w upały. Polychromosy zaś są z drewna :)

      Usuń
    3. Przy 40 stopniach ulewa i burza to wybawienie [subiektywnie]. I wiaterek do tego :) Poza tym lubię popatrzeć, jak się błyska :) Taka słabość ogólnie wszelkich zjawisk w przyrodzie (deszcze, wschody, zachody itp)

      Usuń
  10. Hm...może I dam, tylko zestaw 60 kredek trudno jest przenosić, nie mam też gdzieś indziej w domu takiej 'pracowni' czy czegoś, jaką zrobiłam sobie na strychu...chyba przeżyję wentylator, żeby tylko coś porysować [Nie lubię wentylatora...]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. To życzę lepszej pogody na rysowanie :D

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja trochę nie na temat... Jaki ma numer łososiowa (czy kremowa? :D) kredka/i FC P, którą/e używasz do rysowania skóry? Bo muszę kupić na sztuki w Krakowie :(
    Andzia (An15no)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Light Flesh 9201-132 i Cinammon 9201-189 :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  13. Ano, upał zabija natchnienie... (choć moje wyzionęło ducha już jakiś czas temu... od tygodni nic tylko kolorowanki, ew. bazgroły w pracy). Podziwiam, że (zwykle) rysujesz codziennie! :)

    Nie mogę się doczekać konkursu! Oraz ukończenia przez Ciebie tego fanartu :3

    Gosia (S-Selene)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to tylko okres przejściowy! :)
      Może nie codziennie [nie tak, jak za czasów szkoły, studiów], ale prawie codziennie. Teraz już rzadziej z racji braku czasu, lenistwa bądź zmęczenia...
      Dzięki! Właśnie zaraz się biorę za rysowanie, bo się ochłodziło :)

      Usuń
  14. To ja już chyba wiem kto będzie sponsorem! :D Przez rozmazany fragment zdjęcia poznaje logo mojego ulubionego sklepu plastycznego :)) Nie mogę się doczekać konkursu!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sponsorem jest osoba prywatna, nie sklep :) Zamazałam logo [niedokładnie, to prawda], bo nie chciałam robić reklamy tego sklepu ;)

      Usuń
    2. P.S. Przybory zostały tylko tam kupione, to wszystko.

      Usuń
    3. Nie jestem robotem :)27.06.2016, 01:17

      Ciepło z tym sklepem... :D Gratuluje bystrego oka :) Przyjemnego tworzenia i powodzenia.

      Usuń
    4. Przepraszam, myślałem, że chodzi o sklep :D

      Usuń
    5. Nic się nie stało, spoko xD

      Usuń
  15. Ja też poznaję to szałowe logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Przynajmniej w wakacje będę miała jakiś pretekst, żeby rysować, hyhy

      Usuń
    2. O, no to fajnie, że mój konkurs zmotywuje Cię do rysowania :D

      Usuń
  17. Dawno mnie tu nie było, ale to przez natłok spraw w szkole. Teraz znowu mogę wrócić do komentowania :-) W konkursie może spróbuję wziąć udział, ale tylko dla zabawy, nie liczę na nic więcej, za młoda jeszcze jestem, a wiem, że są tu osoby z większym doświadczeniem :) Co do tych upałów to dzisiaj było u mnie tak zimno (byłam na biwaku), że siedziałam w śpiworze i dwóch bluzach. A śmiali się ze mnie, że chcę kurtkę wziąć xD Ale w piątek było tak gorąco, że nawet nie wychodziłam z domu, nie licząc pójścia na zakończenie roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem robotem :)27.06.2016, 01:21

      O i o to właśnie chodzi [zabawa i przyjemność z rysowania]. Tylko się nie rozchoruj...

      Usuń
    2. MalinaSekret111 - witaj ponownie ^^ mam nadzieję, że w czasie wakacji będziesz zaglądać tu częściej! Myślę, że temat jest na tyle fajny, że będziesz miała dobrą zabawę, wykonując pracę konkursową. No i nie mów, że nie liczysz na więcej, bo nigdy nie wiadomo, kto weźmie udział w konkursie :)

      O kurczę, biedaku! xD Ale przynajmniej byłaś na biwaku, na pewno było super ^^

      Usuń
  18. Teraz miałam niesamowity zastój... Ostatni rysunek zrobiłam może hmmmm, w październiku? Każdy kolejny był tylko albo zaczęty, albo wypełniony w połowie i na tym się przygoda konczyła. Mam nadzieję że dzisiaj wyjdzie owocnie i coś zacznę. A nie da się ukryć że natchnął mnie Twój post - skoro szykuje się konkurs to może warto przypomnieć sobie jak to jest rysować? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście duża przerwa w rysowaniu :( I jak, udało się coś w niedzielę porysować? Bardzo się cieszę, że zapowiedź konkursu dała Ci motywację :D

      Usuń
  19. Cześć.

