6 stycznia 2017

* KONKURS PLASTYCZNY: MOJE FANTASTYCZNE ZWIERZĘ *

Witajcie! ♥
Zaczynamy 2017 rok z przytupem! Jak huczniej i przyjemniej można zacząć nowy rok na rysunkowym blogu, jak nie konkursem plastycznym? Tak, tak, szykujcie kredki i ołówki i czytajcie uważnie :)

Do tej pory przeprowadziłam na swoim blogu już kilka konkursów artystycznych. Polegały głównie na odwzorowaniu ludzkich twarzy; wyjątkiem był konkurs o demonach słowiańskich, gdzie można było wykonać postać demona nieprzypominającego człowieka. Trochę ograniczyłam jednak Waszą wyobraźnię, ponieważ mieliście odwołać się do pewnych wymyślonych już istot, które wyglądały w określony, opisany w podaniach, sposób. Tym razem daję Wam całkowicie wolną rękę i niczym nie ograniczam Waszej wyobraźni! Myślę też, że będą zadowolone osoby, które prosiły o konkurs związany ze zwierzątkami :D 




 INTERPRETACJA TEMATU

CZYTAMY UWAŻNIE! :)


http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/973/382/de7.jpg
Fizgig z przytupem :D
Ciemny Kryształ
Temat nowego konkursu to "Moje fantastyczne zwierzę". Jego celem jest wykonanie pracy przedstawiającej wymyślone przez siebie zwierzątko. Takie, które nie istnieje w prawdziwym świecie. Oczywiście wykreowana przez Was istota powinna mniej lub bardziej przypominać zwierzę. Akceptowany jest nawet najbardziej pokręcony miks zwierzęcia, ale bardziej wyglądający jak zwierzę, demon, nawet jakaś zwierzakoroślina, ale nie ufoludek czy robot ;) Syreny i centaury też odpadają, bo mają w połowie ludzką postać. Możecie spokojnie wzorować się na zwierzętach, które występują w naszym świecie [ssaki, gady, płazy, ptaki, insekty], ale możecie czerpać inspirację [czerpać inspirację, nie kopiować! ;)] z legend, baśni, demonologii, religii, pop kultury [np. własna wersja smoka, trolla, Pegaz ze skrzydłami motyla etc.].


Nieśmiałek, Fantastyczne
 zwierzęta i jak je znaleźć
Jeśli - podobnie jak ja xD - macie problemy z wymyślaniem własnych stworzeń, to tak jak mówiłam, zwierzęta jak najbardziej mogą przypominać te, które istnieją. Zwykły kot, któremu dodacie skrzydła, już kwalifikuje się do konkursu. Powiecie mi, że przecież w regulaminie [poniżej] wspominam, że nie wolno odgapiać pomysłów innych artystów, a kota ze skrzydłami już na pewno ktoś narysował... OK, ale jest to dosyć banalny i powszechny pomysł, nie ukrywajmy :) Jednak w momencie, gdy zobaczę identyczny projekt np. hipogryfa z "Harry'ego Pottera", krabopająka z gry "Wiedźmin 3" albo Fizgiga z "Ciemnego Kryształu", czy którąkolwiek z istot z "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" to nie przyjmę pracy i w ramach pokuty każę narysować takiemu delikwentowi Sagrada Familia ze wszystkimi szczegółami! xD Bo bić po łapach nie będę. Wszak to nasze narzędzie pracy!

Robak, Labirynt



 
Zwierzątka mogą być groźne, słodkie, tajemnicze, niewinne, mieć dużo nóg bądź ani jednej, mogą mieć skrzydła, ich ciało mogą pokrywać łuski, pióra, twarda skóra lub delikatny puszek. Mogą zmieniać postać, być częściowo niematerialne lub niewidzialne [no ale bez przesady, nie wysyłajcie mi pustych białych kartek z dopiskiem: "O, tu jest moje fantastyczne zwierzę!" xD]. Możecie dodać im jakiś gadżet, ozdobę... Powyżej i poniżej macie kilka przykładów ilustrujących, co też Ilojleen ma na myśli xD

