16 listopada 2016

* Newsy XXVI *


Witajcie, moi drodzy!

Jak się macie? Mam nadzieję, że w porządku ♥ 

Minęło sporo czasu, odkąd coś tu opublikowałam - trochę ponad dwa miesiące! GŁUPIO MI ;__; ^^' Jest kilka powodów, które przyczyniły się do mojej wyjątkowo długiej nieobecności. Po pierwsze, przez kilka tygodni nie miałam czego pokazywać, żadnej nowej pracy... muszę przyznać z bólem, że przez te dwa miesiące nie czułam dużej potrzeby rysować. Spowodował to brak inspiracji, problemy osobiste oraz - teraz coś z innej beczki - bardziej intensywne życie towarzyskie, wakacje i gry, które to rzeczy wręcz zajmowały mój czas w sposób wręcz zachłanny xD Ale przyjemny ^__^ Nie zrozumcie mnie źle - nadal kocham rysować i nie przestanę tego robić, nie, nie, nie! Ale spędzanie czasu na robieniu nowych rzeczy dało mi wielką radość :D

Co więcej, straciłam trochę zainteresowania w zajmowaniu się stronami artystycznymi takimi jak DeviantART, Tumblr, Facebookowy fanpage, Stars Portraits... Czasem opublikowałam coś na Instagramie, ale głównie starocie. Zauważyłam też pewien rodzaj stagnacji na tych stronach, a z drugiej strony wyścig szczurów w gromadzeniu lajków i obserwatorów... to jest nieco zniechęcające... W związku z tym nie miałam również motywacji do prowadzenia bloga. Ani materiałów [bo prawie nic nie rysowałam]. Znaczy, może coś by tam się znalazło, ale robić coś na siłę? To niefajne :( 

W każdym razie, znacznie rzadsze rysowanie i niestworzenie porządnej pracy [według moich własnych standardów!] od dłuższego czasu smuci mnie:( Bardzo chcę wrócić do tego, co było! To jest mój plan. Właściwie już zrobiłam kilka małych kroczków, co można sprawdzić na Instagramie. Proszę, dajcie mi trochę motywacji i wsparcia, naprawdę potrzebuję tego :D

Koniec smutów, bo mam też super wiadomość! Przyznam, że to również zachęciło mnie do powrotu do tworzenia oraz aktywniejszego życia "artystyczno-internetowego". Otóż autoryzowany sklep internetowy Faber-Castell zaoferował mi współpracę! :D Oznacza to, że będę testować ich produkty i recenzować je dla Was na moim blogu ^^ Na zdjęciu poniżej widzicie produkty, które na pierwszy ogień pójdą do testów. Znajdziecie je wszystkie na stronie www.sklepfc.pl.



I jeszcze jedna, fajna nowina :D W sobotę 12 listopada miałam ogromną przyjemność przeprowadzić warsztaty z malowania kartek świątecznych dla Koh-I-Noor w Leroy Merlin :) Lada dzień [może jutro] pojawi się na ten temat notka oraz więcej zdjęć.



No, to chyba tyle wiadomości... Przepraszam, że jeszcze nie odpisałam na tyle komentarzy ani maili... Obiecuję nadrobić to w tym tygodniu! ♥
Macie jakieś intrygujące, artystyczne newsy z Waszego życia, którymi moglibyście się podzielić? Ciekawi mnie, co u Was ^__^ Trzymajcie się ciepło!

Dominika

29 komentarzy :

  1. Mam te same tusze! :D Jak Ci się z nimi pracowało? Czekam na notę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie ^^ Chyba kiedyś zainwestuję w więcej kolorów, bo na razie to mam tylko czarny, biały i czerwony :D Notka właśnie się pisze!

      Usuń
  2. Ja też miałam być na warsztatach z Koh-i-Noor'em - w niedzielę, jednak Leroy Merlin w Lublinie odwołało warsztaty :( Całe szczęście moja przyjaciółka była na tych warsztatach w Szczecinie i też przygotowuje o tym post na naszym blogu, więc będę mogła zobaczyć jak było :) Fajnie by było gdyby były takie warsztaty, tylko że np. z robieniem kartek na Wielkanoc - jakby były to na pewno bym poszła (o ile Leroy Merlin nie odwołałoby warsztatów w Lublinie :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, ale pech :( Ja miałam być 2 dni w innym krakowskim LM, ale też odwołali, cały miesiąc... miałam szczęście, że znalazło się dla mnie miejsce w CH Bonarka. Jak się pojawi u Was post na temat warsztatów, daj znać!
      A warsztaty kartek wielkanocnych... super pomysł! :D