    Cieszę się na myśl o konkursie. Moją ostatnią dopracowaną pracą była wesoła babuszka. :) Teraz z powodu pracy brakuje mi czasu, więc tylko sporadycznie sobie szkicuję. Twój fanart jest śliczny. Nie wyobrażam sobie pracowania nad rysunkiem tyle czasu. Mam kilka rozpoczętych rysunków i szkiców czekających na ukończenie lub nawet pokolorowanie, ale zazwyczaj czekają one do momentu, w którym uznam, że nie jestem z nich wystarczająco zadowolona by je ukończyć. :)

    Pozdrawiam,
    Ifri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez bicia przyznam, że pamiętam Twojej babuszki, ale za to pamiętam pracę z wyzwania rysunkowego :D Zrobiłaś z Jessici diablicę/demona :D
      Rozumiem, sama z powodu pracy rysuję rzadziej, niż dawniej i na blogu też rzadziej piszę :( Mam nadzieję, że jednak przekonasz się do zaczętych prac i je skończysz :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło.

      Po pewnym czasie zaczynami widzieć w moich pracach niedociągnięcia a prędzej narysuję pracę od nowa niż ukończę niesatysfakcjonujacy mnie rysunek. :)

      Pozdrawiam,
      Ifri

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie!
      Co do niedokończonych prac, to rozumiem. Sama też tak najczęściej mam :)

      Usuń
  20. O rety rety *_* Yennefer wyszła ci zjawiskowo! :D Czyżby obok była Triss? Nie mogę się doczekać jak skończysz! ;) Może w tym konkursie uda mi się wziąć udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ :D Jest i Yen, i Triss, i Ciri i oczywiście Geralt :) Teraz już postanowiłam ostro wziąć się za rysowanie :)
      Byłoby super, zachęcam!

      Usuń
  21. Jestem mega ciekawa jaki będzie temat konkursu:) Ostatnio ćwiczę realistyczne rysowanie portretów kredkami, głównie akwarelowymi, oraz ogólnie trenuje kolorowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ za chwilę ogłoszę konkurs, mogę już powiedzieć, że będzie chodziło o konkurs :D

      Usuń
  22. Na szczęście dziś jest już u mnie znośna pogoda. Nienawidzę upałów. Dla mnie idealna temperatura to 20-25 stopni, ale nie 40.
    Fajnie, że organizujesz konkurs. Może w końcu zbiorę się i wezmę udział. :) Czekam z niecierpliwością na szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skłaniam się bardziej do 25, niż 20, ale 30+ to koszmar ;__;
      Mam nadzieję, że będziesz uczestniczyć ^^

      Usuń
  23. Robak w cieście27.06.2016, 10:24

    Czy ja aby nie za stara jestem na udział w tym konkursie? Mam 30 lat i trochę głupio mi konkurować z nastolatkami o kredki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mucha z soku :)27.06.2016, 11:27

      Do "Robak w cieście". Oj tam, oj tam... Chodzi o zabawę przecież, a nie o samą konkurencje i nagrodę... To tylko dodatek [subiektywnie]. Jednak jak już jesteśmy przy tym temacie to jaka nagroda, by Cię interesowała?

      Usuń
    2. Nigdy nie jest za późno na zabawę. Jeśli martwisz się, że Twoja praca będzie za dobra to może wybrać jakąś technikę, której nie próbowałaś. Szanse będą wyrównane, a Ty zdobędziesz nowe doświadczenie. Mniejsza o kredki. Ja coś narysuje i też wyśle, ale napiszę do Ilojleen: to nie po nagrodę, ale ot tak, aby przyłączyć się do zabawy.

      Usuń
    3. Do ... w cieście: Starsi i bardziej doświadczeni Artyści zawsze mogą wziąć pod swe skrzydła tych młodszych :)

      Usuń
    4. Robak w cieście - a ja mam 27, czyli niewiele więcej, a sama bym wzięła udział :) Tu nie chodzi o wiek [no i chyba to nie jest uwłaczające brać udział w konkursie z młodszymi osobami? :)], tylko o dobrą zabawę. Czasem prace osób młodszych są lepsze, czasem gorsze - w różnym wieku ma się różne doświadczenie, ale chyba jest ta sama przyjemność w rysowaniu i próbie wypełnienia zadania? Nagroda jest też miłym dodatkiem :D A w moich poprzednich konkursach brały też udział osoby jeszcze starsze :)

      Usuń
    5. *niewiele mniej! ;) To ten gorąc tak działa mi na mózg ;)

      Usuń
    6. A robak przekształcił się w motyla i odpowiedzi nie będzie... :)