Wolpertinger, istota z niemieckiego
folkloru



Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe i dobrze wyjaśniłam koncept konkursu. Chciałam jeszcze dodać, że tym razem - zgodnie z sugestią moich czytelników - postanowiłam nie przyznawać 3 kolejnych miejsc na podium, a wybrać po jednym laureacie z 3 grup wiekowych. By sprawiedliwości stało się zadość, każdy zwycięzca otrzyma tę samą nagrodę, bez względu na swój wiek. Zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu i czy taka metoda przydzielania nagród się sprawdzi :) 






Falkor, Niekończąca się historia

Krabopająki, endriagi, Wiedźmin 3: Dziki Gon


REGULAMIN


WAŻNE, ZNOWU CZYTAMY UWAŻNIE! :)


PRZEDSTAWIENIE TEMATU 
Dozwolone jest przedstawienie portretu lub całej postaci zwierzęcia, może być to scenka. Można przedstawić więcej niż jedno zwierzę, np. stado tych samych zwierząt lub 2 różne... Można narysować tło, ale nie trzeba. Dokładne wyjaśnienie/interpretacja tematu na początku notki!

DOWOLNA TECHNIKA TRADYCYJNA 
Można wybrać dowolną technikę, np. ołówki, kredki, akwarele, farby akrylowe itd. Wolno stosować tylko tradycyjne przybory plastyczne. Wolno łączyć techniki. Praca może być monochromatyczna lub kolorowa. Praca powinna być wykonana na papierze, płótnie, kartonie, bristolu etc. Nie przyjmuję prac digitalowych [cyfrowych].

DOWOLNY FORMAT
Można rysować na A5, A4, A3... a nawet na niestandardowych formatach ^^

DOWOLNY STYL
Może być mniej lub bardziej realistycznie, może to być bardziej szkic, może być mangowo, może być praca typu dot work, może być Wasz własny styl...

KORZYSTANIE ZE ZDJĘĆ DOZWOLONE
Można posługiwać się zdjęciami podczas tworzenia pracy. Wiadomo, nie każdy potrafi z wyobraźni narysować np. sylwetkę parzystokopytnego zwierzęcia, pysk lub skrzydła.

PRACE TYLKO WŁASNEGO AUTORSTWA
Nie wolno nadsyłać nie swoich prac lub przerysowywać pomysłu innego artysty kropka w kropkę. Jeśli ktoś ukradnie rysunek z Internetu lub odgapi projekt, dowiem się. Wujek Google już jest na tyle sprytny, że wyszukuje podobne obrazy... ;) Żadnych filtrów na zdjęcia [już przyłapałam kiedyś kogoś na takim numerze :P] lub rysowania po wydrukowanych obrazkach.

3 GRUPY WIEKOWE
Konkurs jest przeznaczony dla osób od 8 lat wzwyż i z różnym doświadczeniem. Grupy wiekowe to: 8-15 lat, 16-25 lat, 26+.

TYLKO 1 ZGŁOSZENIE NA KONKURS
Każdy może nadesłać tylko jedną pracę, ale gdyby narysował nową, lepszą, może ją podmienić, zrezygnować ze starej do 28.02.2017r.

MOŻLIWOŚĆ PUBLIKACJI PRACY W  INTERNECIE PRZED 28.02.2017r.
Możecie pokazywać swoje prace, gdzie chcecie, zanim ogłoszone zostaną wyniki konkursu. Miło, gdybyście wspomnieli, że to praca na konkurs na moim blogu :)

OGRANICZONY RETUSZ PRAC DOZWOLONY
Nie można dodawać elementów - napisów [poza sygnaturką, która nie jest obowiązkowa], obrazków, etc. Praca ma być w 100% wykonana w technice tradycyjnej! Zabraniam zmian kolorów, wymazywania i innych, podobnych poprawek, drastycznie zmieniających pracę. Można nagiąć tę regułę w przypadku, gdy np. pojawi się jakaś przypadkowa, niechciana plama z akwareli, czekolady, napoju :D Przycinanie skanu, usuwanie pyłków z niego po skanowaniu też jest naturalnie dozwolone.

 


Nadsyłanie prac


Na adres: ilojleencontest@gmail.com wyślijcie...