      Usuń
  3. Hejooo!
    No już myślałam, że nigdy się żadna notka nie pojawi! Dwa miesiące... Ale już nie narzekam, sama mam ostatnio pełno rzeczy na głowie.
    No i czemu nie mieszkam w Krakowie? ;_; Taka szansa, żeby Cię spotkać...
    Tymczasem trzymam kciuki, aby udało Ci się narysować kolejne cuda i napisać kolejne notki :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    PS: nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam z tego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że wyczekiwałaś nowej notki, naprawdę mnie ucieszył Twój komentarz ♥ Plułam sobie w brodę, że tyle czasu trwał przestój, ale przez to wszystko, dobre i złe, nie mogłam jakoś ogarnąć się z rysowaniem i blogiem...
      Może jeszcze będzie okazja... jakieś warsztaty, może wernisaż :D Ale fakt, znad morza to daleko i przyjazd do Krakowa to nie taka niedzielna wycieczka :c
      Dziękuję bardzo! A ja Tobie życzę wytchnienia, skoro masz dużo spraw na głowie! :)

      Usuń
    2. Ooo, wernisaż w wakacje, tak, poproszę ;D
      Ja również dziękuję, chwila wytchnienia się bardzo przyda!

      Usuń
    3. Myślę, że to będzie najbardziej odpowiednia pora, a do tego czasu zdążę więcej prac stworzyć :D
      Nie ma co za! ^^

      Usuń
    4. Oj, widzę, że kolejna osoba, która ubolewa, że nie mieszka w Krakowie! XD Ostatnio dzieje się tam tyle fajnych rzeczy, że aż chciałoby się tam mieszkać.
      Co do posta - z niecierpliwością czekam na notki recenzujące przybory FC. ^^ I nie martw się tym nierysowaniem, jestem pewna, że szybko przejdzie. :3 Ja to miałam dopiero art blocka, uch... Ale powoli wychodzę z "depresji". xD

      Usuń
    5. Zapraszam więc wszystkich do Krakowa xD Zrobimy konkurencję artystom przy Bramie Floriańskiej haha :D W moim mieście ciągle coś się dzieje, nie tylko ostatnio. Tu nie można się nudzić, no chyba, że się chce :D
      Dziękuję za wsparcie i trzymam kciuki za Twój powrót do tworzenia! ♥ Wstrętne te art blocki...

      Usuń
  4. Cieszę się, że żyjesz ;) Czasem trzeba zwolnić, by móc później przyspieszyć. Mi też się zdarzały dłuugie przestoje w rysowaniu, szczególnie jak mnie gry pochłaniały. Teraz też jakoś hurtowych ilości nie tworzę (nigdy dużo nie tworzyłem ;) ), ale mobilizują mnie warsztaty, obecnie z malarstwa, więc chociaż tam coś się robi :) Cieszę się, że współpracujesz z Faber-Castle, czekam na recenzje ich produktów, ponieważ jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli i jakimś cudem załapię się na stypendium artystyczne z mojego miasta, to będę miał trochę kasy do wydania i mam ochotę powołać się na Ciebie dla zniżki ;) ;) Pozdrawiam bardzo serdecznie i informuję, że regularnie tu zaglądam, choć może nie pozostawiam jakiś dowodów na to, ale jestem i trzymam kciuki. Niech Ci się wszystko poukłada według Twoich założeń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za pozytywny komentarz :D Warsztaty malarskie? Super! Jak się ogarnę z blogiem, to zajrzę na Facebookowe fanpage, a nuż u Ciebie znajdę obrazy z warsztatów :D Trzymam też kciuki za stypendium! Na razie z czystym sumieniem mogę polecić kredki Polychromos, Albrecht Durer [na sucho super, na mokro jeszcze nie wiem :D], gumkę chlebową, a co do reszty przyborów, to je dopiero poznaję :) Oj, gdyby tylko moje imię/nick gwarantowałoby Wam zniżkę w plastycznych... :D
      Dziękuję Marku jeszcze raz, że trwasz ze mną i z tym blogiem, mimo tego, że tyle czasu mnie nie było :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej, fajnie, że się odezwałaś:) Nie przejmuj się zastojem w rysowaniu, przecież to nic złego, chociaż znam to uczucie kiedy chciałoby się coś stworzyć, ale jakoś się nie da, nawet nie chce się wyciągnąć kartki, ani nic...:)
    Co do tych wszystkich portali, to właśnie dlatego z nich nie korzystam, bo drażni mnie ten wyścig jak to określiłaś. Mnie takie portale męczą po prostu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie dopadło uczucie, że w ogóle nie chce mi się rysować... najgorzej tak :< Ale na szczęście wracam małymi krokami do rysowania i powoli wraca przemożna chęć do tworzenia ^_^
      Mnie też zaczęły... dawniej było inaczej. Fajnie, że teraz jest więcej możliwości na Internecie dla artystów, ale przeraża mnie, że niektórzy rysują dla wirtualnej sławy i lajków, a nie dla przyjemności... a może i dla przyjemności też, ale nie wydaje mi się to ich priorytetem :c
      Dziękuję za miły komentarz i wsparcie ♥

      Usuń
  6. Miło Cię znowu czytać! Mam nadzieję, że problemy osobiste przeminęły, a towarzyskie atrakcje wciąż trwają. :D
    Już cieszę się na notkę o kartkowych warsztatach i testy artykułów plastycznych!