      Usuń
  24. Witam :)
    chyba się skuszę na konkurs, tym bardziej że ta tajemnicza paczka jest bardzo motywująca :) Nigdy nie brałam udziału w konkursach na Twoim blogu. Widząc szereg bardzo dobrych prac w poprzednich konkursach czuje, że szykuje się spore wyzwanie dla mnie :) Mam nadzieje, że technika będzie dowolna, ponieważ ostatnio eksperymentuje z pastelami suchymi i mam zamiar coś nimi stworzyć :) Tak samo jak Ty jestem fanką Wiedźmina i w najbliższym czasie (po zaliczeniu wszystkich nieszczęsnych egzaminów) chcę narysować coś interesującego.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania P. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sssskuś ssssię... Weź udział w tej zabawie. O to prace konkursowe można obejrzeć na blogu? Nie wiedziałem. Tych z poprzednich konkursów chyba tu nie ma. Egzaminacyjnego powodzenia...

      Usuń
    2. Przeglądałam kiedyś prace dotyczące babuszki :D większość bardzo dobrych i szczerze miałabym dylemat która jest najlepsza :) Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć na egzaminie :)

      Usuń
    3. Ania P. - żywię nadzieję, że nie dobór nagród nie rozczaruje xD Skoro nigdy nie brałaś udziału, to najwyższy czas spróbować sił! Myślę, że temat jest fajny i daje duże pole do popisu, jeśli chodzi o kreatywność, więc samo przygotowanie pracy powinno być przyjemnością :D a technika zawsze jest u mnie dowolna.
      Aaa, witam fankę Wiedźmina ^^ Jeśli zamierzasz coś narysować z Sapkowskiego uniwersum, chętnie zobaczę!
      Pozdrawiam ciepło!

      Kusiciel - są wszystkie z wszystkich konkursów :)

      Usuń
    4. Nie udało mi się znaleźć...

      Usuń
    5. Tutaj są, pod "Czytaj dalej" w notkach o rozstrzygnięciu konkursów :)

      Usuń
  25. Już Oni [Komisja] sobie poradzą z wyborem. Sami też coś rysują i nie od wczoraj. Poza tym to nie pierwszy ich konkurs. Jednak to będzie faktycznie nie banalne wyzwanie. Daj potem znać jak egzaminy i czy się przyłączysz do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy rysują :D Jedna osoba w ogóle nie tworzy, ale ma spore zamiłowanie do sztuki przez duże i małe "s" :D

      Usuń
    2. Tajemniczo to brzmi... :)

      Usuń
  26. Jeeej! Super! Mam pytanie. Będzie można ingerować w to zdjęcie, czy raczej ma być dokładnie przerysowane? Osobiście wolę rysowanie z pamięci. Wieksze pole do popisu hihii :D pozdraawiaam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ingerencja wręcz wskazana :D Zresztą jak tylko odpiszę na wszystkie komentarze, to publikuję notkę i wszystko będzie wiadomo :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  27. Miałam nadzieję, że w wakacje pojawi się jakiś konkurs i nie zawiodłam się :)
    Nie mogę się już doczekać jaki będzie temat, na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tak się zdarzyło :D
      Super, cieszy mnie to!

      Usuń
  28. Jeśli chodzi o leniuchowanie to szczera prawda... :) Jestem niezmiernie ciekawa tematyki konkursu, a wy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za chwilę ogłoszę konkurs :)

      Usuń
  29. W wolnych chwilach rysuję Lanę Del Rey, ale mimo wakacji praktycznie w ogóle nie mam na to czasu, bo w kółko robimy sobie z przyjaciółmi rajdy rowerowe lub jeździmy na rolkach, desce. Wczoraj cały dzień przejeździliśmy po lesie, najadając się poziomkami. :D
    Czekam z niecierpliwością na konkurs, a raczej na jego tematykę. Ciekawi mnie, co będzie tym razem! ^^ We wcześniejszym, tym z babuszką, nie brałam udziału, ale może tym razem się skuszę... Próbować zawsze można, szczególnie, jeśli będzie dodatkowa motywacja do rysowania. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super! Jak jest taka piękna pogoda i znajomi są pod ręką, to się nie dziwię, że ostatnio mało rysujesz. Kocham poziomki ♥
      Fajnie, że chcesz się zgłosić, mam nadzieję, że temat Ci spasuje :)

      Usuń
  30. Rajdersi... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nominacja do LBA :P

    http://nelisioweinspiracje.blogspot.com/2016/06/moja-nominacja-do-lba-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ to miłe, ale nie uczestniczę w takich nominacjach :(

      Usuń
  32. Łańcuszek jak nic, choć pomysł nawet trochę ciekawy...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...