25 listopada 2016

* Newsy XXVII *

Hej! ♥
Dzisiaj krótka notka informacyjna. Bez zbędnych wstępów przystępuję od razu do rzeczy!


Podsumowanie 2016 roku!

Chętni do udziału w IV edycji corocznej akcji "Podsumowanie roku", w którym pokazujecie mi swoje prace? :D Tym, którzy niedawno poznali mojego bloga albo zapomnieli, na czym polega to podsumowanie, przypominam:  jak co roku planuję post podsumowujący Wasze dokonania jako rysowników i twórców sztuki tradycyjnej wszelakiego innego rodzaju :) Kopiuję więc wyjaśnienie i zasady z poprzednich lat:

Chciałabym zachęcić Was, byście podzielili się ze mną oraz resztą czytelników swoimi tegorocznymi sukcesami! Mam na myśli przede wszystkim opis postępów, których dokonaliście w tym roku [np. pierwszy rysunek zwierzęcia, pierwszy udany realistyczny portret, pierwsze włosy, które narysowaliście dokładnie tak, jak zaplanowaliście itp. itd.], wypróbowane po raz pierwszy w tym roku techniki i style; konkursy, w których braliście udział, wystawy [szkolne, lokalne] i wszystko, co Wam tylko przyjdzie do głowy, a było w tym roku odstępstwem od "normy". Opiszcie, co Was spotkało w Waszym "życiu artystycznym" i jeśli chcecie, zilustrujcie to podsumowanie zdjęciami, rysunkami [np. portret, w którym po raz pierwszy użyliście pasteli, zwycięska praca konkursowa, zdjęcie przedstawiające Waszą wystawę...].

Swoje podsumowania możecie przesyłać na maila ilojleencontest@gmail.com [oczywiście to nie jest żaden konkurs, ale ten mail służy mi do takich dorywczych akcji na blogu :)] już od dzisiaj, ale myślę, że warto się jeszcze wstrzymać, bo skąd wiadomo, co się Wam jeszcze przytrafi ;) Podsumowania można nadsyłać do 18.12.2016r., bym po świętach, a przed Sylwestrem, zdążyła je opublikować :)


Liczę, że weźmiecie udział w podsumowaniu ^^ Kilka osób się o nie dopytywało, więc trzymam Was za słowo i chcę zobaczyć Wasze tegoroczne dzieła :D


Dzień Darmowej Dostawy z Faber-Castell

Tylko dziś 29.11.2016 [do północy] można zrobić zakupy w autoryzowanym sklepie internetowym FC bez ponoszenia kosztów transportu! Wystarczy mieć w koszyku produkty o wartości min. 20 zł.




Black Friday z Faber-Castell - 15% rabatu!

http://webep1.com/Zobacz/To?a=21984&mp=9592&r=Lw2

Czyli znany dzień promocji, rabatów i okazji organizuje również autoryzowany sklep internetowy Faber-Castell. Od 25.11 do 28.11.2016r. możecie nabyć wszystkie nieprzecenione artykuły w cenach promocyjnych, czyli obniżonych o 15% :) Wystarczy, że wpiszecie BLACK15 w okienku kodu rabatowego podczas zakupów i to wszystko!

Produkty objęte rabatem dostępne są na stronie: www.sklepfc.pl
Rabat nie łączy się z innymi promocjami!




Pozdrawiam ciepło!
Dominika



23 komentarze :

  1. Ten rok byl dla mnie bez wątpienia wyjątkowy, więc może napisze takie podsumowanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też napiszę.
      Ale czy zdążę? 15 grudnia mam konkurs historyczny, a potem jeszcze konkurs polonistyczny, na dodatek większość moich prac poszła na konkursy plastyczne. Żadne nie wracają...
      Ale postaram się takie napisać.

      Usuń
    2. Klaudek884 - super, mam nadzieję, że zobaczę maila od Ciebie :D

      Lodowy Pingiwn - podsumowanie nie musi być długie, wystarczy nawet sam tekst, jeśli nie posiadasz zdjęć prac. Mam nadzieję, że weźmiesz udział ^^

      Usuń
  2. Trochę nie wpisuję się w profil Twojej "działalności" bo uwielbiam kaligrafię ale postępy w tym roku są całkiem niezłe. Można będzie się pochwalić? Pisz śmiało, jeśli kaligrafia nie znajdzie miejsca w Twojej skrzynce mailowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, wyślij podsumowanie i koniecznie je zilustruj :D Od dawna zachwycam się kaligrafią, choć nigdy nie podjęłam się ćwiczenia na poważnie [mam tylko jeden ścięty pisak i coś tam popisałam nim, ale nie za dużo xD].

      Usuń
    2. Świetnie :) a kaligrafię polecam w ramach relaksu i uspokojenia. Bardzo skuteczna jest. Ewentyalnie bazgroły "bliżejnieokreślone" :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Mnie uspokaja rysowanie, szczególnie ołówkiem, ale niewykluczone, że kiedyś spróbuję poduczyć się kaligrafii ^^

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo wyjątkowy? :> Mam nadzieję, że opowiesz o tym co nieco w podsumowaniu :)

      Usuń
    2. I w końcu zaaferowana grudniem podsumowania nie wysłałam XD

      Usuń
    3. O nie :c Ach, ten przedświąteczny szał!

      Usuń
  4. O ile do 18 wygrzebię z kartonu przeprowadzkowego stosowny rysunek, to się podsumuję. Co prawda chyba w charakterze najmniej rysującej (a więcej oglądającej) czytelniczki bloga, ale nie będę sobie żałować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, cieszę się, że Cię tu znowu widzę, Lotto :) Trzymam kciuki, by się udało odgrzebać ten karton :D

      Usuń
  5. 😍😍😍😍😍i to wszystko 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od tego roku , czesto nocami rysuje , bo tak jakos uklada sie u mnie i cos tam raczkuje , rok i lata rozne , ale tak niektorzy maja i cieszyc trzeba sie kazda chwila, bo zycie jest za krotkie , pozdrawiam , nie wiem jak to tutaj wklejam moja kreatywna strone o roznych tematach, pozdrawiam serdecznie ,<3,.:)
    https://www.facebook.com/Wandarart/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podsumowanie Pani Wando, szkoda, że nie jest dłuższe ;)

      Usuń
  9. Jest to mój pierwszy pełny rok, odkąd rysowanie stało się moim małym hobby. Oprócz tego od marca próbuję opanować sztukę malowania akwarelami :) Niestety nie rysuję ludzi - mam nadzieję, że takie podsumowanie również przyjmiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za podsumowanie! Żałuję, że nie jest dłuższe, żebyśmy mogli dowiedzieć się coś więcej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...