Obowiązkowe: 
  • rysunek/malunek - skan lub zdjęcie pracy. Obrazek musi być bardzo dobrej rozdzielczości i dużej wielkości. Przysyłanie skanów 480x640 pikseli albo marnej jakości fotografii z komórki/kamerki to strzelanie sobie w kolano, bo co ja zobaczę? :c Proszę przesłać plik najlepiej w formacie jpg w załączniku, to będzie dla mnie duże ułatwienie, ale jakoś sobie poradzę z innymi :)
  • nazwę zwierzątka - wymyślcie, jaki to gatunek stworzonego przez Was nowego istnienia ^^
  • wiek - podajcie proszę, ile macie lat. Bez tego nie będę mogła zakwalifikować Waszej pracy do konkursu. W przypadku obchodzenia urodzin w trakcie trwania konkursu, podajcie ile rocznikowo macie lat :)
Nieobowiązkowe: 
  • objaśnienie wyboru - ciekawie będzie się dowiedzieć co to za zwierzątko, jakie ma zwyczaje, czym się żywi, itd. Wymyślcie jego historię! :D Mogą być nawet 3-4 zdania.


 

Deadline 28.02.2017r. do północy


Do tego dnia można nadsyłać prace. Zwycięzcy konkursu zostaną wybrani w przeciągu kilku dni, po tygodniu [także od deadline'u] opublikuję notkę z ogłoszeniem wyników oraz pokażę wszystkie prace konkursowe.


Jury

W skład jury wchodzę ja oraz moi znajomi. Chyba ta czwórka, co zawsze, ale jeszcze nie zdążyłam ich poprosić o ocenianie prac xD


Nagrody
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧



Tym razem nie ma I, II oraz III miejsca! Na odmianę identyczną nagrodę otrzyma najlepsza praca z każdej grupy wiekowej [jest ich 3].
W konkursie można wygrać: plakat A4 mojego dowolnego rysunku [nie tylko tych przedstawionych poniżej], komplet 12 ołówków Koh-I-Noor w metalowym opakowaniu [2H-8B], biały żelopis Sakura Gelly Roll oraz zestaw 3 węgli naturalnych.









Grupy - przedział wiekowy:
  • 8-15 lat
  • 16-25 lat
  • 26+

To chyba tyle. Jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy, to napiszę i dam znać :)

Ewentualne pytania dotyczące konkursu piszcie w komentarzach lub nadsyłajcie na adres: ilojleencontest@gmail.com. NIE ODPOWIADAM NA PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEDZI ZNAJDUJĄ SIĘ W TYM POŚCIE. Kurczę, nie przepuszczę leniuchom, którym nie chce się czytać zasad konkursu :P

Powodzenia! ♥ Nie mogę się doczekać Waszych kreatywnych prac :D

Dominika

101 komentarzy :

  1. Już mam sto pomysłów w głowie! Jutro zabieram się za rysowanie. Temat konkursu cudowny zwlaszcza, że kocham świat Harry'ego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że temat Ci podpadł. Pozdrawiam Potteromaniaczkę!
      Dominika z Hufflepuffu :D

      Usuń
  2. Pomysłów barak, ale... można wpleść np:. załóżmy prawdziwą mrówkę i koło niej dla porównania moje wymyślone zwierzę ? W sensie na odwrót, że to zwierze porównać do wielkości mrówki XD ( trochę nakręciłam, ale może coś zrozumiałaś XD) Bardzo się cieszę, że między innymi moja sugestja co do wieku uczestników została wysłuchana :D

    Teraz tak z innej beczki. Patrzę się na grafikę konkursową i zastanawiam się z 10 minut skąd ja znam to zwierzę...