    Pozdrawiam
    Gosia (S-Selene)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję Gosiu! Wsparcie takie jak Twoje bardzo doceniam ♥ I cieszę się, że dalej tu zaglądasz!
      Notka o warsztatach już jest, posty o przyborach się powoli tworzą :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Faber Castel widocznie wykupuje wszystkich popularnych artblogerów, już wątpię w wiarygodność Waszej (sponsorowanych artystów) opinii o produktach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry zakładasz, że będę kłamać. No miło, nie ma co :)) Umknął Ci jednak istotny szczegół. Od Faber-Castell nie dostanę ANI GROSZA - nie chciałam prowizji od sprzedaży, nie zarobię na Waszych kliknięciach. To była moja świadoma decyzja.
      Dziwne, że nie podważałaś wiarygodności mojej współpracy z Derwentem, Koh-I-Noorem i Stabilo, która odbywała się/odbywa się na takiej samej zasadzie [otrzymanie produktów do testowania]. Jednak nawet wtedy mogłabym rozwiać Twoje wątpliwości mailami i komentarzami od czytelników, którzy byli wdzięczni za recenzje, dzięki którym kupili dobre przybory. Ale oceniaj mnie dalej, zarzucaj kłamstwo, mimo że mnie nie znasz :)) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Przepraszam, że się wtrącam, ale gorąco polecam to :)

      Usuń
    3. Ludzie, nie wszyscy są pazerni na kase!podlączam się do rosomiątka ^^

      Usuń
    4. Julito, pozwolę się wtrącić.... Sądzę, że naginanie rzeczywistości przy tego typu recenzjach byłoby równoznaczne ze strzeleniem sobie w kolano. Kto by świadomie zabijał krowę, która daje mleko - za kasę czy nie - to nie ma znaczenia. Myślę, że dziewczyny takie jak Ilojleen czy Marcysiabush zbyt długo i ciężko pracowały na swoją wiarygodność aby ją teraz stracić jakimś głupim kłamstwem. Bo tak można nazwać to o czym mówisz.

      Usuń
    5. Anonimowy - cieszę się, że to zauważyłeś/łaś ♥ Dziękuję za Twój komentarz!

      Usuń
  8. Ilojleen, czyli jednak twój blog nie umarł. Na szczęście :). Szkoda by było gdyby umarł, bo bardzo się przydaje do nauki rysowania.
    PS:Dzięki tobie zaczęłam rysować w kolorze. I cośtam mi idzie, ale rysuję głównie zwierzęta i postaci zmyślone. W portrecie jestem słaba... nie to co ty. Ty w portretach jesteś super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umarł, ale chwilowo zapadł w głęboki sen :D Zresztą chyba tylko grupka osób tęskniła za nowymi postami... Tak czy inaczej, dziękuję, że należysz do tej grupy!
      Super, to bardzo fajnie! Jak dla mnie trudniejsze są zwierzątka i postaci z wyobraźni, także brawa dla Ciebie :)

      Usuń
  9. Ja ostatnio tez mialam malutkiego art blocka, ale zmotywowala mnie moja siostra :) czasem warto przeczekac takiego blocka, bo potem ma się dwa razy większą przyjemnosc:) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że wspierała Cię siostra! Takie rodzeństwo to skarb :)
      Dzięki, kolejne nowe posty już wkrótce! ^^

      Usuń
  10. Uwielbiam Twojego bloga.
    Jesteś dla mnie wielką inspiracją do powrotu do rysowania. Twój blog jest nie tylko źródłem super prac do "oglądania", dobrych porad w temacie techniki ale też sprzętu. Polecane przez Ciebie artykuły były zawsze dobrym zakupem - a trochę już teraz tego mam ;)
    Gratuluję kolejnej współpracy z kolejnym producentem.
    Powtórzę się, ale przestój w rysowaniu to chyba normalka - latem więcej rzeczy do robienia - sama nic konkretnego przez lato nie zrobiłam i zbieram siły ;)
    Życzę powodzenia - wena na pewno przyjdzie a prace będą godne podziwu:)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za Twój komentarz! ♥ Bardzo mnie ucieszyło to, że znajdujesz na moim blogu tyle pozytywnych aspektów ^^ Dobrze jest wiedzieć, że to, co robię, ma sens!
      No właśnie dla mnie nie taka normalka :c nigdy nie miałam tak, że w ogóle nie chciało mi się rysować, nawet kiedy miałam czas to robić. Ale powoli przechodzi mi to wstrętne uczucie :)
      Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...