    Jak coś mój wielki umysł w końcu skumał, ale nie zdradzam, bo może ktoś jeszcze będzie chciał się pogłowić XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrozumiałam :) Jest to dozwolone, ale gdybyś np. chciała stworzyć zwierzę mniejsze od mrówki, to nie sądzisz, że wyglądałoby, że mrówka jest najważniejsza na rysunku? Może warto pokazać zwierzę w proporcji do tła. Chyba, że się mylę co do tego, że Twoje zwierzę ma być maleńkie ;D

      Hah, w sumie można domyśleć się z tekstu, skąd pochodzi ten zwierzak z grafiki :D

      Usuń
  3. Boru, kocham Cię za ten konkurs! :D
    PS: jakbyś może przypadkiem planowała jakieś spotkanie z fanami albo np. wystawę prac to 19-22.06 (bez jednego dnia) jestem z klasą w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah cieszę się, że temat Ci się spodobał ^^
      Na razie nic nie planuję, ale będę wcześniej informowała :)

      Usuń
  4. Troche szkoda że mam już te ołówki xD Ale chętnie wezmę udział mimo to a czy można podkładać jako baze markery copic albo wykonać całą prace tymi markerami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołówki kiedyś się skończą :) A odpowiedź na pytanie jest w regulaminie ;)

      Usuń
  5. Super temat konkursu :D Tylko teraz trzeba się jeszcze pozbierać, żeby nie robić pracy przez 3 ostatnie dni ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo niecierpliwie czekałam na ten konkurs ^^
    Zwierzęta nie są moją mocną stroną, ale postaram się coś stworzyć- zawsze to okazja do ćwiczeń :)
    Co do nowego sposobu przyznawania nagród mam mieszane uczucia. Cieszy mnie podział na grupy wiekowe, ale z drugiej strony obawiam się, że do różnych grup może trafić różna liczba prac i wtedy 1 zwycięzca będzie wybierany zarówno z np. 10 rysunków, jak i z 40. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
    Mam też pytanie: w regulaminie jest napisane, że można narysować więcej, niż jedno zwierzę lub scenkę. Czy w tej scence mogą brać udział ludzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część osób przy okazji konkursów mówiła, że nie jest mocna w rysowaniu ludzi, więc teraz czas na tych, którzy lubią rysować zwierzaki. Ale przede wszystkim, tak jak sama mówisz: to okazja do wychodzenia ze strefy komfortu i ćwiczenia czegoś nowego :D
      Tak, zdaję sobie z tego sprawę :( Jestem pewna, że do drugiej grupy trafi najwięcej prac. Jednak proszono mnie o podział wiekowy, a inaczej nie umiem go ustanowić... Jeśli różnice w ilości prac w danych grupach okażą się zbyt ogromne, zrezygnuję z tego na przyszłość. To próba, zobaczymy jak będzie.
      Tak, w sumie mogą być. Ale najważniejszy jest zwierzak, należy o tym pamiętać ^^

      Usuń
    2. Można by zrobić podział, ale np. w grupie, do której trafi najwięcej prac przyznać 2 nagrody, choć oczywiście rozumiem, że wiązałoby się to z wyższymi kosztami.
      Oczywiście, będę pamiętać ^^ Człowieków użyłabym tylko, żeby pokazać rozmiar zwierzęcia albo jego zachowanie.

      Usuń
    3. Pewnie tak byłoby sprawiedliwiej dla tej liczniejszej grupy, ale zastanawiam się, czy osoby z mniej licznych grup nie czuli się pokrzywdzeni... :c Najchętniej zrobiłabym grupy co 2-3 lata i duuuużo nagród xD
      OK, tak może być ^^

      Usuń
    4. A czy może być kilka różnych, wymyślonych przez nas zwierzątek? :)

      Usuń
    5. A ok, znalazłam w regulaminie (musiałam przeoczyć), że dwa różne mogą być :) A jeszcze więcej różnych też będzie ok? Bo nie wiem czy dam radę się zdecydować :D

      Usuń
    6. Myślę, że więcej niż 2 różne to jak zgłaszanie więcej niż jednej-dwóch prac na konkurs... No chyba, że chodzi o narysowanie fragmentu świata, gdzie centralną postacią jest jedno zwierzę, a pozostałe są małe, w tle itd. Wiesz, po prostu nieistotne w porównaniu do głównego zwierzęcia :)

      Usuń
  7. O nie... Nie wolno przerysowywać :C Ale rozumiem, każdy musi mieć swoje 5 minut w tym, czym jest dobry :)
    Cóż, trzeba się zaprzeć i sklecić zwierzaczka w jakimś programie, albo pobudzić wyobraźnię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przerysowała, nie byłoby to TWOJE fantastyczne zwierzę :) Ale jak najbardziej możesz zrobić fotomontaż i wtedy wyjdzie nowa istota :D

      Usuń
  8. Trochę martwi mnie przedział wiekowy w którym się znajduje....bo taka 12-latka jak ja raczej nigdy nie narysuję lepiej od 15-latki...��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie do końca się zgadzam. Widziałam osoby 13-letnie lepiej rysujące od 20-latków :) A masz jakiś lepszy pomysł na inny podział? Pytam szczerze, nie złośliwie ^^

      Usuń
    2. Nie narzekajmy, bo ilojleen i tak dobrze zrobiła z tym przedziałem ;) Konkurowanie z 15-latką jest chyba lepsze niż z 26-latką ;) Także nie ma co narzekać :)

      Usuń
    3. Mógłby by być np. taki podział:
      8-12
      13-17
      18+
      Ale przy takim podziale do pierwszej kategorii byłyby przysłane max. cztery prace.
      Więc lepiej jest już tak, jak jest.

      Usuń
    4. O, tak jak mówi Juka3002. Przynajmniej jest się w grupie w osobą w podobnym wieku i teoretycznie z bardziej zbliżonymi poziomem umiejętnościami, niż w grupie z osobami starszymi nawet o kilkadziesiąt lat :D
      Lodowy Pingwin - głównie uczestniczą w moich konkursach osoby powyżej 13 roku życia, więc ta pierwsza grupa rzeczywiście nie byłaby zbyt liczna... :c Dzięki, że akceptujesz mój podział :)

      Usuń
  9. Hej, Ilojleen :) chciałam powiedzieć, że temat konkursu bardzo, ale to bardzo przypadł mi do gustu :D uwielbiam tworzyć nowe stworzenia, chociaż niezbyt dobrze mi wychodzą...ale! Mam jedno pytanie: czy jeśli jeszcze na długo przed tym konkursem wymyśliłam jakieś zwierzę, to czy mogę je narysować ponownie, czy muszę wymyślać nowe?

    P.S. kocham Twojego bloga, uważam, że jesteś bardzo miłą osobą i dzięki za wszystkie tutoriale, konkursy I recenzje. Dziękuję Ci za to, że prowadzisz swojego bloga, jest ogromnie inspirujący ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że trafiłam z gusta z tematem konkursu ^^ Możesz narysować je ponownie. W końcu to Twoje zwierzę, Twój pomysł :D Koncept wcale nie musi być wymyślony po ogłoszeniu konkursu.
      Jejku, dziękuję Ci ślicznie ♥ Ciepło robi się na serduchu, jak się czyta takie słowa!

      Usuń
  10. O jejciu, genialny konkurs! Oczywiście byłam na "Fantastycznych Zwierzętach i jak je znaleźć" i były przepiękne <3 Ten Niuchacz, Nieśmiałek i te słodkie lamy z wielkimi oczami, które karmił ten Jacob Kowalski <3 <3 <3 Dały mi dużo inspiracji, nie długo wymyślę co narysuję i zabiorę się do rysowania!
    Bardzo się cieszę, że są 3 kategorie wiekowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki :D Właśnie już wcześniej myślałam o jakimś konkursie ze zwierzakami, ale po tym filmie doznałam olśnienia :D Film super, trochę wolno się rozkręcał co prawda, ale jest i humor, i cudowne zwierzęta i super efekty... :D
      Trzymam kciuki ♥

      Usuń
  11. Yay! tak się cieszę że znów kolejny konkurs. Mam nadzieje że tym razem wreszcie wezmę udział, zwłaszcza że temat jest super. Nigdy nie byłam dobra w proporcjach na rysunkach... a tak,gdy wyjdzie mi np. za duża głowa lub za długie łapy można powiedzieć że to specjalnie ^^ dziękuje Ci bardzo za nowy konkurs :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci pasuje! Swoją drogą, bardzo sprytne rozwiązanie :D
      Cała przyjemność po mojej stronie!

      Usuń
  12. Zwierzęta... nigdy mi się nie udawały :p Jednak kto nie próbuje, ten tylko traci. A w razie czego zawsze ćwiczenie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jak weźmiesz udział w konkursie, to zawsze się czegoś nauczysz ^^

      Usuń
  13. Jak ja uwielbiam rysować zwierzęta!
    Nareszcie jakiś konkurs dla mnie :3!

    OdpowiedzUsuń
  14. Postaram się wziąć udział, bo temat rzeczywiście fajny :3, ale zastanawiam się w jakiej kategorii wiekowej jestem :P. Dopiero w marcu będę miała 16 lat, na razie mam 15. Czyli moja kategoria to 8-15 czy 16-25?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam w regulaminie, że preferuję dzielić uczestników rocznikowo. W sumie to masz już 15 lat i 10 miesięcy, to bliżej 16-stu :D

      Usuń
  15. Musiałam nie doczytać, dziękuję za odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Będą wyróżnienia? Fajnie by było

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dwa konkursy przegapiłam mimo, że się deklarowałam, więc tym razem piszę ci dopiero po zrobieniu lineartu, bo sądzę że na tym etapie się nie poddam;)Bardzo rzadko rysuję zwiwrzęta, ale temat jak dla mnie jest genialny, bo uwielbiam rysować z wyobraźni, nie mając niczego narzucone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To trzymam baaardzo mocno kciuki, aby nie skończyło się tylko na konturach :D
      Coś tak troszkę narzuciłam [żeby nie robić czegoś, co przypomina ufoludka ani też nie kopiować], ale myślę, że i tak każdy może mieć duże pole do popisu ^^

      Usuń
  18. Super, chyba wezmę udział, szczególnie, że mam dużo pomysłów po obejrzeniu "Fantastycznych Zwierząt" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, weź udział! Powodzenia z rysowaniem :D

      Usuń
  19. Temat konkursu bardzo super. :D Osoba, która go wymyśliła też super. :D

    Ja chyba nie wezmę udziału w konkursie (nie mam umiejętności xD), bo mimo że czytam twojego bloga od ponad roku to mam na kocie bardzo dużo rysunków, aż jeden. xD
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę się sobie zarumienić :D ♥ Dziękuję!
      Mimo wszystko zachęcam do spróbowania! To choćby okazja na nowy rysunek :D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  20. Mnie właśnie olśniło,już wiem co zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy praca może hmm mieć znaczenie symboliczne? Coś takiego jak, powiedzmy, w wierszu? Oczywiście niezbędne wyjaśnienie znalazłoby się w emailu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli to, że wygląd zwierzęcia będzie taki, a nie inny, bo kryje się za tym jakieś znaczenie? Tak, może tak być :)

      Usuń
  22. Czy można wykonać pracę na kolorowym papierze (np. zielonym, pomarańczowym)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor papieru nie ma dla mnie znaczenia :)

      Usuń
  23. Z entuzjazmem zaczęłam czytać post, im niżej idę , tym bardziej cieszy mi się mordka, a na koniec... cóż nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowana nagrodami i zastanawiam się czy warto wziąć udział. Bo temat idealny, aż szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież nagrody nie są najważniejsze!
      Najważniejszy jest udział :>

      Usuń
    2. A mi nagrody bardzo się podobają, szczególnie chciałabym plakat Ilojleen <3

      Usuń
    3. Julito, z bólem serca to piszę, ale ja z kolei jestem rozczarowana Twoim podejściem. Szkoda, że dla Ciebie najważniejszy jest materialny aspekt konkursu, a nie dobra zabawa razem z innymi rysownikami, ćwiczenie wyobraźni i próbowanie czegoś nowego. Pozdrawiam.

      Lodowemu Pingwinowi i Anonimowi dziękuję ♥ Cieszę się, że nie wszyscy zwracają uwagę tylko na cenę nagród!

      Usuń
  24. O ja! Świetny temat! Dobrze, że niedługo ferie i będę miała czas na rysowanie :D
    https://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny temat! Biore udział koniecznie i chyba pora pierwszy nie nażekam na brak natchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że temat Ci podpadł :) Powodzenia ^^

      Usuń
  26. Świetny blog, naprawdę chciałabym mieć taki talent jak ty !
    Myślisz że 15 lat to za dużo, żeby nauczyć się dobrze rysować ? Nie rysowałam nigdy wcześniej, nie licząc jakiś bazgrołków w przedszkolu, jednak bardzo bym chciała się nauczyć :(
    Myślisz że warto zaczynać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bariery typu "nie umiem rysować" są tylko w naszym mózgu.
      Każdy wiek jest dobry, by je przełamać.

      Usuń
    2. Anonimie, dziękuję Ci bardzo! ^^ Tak jak mówi Lodowy Pingwin, w każdym wieku można zacząć rysować i nauczyć dobrze się to robić. Wśród moich czytelników znajdują się osoby starsze ode mnie, które niedawno zaczęły tworzyć i robią postępy :) Dlatego nie ma co się zastanawiać, tylko trzeba chwytać przybory! ^^ Powodzenia! ♥

      Usuń
  27. Cześć. Na pewno wezmę udział. Temat konkursu jest świetny. :) Fantastyczne zwierzęta nie sprawiają mi problemów więc mam już kilka własnych gatunków. Zazwyczaj były rysowane na kolanie, bez możliwości posiłkowania się zdjęciami. Jestem pewna, że większość z nich mogłabym narysować jeszcze raz - o wiele lepiej. Jeszcze nie zdecydowałam czy wykorzystam stary projekt czy stworzę coś nowego. W głowie pojawiły mi się już nowe pomysły. :)

    Pozdrawiam,
    Ifri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witaj! Miło widzieć, że po raz kolejny zamierzasz uczestniczyć w akcji/konkursie na moim blogu ^^ życzę kciuki za pomyślne wybranie i zrealizowanie projektu ^^
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  28. Aaaa na nagrodę twój plakat!!! <3 może w końcu się zmobilizuję i coś nabazgrzę, chociaż szczerze mówiąc wolałabym narysować jakieś zwykłe zwierzę, bo moja wyobraźnia jest nieco ograniczona :P Ale myślę, że to czas aby w końcu wziąć udział w twoim konkursie a nie tylko obserwować jak 4 ostatnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagroda Ci się podoba :D Bardzo Cię zachęcam do udziału, zwłaszcza, że piszesz, że nigdy nie brałaś w żadnym udziału. Ale jak napisałam w regulaminie, może pokombinować z istniejącymi zwierzakami :)

      Usuń
  29. A ja mam pytanie odnisnie zwierzatka, otoz nie ogladalam nic z podanych powyzej filmow. Wymyslilam zwierza z charakterem. A co jesli juz takowy istnieje? A ja nie jestem tego swiadoma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby może się tak zdarzyć, ale wierzę w Twoją uczciwość, Asiu ^^

      Usuń
  30. Hej :)

    Fajnie, że jest nowy konkurs, ale tym razem niestety sobie jednak odpuszczę... Nie chcę rysować za bardzo zwierząt z powodu moich poglądów wegańskich. Poza tym, jestem za ochroną środowiska, więc nagroda w postaci plakatu też nie wchodzi za bardzo w grę :/ Ale mimo to z chęcią obejrzę prace innych :) Mam nadzieję, że nie jesteś z tego powodu na mnie zła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, co Ty, czemu miałabym być zła na Ciebie za Twoje przekonania ^^ Nikogo one nie krzywdzą i je szanuję :)
      Co do nagrody, to zawsze można zrezygnować z plakatu. Nie rozumiem jednak powiązania pomiędzy rysowaniem zwierząt a weganizmem. Możesz mi wytłumaczyć? Nie piszę tego złośliwie, pytam się, bo się zwyczajnie zastanawiam :D

      Usuń
    2. Na czym rysujesz/malujesz? podejrzewam, że nie na papierze, więc techniki cyfrowe czy coś innego? Takie rzeczy są bardzo ciekawe ;)

      Usuń
  31. A nie ma szans na jakies wyroznienia, gdy bedziecie mieli super wielki dylemat? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżnienia zawsze są :) Tylko niestety bez nagród :(
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  32. Moją pracę w fazie szkicu można już zobaczyć na mojej stronie.
    Oczywiście wstawiłem link do konkursu.
    Niedługo efekt końcowy.

    Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na Twojego bloga, jednego i drugiego, ale tam nic nie ma :( Ale czekam z niecierpliwością na Twoją pracę ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Sorki za wprowadzenie w błąd, moje blogi to całkiem inny projekt, który faktycznie jest pusty :D.
      Prace można zanaleźć np. na moim facebooku: SejbylART :D

      Usuń
    4. Nic się nie stało! :D
      Ach, więc to Ty! Dostałam Twoją pracę, tylko zamierzałam później/jutro rano wszystkim odpisać :D Bardzo dobry rysunek! ♥

      Usuń
    5. Dzięki :D
      Ukrywałem się pod innym pseudonimem na blogu, ale teraz to już wszyscy wiedzą HAHA.
      Z niecierpliwością czekam na wyniki :3

      Usuń
    6. Wiesz, nie masz się po co ukrywać i czego się wstydzić :D

      Usuń
  33. Oho koniec konkursu w moje 18 urodziny,to chyba znak żeby coś narysowac ^^ zabieram się zaraz do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Trzymam kciuki za realizację rysunku :D

      Usuń
    2. wszystkiego najlepszego O...

      Usuń
  34. Dawno nie brałam udziału w żadnym konkursie wiec czemu nie :D zabawa będzie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Czekam na Twoje zgłoszenie :D

      Usuń
  35. Czy można zmienić nadesłaną już pracę na inną?

    A tak z innej beczki, to niektóre załączone zdjęcia/skany na blogu nie wyświetlają się. Wydaje mi się, że to nie wina mojego komputera, bo na tablecie mam to samo. Droga Dominiko, czy mogłabyś załączyć te prace jeszcze raz? Byłoby bardzo miło, bo te zdjęcia i skany byłyby pomocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutko tak, ale proszę czytaj regulamin :D
      Wiem, że się nie wyświetlają i nad tym boleję, bo nie mam kiedy przeglądnąć notek i poszukać, o które chodzi. Jeśli pamiętasz, które to posty, to proszę napisz :)

      Usuń
  36. Super pomysł na konkurs, a tak z innej beczki czy praca tworzona przez 2 osoby moze wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonana musi być przez jedną :) Dlaczego w takim razie 2 osoby nie mogą wziąć udziału i narysować dwóch prac? :D
      Jeśli chodzi zaś o to, że jedna osoba wpadnie na pomysł, a druga narysuje... no cóż, nie będę w stanie tego zweryfikować :)

      Usuń
    2. Pan poważny ;) [:P]28.02.2017, 19:23

      No no nie ma żartów. A jeśli pomysł był od dwóch osób i potem napiszą o tym na forum. No bo ktoś potem może mieć zastrzeżenia co do praw autorskich. To mogą być nici z nagrody.

      Usuń
  37. Szkoda, że "człekokształtni" nie wchodzą w grę, bo właśnie skończyłam taką oto kreaturę:
    http://virgoferra.deviantart.com/art/Asis-the-dragon-winged-warrior-664283260
    Jeśli miałabyś chwilę czasu, proszę o chociaż kilka słów oceny, chciałabym usłyszeć zdanie profesjonalistki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj moje konkursy związane są z portretowaniem ludzi, dlatego tym razem postawiłam na zwierzaki i zwierzakopodobne stwory ^^ Ale praca bardzo ładna, fajnie cieniujesz!

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  38. Bardzo fajny konkurs, ale nie wezmę udziału, bo dopiero teraz go odkryłam :D No nic, może innym razem wcześniej się zorientuję. A z Magicznymi Stworzeniami to nawet kolorowanka dla dorosłych powstała. Sama nie oglądałam, ale najwyraźniej popularne to dosyć :)
    Miłej zabawy wszystkim i oczekiwania na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałem tę publikację :)

      Usuń
    2. PutYourColours - strasznie szkoda, że dopiero teraz zobaczyłaś info o konkursie :( A kolorowankę też widziałam :D

      Usuń
  39. Myśliwy [fantastyczny]28.02.2017, 19:33

    Sezon na fantastyczniaki się kończy. Nie mogę się doczekać wyników i publikacji nowych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśliwy? Polujesz na fantastyczne zwierzęta? :c

      Usuń

Szukaj

Ładuję...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...